Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Šiuolaikinėje technikoje, neretai, trūkteli, nes vairuotojai pripratę pries senos įrangos arba tyngi švelniai atleisti stabdžių pedalą. Lygiai kaip ir lengvajam. Truputis praktikos ir trūktelejimai bus nepastebimi.

    O čia Mmmmm...ypač options, pvz. automatiniai ūsai.
    Be to, niekad nemačiau, kad mūsų trulai be laidų važiuotų...

    http://www.solarisbus.pl/en/trollino,movie.html

    Comment


      Parašė praeivis Rodyti pranešimą
      Man atrodo,kad jums vyrai vaidenasi:-))) Isivaizduoju kaip viskas atrodo vasara; viena asis sukasi i prieki ,o kita atgal:-))) Snekate visiskas nesamones,nei vienoj masinoj nera taip padaryta.
      O čia kas nors kalbėjo apie vasarą? Juk šią funkciją įjungia tik žiemą ir tik esant apsnigtam arba apledėjusiam keliui.
      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

      Comment


        Parašė Nikas Rodyti pranešimą
        Šiuolaikinėje technikoje, neretai, trūkteli, nes vairuotojai pripratę pries senos įrangos arba tyngi švelniai atleisti stabdžių pedalą. Lygiai kaip ir lengvajam. Truputis praktikos ir trūktelejimai bus nepastebimi.

        O čia Mmmmm...ypač options, pvz. automatiniai ūsai.
        Be to, niekad nemačiau, kad mūsų trulai be laidų važiuotų...

        http://www.solarisbus.pl/en/trollino,movie.html
        Čia ne troleibusai, bet jau hibridiniai troleibusai su dyzelio (dažniausiai) varikliu. Kur nėra laidų arba kur laikinai keičiama maršruto trasa - naudojamas ne elektrinis variklis, o grįžus į elektrifikuotą trasą - kontaktai vėl pakeliami, tai vyksta automatiniu būdu, vairuotojams net nereikia išeiti iš kabinos. Tai ne šįmet atsiradęs stebuklas bet tik pastaruoju metu pradėjęs smarkiai populiarėti, nes išsprendžia troleibusų nemanevringumo problemą.
        Paskutinis taisė Ametistas; 2010.01.28, 12:37.
        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

        Comment


          Tai ir lietuviški troleibusai (bent jau Vilniuje) gali automatiškai nuleisti, arba pakelti "ūsus". Tik matomai negali važiuoti neprisijungę prie kontaktinio tinklo, nors yra mačiusių kaip kelioliką metrų pavažiavo į priekį ir nuleistais "ūsais".

          Comment


            Parašė sleader Rodyti pranešimą
            Tai ir lietuviški troleibusai (bent jau Vilniuje) gali automatiškai nuleisti, arba pakelti "ūsus". Tik matomai negali važiuoti neprisijungę prie kontaktinio tinklo, nors yra mačiusių kaip kelioliką metrų pavažiavo į priekį ir nuleistais "ūsais".
            Kad automatiškai gali pakelti ir nuleisti kontaktus Vilniuje, drįsčiau ginčytis. Reikėtų, kad plačiau apie tai papasakotum, kad įsitikinčiau. Neprisijungę prie kontaktinio tinklo gali pajudėti dėl: inercijos dar nesustojus arba transporto priemonėje esant įmontuotiems akumuliatoriams. Bet akumuliatoriai daug energijos nekaupia, todėl didesnių atkarpų nuvažiavimui tinka tik troleibusas hibridas.
            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

            Comment


              Parašė amiko Rodyti pranešimą
              Kad automatiškai gali pakelti ir nuleisti kontaktus Vilniuje, drįsčiau ginčytis. Reikėtų, kad plačiau apie tai papasakotum, kad įsitikinčiau. Neprisijungę prie kontaktinio tinklo gali pajudėti dėl: inercijos dar nesustojus arba transporto priemonėje esant įmontuotiems akumuliatoriams. Bet akumuliatoriai daug energijos nekaupia, todėl didesnių atkarpų nuvažiavimui tinka tik troleibusas hibridas.
              Draskytis ir ginčytis neketinu. Tiesiog esu matęs, kaip Sietyno st. troleibusui Solaris nukritus "ragams, ūsams", vairuotojas neišlipdamas iš kabinos paspaudė mygtuką, ir jie automatiškai nusileido, taip praleido už jo sankryžoje sustojusį troleibusą. Tada vėl spustelėjo kažkokį mygtuką ir "ragai" išsikėle aukštai viršun, o jau toliau sekė įprastinis atitaikymas-pataikymas ant kontaktinio tinklo. Tai tiek.

