Parašė vidoq
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)
				
					Collapse
				
			
		
	This topic is closed.
				
				
				
				X
X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Vilniečiams į autobusus ir troleibusus teks lipti pro priekines duris
 na va jums, bet nuo vasaros, ir nuo 21:00 d.d., o savaitgaliais - visą dieną... matysim kuo baigsis  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Žlugs tas jų eksperimnetas. Ypač savaitgalį visą dieną. O ir vairuotojai spjaus ir netikrins bilietų. Visose "Škodose" yra pertvaros. Norint tikrinti bilietus, jas reikia demontuoti. Negi dabar bus puolama tai daryti? Vairuotojai nelaužys sprando sukiodami galvas.
 Taip pat nemažoje dalyje autobusų yra pertvaros, o visose "Karosose" priekinės durys iš viso nenaudojamas keleivių įlaipinimui ar išlaipinimui. Viską reikia perdaryti iki prasidedant eksperimentui.
 Gal ir geriau, eksperimentas žlugs, baigsis tos nesąmonės.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kažkada buvo atliktas tyrimas su klausėjom autobusuose tada buvo nustatyta, kad labiausiai apkrautas 2-ojo maršruto autobusasParašė groundzer Rodyti pranešimąNorėčiau paklausti, kurių maršrutų autobusams darbo dienomis tenka didžiausi keleivių srautai ? Bei, kokių Vilniaus priemiesčių susisiekimas su Vilniaus miestu šiuo metų yra pats prasčiausias ?  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Sąnaudos, išleistos kabinų ardymui, o žlugus eksperimentui - naujų įrengimui ir vairuotojų ir keleivių nervai sugadinti tikrai nepasiteisins net ir po 23 val. 25 maršrute savaitgalį.Parašė Maxas Rodyti pranešimą Eksperimentas pasiteisins tik po 21 val. Eksperimentas pasiteisins tik po 21 val.
 Kažkada buvo seniai - dabar juk net trumpi autobusai yra leidžiamiParašė lietus Rodyti pranešimąKažkada buvo atliktas tyrimas su klausėjom autobusuose tada buvo nustatyta, kad labiausiai apkrautas 2-ojo maršruto autobusas  . .
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Matyt dabar jie nieko neardys. Nebent tik "Karosose" lieps patiems vairuotojams susitvarkyti ir atlaisvinti priekines duris keleivių įlipimui. Kadangi "Škodose" kabinos pertvara visiškai nepritaikyta bilietų kontrolei, eksperimentas žlugs pirmomis dienomis.Parašė Mettal Rodyti pranešimąSąnaudos, išleistos kabinų ardymui, o žlugus eksperimentui - naujų įrengimui ir vairuotojų ir keleivių nervai sugadinti tikrai nepasiteisins net ir po 23 val. 25 maršrute savaitgalį.
 
 Ką ir reikėjo įrodyti...
 
 Su autobusais kiek kita situacija bus. Bet vis tiek kai kurių maršrutų autobusų totalus netilpimas į grafiką poilsio dienomis garantuotas.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai čia kaip? Vairuotojas su lomiku ardys kabinos atitvarą?? "Karosose" juk visos priekinės durys dabar vairuotojui atitvertosParašė Al1 Rodyti pranešimąMatyt dabar jie nieko neardys. Nebent tik "Karosose" lieps patiems vairuotojams susitvarkyti ir atlaisvinti priekines duris keleivių įlipimui.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Teoriškai, yra galimybė tai sutvarkyti be didelių pastangų. Tik labai įdomu, koks praktiškai būtų rezultatas.Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąTai čia kaip? Vairuotojas su lomiku ardys kabinos atitvarą?? "Karosose" juk visos priekinės durys dabar vairuotojui atitvertos
 
