Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Gnoss, ką turėjai omenį? Aš gyvenu už Balsių tai yra pačiuose Naujaneriuose, tai galiu pasakyti, kad vasara 36-am ir 76-am autobusų maršrutų keleivių padaugėja net 7 kartus ir kursuojančių autobusų dabartinio skaičiaus neužtenka vasaros sezonu 36-to ir 76-to maršrutų autobusai turėtų kursuoti dažniau.
    Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

    Comment


      Parašė centras85 Rodyti pranešimą
      Gnoss, ką turėjai omenį? Aš gyvenu už Balsių tai yra pačiuose Naujaneriuose, tai galiu pasakyti, kad vasara 36-am ir 76-am autobusų maršrutų keleivių padaugėja net 7 kartus ir kursuojančių autobusų dabartinio skaičiaus neužtenka vasaros sezonu 36-to ir 76-to maršrutų autobusai turėtų kursuoti dažniau.
      Kaip apskaičiavai, kad būtent tiek kartų keleivių padaugėjo? Kokia ir kokiu paros metu vyko stebėjimai/skaičiavimai?
      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

      Comment


        Parašė centras85 Rodyti pranešimą
        Pačiuose Balsiuose gyvena apie 15 tūkstančių gyventojų ir 5 tūkstančiai sezoniniai. O dar visi turistai ir svečiai.
        privalau įsijungti šioje vietoje
        remdamasis darbine patirtimi tose vietovėse, tarp žaliųjų ežerų g., aitvarų g., žemėpačio, jundos, laumių g. gyvena gal truputį daugiau nei 1200 žmonių (beveik kiek ir sako Zorro).
        imant visą šį miesto apendiksą, pagal VRK duomenis 2008 seimo rinkimuose, popieriaus ir balsių apylinkėse iš viso buvo 5541 rinkėjai (suaugę žm) nuo birelių sodų iki vos ne verkių rūmų, tai su vaikais jau maximumų maximumas 7500, niekaip daugiau

        o kad šis komentaras nebūtų nutolęs nuo temos, tai sakau, kad c2h5oh argumentai mane įtikina pirmiausiai taikli pastaba dėl įlipimo - išlipimo patogumo, kad nebus stumdomasi ir procesai vyks vienu metu. vilnius nėra kažkuo kitoks miestas, tame pačiame paryžiuje (ir vėl...) į autobusus kartais kojos neįmanoma įkelti, o tam tikrose stotelėse reik pakukuot, kolei visi sulipa vidun. tiesa, vienu metu fiziškai gali įlipti du žmonės, kurie arba pasižymi popierių, arba prideda kortelę (passe NAVIGO), nuo kurios įrenginys supypsi ir uždega žalią ar raudoną lemputę, ir vairuotojas mato ir girdi (žr. čia; tik čia tramvajaus atveju, kažin kokia prasmė tą daryt ) (o čia autobusai)
        Paskutinis taisė Rijikas; 2010.06.14, 16:57.

        Comment


          Pirmą kartą girdžiu, kad 36 gali būti perpildytas nuo pat Žalgirio g. Paskutiniu metu kiek esu matęs, autobusai ~15-17 val. buvo užpildyti iki pusės, kai kurie daugiau. Nereikia tiek daug perdėti ir kelti panikos.
          O ilgų nesiunčia todėl, kad jie neparuošti. Rezerve sėdi vairuotojas su savo mašina, o jei jo mašina užimta, jam iš anksto paruošia kitą. Pastaruoju metu ilgų autobusų išleidimas yra padidėjęs, nes taupymo sumetimais yra labiau apkirtpi grafikai ir paleisti ilgi. Be to, turbūt daugelis pastebėjo, kad dujinių autobusų mieste ženkliai sumažėjo - iš to galima spręsti, kad jie parkui neša nuostolį ir vėl atsigręžta į dyzelinius.
          Paskutinis taisė Mettal; 2010.06.14, 17:59.
          Viešojo transporto temų rodyklė >>

          Comment


            Nuo 10:00 val., iki 14 val., link Žaliųjų Ežerų ir nuo 15 val., iki 23 val., nuo Žaliųjų Ežerų link miesto.
            Dienos metu labai matosi, nes kaip jau rašiau žmonės stotelėse praleidžia perpildytus 36 ir 1-2 val., lauke laisvesnio 36.
            Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

