Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    Nežinau, siūlau paieškoti www.vilnius.lt



    Nemanau. Tiesiog bus skelbiami jų grafikai bendrai su kitais. Ko gero padarys naują skiltį tarp "Troleibusai" ir "Optimalaus maršruto paieška", kuri vadinsis "Komerciniai (privatūs) autobusai". Mano nuomone į skiltį "Autobusai" juos dėti nelabai protinga mintis (bus painiojami su "Vilniaus autobusais").
    na pavyzdziui "susisiekimo paslaugos" kontroliuoja autobusu ir troleibusu keleiviu kontrole,eismo tvarkarascius,vairuotoju darba,diegia naujoves ir gerina susisiekima-viska daro del troleibusu ir autobusuAr tai reiskia jog ir su privaciais vezejais dabar taip bus (tarkim tikrins keleivius,vairuotojai ar laikosi grafiko ir pan. )?

    Comment


      Gerbiamieji, gal teko girdeti ka nors apie autobusu stabdziu kaladeliu "svylima". Ne syki teko vaziuoti autobusu, kurio salonas pilnas svylanciu stabdziu dumu. wtf?

      Comment


        Parašė Nikas Rodyti pranešimą
        Gerbiamieji, gal teko girdeti ka nors apie autobusu stabdziu kaladeliu "svylima". Ne syki teko vaziuoti autobusu, kurio salonas pilnas svylanciu stabdziu dumu. wtf?
        Būna, būna... Kai tik pakeičia stabdžių kaladėles jos dar ir cypia. Kai pastoviai reikia lėkti, o po to staigiai stabdyti, tai ir svyla ir perkaista. Žiemą dar blogiau - be svylančių stabdžių smarvės, į saloną dar veržiasi šildymo katilo dūmai (kai katilo bakas beveik tuščias, tai dūmai labai tiršti ir žiauriai dvokia).
        Viešojo transporto temų rodyklė >>

        Comment


          Parašė Mettal Rodyti pranešimą
          Būna, būna... Kai tik pakeičia stabdžių kaladėles jos dar ir cypia. Kai pastoviai reikia lėkti, o po to staigiai stabdyti, tai ir svyla ir perkaista. Žiemą dar blogiau - be svylančių stabdžių smarvės, į saloną dar veržiasi šildymo katilo dūmai (kai katilo bakas beveik tuščias, tai dūmai labai tiršti ir žiauriai dvokia).

          Kaladeles cypia tik del vienos priezasties -jos ne visu plotu lieciasi su stabdziu bugnu. O taip atsitinka tik del to ,kad taupoma ir atliekamas nepilnas remontas. Pakeiciamos kaladeles naujomis,bet paliekami seni isdile stabdziu bugnai. Aisku,kai jos lieciasi ne visu pavirsiumi ,o tik ta dalimi ,kuri yra prie pasukamu stabdziu kulokeliu-tuomet jos stabdant ir perkaista.
          Sildymo katilo dumai smarkiai dvokia ne todel ,kad katilas pilnas ar pustustis ,o todel ,kad vilniaus autobusu parkas tuos katilus uzpildo ne dizeliniu kuru kaip priklauso,o taupydamas naudoja krosniu kura. Net ant koloneliu parko teritorijoje uzrasyta: dizelinis kuras ir krosniu kuras. Taip,kad pirma geriau issiaiskink ,o paskui bandyk visiems perteikti zinias.

          Comment


            Kai to, ką ten pila praktiškai nelieka, tada ir varo dūmai. Visą efektą sustiprina nevalomi/nekeičiami filtrai.
            Viešojo transporto temų rodyklė >>

            Comment


              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              Galbūt aš jau kada nors ir rašiau kurioje nors temoje. Buvo toks atvejis Alytuje. Kai dar mieste autobusai važinėjo, prieš gerus 15 metų. Važiavau 9 ar 11 maršruto Ikarus 280. Žmonių buvo nedaug. Sėdėjau pačiame gale. Priekabos viduryje miegojo girtas pilietis, užsikniaubęs ant priekyje esančios sėdynęs. Staiga pajutau šlykštų kvapą. Kaip tik reikėjo išlipti. Atsistojau ir eidamas prie trečiųjų durų pamačiau, kaip tam miegančiam neblaiviam piliečiui iš burnos liejasi vėmalai. O jų tiek daug, kad "upelis" tekėjo grindimis ir net garmėjo žemyn, ten, kur autobuso ir priekabos sujungimas... Autobusas leidosi žemyn Santaikos gatve...
              gal dar kas panasiu istoriju yra mates-pasipasakokim ?

