Šiuolaikinėje technikoje, neretai, trūkteli, nes vairuotojai pripratę pries senos įrangos arba tyngi švelniai atleisti stabdžių pedalą. Lygiai kaip ir lengvajam. Truputis praktikos ir trūktelejimai bus nepastebimi.
O čia Mmmmm...ypač options, pvz. automatiniai ūsai.
Be to, niekad nemačiau, kad mūsų trulai be laidų važiuotų...
http://www.solarisbus.pl/en/trollino,movie.html
O čia Mmmmm...ypač options, pvz. automatiniai ūsai.
Be to, niekad nemačiau, kad mūsų trulai be laidų važiuotų...
http://www.solarisbus.pl/en/trollino,movie.html
Juk šią funkciją įjungia tik žiemą ir tik esant apsnigtam arba apledėjusiam keliui.
bet tik pastaruoju metu pradėjęs smarkiai populiarėti, nes išsprendžia troleibusų nemanevringumo problemą.
Tiesiog esu matęs, kaip Sietyno st. troleibusui Solaris nukritus "ragams, ūsams", vairuotojas neišlipdamas iš kabinos paspaudė mygtuką, ir jie automatiškai nusileido, taip praleido už jo sankryžoje sustojusį troleibusą. Tada vėl spustelėjo kažkokį mygtuką ir "ragai" išsikėle aukštai viršun, o jau toliau sekė įprastinis atitaikymas-pataikymas ant kontaktinio tinklo. Tai tiek.
Gal vairuotojas tiesiog nuspaudė avarinio signalo mygtuką, kad už nugaros esančio troleibuso vairuotojas suprastų, jog jis gali pravažiuoti... Manau tu čia kažką išsigalvojai
.
Comment