            Comment


              Vasara 36-tas turi būti pastoviai ilgi autobusai, o ne trumpi autobusai. Jei 36 vasara leidžia trumpus autobusus tai dienos metu jų turi būti 6-8 autobusai, nes dauguma keleivių yra iki Žaliųjų Ežerų ir Naujanerių.
              Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

              Comment


                Parašė centras85 Rodyti pranešimą
                Nuo 10:00 val., iki 14 val., link Žaliųjų Ežerų ir nuo 15 val., iki 23 val., nuo Žaliųjų Ežerų link miesto.
                Dienos metu labai matosi, nes kaip jau rašiau žmonės stotelėse praleidžia perpildytus 36 ir 1-2 val., lauke laisvesnio 36.
                Nufotografuok ir parodyk man perpildytą autobusą. Kas vienam yra perpildyta, kitam bus puspilnis. Jei ponui trukdo įlipti susiaurėjęs praėjimas, tai nereiškia, kad į autobusai apskritai neįmanoma įlipti
                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                Comment


                  Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                  Pirmą kartą girdžiu, kad 36 gali būti perpildytas nuo pat Žalgirio g. Paskutiniu metu kiek esu matęs, autobusai ~15-17 val. buvo užpildyti iki pusės, kai kurie daugiau. Nereikia tiek daug perdėti ir kelti panikos.
                  O ilgų nesiunčia todėl, kad jie neparuošti. Rezerve sėdi vairuotojas su savo mašina, o jei jo mašina užimta, jam iš anksto paruošia kitą. Pastaruoju metu ilgų autobusų išleidimas yra padidėjęs, nes taupymo sumetimais yra labiau apkirtpi grafikai ir paleisti ilgi. Be to, turbūt daugelis pastebėjo, kad dujinių autobusų mieste ženkliai sumažėjo - iš to galima spręsti, kad jie parkui neša nuostolį ir vėl atsigręžta į dyzelinius.
                  ne tik duoda nuostoli,bet labai daug ir is vis nebevaziuojanciu. O per karscius kas antras "uzvirdavo":-)

                  Comment


                    Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                    Va būtent - šitie "įrodymai" yra tik teoriniai pasamprotavimai. Ir nelabai objektyvūs, nes persmelkti "vilnietiško išskirtinumo" (Vilnius - ypatingas miestas su milžiniškais srautais, ir tai, kas veikia tūkstančiuose pasaulio miestų, pradedant Klaipėda ir baigiant Paryžiumi, Vilniuje niekaip neveiks) ir stagnacijos (bet kokie pakeitimai tik į bloga).

                    Aš savo ruožtu pateiksiu teorinių išvedžiojimų į kitą pusę.

                    1) Ne piko metu, ne labiausiai apkrautuose reisuose ir ne centrinėse stotelėse visa tai, ką rašai, negalioja.
                    2) dabar įlipimas ir išlipimas vyksta pro tas pačias duris (kai kuriuose autobusuose, kur nėra durų gale - pro vienas!). Pirmiausia keleiviai išlipa, tada įlipa, žmonės būriuojasi prie durų ir vieni kitiems trukdo. Pagal naują tvarką, išlipimas ir įlipimas vyks vienu metu pro skirtingas duris, žmonės vieni kitiems trukdys mažiau.
                    3) keleiviai skundžiasi, kad Vilniaus autobusai specialiai važiuoja labai lėtai tuščiomis gatvėmis - taigi sugaišus daugiau laiko stotelėje, galės važiuoti greičiau (piko metui tas aišku netaikoma)
                    4) bilietus pas vairuotoją perka ir dabar. Tik vairuotojai juos parduoda važiuodami! Šitą praktiką reikėtų naikinti vien dėl saugumo.
                    5) žiopliai, kurie tik įlipę ims ieškoti talonėlių, pinigų ir pan. Iš pradžių jų bus daug, vėliau žmonės pripras ir jų bus mažiau.


                    Negi pasaulis dar nerado šios problemos sprendimo? Nei viename iš miestų, kuriuose tokia tvarka taikoma?



