Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    P. S. 420-429; 870-879;
    76 dirba šie autobusai: 720-739; 757-763; 800-849;
    Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

    Comment


      Parašė Mettal Rodyti pranešimą
      Nemanau, kad visi čia rašantys pažysta/yra vairuotojai. 36 ir 76 maršrutais dirba labai daug skirtingų autobusų ir dar didesnis skaičius vairuotojų. Man atrodė, kad jau seniai visiems žinoma, kad vairuotojas kasdien dirba vis kitu maršrutu.
      Na, ne visada

      Žinau (nepainiokit- nepažįstu ) bent 4-5 vairuotojus, dirbančius tik 75 maršrute. O štai šito vairuotojo tavo nuotraukoje http://s59.radikal.ru/i163/1005/96/c20ad1f0aabe.jpg niekuomet nemačiau dirbančio ne 55 maršrute ir kuo įdomiausia- vairuojančio ne šį autobusą. Tik 55 maršrute irgi nuolat dirba 5-6 vairuotojai.

      Taip pat viena vairuotojų brigada aptarnauja ir 10,26,34 ir 35 maršrutus. Jie dažnai mėtomi tarp šių maršrutų, tačiau jų nepalieka
      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
      Marsrutai.lt tinklaraštis!
      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

      Comment


        Maršrutai skirstomi į 2 poskyrius, o tie jau į brigadas. Štai kodėl Vilnietizz mato vieną autobusą tik tuose maršrutuose. Petraukiamu grafiku dirbantys vairuotojai neretai dirba tuo pačiu maršrutu kasdien. Čia jau yra išimtys.
        Centras85, gerbamiasis! Išvardijot beveik visą ilgų autobusų diapazoną! Tai gal man pasakyti, kad 67 dirba irgi visi tie patys autobusai, išskyrus ilgus? Nesuprantu aš šitos logikos. 36 dirba viskas iš eilės iš 1 poskyrio (ilgi-trumpi keičiasi pagal sezoną), 76 - viskas iš eilės iš 1 poskyrio (trumpi autobusai). Išimtis 36 yra tik pertraukiamu grafiku dirbantys autobusai, kurie žiemos sezono metu permetami į kitus maršrutus.
        Viešojo transporto temų rodyklė >>

        Comment


          Trumpi autobusai 36 maršrute dirba nuo Lapkričio 1 d., iki Kovo 31 d.
          Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

          Comment


            36-tu dar dirba 470-483; 382 (ilgas ikarus), o 382 dirba tik rugsėjo ir spalio mėnesiais pertraukiamu grafiku.
            Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

            Comment


              Parašė centras85 Rodyti pranešimą
              Trumpi autobusai 36 maršrute dirba nuo Lapkričio 1 d., iki Kovo 31 d.
              Tai mes jau seniai žinom.

              Parašė centras85 Rodyti pranešimą
              36-tu dar dirba 470-483; 382 (ilgas ikarus), o 382 dirba tik rugsėjo ir spalio mėnesiais pertraukiamu grafiku.
              Čia dabar! Paskutinį kartą jis išvažiavo į gatves 2009 vasario pabaigoje. Aš gi pasakiau, kad 36 dirba viskas iš eilės. Kam dabar kartoti tą patį ir vardinti garažinių numerių intervalus? Kam reikės, tas pažiūrės sąrašą.
              Viešojo transporto temų rodyklė >>

              Comment


                Man kilo idėja, kuri galėtų prisidėti prie Vilniaus VT gerinimo. Siūlyčiau per Šilo tiltą paleisti 8 troleibusą žemiau nurodytą trasą (Iš Š. Miestelio - Lukšio g., Žirmūnų g., Šilo t., Antakalnio g., Žirmūnų t., Šeimyniškių g. ir toliau esama trasa).

                Keletas privalumų:
                1. Gyvenantys netoli Sapiegos, Neries stotelių be persėdimo galėtų pasiekti Naująjį miesto centrą Konstitucijos pr.
                2. Nesidubliuotų 9 ir 8 troleibusų maršrutai.
                3. Įrengus troleibusų laidus nuo Žirmūnų link Šilo tilto juo galėtų greičiau pasiekti 1-ąjį Troleibusų parką troleibusai važiuojantys iš Žirmūnų žiedo.
                4. Iš Šilo stotelės be persėdimo galima būtų pasiekti Š. Miestelį, nes dabar žmonės važiuoja 19 troleibusų iki Minties st., pereina gatvę, ir toliau važiuoja su tuo pačiu 8 troleibusu.

                Ką manote?
                Attached Files
                Paskutinis taisė Bakennon; 2010.05.14, 16:10.

