P. S. 420-429; 870-879;
76 dirba šie autobusai: 720-739; 757-763; 800-849;
76 dirba šie autobusai: 720-739; 757-763; 800-849;

) Bet mano manymu, geriau būtų, jei jis važiuodamas nuo Europos pasuktų į Kalvarijų g-vę, o po to Lukšio g-ve iki Banginio žiedo. 
man gana logiškai atrodytų ir efektyvu. ne kažin kiek tų keleivių išlipa žalgirio g., o va dabar išliptų daugiau prie europų ir savivaldybių visokių
man gana logiškai atrodytų ir efektyvu. ne kažin kiek tų keleivių išlipa žalgirio g., o va dabar išliptų daugiau prie europų ir savivaldybių visokių
matai, nelabai aišku, koks jų galinis kelionės tikslas ir kur jie įlipo
man gana logiškai atrodytų ir efektyvu. ne kažin kiek tų keleivių išlipa žalgirio g., o va dabar išliptų daugiau prie europų ir savivaldybių visokių
Juk iš Karoliniškių-Lazdynų į Kalvarijų turgų ir taip jau 11 troleibusas kursuoja (nors ir suka ratus per centrą, bet juk tai visgi geriau nei niekas), o iš Pilaitės į Kalvarijų turgų niekas nekursuoja, išskyrus 30. Tegul jau palieka kaip yra.
matai, nelabai aišku, koks jų galinis kelionės tikslas ir kur jie įlipo
iš Baltupių-Jeruzalės ir taip krūva autobusų važiuoja prie Žaliojo tilto, o iš ten savivaldybė ranka pasiekiama )))
. Per Apkasų g. paleistas jis buvo todėl, kad per Žalgirio g. važiuojant jam reikėjo kamščiuose stovėti. Nors šiaip, nematau ten jokių techninių kliūčių, kurios trukdytų šio siūlymo įgyvendinimui
.

. Per Apkasų g. paleistas jis buvo todėl, kad per Žalgirio g. važiuojant jam reikėjo kamščiuose stovėti. Nors šiaip, nematau ten jokių techninių kliūčių, kurios trukdytų šio siūlymo įgyvendinimui
.
Comment