Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė dariuks Rodyti pranešimą
    zmogau, islaipink miescionis is nuosavu automobiliu ir isodink i autobusus. kamsciu era baigsis. nereiks nei tramvaju, nei metro, nei oro taksi...
    o kad bomzai vaziuoja autobuse - tai cia jau keleiviu beda, kad sedi ir svajoja - gal kas uz ji tai padarys. nieks neveja to brudo lauk, tai ir vaziuoja prasmirdes zuikis kur nori. as (keleivis), tiesiog neileisdavau ju pro tas duris, prie kuriu stovedavau - nes as nenoriu, kad murzinas apsimyzelis vaziuotu salia ir ramstytusi kiekviename posukyje.
    P.S. Vilniuj 3 metai profkej, 2 metai dirbta buvo. pakankamai pasivazinejau viesuoju transportu.
    Autobusai tau atrodo guminiai? Mažiau kalbų apie eilinius vilniečius "o pas mus kaime žmonės nuoširdesni ir darbštesni. Mieste visi vagia, miega ir perka padangas"
    http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

    Comment


      Parašė music Rodyti pranešimą
      Autobusai tau atrodo guminiai? Mažiau kalbų apie eilinius vilniečius "o pas mus kaime žmonės nuoširdesni ir darbštesni. Mieste visi vagia, miega ir perka padangas"
      autobusai talpina zymiai daugiau zmoniu. kazkada buvo akcija Gedimino prospekte. kai akivaizdziai parodyta, kiek vietos uzima ivairus transportas. taigi, prailgintas autobusas (armonika) veza tiek keleiviu, kiek 9 mikroautobusai, arba 53 lengvieji automobiliai. uzimamas plotas - akivaizdziai autobuso naudai. taigi, jei pons muzikonts su sava chebra vazinetum VT, o ne vienas zmogus viename lengvajame automobilije, butu pakankamai greitas susisiekimas Vilniuje. tie patys autobusai, nestovedami pasikelusiu ratuotu skardiniu garbintoju sudaromuose kamsciuose, galetu greiciau iveikti marsuta, ko pasekoje jie galetu kursuoti dazniau, pervezdami didesni kieki keleiviu. mastymas, kad jus darykit, ka norit, o as vistiek is masinos nelipsiu, didmiestyje turi buti isgyvendintas.kaime sakoma - neturejo bobute vargo, nusipirko parsiuka. tai mieste, turbut - neturejo pacanas vargo, nusipirko "tacke"?
      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

      Comment


        Parašė dariuks Rodyti pranešimą
        autobusai talpina zymiai daugiau zmoniu. kazkada buvo akcija Gedimino prospekte. kai akivaizdziai parodyta, kiek vietos uzima ivairus transportas. taigi, prailgintas autobusas (armonika) veza tiek keleiviu, kiek 9 mikroautobusai, arba 53 lengvieji automobiliai. uzimamas plotas - akivaizdziai autobuso naudai. taigi, jei pons muzikonts su sava chebra vazinetum VT, o ne vienas zmogus viename lengvajame automobilije, butu pakankamai greitas susisiekimas Vilniuje. tie patys autobusai, nestovedami pasikelusiu ratuotu skardiniu garbintoju sudaromuose kamsciuose, galetu greiciau iveikti marsuta, ko pasekoje jie galetu kursuoti dazniau, pervezdami didesni kieki keleiviu. mastymas, kad jus darykit, ka norit, o as vistiek is masinos nelipsiu, didmiestyje turi buti isgyvendintas.kaime sakoma - neturejo bobute vargo, nusipirko parsiuka. tai mieste, turbut - neturejo pacanas vargo, nusipirko "tacke"?
        Kaimieti tu, aš ir važinėju viešuoju transportu arba dviračiu, tad gal nedrąskyk akių. Tavo žiniai, ryte į jį sunku įlipti, o kelionė trunka apie valandą ar net pusantros (rugsėjo pradžioje)! Netelpa į VT ir gatves visi norintys, kas kam neaišku, nesuprantu?
        http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

        Comment


          Jei Lietuvoje būtų mažiau bezdėtojų ir kaimo reikalų ekspertų miesto klausimais, gal jau ne tik patogia nauja viešojo transporto rūšimi važinėtume Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, bet ir bent Čekijos lygį būtume pasiekę. Vis tas lietuviškas pavydas ir neapykanta gadina reikalus, amžinas niurzgėjimas... ekspertai
          Paskutinis taisė music; 2009.08.14, 01:58. Priežastis: progresui ne. gerai kaip yra
          http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