                    O aš į juos kontrargumetus:
                    1) Kas iš to, kad ne visose stotelėse? Eina kalba apie tas, kuriose daug keleivių net ir ne piko metu, o visą dieną, išskyrus ankstyvą rytą ir vėlų vakarą.
                    2) Dėl dviejų durų autobusų, kai įlipama pro vidurines - jei nepastebėjai, tai kai daug keleivių, atidaro ir priekines. Kai keleivių mažiau, tuomet atidaro tik vidurines. Bet įlipantys keleiviai čia pat prie durų nerodo bilieto ar jo nesižymi, o eina į salono gilumą. Prie antrųjų durų yra kelevių sukaupimo aikštelė ir ji padeda greičiau sueiti į saloną didesniam kiekiui keleivių, be to vienu metu įlipti gali du keleiviai (jei nestori ir be didelių tašių). O prie priekinių durų praėjimas siauras, keleiviai įlipinės tik eilute po vieną.
                    3) Tuščiomis gatvėmis gali važiuoti taip pat lėtai. Kodėl iki šiol negalėjo išspręsti šios problemos sudarant tvarkaraščius? Kodėl autobusas ar troleibusas maršrutą įveikia per tą patį laiką (+-2-3 min.) darbo dieną ir poilsio dieną, darbio d. piko metu ir vėlai vakare ar anksti ryte? Kas garantuos, kad tvarkaraščiai paprasčiausiai nebus ištęsti dar labiau, kad piko metu būtų kompensuotas ilgas stovėjimas įlaipinant keleivius? Būtent įlaipinimas pro prikines duris piko metu ir sukels didžiausias problemas ir dėl to maršrutas bus įveikiamas dar per ilgesnį laiką.
                    4) Billietus vairuotojas parduoda ir važiuodamas ir jis negaišta laiko stovint. Nors ir pažeidžia tvarką. Gal geriau paskaičiuok, kiek užtrunka vieno bilieto pardavimas, kai stovima stotelėje. Juk tai vyksta kasdien. Bet per viso maršruto trasą tokie atvejai vienetiniai. Dabar įsivaizduok, kai tai bus daroma bent jau trečdalyje stotelių? O jei tokių perkančių bus ne 1 ar 2, o 5? Kitoje stotelėje vėl 5? Sakai, taip nebūna. Būna net ir dabar. Bet dabar visi 5 būna sulipę į transporto priemonę, vairuotojas jiems parduoda bilietą net ir kitoje stotelėje. O jei jie visi stovės eilutėje ir bus laukiama, kol kiekvienas įsigis bilietą?
                    5) žioplių su laiku sumažės. Bet dabar tokie visiškai neįtakoja įlipimo greičio. O paskui, netgi ir sumažėjus jų skaičiui, visgi jie įtakos.

                    Tai, kad įlaipinimo prio priekins duris tvarka galioja kituose pasaulio miestuose, dar nereiškia, kad ji yra gera. Ir tik nereikia čia apie stagnaciją. Gal ta ta "vakarietiška" tvarka irgi yra stagnacinė. Jos atsisakius, VT gali būti greitesnis ir patogesnis. Taigi ir patrauklesnis keleiviams.
                    Kažkada ir visoje TSRS buvo įlaipinama tik pro vienas duris, prie jų sėdėjo konduktorius ir parduodavo bilietus. Todėl tais laikais visi autobusai ir troleibusai buvo gaminami tik dviejų durų - įlipama pro galines, o išlipama pro priekines. Bet tokia tvarka galiausiai tapo stagnacine, nes kelevių srautai augo sparčiai, o VT dėl tokios įlaipinimo ir bilietavimo tvarkos buvo lėtas, keleiviai stumdydavosi spūstyse įlipant ir VT viduje, judant link priekinių durų. Todėl ne be reikalo buvo pereita prie įlaipinimo pro visas duris ir išlaipinimo pro visas duris tvarkos. O dabar norima eiti priešingu keliu, regreso keliu. VT yra lėtas pagal šių dienų poreikius, retai kursuoja, kaina neatitinka paslaugos kokybės... Kas daroma? Kainos keliamos, tvarkaraščiai retinami, VT stringa spūstyse, tvarkaraščiai sudaromi prastai, todėl VT net ir poilsio dieną maršrutą įveikia per tą patį laiką, kaip ir piko metu... Dabar ir dar vienas stabdį nori įvesti...