              Comment


                gal kas turi informacijos anksciau kokiom masinom vazinejo miesto keleiviu kontroles ekipazas? ar is vis toks mobilus buvo? kas buvo anksciau vietoj "susisiekimo paslaugu" (vilnius)? kas tikrino keleivius? aciu

                Comment


                  Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                  Būna, būna... Kai tik pakeičia stabdžių kaladėles jos dar ir cypia. Kai pastoviai reikia lėkti, o po to staigiai stabdyti, tai ir svyla ir perkaista. Žiemą dar blogiau - be svylančių stabdžių smarvės, į saloną dar veržiasi šildymo katilo dūmai (kai katilo bakas beveik tuščias, tai dūmai labai tiršti ir žiauriai dvokia).
                  Idomu tai, kad butent kai pasvilo, vairuotojas pora kartu staigiai isibegejo ir stabde. Beje, cia buvo nerealu, kai normaliai paspaude - prisiminiau Praha. kad visada taip vaziuotu

                  Comment


                    Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
                    na pavyzdziui "susisiekimo paslaugos" kontroliuoja autobusu ir troleibusu keleiviu kontrole,eismo tvarkarascius,vairuotoju darba,diegia naujoves ir gerina susisiekima-viska daro del troleibusu ir autobusuAr tai reiskia jog ir su privaciais vezejais dabar taip bus (tarkim tikrins keleivius,vairuotojai ar laikosi grafiko ir pan. )?
                    Ne, taip nebus. Makaluoji viską į vieną, todėl nesupranti skirtumų.
                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                    Comment


                      Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
                      gal kas turi informacijos anksciau kokiom masinom vazinejo miesto keleiviu kontroles ekipazas? ar is vis toks mobilus buvo? kas buvo anksciau vietoj "susisiekimo paslaugu" (vilnius)? kas tikrino keleivius? aciu
                      Važinėjo raudonais autobusiukais, tik jei neklystu pradžioje mažesniais Ford Transit (irgi buvo raudoni). Tačiau tokie ekipažai atsirado ne taip seniai. Dar anksčiau tai važinėjo tuo pačiu visuomeniniu transportu, ką ir dabar sėkmingai daro. Kol nebuvo Susisiekimo paslaugų, jei nesuklysiu, parkai turėjo savo kontrolierius. Gerai pamenu, kai kaikuriuose autobusų maršrutuose nuolat važinėdavo po vieną kontrolierę.

                      Comment


                        Parašė sleader Rodyti pranešimą
                        Važinėjo raudonais autobusiukais, tik jei neklystu pradžioje mažesniais Ford Transit (irgi buvo raudoni). Tačiau tokie ekipažai atsirado ne taip seniai. Dar anksčiau tai važinėjo tuo pačiu visuomeniniu transportu, ką ir dabar sėkmingai daro. Kol nebuvo Susisiekimo paslaugų, jei nesuklysiu, parkai turėjo savo kontrolierius. Gerai pamenu, kai kaikuriuose autobusų maršrutuose nuolat važinėdavo po vieną kontrolierę.
                        tai vat ir idomu kai nebuvo "susisiekimo paslaugu" kas kontroliavo autobusu ir troleibusu darba,ar atskiri buvo kontrolieriai autobusams/troleibusams ar bendri? o masina lyg ir turejo viena tarybiniais laikais,nes pries kokius 20 m. maciau lazdynu mikrorajone viename is kiemu stovincia GAZ-24 "volga" su melynu uzrasu berots keleiviu kontrole ar kazkas panasaus

                        Comment


                          Tarybiniais laikais kontrole atlikdavo patys parkai. Kartais budavo organizuojami reidai su milicija ir net zurnalistais! Teko matyti senus filmuotus kadrus laidoje "Keliai, masinos, zmones"...

                          Comment


                            Parašė sleader Rodyti pranešimą
                            Gerai pamenu, kai kaikuriuose autobusų maršrutuose nuolat važinėdavo po vieną kontrolierę.
                            Paskutiniai koduktoriai (kontrolierius - įlipa, patikrina, išlipa, o konduktorius jau yra lygiavertė autobuso ekipažo dalis kaip ir vairuotojas - parduoda talonus ir juos tikrina) išnyko 2004-2005, jei neklystu, ir jie dirbo 29 maršrute.

                            Parašė Nikas Rodyti pranešimą
                            Idomu tai, kad butent kai pasvilo, vairuotojas pora kartu staigiai isibegejo ir stabde. Beje, cia buvo nerealu, kai normaliai paspaude - prisiminiau Praha. kad visada taip vaziuotu
                            O aš jau pamaniau, kad čia buvo priekaištas, o pasirodo patiko .

                            Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
                            tai vat ir idomu kai nebuvo "susisiekimo paslaugu" kas kontroliavo autobusu ir troleibusu darba,ar atskiri buvo kontrolieriai autobusams/troleibusams ar bendri?
                            Tau ką tik prieš 25 min. iki tavo žinutės Sleader parašė atsakymą ir tu vėl klausi to paties:

                            Kol nebuvo Susisiekimo paslaugų, jei nesuklysiu, parkai turėjo savo kontrolierius.
                            Viešojo transporto temų rodyklė >>

                            Comment


                              05 maršruto grafikas darbo dienomis dirba 9 autobusai, šeštadienį - 4.
                              062 maršruto grafikas darbo dienomis dirba 8 autobusai, poilsio - 5.