          Comment


            Cekijoj daug BVP sukuria metalurgijos ir transporto gamybos pramone. mes gi tokius dalykus perkam uzsienyje ir ten paliekam savo pinigus. Cekijos lygi galim pasiekt tik savo 141 "zulika" susodine ju parlamente.
            beto, music, jei didmiescio gyventojo mastysenos nepakeisi, jis vilksis paskui tramvaju nuosavam automobilyje, keikdamasis, ko tas taip letai vaziuoja, bet neperses i ji.
            butu viskam dzin, jei Vilnius savo metro-tramvaju, rumu ir vamzdiniu skulpturu problemas sprestu grynai tik miesto biudzeto lesomis. dabar gi bet kokia proga kaulijama is valstybes biudzeto. o tai jau man ne dzin.
            P.S. aplinkeliai - kitas dalykas. tai respublikines svarbos dalykai.
            Parama Siaurojo geležinkelio klubui

            Comment


              Parašė dariuks Rodyti pranešimą
              Cekijoj daug BVP sukuria metalurgijos ir transporto gamybos pramone. mes gi tokius dalykus perkam uzsienyje ir ten paliekam savo pinigus. Cekijos lygi galim pasiekt tik savo 141 "zulika" susodine ju parlamente.
              beto, music, jei didmiescio gyventojo mastysenos nepakeisi, jis vilksis paskui tramvaju nuosavam automobilyje, keikdamasis, ko tas taip letai vaziuoja, bet neperses i ji.
              butu viskam dzin, jei Vilnius savo metro-tramvaju, rumu ir vamzdiniu skulpturu problemas sprestu grynai tik miesto biudzeto lesomis. dabar gi bet kokia proga kaulijama is valstybes biudzeto. o tai jau man ne dzin.
              P.S. aplinkeliai - kitas dalykas. tai respublikines svarbos dalykai.
              Otkatinės psichedelinės misterijos tame nedidmiestyje. Taip, būtent jūs ir dar 24 gretimų sodybų gyventojai suneša bvp, ir tik ne tie 559 000 vilniečių, 353 000 kauniečių ar 183 000 klaipėdiečių... Kauno galėjau ir neminėti, šis miestas- Lietuvos širdis, o kaip žinoma tik Vilniuje visi žulikai dūmija savo vambzdžeis VISOS LIETUVOS SĄSKAITA) muahahahaha
              http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

              Comment


                Parašė music Rodyti pranešimą
                Otkatinės psichedelinės misterijos tame nedidmiestyje. Taip, būtent jūs ir dar 24 gretimų sodybų gyventojai suneša bvp, ir tik ne tie 559 000 vilniečių, 353 000 kauniečių ar 183 000 klaipėdiečių... Kauno galėjau ir neminėti, šis miestas- Lietuvos širdis, o kaip žinoma tik Vilniuje visi žulikai dūmija savo vambzdžeis VISOS LIETUVOS SĄSKAITA) muahahahaha
                neberukyk daugiau. arba bent kanapes i tabaka iskeisk.
                vietines reiksmes objektus reikia is tos vietoves lesu ir statyti. Respublikines reiksmes objektam pinigu turi atsirasti salies biudzete. bet prilyginti vietinius transporto projektus respublikiniams - to jau per daug. o butent to ir siekia ir metro ir tramvajaus projektu stumejai. Vilniuj pakankamai isvystytas VT. tik nevisi ciabuviai tai supranta. reiktu ta supratima nuo pradines mokyklos diegti, kad uzaugtu nauja, supratingesne karta. jei Vilnius nesusitvarko su kamsciais - tai jo problema. zmones (ir verslas) ieskos ir ras geresnes salygas Kaune. o gal ir Klaipedoje. sumazes zmoniu, sumazes problemu.
                Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                Comment


                  Nuvažiuok bent į Rygą. Matau nesi toliau Kauno buvęs gyvenime jei laikai Vilniaus VT pakankamai išvystytu. O dar geriau į Ženevą, Berlyną ar Miuncheną..
                  Nėra žmogaus- nėra problemos. Gal reik kokių rudmarškinių įveisti? Per daug čia tų žmonių miestuose