                    Comment


                      Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                      ne tik duoda nuostoli,bet labai daug ir is vis nebevaziuojanciu. O per karscius kas antras "uzvirdavo":-)
                      Teisingai . Patvory šalia nevažiuojančių VanHool ir Karosų stovi keli "numirę" dujiniai (pvz. 851, 850), o neseniai prie jų pastatė dar ko gero nė karto nevažinėjusį maršrutais 832. Dabar važinėja tik patys "geriausi" iš to, kas yra, t.y. tie, pas kuriuose veikia/yra kondicionierius ir išjungtas šildymas (išimtos kai kurios detalės, kurias sunku įdėti atgal).
                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                      Comment


                        Grafikai piko valandomis ir vakare skiriasi.

                        Comment


                          Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                          Teisingai . Patvory šalia nevažiuojančių VanHool ir Karosų stovi keli "numirę" dujiniai (pvz. 851, 850), o neseniai prie jų pastatė dar ko gero nė karto nevažinėjusį maršrutais 832. Dabar važinėja tik patys "geriausi" iš to, kas yra, t.y. tie, pas kuriuose veikia/yra kondicionierius ir išjungtas šildymas (išimtos kai kurios detalės, kurias sunku įdėti atgal).
                          nera dujiniuose jokiu kondicionieriu. Kol reikejo sildyti salona jie dar vazinejo,o kai tik vasarai isjunge sildyma,karsta diena is ju sustoja kas antras:-)

                          Comment


                            Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                            nera dujiniuose jokiu kondicionieriu. Kol reikejo sildyti salona jie dar vazinejo,o kai tik vasarai isjunge sildyma,karsta diena is ju sustoja kas antras:-)
                            Yra. Autobusai nr. 863-868, 871-874 ir kai kurie Carrus City juos turi.
                            Viešojo transporto temų rodyklė >>

                            Comment


                              Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą

                              1) Ne piko metu, ne labiausiai apkrautuose reisuose ir ne centrinėse stotelėse visa tai, ką rašai, negalioja.
                              2) dabar įlipimas ir išlipimas vyksta pro tas pačias duris (kai kuriuose autobusuose, kur nėra durų gale - pro vienas!). Pirmiausia keleiviai išlipa, tada įlipa, žmonės būriuojasi prie durų ir vieni kitiems trukdo. Pagal naują tvarką, išlipimas ir įlipimas vyks vienu metu pro skirtingas duris, žmonės vieni kitiems trukdys mažiau.
                              1) Negalioja. Bet, sprendžiant iš praeivio komentarų bei paskutinių naujienų, šią tvarką norima įvesti visiems maršrutams ir visą dieną. Norėčiau sužinoti, kaip tu įsivaizduoji šios tvarkos laikymąsi piko metu 19 ar 53 maršrutuose ?
                              2) Logiškai pagalvojus, galiojant įlipimo per priekines duris tvarkai, įlipimas ir išlipimas negali vykti vienu metu. Juk kol keleiviai lipa pro priekines duris ir rodo vairuotojui bilietus, vairuotojas žiūri į įlipančius ir fiziškai negali kartu žiūrėti į veidrodėlį, todėl tuo metu vidurinės ir galinės durys turi būti uždarytos, kad neatsirastų chuliganų, prasmukusių į saloną ne pro priekines duris vairuotojui nematant. Tik pasibaigus įlaipinimui, Vairuotojas gali atidaryti priekines/galines duris išlipimui, ir jau nuolat žiūrėti į veidrodėlį, kad tokių chuliganų neatsirastų. Tad logiška, kad įlipimas ir išlipimas vyks atskirai. O tai, aišku tik padidins stovėjimo stotelėje laiką
                              Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                              Marsrutai.lt tinklaraštis!
                              SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                              Comment


                                Parašė centras85 Rodyti pranešimą
                                92 (146) Žalgirio g. - Skirgiškės yra rajoninis autobusas ir priklauso Vilniaus rajono savivaldybei.
                                Pačiuose Balsiuose gyvena apie 15 tūkstančių gyventojų ir 5 tūkstančiai sezoniniai. O dar visi turistai ir svečiai.
                                Turbūt juokauji. Balsių oficialios svetainės duomenimis (http://www.balsiai.eu/rajono-apzvalga/gyventojai/ ) Balsiuose (sodininkai bei privatūs namai) bei naujuosiuose verkiuose kartu gyvena 2278 žmonės nuolat. Pačiuose Balsiuose gyvena kiek daugiau nei 1300 gyventojų. Galiu leisti, jog vasaros sezonu šis skaičius padidėja iki 4000-4500. Bet jau ne daugiau tai tikrai.

