Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė vidoq Rodyti pranešimą
    Buvo 23-as ne 19-tas, supainiojau.
    20 1993 09 04-06d. Pasilaiciai-Zirmunai
    21 1993 09 04-06d. Justiniskes-Zirmunai
    22 1993 09 04-06d. ??
    23 1993 09 05d. ??
    Nerandu to laikrascio, bet kazkuris i Žvaigždžių g. vaziavo.
    Numerio nepasakysiu, bet kažkuris iš jų važiavo maršrutu Antakalnis-Menų mokykla-Žirmūnų g.-Antakalnis

    Comment


      Vilniečiams į autobusus ir troleibusus teks lipti pro priekines duris
      na va jums, bet nuo vasaros, ir nuo 21:00 d.d., o savaitgaliais - visą dieną... matysim kuo baigsis

      Comment


        Žlugs tas jų eksperimnetas. Ypač savaitgalį visą dieną. O ir vairuotojai spjaus ir netikrins bilietų. Visose "Škodose" yra pertvaros. Norint tikrinti bilietus, jas reikia demontuoti. Negi dabar bus puolama tai daryti? Vairuotojai nelaužys sprando sukiodami galvas.
        Taip pat nemažoje dalyje autobusų yra pertvaros, o visose "Karosose" priekinės durys iš viso nenaudojamas keleivių įlaipinimui ar išlaipinimui. Viską reikia perdaryti iki prasidedant eksperimentui.
        Gal ir geriau, eksperimentas žlugs, baigsis tos nesąmonės.

        Comment


          Eksperimentas pasiteisins tik po 21 val.
          ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

          Comment


            Parašė groundzer Rodyti pranešimą
            Norėčiau paklausti, kurių maršrutų autobusams darbo dienomis tenka didžiausi keleivių srautai ? Bei, kokių Vilniaus priemiesčių susisiekimas su Vilniaus miestu šiuo metų yra pats prasčiausias ?
            Kažkada buvo atliktas tyrimas su klausėjom autobusuose tada buvo nustatyta, kad labiausiai apkrautas 2-ojo maršruto autobusas

            Comment


              Parašė Maxas Rodyti pranešimą
              Eksperimentas pasiteisins tik po 21 val.
              Sąnaudos, išleistos kabinų ardymui, o žlugus eksperimentui - naujų įrengimui ir vairuotojų ir keleivių nervai sugadinti tikrai nepasiteisins net ir po 23 val. 25 maršrute savaitgalį.
              Parašė lietus Rodyti pranešimą
              Kažkada buvo atliktas tyrimas su klausėjom autobusuose tada buvo nustatyta, kad labiausiai apkrautas 2-ojo maršruto autobusas
              Kažkada buvo seniai - dabar juk net trumpi autobusai yra leidžiami .
              Viešojo transporto temų rodyklė >>

              Comment


                Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                Sąnaudos, išleistos kabinų ardymui, o žlugus eksperimentui - naujų įrengimui ir vairuotojų ir keleivių nervai sugadinti tikrai nepasiteisins net ir po 23 val. 25 maršrute savaitgalį.
                Matyt dabar jie nieko neardys. Nebent tik "Karosose" lieps patiems vairuotojams susitvarkyti ir atlaisvinti priekines duris keleivių įlipimui. Kadangi "Škodose" kabinos pertvara visiškai nepritaikyta bilietų kontrolei, eksperimentas žlugs pirmomis dienomis.

                Ką ir reikėjo įrodyti...

                Su autobusais kiek kita situacija bus. Bet vis tiek kai kurių maršrutų autobusų totalus netilpimas į grafiką poilsio dienomis garantuotas.

                Comment


                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  Matyt dabar jie nieko neardys. Nebent tik "Karosose" lieps patiems vairuotojams susitvarkyti ir atlaisvinti priekines duris keleivių įlipimui.
                  Tai čia kaip? Vairuotojas su lomiku ardys kabinos atitvarą?? "Karosose" juk visos priekinės durys dabar vairuotojui atitvertos

                  Comment


                    Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                    Tai čia kaip? Vairuotojas su lomiku ardys kabinos atitvarą?? "Karosose" juk visos priekinės durys dabar vairuotojui atitvertos
                    Teoriškai, yra galimybė tai sutvarkyti be didelių pastangų. Tik labai įdomu, koks praktiškai būtų rezultatas.