 "Karosa" autobusuose esančios pertvaros, skiriančios keleivių saloną nuo vairuotojo kabinos, yra su durelėmis. Jas per montavus, kad atsidarytų į vairuotojo pusę, atidaryti ir taip pritvirtinti, kad atsidarinėtų, bet būtų ne palei sienelę, o palei vairuotoją skersai. Tokiu būdu pro priekines duris galėtų įlipti keleiviai. Likusi sienelės dalis liktų, taigi priekinėse vietose sėdintys žiūrėtų pro sienelės stiklą, ir dar būtų vienas - transporto priemonės - priekinis stiklas. Minusai: man atrodo, kad vairuotojo kabinos pertvaroje, kur atsidaro durys, yra slenkstis, kurį reikia peržengti. Be to, reikėtų detaliau panagrinėti, kokios minėto sprendimo realizavimo techninės galimybės.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Dabar jame keleivių srautas tragiškai sumažėjęs. Grafikas per pastaruosius metus vos ne perpus praretintas, jau beveik atsisakyta ilgų autobusų.Parašė lietus Rodyti pranešimąKažkada buvo atliktas tyrimas su klausėjom autobusuose tada buvo nustatyta, kad labiausiai apkrautas 2-ojo maršruto autobusas 
 
 Įlipimo per priekines duris eksperimentas 100 % žlugs. Nebent sekmadieniais ir tik ne pagrindiniuose maršrutuose jis gali gyvuoti. Čia ir bandyt nieko nereikia- tik tuščias pinigų švaistymas, pvz: kabinų pertvarkymui. Ir žmonės yra nusistatę ne už, o prieš tokią naujovę- tiesiog buvo paleista reikalavimų neatitinkanti apklausa. Jei paleisti su dviem variantais - taip ir ne, jau 100 % ai6ku, kas laimės  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Abejoju. Vien tai, kad tu ar tavo pažįstame nusiteikę prieš, nereiškia, kad sudarote daugumąParašė Vilnietizz Rodyti pranešimąĮlipimo per priekines duris eksperimentas 100 % žlugs. Nebent sekmadieniais ir tik ne pagrindiniuose maršrutuose jis gali gyvuoti. Čia ir bandyt nieko nereikia- tik tuščias pinigų švaistymas, pvz: kabinų pertvarkymui. Ir žmonės yra nusistatę ne už, o prieš tokią naujovę- tiesiog buvo paleista reikalavimų neatitinkanti apklausa. Jei paleisti su dviem variantais - taip ir ne, jau 100 % ai6ku, kas laimės  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi! www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 na žinot, kaip apie rūšiavimą sako: 18 kartą daromas dalykas tampa įpročiu.
 tai gal ir šičia taip bus, jei pernelyg anksti nenudusins? šiaip man logiška ir "optimizuotai" atrodo, kad tomis valandomis, kai reikės autobusų su priekinėmis durimis, tokie ir būtų leidžiami, ir geriausiai trumpi, nes vis tiek vėlyvuoju laiku tik keliuose maršrutuose yra dar nemažas keleivių srautas. šiaip man logiška ir "optimizuotai" atrodo, kad tomis valandomis, kai reikės autobusų su priekinėmis durimis, tokie ir būtų leidžiami, ir geriausiai trumpi, nes vis tiek vėlyvuoju laiku tik keliuose maršrutuose yra dar nemažas keleivių srautas.
 troleibusai (visos škodos), aišku, problema, o tai galvą gali tekt nusisukt vairuotojoms pamatysim, žmonės, bet gal ir galėsim džiaugtis, kad bomžai nebelips ir nebekvepins pamatysim, žmonės, bet gal ir galėsim džiaugtis, kad bomžai nebelips ir nebekvepins 