                                Parašė centras85 Rodyti pranešimą
                                Mokykla Balsiuose veiks tik nuo 2011-09-01 d. O mokinių apimant ir Balsius su aplinkiniais mikrorajonais arčiausiai Balsių yra apie 3000-4000 tūkstančių mokinių.
                                Ir šis skaičius iš piršto laužtas. Pasitelkus tą pačia Balsių svetainę, pateikiama, kad ikimokyklinio amžiaus vaikų yra 500, o mokinių 1000. Nu gal jų ir kiek daugiau dabar, bet ne 4 kartus.

                                Parašė Gnoss Rodyti pranešimą
                                Todėl vaikai iš Balsių ar dar toliau važiuoja į Pliaterytės pagrindinę Žirmūnuose.
                                Daugelis balsiečių į Jeruzalės mokyklą eina, popiet autobusas jų kaip reikiant užpildomas

                                Parašė Gnoss Rodyti pranešimą
                                Įdomu, kiek iš tų 2 ar daugiau tūkstančių naudojasi VT, nes mano manymu, autobusai ten pernelyg retai kursuoja.
                                Parašė centras85 Rodyti pranešimą
                                Gnoss, ką turėjai omenį? Aš gyvenu už Balsių tai yra pačiuose Naujaneriuose, tai galiu pasakyti, kad vasara 36-am ir 76-am autobusų maršrutų keleivių padaugėja net 7 kartus ir kursuojančių autobusų dabartinio skaičiaus neužtenka vasaros sezonu 36-to ir 76-to maršrutų autobusai turėtų kursuoti dažniau.
                                Nesutikčiau su teiginiu, kad autobusai į Balsius/Naujanerius per retai kursuoja. 7 autobusai (6 iš 36 ir 1 iš 76) pilnai susitvarko su keleivių srautais. Aišku, tik savaitgaliais 36 retokai kursuoja. Trumpi autobusai 36-u vasarą gali kelti srauto problemų, bet kadangi daugiausia kursuoja tik ilgi- problemų nekyla. O juk dar yra 76 ir 92 maršruto mikroautobusai.
                                Leiskim, vasarą Balsių/Naujanerių gyventojų padaugėja dvigubai, bet ne daugiau kaip 60 proc. iš jų, manau, naudojasi VT nuolat. Į ežerą poilsiauti irgi didesnė dalisa vyksta automobiliais (JUK aikštelė prie žero visada perpildyta). Tad tikrai nemanau, kad vasarą keleivių padaugėja 7 kartus. Gal tik trigubai. Paprastai trumpų autobusų pakeitimo ilgais 36 maršrute pakanka. Dabartinio autobusų skaičiaus keisti nereikia, bet mažinti jį vasarą būtų per rizikinga.
                                Paskutinis taisė Vilnietizz; 2010.06.14, 21:25.
                                Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                Comment


                                  Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                                  4) bilietus pas vairuotoją perka ir dabar. Tik vairuotojai juos parduoda važiuodami! Šitą praktiką reikėtų naikinti vien dėl saugumo.
                                  Labai retai. Dažniausiai (>80% pagal mano pastebėjimus) parduoda kitoje stotelėje.

                                  Comment


                                    Vilnietizz, Balsių sveitanėje duomenys yra 2002 m., kitais metais jau bus tikslesni.
                                    Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                    Comment


                                      Parašė centras85 Rodyti pranešimą
                                      Vilnietizz, Balsių sveitanėje duomenys yra 2002 m., kitais metais jau bus tikslesni.
                                      Kad nuo 2002 tikrai nedaug pasikeitė. Didžiausi pasikeitimai buvo 1990-2000 IMHO.

