Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Wycka Rodyti pranešimą
    Žinoma, geriau kad atsakytų pats Mettal, bet pabandysiu ir aš bent iš dalies atsakyti pagal save. 34 autobuso maršruto atstumas sąlyginai labai ilgas, jis vienintelis užsuka į Visorius, o Tuskulėnų gatve (Verkių gatvės link) važiuoja tik 5 ir 34 maršruto autobusai. Paprastai šio maršruto autobusu visada važiuoja nemažai keleivių, o rytinio piko metu jis visada perpildytas. Jeigu darbo dienos ryte esi ties Petro ir Povilo bažnyčia, o tau reikia į Baltupius, Jeruzalę ar Santariškes bei turi grynųjų pinigų — tikra laimė 'pagauti' 34 maršruto mikroautobusą, nes jis važiuoja labai retu intervalu.
    Labai populiarus maršrutas ir ilgas trasa - tai ne argumentai. Sutikčiau, kad tai nesąmonė tik tokiu atveju, jei šio maršruto autobusai iš tiesų būna tokie pilni, kad jau išlipus kai kuriems keleiviams, stotelėje negali įlipti visi norintys.
    Tenka pripažinti ir susitaikyti su tuo, kad 4 kartus (!) padidinus PVM mokestį ir sumažėjus keleivių srautui, tenka daryti kažkokius veiksmus. Na jei keleivių ir žymiai nesumažėjo šiame maršrute, tai dėl savivaldybių skolų viešojo transporto įmonėms už dotacijas, patys vežėjai priversti bandyti pervežti kuo daugiau keleivių su kuo mažiau išlaidų. Tai iškart reiškia nepatogumus keleiviams, bet įmonei trūkstant apyvartinių lėšų, manau, tai vienintelė išeitis.
    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

    Comment


      Parašė amiko Rodyti pranešimą
      Labai populiarus maršrutas ir ilgas trasa - tai ne argumentai. Sutikčiau, kad tai nesąmonė tik tokiu atveju, jei šio maršruto autobusai iš tiesų būna tokie pilni, kad jau išlipus kai kuriems keleiviams, stotelėje negali įlipti visi norintys.
      Tenka pripažinti ir susitaikyti su tuo, kad 4 kartus (!) padidinus PVM mokestį ir sumažėjus keleivių srautui, tenka daryti kažkokius veiksmus. Na jei keleivių ir žymiai nesumažėjo šiame maršrute, tai dėl savivaldybių skolų viešojo transporto įmonėms už dotacijas, patys vežėjai priversti bandyti pervežti kuo daugiau keleivių su kuo mažiau išlaidų. Tai iškart reiškia nepatogumus keleiviams, bet įmonei trūkstant apyvartinių lėšų, manau, tai vienintelė išeitis.
      Pamenate, kaip Imbrasas skraidydamas sraigtasparniu virš Vilniaus 'kovojo' su kamščiais? Įdomu, kiek per jo meravimo metus sumažėjo savivaldybės skola VT?
      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

      Comment


        Parašė Wycka Rodyti pranešimą
        Pamenate, kaip Imbrasas skraidydamas sraigtasparniu virš Vilniaus 'kovojo' su kamščiais? Įdomu, kiek per jo meravimo metus sumažėjo savivaldybės skola VT?
        Klausimas turėtų būti skirtas ne man. Vilniaus miesto politika nesidomiu ir skolos dydžio nežinau. Faktas, kad skola yra, o savivaldybė skolą grąžins vis tiek be palūkanų, taigi dar ir skolos piniginė vertė sumažės.
        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

        Comment


          Argumentą aš jau pateikiau - vairuotojams, kuriems grafike yra 34-as ir jie dirba trumpu autobusu neduoda šito maršruto ir keičia į kokį kitą. Autobusai važiuoja mišriai. Keleivių net ir piko metu nėra tiek daug, kad netilptų į trumpą.
          Viešojo transporto temų rodyklė >>

          Comment


            Kas cia per argumentas, kad 34-aji marsruta gave, jo negauna? Kazkaip keistai sakini uzrasei, nes skaiciau 5 k. ir vis tiek nieko nesupratau taigi argumentu vis dar neisgirdau. O tai, kad keleiviai telpa i trumpus autobusus, patvirtina gera parko sprendima isgrusti ilgus.
            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

            Comment


              Parašė amiko Rodyti pranešimą
              Kas cia per argumentas, kad 34-aji marsruta gave, jo negauna? Kazkaip keistai sakini uzrasei, nes skaiciau 5 k. ir vis tiek nieko nesupratau taigi argumentu vis dar neisgirdau. O tai, kad keleiviai telpa i trumpus autobusus, patvirtina gera parko sprendima isgrusti ilgus.
              Vairuotojui duodamas lapelis su surašytais maršrutais, kuriais jis dirbs, visam mėnesiui. Kai ateina diena, kada reikia dirbti 34-u, dispečeriai siunčia vairuotoją ne numatytu 34-u, o kažkokiu kitu laisvu maršrutu.
              Viešojo transporto temų rodyklė >>

              Comment


                Ko cia verkti del to, kad vakarais i marsrutus isleidziami trumpi autobusai. Gerai, taupoma. Gal padiskutuokime apie 26 marsruta, kuris piko metu ir darbo dienomis diena buna sausakimsas, nes vazineja tik trumpi autobusai.