                  Vietines reiksmes objektus reikia is tos vietoves lesu ir statyti.
                  Prašom, tieskites kelius aplink savo gyvenvietę iš seniūnijos lėšų. Ach neužtenka?
                  Kodėl jums išasfaltavo kelią už 2,3 ar 5 milijonus, nors realiai jūsų 2000 žmonių seniūnija tiek produkto nė per kelis metus nesukuria, o aš savo mieste turiu per duobes kratytis?
                  Miestams tenka tik keliolika procentų jų uždirbtų bvp infrastruktūros priežiūrai ir plėtrai, o didžioji dalis eina respublikinėms reikmėms. Statykites patys!
                  Tokia štai logika, pagal kurią provincijoje nieko neliktų.
                  Kodėl aš turiu finansuoti asfaltą tarp dviejų keliasdešimties žmonių gyvenamų gyvenviečių, o pats su dar 20 proc. Lietuvos gyventojų 6 kilometrus važiuoti valandą???
                  http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

                  Comment


                    Parašė music Rodyti pranešimą
                    Prašom, tieskites kelius aplink savo gyvenvietę iš seniūnijos lėšų. Ach neužtenka?
                    Kodėl jums išasfaltavo kelią už 2,3 ar 5 milijonus, nors realiai jūsų 2000 žmonių seniūnija tiek produkto nė per kelis metus nesukuria, o aš savo mieste turiu per duobes kratytis?
                    Miestams tenka tik keliolika procentų jų uždirbtų bvp infrastruktūros priežiūrai ir plėtrai, o didžioji dalis eina respublikinėms reikmėms. Statykites patys!
                    Tokia štai logika, pagal kurią provincijoje nieko neliktų.
                    Kodėl aš turiu finansuoti asfaltą tarp dviejų keliasdešimties žmonių gyvenamų gyvenviečių, o pats su dar 20 proc. Lietuvos gyventojų 6 kilometrus važiuoti valandą???
                    musu seniunija savo lesomis tik palopo asfalta.
                    keliai asfaltuojami is keliu fondo. jis renkamas is degalu akcizo. nenori remt provincijos - nevazinek su naftos kuru varomu automobiliu.
                    paskutini syki asfalta tiese Seduvos - Jonavos plente pries penkis ar sesis metus (tuo paciu ir Baisogalos - Raseiniu kelio 8 ar 9 km isasfaltavo) ir pries pora metu isasfaltavo 2km zvyrkelio. plentas - ne vietines reiksmes kelias. ten tiesioginis susisiekimas Siauliu su Kaunu. Raseiniu kelias taipat ne vietines reiksmes, nors ten ir ne autostrada. o tie 2 km - tai ar cia daug, per visus tuos 19 metu nepriklausomybes? (P.S. butumem ir be tu 2 km pragyvene, bet kad padare -tai negi eisi asfalto draskyt? juk valdovu rumu neinu griaut )
                    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                    Comment


                      Parašė music Rodyti pranešimą
                      Kodėl aš turiu finansuoti asfaltą tarp dviejų keliasdešimties žmonių gyvenamų gyvenviečių, o pats su dar 20 proc. Lietuvos gyventojų 6 kilometrus važiuoti valandą???
                      Ogi tam, kad kurį savaitgalį galėtum patogiai nuvažiuoti iš miesto prie kurio nors švaresnio ežero arba fūrų neišvažinėtais keliais nuvyktum apsipirkti į kokius Suvalkus. Taipogi prisimink, kad tose mažose gyvenvietėse nemažai žmonių dirba stambesniuose miestuose ir jiems irgi reikalingas padorus kelias.
                      O jeigu taip baisiai nepatinka kamščiai - sėsk ant dviračio (žinoma, nepamiršk dujokaukės).


                      O dabar baikime šią diskusiją ir pagaliau grįžkime prie temos

                      Comment


                        Parašė molotov_47 Rodyti pranešimą
                        Ogi tam, kad kurį savaitgalį galėtum patogiai nuvažiuoti iš miesto prie kurio nors švaresnio ežero arba fūrų neišvažinėtais keliais nuvyktum apsipirkti į kokius Suvalkus. Taipogi prisimink, kad tose mažose gyvenvietėse nemažai žmonių dirba stambesniuose miestuose ir jiems irgi reikalingas padorus kelias.
                        O jeigu taip baisiai nepatinka kamščiai - sėsk ant dviračio (žinoma, nepamiršk dujokaukės).