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        2) Dėl dviejų durų autobusų, kai įlipama pro vidurines - jei nepastebėjai, tai kai daug keleivių, atidaro ir priekines. Kai keleivių mažiau, tuomet atidaro tik vidurines. Bet įlipantys keleiviai čia pat prie durų nerodo bilieto ar jo nesižymi, o eina į salono gilumą. Prie antrųjų durų yra kelevių sukaupimo aikštelė ir ji padeda greičiau sueiti į saloną didesniam kiekiui keleivių, be to vienu metu įlipti gali du keleiviai (jei nestori ir be didelių tašių). O prie priekinių durų praėjimas siauras, keleiviai įlipinės tik eilute po vieną.
                                        Viskas taip, bet mes kalbėjom apie įlaipinimo greitį. Dabar išlipimas ir įlipimas vyksta paieiliui pro tas pačias duris, pagal naują tvarką vyktų vienu metu pro skirtingas duris.

                                        Tu padarei prielaidą, kad įlipimas pro priekį truks dvigubai ilgiau negu dabar. Aš savo ruožtu padarysiu dar vieną prielaidą, kad išlipančių ir įlipančių stotelėje yra vienodai (žinau, tokio sutapimo niekada nebūna, bet mes čia teoriškai visi samprotaujam).

                                        Tokiu atveju, pagal dabartinę ir pagal būsimą tvarką sulipimas užtruks vienodai. Dabar - išlipimas trunka x laiko vienetų, įlipimas x, iš viso 2x. Ateity - įlipimas 2x, išlipimas 0 (nes keleiviai jau išlipo pro kitas duris), iš viso 2x.
                                        4) Billietus vairuotojas parduoda ir važiuodamas ir jis negaišta laiko stovint. Nors ir pažeidžia tvarką. Gal geriau paskaičiuok, kiek užtrunka vieno bilieto pardavimas, kai stovima stotelėje. Juk tai vyksta kasdien. Bet per viso maršruto trasą tokie atvejai vienetiniai. Dabar įsivaizduok, kai tai bus daroma bent jau trečdalyje stotelių? O jei tokių perkančių bus ne 1 ar 2, o 5? Kitoje stotelėje vėl 5? Sakai, taip nebūna. Būna net ir dabar. Bet dabar visi 5 būna sulipę į transporto priemonę, vairuotojas jiems parduoda bilietą net ir kitoje stotelėje. O jei jie visi stovės eilutėje ir bus laukiama, kol kiekvienas įsigis bilietą?
                                        Vairuotojas viena ranka laiko vairą, kita ima centus, viena akim žiūri į kelią, kita skaičiuoja centus, tada atplėšinėja talonėlį - taip labai nesaugu. Kada nors dėl šito laiko taupymo įvyks skaudi nelaimė. Ir jeigu tarp nukentėjusių bus bent 1 teisiškai išprusęs žmogus - autobusų parką gerai "pratrauks" teisme ir kainuos tai brangiai.

                                        Kadangi vairuotojai šitaip daro masiškai, tai čia jau vadovybės (bendro organizavimo) problema. Juk pagal dabartinę sulaipinimo tvarką vairuotojas negali parduoti bilietėlio, nepažeisdamas taisyklių (įlipęs keleivis privalo nedelsiant nusipirkti bilietuką, vairuotojas turi pardavinėti bilietus stovint stotelėje) - nebent stovėtų stotelėje tol, kol visi įlipę keleiviai ateis iki priekio nusipirkt bilietuko.

                                        Tai, kad įlaipinimo prio priekins duris tvarka galioja kituose pasaulio miestuose, dar nereiškia, kad ji yra gera.
                                        O aš ir nesakau, kad tokia tvarka yra ideali visai atžvilgiais. Tarkim, įlaipinimas tampa komplikuotesnis, galimas sulėtėjimas, daugiau darbo vairuotojui. Bet jeigu akivaizdžiai nesugebama susirinkti pinigų iš keleivių, tai paprastesnio ir būdo nei įrengti savotišką kasą autobuse nėra.

                                        Comment


                                          Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                                          Bet jeigu akivaizdžiai nesugebama susirinkti pinigų iš keleivių, tai paprastesnio ir būdo nei įrengti savotišką kasą autobuse nėra.
                                          YRA!!! Reikia kontrolieriais samdyti tik intelekto nesugadintus individus, aprengti juos juoda SS uniforma ir zuikius šaudyti viešai — autotransporto priemonėse, prie visų liudininkų. Jau po 2-3 mėnesių tokios praktikos Vilniaus VT arba uždirbs, arba bankrutuos. Nors ne, valstybės institucijų įmonės negali bankrutuoti. Tad pirmyn Schutzstaffel
                                          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                          Comment

                                          Working...
                                          X