 ps. man įdomiau, kodėl stoteles iki šiol pranešinėja tik dvi ar kiek ten moterėlių? o kur vyriško balso tonas, pasikeičiant?  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Lygios teisės parūpo?Parašė Rijikas Rodyti pranešimąps. man įdomiau, kodėl stoteles iki šiol pranešinėja tik dvi ar kiek ten moterėlių? o kur vyriško balso tonas, pasikeičiant?  Man rodos, čia nereikia jų ieškoti. Kažkodėl įprasta, kad stoteles ar stotis visur pranešinėja moteriškas balsas. Na, dar kartais traukiny gali išgirsti GYVĄ originalų, šnarpščiantį mašinisto balsą Man rodos, čia nereikia jų ieškoti. Kažkodėl įprasta, kad stoteles ar stotis visur pranešinėja moteriškas balsas. Na, dar kartais traukiny gali išgirsti GYVĄ originalų, šnarpščiantį mašinisto balsą  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 netgi labai parūpo lygybėParašė disident Rodyti pranešimąLygios teisės parūpo? Man rodos, čia nereikia jų ieškoti. Kažkodėl įprasta, kad stoteles ar stotis visur pranešinėja moteriškas balsas. Na, dar kartais traukiny gali išgirsti GYVĄ originalų, šnarpščiantį mašinisto balsą Man rodos, čia nereikia jų ieškoti. Kažkodėl įprasta, kad stoteles ar stotis visur pranešinėja moteriškas balsas. Na, dar kartais traukiny gali išgirsti GYVĄ originalų, šnarpščiantį mašinisto balsą  
 suprantu, kad vyrams malonu klausytis moteriškės balso. bet gal kitos moterys pavydi tai ir jų ausims reikia leist "pasiganyti" ties kokiu nors maloniu balsu tai ir jų ausims reikia leist "pasiganyti" ties kokiu nors maloniu balsu regis paryžiaus T3 stoteles skelbia pasikeisdami vyras ir moteris; autobusuose berods tik vyriškas balsas, nebepamenu. metro lyg tik motera :\ regis paryžiaus T3 stoteles skelbia pasikeisdami vyras ir moteris; autobusuose berods tik vyriškas balsas, nebepamenu. metro lyg tik motera :\
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Visi puikiai žinome, kad vyro balsas yra žemas, o moters - aukštas. Žemi garsai girdimi prasčiau, nes yra duslesni, koncentruotesni ir labiau suspausti. Kad vyro balsas būtų gerai, aiškiai ir skaidriai girdimas, su tuo įrašu reikia padirbėti ilgiau. Moters balsas - skardus, sklandus, plačiai sklinda, todėl girdimas lengviau, yra garsesnis ir kokybiškesnis įrašas.Parašė Rijikas Rodyti pranešimąnetgi labai parūpo lygybė 
 suprantu, kad vyrams malonu klausytis moteriškės balso. bet gal kitos moterys pavydi tai ir jų ausims reikia leist "pasiganyti" ties kokiu nors maloniu balsu tai ir jų ausims reikia leist "pasiganyti" ties kokiu nors maloniu balsu regis paryžiaus T3 stoteles skelbia pasikeisdami vyras ir moteris; autobusuose berods tik vyriškas balsas, nebepamenu. metro lyg tik motera :\ regis paryžiaus T3 stoteles skelbia pasikeisdami vyras ir moteris; autobusuose berods tik vyriškas balsas, nebepamenu. metro lyg tik motera :\
 Galėčiau apie tai rašyti daug.... Dar nepamirškime ir kontekstų: moters balsas visada psichologiškai suprantamas kaip malonus, o vyro - griežtas ir disciplinuotas.
 
