P. S. 420-429; 870-879;
76 dirba šie autobusai: 720-739; 757-763; 800-849;
					76 dirba šie autobusai: 720-739; 757-763; 800-849;

 ) bent 4-5 vairuotojus, dirbančius tik 75 maršrute. O štai šito vairuotojo tavo nuotraukoje http://s59.radikal.ru/i163/1005/96/c20ad1f0aabe.jpg niekuomet nemačiau dirbančio ne 55 maršrute ir kuo įdomiausia- vairuojančio ne šį autobusą.
 ) bent 4-5 vairuotojus, dirbančius tik 75 maršrute. O štai šito vairuotojo tavo nuotraukoje http://s59.radikal.ru/i163/1005/96/c20ad1f0aabe.jpg niekuomet nemačiau dirbančio ne 55 maršrute ir kuo įdomiausia- vairuojančio ne šį autobusą.  Tik 55 maršrute irgi nuolat dirba 5-6 vairuotojai.
 Tik 55 maršrute irgi nuolat dirba 5-6 vairuotojai.  ) Bet mano manymu, geriau būtų, jei jis važiuodamas nuo Europos pasuktų į Kalvarijų g-vę, o po to Lukšio g-ve iki Banginio žiedo.
 ) Bet mano manymu, geriau būtų, jei jis važiuodamas nuo Europos pasuktų į Kalvarijų g-vę, o po to Lukšio g-ve iki Banginio žiedo. 
 man gana logiškai atrodytų ir efektyvu. ne kažin kiek tų keleivių išlipa žalgirio g., o va dabar išliptų daugiau prie europų ir savivaldybių visokių
 man gana logiškai atrodytų ir efektyvu. ne kažin kiek tų keleivių išlipa žalgirio g., o va dabar išliptų daugiau prie europų ir savivaldybių visokių 
							
						 man gana logiškai atrodytų ir efektyvu. ne kažin kiek tų keleivių išlipa žalgirio g., o va dabar išliptų daugiau prie europų ir savivaldybių visokių
 man gana logiškai atrodytų ir efektyvu. ne kažin kiek tų keleivių išlipa žalgirio g., o va dabar išliptų daugiau prie europų ir savivaldybių visokių
 matai, nelabai aišku, koks jų galinis kelionės tikslas ir kur jie įlipo
 matai, nelabai aišku, koks jų galinis kelionės tikslas ir kur jie įlipo 
							
						 man gana logiškai atrodytų ir efektyvu. ne kažin kiek tų keleivių išlipa žalgirio g., o va dabar išliptų daugiau prie europų ir savivaldybių visokių
 man gana logiškai atrodytų ir efektyvu. ne kažin kiek tų keleivių išlipa žalgirio g., o va dabar išliptų daugiau prie europų ir savivaldybių visokių
 Juk iš Karoliniškių-Lazdynų į Kalvarijų turgų ir taip jau 11 troleibusas kursuoja (nors ir suka ratus per centrą, bet juk tai visgi geriau nei niekas), o iš Pilaitės į Kalvarijų turgų niekas nekursuoja, išskyrus 30. Tegul jau palieka kaip yra.
 Juk iš Karoliniškių-Lazdynų į Kalvarijų turgų ir taip jau 11 troleibusas kursuoja (nors ir suka ratus per centrą, bet juk tai visgi geriau nei niekas), o iš Pilaitės į Kalvarijų turgų niekas nekursuoja, išskyrus 30. Tegul jau palieka kaip yra. matai, nelabai aišku, koks jų galinis kelionės tikslas ir kur jie įlipo
 matai, nelabai aišku, koks jų galinis kelionės tikslas ir kur jie įlipo
 iš Baltupių-Jeruzalės ir taip krūva autobusų važiuoja prie Žaliojo tilto, o iš ten savivaldybė ranka pasiekiama )))
 iš Baltupių-Jeruzalės ir taip krūva autobusų važiuoja prie Žaliojo tilto, o iš ten savivaldybė ranka pasiekiama )))
							
						 . Per Apkasų g. paleistas jis buvo todėl, kad per Žalgirio g. važiuojant jam reikėjo kamščiuose stovėti. Nors šiaip, nematau ten jokių techninių kliūčių, kurios trukdytų šio siūlymo įgyvendinimui
. Per Apkasų g. paleistas jis buvo todėl, kad per Žalgirio g. važiuojant jam reikėjo kamščiuose stovėti. Nors šiaip, nematau ten jokių techninių kliūčių, kurios trukdytų šio siūlymo įgyvendinimui  .
.
							
						
 ) bent 4-5 vairuotojus, dirbančius tik 75 maršrute. O štai šito vairuotojo tavo nuotraukoje http://s59.radikal.ru/i163/1005/96/c20ad1f0aabe.jpg niekuomet nemačiau dirbančio ne 55 maršrute ir kuo įdomiausia- vairuojančio ne šį autobusą.
 ) bent 4-5 vairuotojus, dirbančius tik 75 maršrute. O štai šito vairuotojo tavo nuotraukoje http://s59.radikal.ru/i163/1005/96/c20ad1f0aabe.jpg niekuomet nemačiau dirbančio ne 55 maršrute ir kuo įdomiausia- vairuojančio ne šį autobusą.  Tik 55 maršrute irgi nuolat dirba 5-6 vairuotojai.
 Tik 55 maršrute irgi nuolat dirba 5-6 vairuotojai.  . Per Apkasų g. paleistas jis buvo todėl, kad per Žalgirio g. važiuojant jam reikėjo kamščiuose stovėti. Nors šiaip, nematau ten jokių techninių kliūčių, kurios trukdytų šio siūlymo įgyvendinimui
. Per Apkasų g. paleistas jis buvo todėl, kad per Žalgirio g. važiuojant jam reikėjo kamščiuose stovėti. Nors šiaip, nematau ten jokių techninių kliūčių, kurios trukdytų šio siūlymo įgyvendinimui  .
.
Comment