              Comment


                Parašė sleader Rodyti pranešimą
                Draskytis ir ginčytis neketinu. Tiesiog esu matęs, kaip Sietyno st. troleibusui Solaris nukritus "ragams, ūsams", vairuotojas neišlipdamas iš kabinos paspaudė mygtuką, ir jie automatiškai nusileido, taip praleido už jo sankryžoje sustojusį troleibusą. Tada vėl spustelėjo kažkokį mygtuką ir "ragai" išsikėle aukštai viršun, o jau toliau sekė įprastinis atitaikymas-pataikymas ant kontaktinio tinklo. Tai tiek.
                O tu troleibuse buvai ar lauke? Jei troleibuse, tai negalėjai matyti, kaip kontaktai patys nusileido, o jei lauke - kaip paspaudė mygtuką. Vairuotojas greičiausiai spaudė mygtuką (jei spaudė) visa ne tam. O kontaktai kartais nukrenta abu ir jie turi ypatybę išsiskirti, dėl to natūraliai laidai liko laisvi ir kitas troleibusas galėjo pravažiuoti Gal vairuotojas tiesiog nuspaudė avarinio signalo mygtuką, kad už nugaros esančio troleibuso vairuotojas suprastų, jog jis gali pravažiuoti... Manau tu čia kažką išsigalvojai O ginčytis tau niekas neliepia ir niekas tavęs neprašo. Aš tik prašiau patikslinti savo nusakytą situaciją. Dabar dar labiau suabejojau tuo, ką sakei - kad Vilniuje troleibusai kontaktus mygtuko paspaudimu gali nuleisti arba pakelti Tiesiog nesi matęs kaip iš tikrųjų tai turėtų atrodyti:
                . Vilniuje dar nėra nei vieno tokio kontaktų taikiklio ant linijos, todėl ir net jei ir automatiniu būdu būtų taikomi kontaktai, tai vis tiek vairuotojui reikėtų išlipti pataisyti kontaktus.
                Paskutinis taisė Ametistas; 2010.01.28, 20:47.
                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                Comment


                  Vilniaus Soliariai tikrai turi tokią funkciją nuleisti kontaktus automatiškai. Pats mačiau, kaip nukritus ūsams, jie patys automatiškai nusileido ir užsifiksavo. O dėl automatinio pakėlimo tai tikrai nežinau, nes nesu matęs.
                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                  Comment


                    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                    Vilniaus Soliariai tikrai turi tokią funkciją nuleisti kontaktus automatiškai. Pats mačiau, kaip nukritus ūsams, jie patys automatiškai nusileido ir užsifiksavo. O dėl automatinio pakėlimo tai tikrai nežinau, nes nesu matęs.
                    Nuleisti gal ir patikėčiau, nors nesu matęs. Bet pakelti o_O Juk tam nėra reikiamos infrastruktūros.
                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                    Comment


                      Parašė amiko Rodyti pranešimą
                      Nuleisti gal ir patikėčiau, nors nesu matęs. Bet pakelti o_O Juk tam nėra reikiamos infrastruktūros.
                      Nemanau, jog čia kalba apie tokį pakėlima, kai ūsai prisijungia prie kontaktinio tinko, tiesiog jie pakyla aukštyn, o vairuotojui išlipus reikia juos tik priderint prie laidų. Logiškai mastant, jeigu yra kažkoks akomuliatorius, kuris ūsus nuleidžia, tai juos pakelti vieni niekai.
                      Daugiau mano nuotraukų >>>

                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                      Comment