                    "Karosa" autobusuose esančios pertvaros, skiriančios keleivių saloną nuo vairuotojo kabinos, yra su durelėmis. Jas per montavus, kad atsidarytų į vairuotojo pusę, atidaryti ir taip pritvirtinti, kad atsidarinėtų, bet būtų ne palei sienelę, o palei vairuotoją skersai. Tokiu būdu pro priekines duris galėtų įlipti keleiviai. Likusi sienelės dalis liktų, taigi priekinėse vietose sėdintys žiūrėtų pro sienelės stiklą, ir dar būtų vienas - transporto priemonės - priekinis stiklas. Minusai: man atrodo, kad vairuotojo kabinos pertvaroje, kur atsidaro durys, yra slenkstis, kurį reikia peržengti. Be to, reikėtų detaliau panagrinėti, kokios minėto sprendimo realizavimo techninės galimybės.
                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                    Comment


                      Vienas dalykas yra Karosa kabina, kitas - dujinio, MB ar Neoplano kabina - ten nėra jokio praėjimo į saloną išskyrus tą nedidelį stalčiuką bilietams. Per jį tai tikrai neprasispraus keleivis .
                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                      Comment


                        Parašė lietus Rodyti pranešimą
                        Kažkada buvo atliktas tyrimas su klausėjom autobusuose tada buvo nustatyta, kad labiausiai apkrautas 2-ojo maršruto autobusas
                        Dabar jame keleivių srautas tragiškai sumažėjęs. Grafikas per pastaruosius metus vos ne perpus praretintas, jau beveik atsisakyta ilgų autobusų.

                        Įlipimo per priekines duris eksperimentas 100 % žlugs. Nebent sekmadieniais ir tik ne pagrindiniuose maršrutuose jis gali gyvuoti. Čia ir bandyt nieko nereikia- tik tuščias pinigų švaistymas, pvz: kabinų pertvarkymui. Ir žmonės yra nusistatę ne už, o prieš tokią naujovę- tiesiog buvo paleista reikalavimų neatitinkanti apklausa. Jei paleisti su dviem variantais - taip ir ne, jau 100 % ai6ku, kas laimės
                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                        Comment


                          Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                          Įlipimo per priekines duris eksperimentas 100 % žlugs. Nebent sekmadieniais ir tik ne pagrindiniuose maršrutuose jis gali gyvuoti. Čia ir bandyt nieko nereikia- tik tuščias pinigų švaistymas, pvz: kabinų pertvarkymui. Ir žmonės yra nusistatę ne už, o prieš tokią naujovę- tiesiog buvo paleista reikalavimų neatitinkanti apklausa. Jei paleisti su dviem variantais - taip ir ne, jau 100 % ai6ku, kas laimės
                          Abejoju. Vien tai, kad tu ar tavo pažįstame nusiteikę prieš, nereiškia, kad sudarote daugumą
                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                          Comment


                            na žinot, kaip apie rūšiavimą sako: 18 kartą daromas dalykas tampa įpročiu.
                            tai gal ir šičia taip bus, jei pernelyg anksti nenudusins? šiaip man logiška ir "optimizuotai" atrodo, kad tomis valandomis, kai reikės autobusų su priekinėmis durimis, tokie ir būtų leidžiami, ir geriausiai trumpi, nes vis tiek vėlyvuoju laiku tik keliuose maršrutuose yra dar nemažas keleivių srautas.
                            troleibusai (visos škodos), aišku, problema, o tai galvą gali tekt nusisukt vairuotojoms pamatysim, žmonės, bet gal ir galėsim džiaugtis, kad bomžai nebelips ir nebekvepins
                            ps. man įdomiau, kodėl stoteles iki šiol pranešinėja tik dvi ar kiek ten moterėlių? o kur vyriško balso tonas, pasikeičiant?

                            Comment


                              Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
                              ps. man įdomiau, kodėl stoteles iki šiol pranešinėja tik dvi ar kiek ten moterėlių? o kur vyriško balso tonas, pasikeičiant?
                              Lygios teisės parūpo? Man rodos, čia nereikia jų ieškoti. Kažkodėl įprasta, kad stoteles ar stotis visur pranešinėja moteriškas balsas. Na, dar kartais traukiny gali išgirsti GYVĄ originalų, šnarpščiantį mašinisto balsą

                              Comment


                                Parašė disident Rodyti pranešimą
                                Lygios teisės parūpo? Man rodos, čia nereikia jų ieškoti. Kažkodėl įprasta, kad stoteles ar stotis visur pranešinėja moteriškas balsas. Na, dar kartais traukiny gali išgirsti GYVĄ originalų, šnarpščiantį mašinisto balsą
                                netgi labai parūpo lygybė
                                suprantu, kad vyrams malonu klausytis moteriškės balso. bet gal kitos moterys pavydi tai ir jų ausims reikia leist "pasiganyti" ties kokiu nors maloniu balsu regis paryžiaus T3 stoteles skelbia pasikeisdami vyras ir moteris; autobusuose berods tik vyriškas balsas, nebepamenu. metro lyg tik motera :\

                                Comment


                                  Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
                                  netgi labai parūpo lygybė
                                  suprantu, kad vyrams malonu klausytis moteriškės balso. bet gal kitos moterys pavydi tai ir jų ausims reikia leist "pasiganyti" ties kokiu nors maloniu balsu regis paryžiaus T3 stoteles skelbia pasikeisdami vyras ir moteris; autobusuose berods tik vyriškas balsas, nebepamenu. metro lyg tik motera :\
                                  Visi puikiai žinome, kad vyro balsas yra žemas, o moters - aukštas. Žemi garsai girdimi prasčiau, nes yra duslesni, koncentruotesni ir labiau suspausti. Kad vyro balsas būtų gerai, aiškiai ir skaidriai girdimas, su tuo įrašu reikia padirbėti ilgiau. Moters balsas - skardus, sklandus, plačiai sklinda, todėl girdimas lengviau, yra garsesnis ir kokybiškesnis įrašas.
                                  Galėčiau apie tai rašyti daug.... Dar nepamirškime ir kontekstų: moters balsas visada psichologiškai suprantamas kaip malonus, o vyro - griežtas ir disciplinuotas.