                              Įdomiausia yra tai, kad šeštadienį 05-o važiavimui iš Santariškių į stotį skiriamos 31 min., o neužsukančiam į Baltupius 26-am - 37 . Darbo dienomis (ir pas 062) laiko duodama taip pat mažiau nei 26/53. Taip pat 05 šeštadieniais dirba trumpiau, nei maniau.
                              Viešojo transporto temų rodyklė >>

                              Comment


                                įdomus klausimas, ar privačius autobusus į greičiausio maršruto paiešką įtrauks... prie nustatymų juk tereikėtų pridėti skyrelį "privatūs autobusai", ir viskas.
                                beje kažkaip visada jaučiau, kad su tokiu dažnumu tie privatūs kaip reikiant nusiurbia nuo miesto autobusų keleivių; tai va ir tramvajui dar kiek keleivių prisidėtų kalvarijų g.
                                ir jei integruotųsi į bendrą mėnesinio bilieto sistemą kokiu nors būdu, tai su malonumu ir jais pasinaudočiau
                                beje ir žiūriu į grafikus, pvz konkuruojantys 34 ir 05 nuo žaliųjų ežerų st. iki šatrijos:
                                05 07:04-07:22 ir 12:34-12:47
                                34 07:04-07:26 ir 12:34-12:54
                                tad skirtumas 4 ir 7 min
                                Paskutinis taisė Rijikas; 2010.04.10, 13:36.

                                Comment


                                  Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                  Paskutiniai koduktoriai (kontrolierius - įlipa, patikrina, išlipa, o konduktorius jau yra lygiavertė autobuso ekipažo dalis kaip ir vairuotojas - parduoda talonus ir juos tikrina) išnyko 2004-2005, jei neklystu, ir jie dirbo 29 maršrute.
                                  Ačiū už pataisymą. Rašydamas suabejojau ar vartoti sąvoką kontrolierius, ar konduktorius. Pasirodo reikėjo pavartoti pastarąją

                                  Comment


                                    Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
                                    įdomus klausimas, ar privačius autobusus į greičiausio maršruto paiešką įtrauks... prie nustatymų juk tereikėtų pridėti skyrelį "privatūs autobusai", ir viskas.
                                    beje kažkaip visada jaučiau, kad su tokiu dažnumu tie privatūs kaip reikiant nusiurbia nuo miesto autobusų keleivių; tai va ir tramvajui dar kiek keleivių prisidėtų kalvarijų g.
                                    ir jei integruotųsi į bendrą mėnesinio bilieto sistemą kokiu nors būdu, tai su malonumu ir jais pasinaudočiau
                                    beje ir žiūriu į grafikus, pvz konkuruojantys 34 ir 05 nuo žaliųjų ežerų st. iki šatrijos:
                                    05 07:04-07:22 ir 12:34-12:47
                                    34 07:04-07:26 ir 12:34-12:54
                                    tad skirtumas 4 ir 7 min
                                    Privatininkams nenaudinga integruotis i bendro bilieto sistema.

                                    Comment


                                      [QUOTE=Mettal;425083]Paskutiniai koduktoriai (kontrolierius - įlipa, patikrina, išlipa, o konduktorius jau yra lygiavertė autobuso ekipažo dalis kaip ir vairuotojas - parduoda talonus ir juos tikrina) išnyko 2004-2005, jei neklystu, ir jie dirbo 29 maršrute.

                                      Ne tik 29 marršrute dirbo, bet dirbo ir 45 maršrute.
                                      Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                      Comment


                                        Parašė centras85 Rodyti pranešimą
                                        Ne tik 29 marršrute dirbo, bet dirbo ir 45 maršrute.
                                        O, nežinojau šito, mat tuomet važinėti tekdavo tik 29 .

                                        Greičiausio maršruto paieškoje privatūs autobusai nerodomi ir neišmetami, tačiau yra tokia labai įdomi detalė maršrutai.info puslapyje - nustatymuose yra naktiniai autobusai. Marsrutai.lt irgi yra vienas trūkumas - 05 ir 062 yra rodomi tik sąraše "Visi" ir neturi savo atskiro "tab'o".
                                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                        Comment


                                          tai taip ir lieka nei lupta nei skusta itraukt privacius autobusus itrauke i "susisiekimo paslaugu" tinklapi,taciau i bendra bilieto sistemakaip ir neketina itraukti. Kaip pavyzdziui su tais tvarkarasciais stoteliu cilindruose,idomu prirasys privatininkus ar ne?? Ar kontroliuos taip pat ju darba "susisiekimo paslaugos",pvz.tvarkarascio laikymasi.ar keleiviu kontrole??

                                          Comment

                                          Working...
                                          X