                        Parašė amiko Rodyti pranešimą
                        O tu troleibuse buvai ar lauke? Jei troleibuse, tai negalėjai matyti, kaip kontaktai patys nusileido, o jei lauke - kaip paspaudė mygtuką. Vairuotojas greičiausiai spaudė mygtuką (jei spaudė) visa ne tam. O kontaktai kartais nukrenta abu ir jie turi ypatybę išsiskirti, dėl to natūraliai laidai liko laisvi ir kitas troleibusas galėjo pravažiuoti Gal vairuotojas tiesiog nuspaudė avarinio signalo mygtuką, kad už nugaros esančio troleibuso vairuotojas suprastų, jog jis gali pravažiuoti... Manau tu čia kažką išsigalvojai O ginčytis tau niekas neliepia ir niekas tavęs neprašo. Aš tik prašiau patikslinti savo nusakytą situaciją. Dabar dar labiau suabejojau tuo, ką sakei - kad Vilniuje troleibusai kontaktus mygtuko paspaudimu gali nuleisti arba pakelti Tiesiog nesi matęs kaip iš tikrųjų tai turėtų atrodyti:
                        Youtube video. Vilniuje dar nėra nei vieno tokio kontaktų taikiklio ant linijos, todėl ir net jei ir automatiniu būdu būtų taikomi kontaktai, tai vis tiek vairuotojui reikėtų išlipti pataisyti kontaktus.
                        Niekas man ne pasirodė ar juo labiau nieko neišsigalvoju (kažkaip negerai skamba tokie kaltinimai), regėjimą gerą turiu, jei taip sakau, vadinasi taip ir buvo. O jei sunku patikėt arba nepavyksta suprast, tai jau niekuom negaliu padėti.
                        Koki konkrečiai vairuotojas mygtuką spaudė nemačiau, nes stovėjau lauke prie priekinių durų, bet esmė, kad viskas vyko taip kaip aprašyta ankstesniame pranešime. O apie automatinį pataikymą "ant laidų" ir nešnekėjau, nes tam reikalingas gana paprastos konstrukcijos specialus įtaisas, kurį galima matyti tame video, taigi nieks čia dviračio neišradinėja. Tačiau jei būtent ant kontaktinio tinklo prikabinus tuos stogelius, tai Solaris troleibusams nebūtų problemos pataikyti ant kontaktinio tinko, be vairuotojo įsikišimo. Bet kadangi neturim hibridinių troleibusų, tai nėra ir poreikio tokiom priemonėm įrengti.
                        Tiesiog norėjau pasakyti, kad esant tiem "stogeliam" bent jau vilnietiški Solaris, galėtu atlikti tą pačia procedūrą.
                        Paskutinis taisė sleader; 2010.01.29, 02:15.

                        Comment


                          Aš nesakiau, kad tu išsigalvoji, pats prisigalvojai Aš tik sakiau, kad negaliu tuo patikėti, nes nesu to matęs Na, gal tavo ir tiesa... Gaila, Kaune nesu tokio reginio matęs
                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                          Comment


                            Parašė amiko Rodyti pranešimą
                            Aš nesakiau, kad tu išsigalvoji, pats prisigalvojai Aš tik sakiau, kad negaliu tuo patikėti, nes nesu to matęs Na, gal tavo ir tiesa... Gaila, Kaune nesu tokio reginio matęs

                            Kaune greičiausiai tokios funkcijos nėra. Pasižiūrėk foto kokie laikikliai Vilniuje ir kokie Kaune:
                            http://oxygen.pri.ee/displayimage.php?album=39&pos=67
                            http://oxygen.pri.ee/displayimage.php?album=37&pos=9

                            Comment


                              Man visai normalus dabartinis susisiekimas bet nelabai gerai su 4 4A 27 ir 37. Jie dazniausiaivaziuoja vienas paskui kita. Pvz ryte vaziuoja pilnas 27 o is galo tuscias 37

                              Comment


                                Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                36 naujas grafikas sekmadienį; deja darbo dienomis bardako tvarkyti niekas nesiruošia .
                                Galėtų šitą maršrutą patvarkyti.
                                Beje Sausio 15 dieną mačiau 36 maršruto ilgą autobusą St. Ežerėliai apie 11:00 val., važiuojant į Naujanerių, Pagubės pusę, o aš važiavau į miesto pusę su trumpu autobusu.

                                Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
                                ei ei! neburnokit prieš 87 - kuo mano mama važiuos ten? gulbinai turi problemą, kad kvartalas toli nuo 112 maršruto stotelių. tobulas atvejis, jei kada nors normali santariškių gatvė atsirastų, o kvartalas būtų tankiau užstatytas; o kol kas gyventojai gali pasidžiaugti, kad nors ir 4 kartus per dieną atvažiuoja autobusas ir beje išlikusieji reisai būna šiek tiek "pilnesni"
                                šiaip reikėtų pasvarstyti, ar tokių pustuščių autobusų nebūtų galima paversti ekspresiniais autobusais iki centro, kur užmiestyje stotų visose stotelėse, o mieste - tik pagrindinėse; atitinkamai pritaikyti bilietų sistemą, kad apsimokėtų miesto gyventojams į tokį persėsti, nepaisant reto kursavimo.
                                Tai, kad esu pastebėjas Didžiųjų Gulbinų gyventojai naudojasi 36 maršruto autobuso reisais iki St. Pagubė.