                Comment


                  Parašė rufas...tr
                  Kad 8 troleibusą reiktų tobulinti - sutinku. (Nors jis dar ir ne pats blogiausias. ) Bet mano manymu, geriau būtų, jei jis važiuodamas nuo Europos pasuktų į Kalvarijų g-vę, o po to Lukšio g-ve iki Banginio žiedo.
                  Pliusai - būtų pagerintas miegamųjų rajonų susisiekimas su Kalvarijų g-ve, turgum ir t.t, kuris šiuo metu apgailėtinas.
                  Minusai - VT Lukšio gatvėj gautų nutiesti gabalą brangaus kontaktinio tinklo.
                  Na, su 8 troleibusu situacija dar ne blogiausia- pakankamai daug žmonių juo naudojasi.

                  Visai kita kalba- tiesiog dubliuojantis 14 troleibusas. Nuo Saulėtekio žiedo iki pat Pylimo/J.Basanavičiaus g. sankryžos, t.y. 90 % dubliuoja 2 troleibuso trasą. o toliau - 6/12. Siūlyčiau šiek tiek pakoreguoti jo trasa- nuo Žygimantų g. vietoj Pylimo/J.Basanavičiaus g. paleisti per Lukiškes. Taip, beje Saulėtekis turės tiesioginį susisiekimą su Lukiškėm, o liks išnaudojama visa dabartinė infrastruktūra. Kitas variantas - pratesti iki Saulėtekio 4 maršrutą, 14-ą paliekant tik piko metu kaip papildomą prie 4.
                  Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                  Marsrutai.lt tinklaraštis!
                  SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                  Comment


                    Tuose intervaluose nėra nurodyti tie autobusai, kurie nedirba 36.
                    Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                    Comment


                      8 troleibuso trasa yra gera. O Antakalnis su Konstitucijos pr., turi 19 troleibusą.
                      Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                      Comment


                        Parašė Bakennon Rodyti pranešimą
                        Man kilo idėja, kuri galėtų prisidėti prie Vilniaus VT gerinimo. Siūlyčiau per Šilo tiltą paleisti 8 troleibusą žemiau nurodytą trasą (Iš Š. Miestelio - Lukšio g., Žirmūnų g., Šilo t., Antakalnio g., Žirmūnų t., Šeimyniškių g. ir toliau esama trasa).

                        Keletas privalumų:
                        1. Gyvenantys netoli Sapiegos, Neries stotelių be persėdimo galėtų pasiekti Naująjį miesto centrą Konstitucijos pr.
                        2. Nesidubliuotų 9 ir 8 troleibusų maršrutai.
                        3. Įrengus troleibusų laidus nuo Žirmūnų link Šilo tilto juo galėtų greičiau pasiekti 1-ąjį Troleibusų parką troleibusai važiuojantys iš Žirmūnų žiedo.
                        4. Iš Šilo stotelės be persėdimo galima būtų pasiekti Š. Miestelį, nes dabar žmonės važiuoja 19 troleibusų iki Minties st., pereina gatvę, ir toliau važiuoja su tuo pačiu 8 troleibusu.

                        Ką manote?
                        Pasiūlymas geras ir apgalvotas, tačiau tam reikėtų ir investicijų ir aukų. Pinigų reikia jungtims iš Antakalnio g. į Šilo tiltą, nuo Šilo tilto į Žirmūnų g. link Šiaurės miestelio. Be to, 8 maršruto troleibusai reguliariai stovėtų kamščiuose, norėdami pasukti iš Žirmūnų g. į Šilo tiltą.
                        Beje, nesutiksiu su tuo, kad 8 ir 9 dubliavimasis yra priežastis juos keisti: 8 važiuoja į Pašilaičius, 9 - į Karoliniškes.

                        rufas...tr, iki Kalvarijų turgaus visi eina nuo Lvovo st. ir niekas neburba. Yra 30 autobusas, kuris ir taip jau nėra perpildytas toje atkarpoje. Lukšio gatvėje 8-as vėl stovėtų ilgiausiuose kamščiuose norėdamas pasukti į Kalvarijų g., o iš Kalvarijų g. į Lukšio išvis neišsuktų - per siaura. Pirma gatvę reikia platinti, o po to jau tiesti liniją.
                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                        Comment


                          Ir kaip tada 8-as pravaziuotu pro Luksio gatve nuo Kalvariju? Juk ten didelis kamstis buna ties sankryza su Verkiu gatve.

                          Comment


                            Parašė centras85 Rodyti pranešimą
                            36 dirba šie autobusai: 056-059; 123-139; 399-412; 530-532; 546; 700-702; 740-749;

                            oho kiek isvardinai,o sakai kad visada tie patys.