                                  Žinoma, jei pasitelktume į pagalbą kokį jauną liekną studentuką, tai tikėtina, kad jo balsas nebus storas ir itin duslus - bus tarpinis variantas tarp "moteriško" ir "vyriško" balsų. Tačiau įrašo įrašymas nėra toks lengvas dalykas, kaip gali pasirodyti: reikalingas kruopštus dikcijos, intonacijos, kalbėsenos, tarmės ir kt. įdirbis, todėl dažniausiai tam samdomi ne studentai, o suaugę, turintys patirtį, specialistai.
                                  Paskutinis taisė Ametistas; 2010.04.29, 12:51.
                                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                  Comment


                                    Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                    Dar nepamirškime ir kontekstų: moters balsas visada psichologiškai suprantamas kaip malonus, o vyro - griežtas ir disciplinuotas.
                                    Kaip tik galėtų sakyti: "žaliasis tiltas - galinė maršruto stotelė"
                                    kol kas mane erzina klykiančiu balsu sakoma frazė "Geros jums kelionės mūsų transportu!!!!!", visa kita lyg ir normaliai, bet neįvariai
                                    Tačiau įrašo įrašymas nėra toks lengvas dalykas, kaip gali pasirodyti: reikalingas kruopštus dikcijos, intonacijos, kalbėsenos, tarmės ir kt. įdirbis, todėl dažniausiai tam samdomi ne studentai, o suaugę, turintys patirtį, specialistai.
                                    šiaip tiesa, kad reikia tada ieškoti gero balso. šiaip radijo diktoriai arba kokie lnk filmų įgarsintojai yra patys tie profesionalai, kurie ims didelį pinigą bet negi ant mūsų žemės nėra aiškių nebosinių balsų?
                                    beje gi teko seniai seniai skaityt laikraštyje, kad kažkuriam vokietijos mieste tramavjaus stoteles kažkokia proga įgarsino politikai. pvz šroderis sakydavo: "moterys ir kancleriai išlipa pirmi"

                                    Comment


                                      Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
                                      na žinot, kaip apie rūšiavimą sako: 18 kartą daromas dalykas tampa įpročiu.
                                      tai gal ir šičia taip bus, jei pernelyg anksti nenudusins? šiaip man logiška ir "optimizuotai" atrodo, kad tomis valandomis, kai reikės autobusų su priekinėmis durimis, tokie ir būtų leidžiami, ir geriausiai trumpi, nes vis tiek vėlyvuoju laiku tik keliuose maršrutuose yra dar nemažas keleivių srautas.
                                      troleibusai (visos škodos), aišku, problema, o tai galvą gali tekt nusisukt vairuotojoms pamatysim, žmonės, bet gal ir galėsim džiaugtis, kad bomžai nebelips ir nebekvepins
                                      ps. man įdomiau, kodėl stoteles iki šiol pranešinėja tik dvi ar kiek ten moterėlių? o kur vyriško balso tonas, pasikeičiant?
                                      Neturi parkas tiek autobusų, kad galėtų rūšiuoti - šie skirti įlipti per priekines duris, anie - per visas.
                                      Vienintelis privalumas - mažiau bomžų ir zuikių. Minusas didesnis - dar lėtesnis VT, nepatogu įlipti, spūstys transporto priemonėje prie priekinių durų.

                                      Comment


                                        Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                        Abejoju. Vien tai, kad tu ar tavo pažįstame nusiteikę prieš, nereiškia, kad sudarote daugumą
                                        Na, turiu pavyzdžiu, kai balsavime šia tema žmonės daugiausia sakydavo "Ne"



                                        Šaltinis : http://eziukasvilniuje.blogas.lt/fil...9/11/poll1.jpg .

                                        Nors tai ir nedidelis balsavimas, bet apie kažką ir pasako.


                                        O 87 autobusas, apart niūrioms prognozėms, vis populiarėja
                                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Neturi parkas tiek autobusų, kad galėtų rūšiuoti - šie skirti įlipti per priekines duris, anie - per visas.
                                          Vienintelis privalumas - mažiau bomžų ir zuikių. Minusas didesnis - dar lėtesnis VT, nepatogu įlipti, spūstys transporto priemonėje prie priekinių durų.
                                          Kodėl spūstys turėtų būti didesnės nei dabar?

                                          Jei įlipama pro priekines duris, o išlipama pro galines - tai keleivis skatinamas judėti link išlipimo durų (taigi ir tolyn nuo priekinių durų). Tuo tarpu pagal dabartinę tvarką įlipama ir išlipama pro tas pačias duris, tai skatina prie jų ir būriuotis.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X