                                Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                Vilniaus Soliariai tikrai turi tokią funkciją nuleisti kontaktus automatiškai. Pats mačiau, kaip nukritus ūsams, jie patys automatiškai nusileido ir užsifiksavo. O dėl automatinio pakėlimo tai tikrai nežinau, nes nesu matęs.
                                Aš tą patį mačiau du kartus: Pirma kartą solaris važiavo pirmas, o škoda važiavimo už solario. Tai solaris numetė ragus ir jie užsikabino už laikiklių ant troleibuso. Antrą kartą važiavau solariu troleibusu ir jis staiga pametė ragus tai vairuotojas paspaudė mygtuką ir ragai nusileido ir užsikabino ant laikiklio po to vėl paspaudė tą patį mygtuką ir ragai atsikabino nuo troleibuso laikiklių ir pasiekė laidus, bet vairuotojas išlipo tik pažiūrėti ar jie gerai prisitvirtino ant laidų.

                                Mettal Ar gali detaliau panagrinėti 36 ir 76 maršruto autobusų sekmadieninius tvarkarščius?
                                Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                Comment


                                  Parašė Zorro Rodyti pranešimą
                                  Atvaizdas


                                  http://www.vilnius.skynet.lt/de6.html
                                  Ko gero buvo, tik sunkoka įžiūrėt.
                                  Įžiūrėjau, kad buvo troleibusų su raidėmis tai yra 11A troleibusas.
                                  Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                  Comment


                                    Jei 36-as buvo ilgas, tai ten buvo rezervas. Šiuo metu tiesiog TRAGIŠKAI trūksta autobusų ir į maršrutus važiuoja viskas, kas tik užsiveda ir gali pajudėti iš vietos. Todėl ir gavosi, kad šiandien dirbo autobusas nr. 889 10-u maršrutu net neperdažytas. Tai buvo mėlynos spalvos Saffle 2000/Volvo B10BLE-60 CNG, visai kaip šitas: http://www.fotobus.msk.ru/photo/205714/
                                    Centras85, 36-ame nieko labai ypatingo nėra ir grafikas iš esmės yra pilnai perkurtas. 76-ame sekmadienį bus daugiau galimybių (bet vis tiek per mažai) palaukus 1-10 min. persėsti į 55-ą Lazdynų kryptimi.
                                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                    Comment


                                      Parašė centras85 Rodyti pranešimą
                                      Įžiūrėjau, kad buvo troleibusų su raidėmis tai yra 11A troleibusas.
                                      Taigi lyg ir buvo rasyta, kad stoteleje zenkliukas * - poilsio dienomis, o du sukryziuoti plaktukai - darbo dienomis. Nes jei to paties numerio marsruto trasa darbo ir poilsio dienomis skiriasi, tai Vilniuje nera ir nebuvo praktikos zymeti marsruta pridedant raide. Kaune taip pat.

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        Taigi lyg ir buvo rasyta, kad stoteleje zenkliukas * - poilsio dienomis, o du sukryziuoti plaktukai - darbo dienomis. Nes jei to paties numerio marsruto trasa darbo ir poilsio dienomis skiriasi, tai Vilniuje nera ir nebuvo praktikos zymeti marsruta pridedant raide. Kaune taip pat.
                                        Kad jau yra Kaune 6 autobuso maršrutas sekmadieniais važiuoja sutrumpinta trasa iki geležinkelio stoties ir yra pavadintas 6A
                                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Taigi lyg ir buvo rasyta, kad stoteleje zenkliukas * - poilsio dienomis, o du sukryziuoti plaktukai - darbo dienomis. Nes jei to paties numerio marsruto trasa darbo ir poilsio dienomis skiriasi, tai Vilniuje nera ir nebuvo praktikos zymeti marsruta pridedant raide. Kaune taip pat.
                                          Kadangi mačiau tik 1980 m. schemoje tai 100 procentų neteigsiu, bet ten darbo dienomis pažymėtas autobusas 14 Saulėtekis-Partizanų (dabar Naugarduko) g., o poilsio dienomis 14A Saulėtekis-Centras.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X