                            Comment


                              šiaip ką tik pakišai neblogą mintį... man visada kliūdavo, kad iš kalvarijų g niekas nenusuka į konstitucijos pr., išskyrus tą kartą per valandą 30. tad kas būtų, jei 49 ir 30 toje vietoje būtų apkeisti vietomis? man gana logiškai atrodytų ir efektyvu. ne kažin kiek tų keleivių išlipa žalgirio g., o va dabar išliptų daugiau prie europų ir savivaldybių visokių

                              jei kas skųsis, kad 49 lėčiau iki pedagoginio tapo važiuot, tai galima jau mano seniai siūlytą maršrutą santariškės-ateities-geležinio vilko-naugarduko panaudot

                              Comment


                                Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
                                šiaip ką tik pakišai neblogą mintį... man visada kliūdavo, kad iš kalvarijų g niekas nenusuka į konstitucijos pr., išskyrus tą kartą per valandą 30. tad kas būtų, jei 49 ir 30 toje vietoje būtų apkeisti vietomis? man gana logiškai atrodytų ir efektyvu. ne kažin kiek tų keleivių išlipa žalgirio g., o va dabar išliptų daugiau prie europų ir savivaldybių visokių

                                jei kas skųsis, kad 49 lėčiau iki pedagoginio tapo važiuot, tai galima jau mano seniai siūlytą maršrutą santariškės-ateities-geležinio vilko-naugarduko panaudot
                                Linkmenų st. žmonių visada lipa, tačiau sukeitimas vietomis ne pati geriausia idėja - Pilaitė netektų tiesioginio susisiekimo su Kalvarijų turgumi. Paprastai daugiau triukšmo kyla ne dėl to, kad nėra kokios krypties, o kai ją panaikiną.
                                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                Comment


                                  Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                  Linkmenų st. žmonių visada lipa, tačiau sukeitimas vietomis ne pati geriausia idėja - Pilaitė netektų tiesioginio susisiekimo su Kalvarijų turgumi. Paprastai daugiau triukšmo kyla ne dėl to, kad nėra kokios krypties, o kai ją panaikiną.
                                  tai žmonės galėtų lipti šnipiškių ar konstitucijos st. matai, nelabai aišku, koks jų galinis kelionės tikslas ir kur jie įlipo
                                  jei pilaitiečiai skųsis, kad nuo jų nuėmė, galima bus paguosti, kad iš saulėtekio/ į greičiau bus atvažiuot, nesisukinės autobusas be reikalo kažkur. o blogiausiu atveju baltupiečiai (ir tokių bus daugiau) pradės rašyti savivaldybėn, kad juos ignoruoja ir neleidžia į savivaldybę atvažiuoti

                                  Comment


                                    Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
                                    šiaip ką tik pakišai neblogą mintį... man visada kliūdavo, kad iš kalvarijų g niekas nenusuka į konstitucijos pr., išskyrus tą kartą per valandą 30. tad kas būtų, jei 49 ir 30 toje vietoje būtų apkeisti vietomis? man gana logiškai atrodytų ir efektyvu. ne kažin kiek tų keleivių išlipa žalgirio g., o va dabar išliptų daugiau prie europų ir savivaldybių visokių

                                    jei kas skųsis, kad 49 lėčiau iki pedagoginio tapo važiuot, tai galima jau mano seniai siūlytą maršrutą santariškės-ateities-geležinio vilko-naugarduko panaudot
                                    Prastoka idėja Juk iš Karoliniškių-Lazdynų į Kalvarijų turgų ir taip jau 11 troleibusas kursuoja (nors ir suka ratus per centrą, bet juk tai visgi geriau nei niekas), o iš Pilaitės į Kalvarijų turgų niekas nekursuoja, išskyrus 30. Tegul jau palieka kaip yra.

                                    Tiesa, anksčiau šio susisiekimo nebuvo (jei neklystu prieš kokį penketa metų 30 važinėjo Šeimyniškių ir Žirmūnų gatvėmis vietoj turgaus + Minties g.) Trasos pakitimas buvo gera optimizacija (per daug 19 troleibusą dubliavo), bet keleivių, man rodos netgi sumažėjo po jos.

                                    Šiaip tai 30-am labai trūksta stotelės prie Žalgirio žiedo (važiuojant į Antakalnio pusę), tad žmonėms sunkoka persėsti į 34,35,36 autobusus . Galima būtų įrengti stotelę iš karto po posūkio iš Kalvarijų g. į Žalgirio g. joje galėtų stot ir 27 su 37. Nes kažkaip ir pravažiuoja autobusai pro Tėvynės teatrą, bet realiai žmonės išlipt prie jo negali. jei nenorima leisti pinigų naujai infrastruktūrai, galima 30 ir paleisti į Antakalnį taip pat, kaip ir į Pilaitę (per Šatriją ir Apkasų g.)