                        O dabar baikime šią diskusiją ir pagaliau grįžkime prie temos
                        Man gali to nepasakot. Aš džiaugiuos asfaltuojamais žvyrkeliais ir gerinamomis mažesnių gyvenviečių gyvenimo sąlygomis, bet juk ir mieste sąlygos turi gerėti- tuo tarpu kai kurie teigia, kad, neva "jums ir taip jau per gerai", kai reali situacija yra nekokia ir tik tampa vis blogesnė...

                        Dviračiais važinėju, tik matai, Lietuvos klimatas tam ne visais metų laikais palankus, o ir ne visada visur juo gali nuvažiuoti (į teatrą švarku ir išeiginiais batais pvz.)
                        http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

                        Comment


                          TEMA "Tramvajai Europoje". Apie Vilniaus ir kitu Lietuvos miestu ar rajonu transporto problemas galima diskutuoti am skirtose temose.

                          Comment


                            Vilniaus troleibusų vairuotojai galvoja apie streiką
                            „Mūsų vadovybė nepalieka kitos išeities“, – sako bendrovės „Vilniaus troleibusai“ profsąjungos pirmininkė D. Iljina.

                            Sostinės troleibusų vairuotojai dėl streiko turėtų balsuoti jau rugsėjo pradžioje.

                            „Ir grafikai blogi, ir mėnesio valandų normos neleidžia žmonėms išdirbti. Kviesime visuotinį susirinkimą, ką žmonės pasakys – tą ir darysime. Nepatenkintų labai daug“, – teigia Danuta Iljina.


                            Pasak jos, kiekvienam vairuotojui iki mėnesio normos šiuo metu vidutiniškai trūksta po 10 valandų.

                            Negana to, vairuotojai į darbą esą išvažiuoja techniškai netvarkingais ir darbui neparuoštais troleibusais.

                            Bendrovės vadovybė teigia neturinti, ką pasiūlyti pasipiktinusiems vairuotojams. Užuot streikavus „Vilniaus troleibusų“ direktorius Jonas Bagdonavičius siūlo vairuotojams pakentėti.

                            Pašnekovas viliasi, kad rudenio, kai troleibusuose turėtų padaugėti keleivių, padėtis šiek tiek pagerės.

                            „Dirbti reikia, o ne streikuoti. Per streiką niekas negimsta“, – įsitikinęs jis.
                            http://www.lrt.lt/news.php?strid=5042&id=5266261 streikuoja Kaune streikuoja ir Vilniuj

                            Comment


                              „Dirbti reikia, o ne streikuoti. Per streiką niekas negimsta“, – įsitikinęs jis.

                              Paistalai. Viena priezastis, kodel Vakaruose gerove didesne - zmones ja issikovojo per streikus.

                              Comment


                                o gal kas suprantat, ko reikalauja Vilniaus troleibusų vairuotojai? Tas pasakymas "Ir grafikai blogi, ir mėnesio valandų normos neleidžia žmonėms išdirbti" - kažkokia abrakadabra, nieko nereiškianti už troleibusų parko tvoros.

                                Comment


                                  Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                                  o gal kas suprantat, ko reikalauja Vilniaus troleibusų vairuotojai? Tas pasakymas "Ir grafikai blogi, ir mėnesio valandų normos neleidžia žmonėms išdirbti" - kažkokia abrakadabra, nieko nereiškianti už troleibusų parko tvoros.
                                  Kiekvienam vairuotojui yra nustatyta darbo valandų per mėnesį norma (160 ar panašiai). Jei neišdirbama - krinta atlyginimas. Grafikai blogi dėl to, kad tu turi atidirbti 5 valandas, tada pietauti 1,5 valandos ir padaręs 1 ratą jau važiuoti į parką. Anksčiau tokių nesamonių kaip pietūs po 1-2 val. niekada nebūdavo arba būdavo labai retai. Dabar kiekvienam maršrutui (ir autobusams) pietauti reikia po 40-50 min. mažiausiai. Įprasti 30 min.pietūs būna tik ryte, nes susidaro dideli tarpai, kurių jau nebeuždengia pertraukiami grafikai (arba labai anksti pradėję darbą ir jau papietavę).
                                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                  Comment