 Žinoma, jei pasitelktume į pagalbą kokį jauną liekną studentuką, tai tikėtina, kad jo balsas nebus storas ir itin duslus - bus tarpinis variantas tarp "moteriško" ir "vyriško" balsų. Tačiau įrašo įrašymas nėra toks lengvas dalykas, kaip gali pasirodyti: reikalingas kruopštus dikcijos, intonacijos, kalbėsenos, tarmės ir kt. įdirbis, todėl dažniausiai tam samdomi ne studentai, o suaugę, turintys patirtį, specialistai.Paskutinis taisė Ametistas; 2010.04.29, 13:51.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kaip tik galėtų sakyti: "žaliasis tiltas - galinė maršruto stotelė"Parašė amiko Rodyti pranešimąDar nepamirškime ir kontekstų: moters balsas visada psichologiškai suprantamas kaip malonus, o vyro - griežtas ir disciplinuotas.  
 kol kas mane erzina klykiančiu balsu sakoma frazė "Geros jums kelionės mūsų transportu!!!!!", visa kita lyg ir normaliai, bet neįvariai 
 šiaip tiesa, kad reikia tada ieškoti gero balso. šiaip radijo diktoriai arba kokie lnk filmų įgarsintojai yra patys tie profesionalai, kurie ims didelį pinigąTačiau įrašo įrašymas nėra toks lengvas dalykas, kaip gali pasirodyti: reikalingas kruopštus dikcijos, intonacijos, kalbėsenos, tarmės ir kt. įdirbis, todėl dažniausiai tam samdomi ne studentai, o suaugę, turintys patirtį, specialistai. bet negi ant mūsų žemės nėra aiškių nebosinių balsų? bet negi ant mūsų žemės nėra aiškių nebosinių balsų?
 beje gi teko seniai seniai skaityt laikraštyje, kad kažkuriam vokietijos mieste tramavjaus stoteles kažkokia proga įgarsino politikai. pvz šroderis sakydavo: "moterys ir kancleriai išlipa pirmi"  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Neturi parkas tiek autobusų, kad galėtų rūšiuoti - šie skirti įlipti per priekines duris, anie - per visas.Parašė Rijikas Rodyti pranešimąna žinot, kaip apie rūšiavimą sako: 18 kartą daromas dalykas tampa įpročiu.
 tai gal ir šičia taip bus, jei pernelyg anksti nenudusins? šiaip man logiška ir "optimizuotai" atrodo, kad tomis valandomis, kai reikės autobusų su priekinėmis durimis, tokie ir būtų leidžiami, ir geriausiai trumpi, nes vis tiek vėlyvuoju laiku tik keliuose maršrutuose yra dar nemažas keleivių srautas. šiaip man logiška ir "optimizuotai" atrodo, kad tomis valandomis, kai reikės autobusų su priekinėmis durimis, tokie ir būtų leidžiami, ir geriausiai trumpi, nes vis tiek vėlyvuoju laiku tik keliuose maršrutuose yra dar nemažas keleivių srautas.
 troleibusai (visos škodos), aišku, problema, o tai galvą gali tekt nusisukt vairuotojoms pamatysim, žmonės, bet gal ir galėsim džiaugtis, kad bomžai nebelips ir nebekvepins pamatysim, žmonės, bet gal ir galėsim džiaugtis, kad bomžai nebelips ir nebekvepins 
 ps. man įdomiau, kodėl stoteles iki šiol pranešinėja tik dvi ar kiek ten moterėlių? o kur vyriško balso tonas, pasikeičiant? 
 Vienintelis privalumas - mažiau bomžų ir zuikių. Minusas didesnis - dar lėtesnis VT, nepatogu įlipti, spūstys transporto priemonėje prie priekinių durų.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Na, turiu pavyzdžiu, kai balsavime šia tema žmonės daugiausia sakydavo "Ne"Parašė amiko Rodyti pranešimąAbejoju. Vien tai, kad tu ar tavo pažįstame nusiteikę prieš, nereiškia, kad sudarote daugumą 
 
  
 
 Šaltinis : http://eziukasvilniuje.blogas.lt/fil...9/11/poll1.jpg .
 
 Nors tai ir nedidelis balsavimas, bet apie kažką ir pasako.
 
 
 O 87 autobusas, apart niūrioms prognozėms, vis populiarėja  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kodėl spūstys turėtų būti didesnės nei dabar?Parašė Al1 Rodyti pranešimąNeturi parkas tiek autobusų, kad galėtų rūšiuoti - šie skirti įlipti per priekines duris, anie - per visas.
 Vienintelis privalumas - mažiau bomžų ir zuikių. Minusas didesnis - dar lėtesnis VT, nepatogu įlipti, spūstys transporto priemonėje prie priekinių durų.
 
 Jei įlipama pro priekines duris, o išlipama pro galines - tai keleivis skatinamas judėti link išlipimo durų (taigi ir tolyn nuo priekinių durų). Tuo tarpu pagal dabartinę tvarką įlipama ir išlipama pro tas pačias duris, tai skatina prie jų ir būriuotis.
 Comment




Comment