                                    Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
                                    tai žmonės galėtų lipti šnipiškių ar konstitucijos st. matai, nelabai aišku, koks jų galinis kelionės tikslas ir kur jie įlipo
                                    jei pilaitiečiai skųsis, kad nuo jų nuėmė, galima bus paguosti, kad iš saulėtekio/ į greičiau bus atvažiuot, nesisukinės autobusas be reikalo kažkur. o blogiausiu atveju baltupiečiai (ir tokių bus daugiau) pradės rašyti savivaldybėn, kad juos ignoruoja ir neleidžia į savivaldybę atvažiuoti
                                    Graudokai juokauji, žmogau iš Baltupių-Jeruzalės ir taip krūva autobusų važiuoja prie Žaliojo tilto, o iš ten savivaldybė ranka pasiekiama )))
                                    Paskutinis taisė Vilnietizz; 2010.05.15, 23:05.
                                    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                    Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                    Comment


                                      Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
                                      nesisukinės autobusas be reikalo kažkur
                                      Kaip tai nesisukinės ir dar be reikalo? Kaip sukinėjosi, taip ir sukinėsis. Reikalas buvo, yra ir bus.

                                      Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                      Tiesa, anksčiau šio susisiekimo nebuvo (jei neklystu prieš kokį penketa metų 30 važinėjo Šeimyniškių ir Žirmūnų gatvėmis vietoj turgaus + Minties g.) Trasos pakitimas buvo gera optimizacija (per daug 19 troleibusą dubliavo), bet keleivių, man rodos netgi sumažėjo po jos.
                                      Taip, seniau 30 ten nevažiavo, bet taip yra padaryta Minties g. gyventojų susisiekimo patogumui.

                                      Šiaip tai 30-am labai trūksta stotelės prie Žalgirio žiedo (važiuojant į Antakalnio pusę), tad žmonėms sunkoka persėsti į 34,35,36 autobusus . Galima būtų įrengti stotelę iš karto po posūkio iš Kalvarijų g. joje galėtų stot ir 27 su 37. Nes kažkaip ir pravažiuoja autobusai pro Tėvynės teatrą, bet realiai žmonės išlipt prie jo negali. jei nenorima leisti pinigų naujai infrastruktūrai, galima 30 ir paleisti į Antakalnį taip pat, kaip ir į Pilaitę (per Šatriją ir Apkasų g.)
                                      Tai taip jau seniai būtų padaryta, jei leistų infrastruktūra. Vietos stotelei ten yra, tačiau tada iš 0 juostos (stotelės įvaža būtina, nes kitaip autobusas trukdys eismui) reikės rikiuotis į 3. Šiaip jei kam reikia, tai jie gali ir Kalvarijų turguje persėsti - juk ten kito transporto apstu . Per Apkasų g. paleistas jis buvo todėl, kad per Žalgirio g. važiuojant jam reikėjo kamščiuose stovėti. Nors šiaip, nematau ten jokių techninių kliūčių, kurios trukdytų šio siūlymo įgyvendinimui .
                                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                      Comment


                                        Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                        Na, ne visada

                                        Žinau (nepainiokit- nepažįstu ) bent 4-5 vairuotojus, dirbančius tik 75 maršrute. O štai šito vairuotojo tavo nuotraukoje http://s59.radikal.ru/i163/1005/96/c20ad1f0aabe.jpg niekuomet nemačiau dirbančio ne 55 maršrute ir kuo įdomiausia- vairuojančio ne šį autobusą. Tik 55 maršrute irgi nuolat dirba 5-6 vairuotojai.

                                        Taip pat viena vairuotojų brigada aptarnauja ir 10,26,34 ir 35 maršrutus. Jie dažnai mėtomi tarp šių maršrutų, tačiau jų nepalieka
                                        Čia parko blatniakas jam dar priskirtas MB TOURISMO gar 556

                                        Comment


                                          Parašė Mettal Rodyti pranešimą


                                          Tai taip jau seniai būtų padaryta, jei leistų infrastruktūra. Vietos stotelei ten yra, tačiau tada iš 0 juostos (stotelės įvaža būtina, nes kitaip autobusas trukdys eismui) reikės rikiuotis į 3. Šiaip jei kam reikia, tai jie gali ir Kalvarijų turguje persėsti - juk ten kito transporto apstu . Per Apkasų g. paleistas jis buvo todėl, kad per Žalgirio g. važiuojant jam reikėjo kamščiuose stovėti. Nors šiaip, nematau ten jokių techninių kliūčių, kurios trukdytų šio siūlymo įgyvendinimui .

                                          Rikiavimasis šioj vietoj- tai nedidelė problema. Juk nekyla problemų 43 ir 75 autobusams (netgi ilgiems!) po sustojimo Buivydiškių st. nusukti į Dūkštų g.
                                          O trumpam 30 tikrai nesunku bus
                                          Paskutinis taisė Vilnietizz; 2010.05.15, 23:23.
                                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X