                                    Jau yra paskelbti nauji viešojo transporto tvarkaraščiai www.marsrutai.info
                                    Troleibusai
                                    Visų maršrutų troleibusai važiuos dažniau išskyrus 15-ą, kuris kaip visada yra derinamas su 16-o atvykimais į stotį. Trys 18-o maršruto troleibusai, dirbantys pertraukiamu grafiku bus paliekami Žemųjų Panerių stotelėje.
                                    Autobusai
                                    Grąžinami ikiatostoginiai tvarkaraščiai, t.y. didelio autobusų skaičiaus padidėjimo nebus. Be to, vėl važiuos 53A, 80, 81 ir net 82 maršruto autobusai. Labiausiai ginčytas šioje temoje 32-as maršrutas pasipildys 1 "pikiniu" autobusu. 55-u maršrutu vietoje 6 buvusių autobusų važiuos 7. Vienas autobusas paimtas iš labai praradusio populiarumą 54-o. Pastarojo grafikas beveik nesikeis. 80-o maršruto autobusas vakarinio piko metu pereis į 56-ą maršrutą; 81-o maršruto autobusai darys po vieną reisą ryte ir vakare 6 ir 24 maršrutais, o 82-o maršruto autobusai analogiškai važiuos 30 ir 75 maršrutais. 18-u maršrutu išskirti žemagrindžio autobuso reisai.
                                    Paskutinis taisė Mettal; 2009.08.25, 00:38.
                                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                    Comment


                                      47-as važiuos 8 kartus per valandą

                                      Kažkodėl anksčiau nemačiau taip dažnai kad ir piko valandomis kursuojančio autobuso. Kažkaip peržiūrėjęs tvarkarasčius, susidarė įspūdis kad šiemet net labai didelis autobusų kiekio padidėjimas

                                      Beje kaip ten su 36 autobusu- reisų mažinimo nebus (gal vėliau nei rugsėjį) ?
                                      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                      Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                      Comment


                                        Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                        47-as važiuos 8 kartus per valandą

                                        Kažkodėl anksčiau nemačiau taip dažnai kad ir piko valandomis kursuojančio autobuso. Kažkaip peržiūrėjęs tvarkarasčius, susidarė įspūdis kad šiemet net labai didelis autobusų kiekio padidėjimas

                                        Beje kaip ten su 36 autobusu- reisų mažinimo nebus (gal vėliau nei rugsėjį) ?
                                        47-as tokiu grafiku važinėjo maždaug nuo balandžio iki birželio 1d. 8 autobusai - dar ne rekordas . Kol kas daugiausia mašinų dirbs 45-u maršrutu - 9 autobusai. Rekordas priklauso tam pačiam 45, kai juo dirbo apie 15 mašinų. Absoliutus rekordininkas - laikinas 63 maršrutas "Spaudos rūmai - Karveliškės", dirbęs 2002m. Tada juo lapkričio 1d. į Karveliškes vežė 26 autobusai.
                                        36-ame maršrute reisų mažinimas sukeltų labai didelę protestų bangą. Kai sumažės sodininkų srautas, juo paleis trumpus autobusus, o kol kas trumpus autobusus leisti yra labai bloga mintis, kai ir taip daug sodininkų ir poilsiautojų važiuoja, o kur dar prisidėsiantys moksleiviai...
                                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                        Comment


                                          Šiandien važiavau iš Rudaminos į Baltupius. Rudaminoje 12 maršruto 11:57 autobusas nuvažiavo 2min per anksti, aš ir dar vienas kažkoks vyrukas pavėlavome į jį dar spėti kokias 40s, tad teko laukti kito. Tas kitas, berods 12:47, atvažiavo laiku. Visas bajeris nutiko už Žirnių stotelės — autobusui besileidžiant nuo kalno, vairuotojas visiškai sustabdė autobusą ir pradėjo kažką krapštytis. Po geros minutės atsidaro priekinės durys, vairuotojas išeina iš autobuso. Ne iškart pamačiau, kad jis rankose laiko termosą ir tuščią bambalį; pamaniau, kad autobusas sugedo, pradėjau mintyse keiktis. O vairuotojas neskubėdamas nusvirduliavo kelis metrus į šoną, vandens kolonėlės link. Ten prisipylė bambalį vandeniuko, tada gurkštelėjo kelis gurkšnius, tada išplovė termosą, grįžo atgal į autobusą. Atsigręžiu atgal, ir... oba... autobuso gale sustojęs kitas autobusas, 19 maršruto, ir jo vairuotojas irgi su bambaliu skuodžia tos pačios kolonėlės link. Gal čia kokia tarnybinė stotelė???
                                          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                          Comment

                                          Working...
                                          X