                Comment


                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  Ko cia verkti del to, kad vakarais i marsrutus isleidziami trumpi autobusai. Gerai, taupoma. Gal padiskutuokime apie 26 marsruta, kuris piko metu ir darbo dienomis diena buna sausakimsas, nes vazineja tik trumpi autobusai.
                  Sena problema, tiesa šių metų pavasarį jau mačiau ilgus 26 maršruto autobusus, dabar jų vėl lyg ir nebėra. Keliskart esu neįlipęs į 26, nes nebetilpau (tikrai nesu nei storas, nei stambus), ir į stotį važiavau ilgu 34. Nors važiuoja ~5min. ilgiau, tačiau nors su senutėmis ir bomžais 'glamonėtis' nereikia. Beje, vakarais labai suretėja 26 grafikas, matyt tikisi, kad 10, 26A ir 34 kompensuos. Vis dažniau pagalvoju, kaip būtų gerai troleibuso maršrutas Stotis-Santariškės; žinoma, jei važiuotų ~8min. intervalu darbo dienomis ir ~12min. savaitgaliais.
                  I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                  Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                  Comment


                    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                    Vairuotojui duodamas lapelis su surašytais maršrutais, kuriais jis dirbs, visam mėnesiui. Kai ateina diena, kada reikia dirbti 34-u, dispečeriai siunčia vairuotoją ne numatytu 34-u, o kažkokiu kitu laisvu maršrutu.
                    Kodėl taip elgiamasi? Ir kas tuomet dirba 34-uoju, jei niekam jo neduoda? Dauguma tie patys vairuotojai?

                    Turėjai nutuokti, kad to paklausiu ir galėjai parašyt iškart
                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                    Comment


                      sutinku, kad 34 neturi tiek daug keleivių net ir per piką. gal ten kur nors tuskulėnų g ir atsiranda, bet ne ties baltupiais, o iki bajorų ratais važiuodamas veža kelis žmones tai kam tada ilgas?
                      26 atskira tema.. kas įdomiausia, jis užsipildo per kokias 3 stoteles, kad tikrai kartais baltupiuose neįmanoma įlipti. bet tai daugiau problema piko valandomis - po to normaliai (išskyrus kvailą 20 min intervalą).
                      apskritai neblogas filosofinis klausimas, kaip spręsti persikimšimus per piką. O tai kai paryžiuj kokioj 4 linijoj pasivažinėji kai atostogų sezonas, tai galvoji, kur žmonės telpa kai ne atostogos...
                      ar ne čia kažkas buvo pripostinęs, kad taline būna prie pikinių autobusų prikabina kažkokias priekabas, o po piko jas nukabina. kuo mes prastesni už estus?
                      nors pats sakyčiau problema nėra per maža autobusų talpa, bet paprasčiausiai tai, kokiu dažnumu pasirodo autobusai. jei atvažiuoja 3 skirtingų numerių autobusai iš eilės, tai logiška, kad į pirmąjį bus prilindę kaip silkučių, o į 3 tik kas tingėjo lipt į 1 o jei po to reikia laukti kiekvieno jų bent 30 min, tai gal ir ačiū už tokį transportą.
                      ir apskritai laikas apgalvoti apie valandą galiojančius bilietus? gal reikėtų įvesti viešojo transporto "koridorius"? kalvarijų g, pradedant baltupiais, baigiant žaliuoju tiltu, GRIEŽTAI VISUR skirti 2 A juostas? taigi mes daug kuo kopijuojame paryžių, tia ir šitą savybę nukopinkim ten beje padorūs borteliai yra, tad retas šokinėja. o tikrai pati geriausia mintis (su dabartinėm kišenėm), tai vielabraukiai (troleibusai) iki santariškių, bet kartu kerpant kitus ta trasa bereikalingai važiuojančius autobusus

                      Comment


                        E. bilieto naujos rūšys prekyboje pasirodys jau greitai - po kelių mėn. (bent jau Kaune ir Klaipėdoje, tad turėtų taip būti ir Vilniuje, nes tai vienas bendras projektas).

                        Dabartiniu ekonomikos metu su per didelių keleivių skaičiumi geriau kovoti ne dažninant kursavimą, bet retinant kursavimą (jei yra galimybė) ir paleidžiant prailgintus autobusus - taip būtų sumažintos išlaidos.
                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                        Comment


                          Kodėl vis dėlto pasirodo trumpi autobusai 34-u neįsivaizduoju. Gali būti, kad su juo padarė panašiai kaip ir su 5-u. Ilgų autobusų parke piko metu stovi per daug, kad jie būtų tik rezerviniai ar laukiantys remonto. Su 26-u problema išsispręstų nuėmus 2 pertraukiamus grafikus ir paleidus tik ilgus autobusus. Jų tikrai turėtų pakakti, nes netrukus nevažiuos ilgi 36-u ir jau nebėra 34-u. Bet iš kitos pusės - artėjant žiemai niekas nenorės laukti autobuso po 15 min. kaip tai gausis nuėmus grafikus.
                          Dėl 34-o maršruto srautų...
                          Daugiausia keleivių yra pervežama atkarpoje Stotis-Baltupiai. Nuo Baltupių iki Santariškių visi išlipa ir į Visorius važiuoja vos keletas žmonių. Atgal - ta pati situaciją. Taip buvo vasarą, bet nemanau, kad kažkas labai pakito.
                          Daugiau VT populiarumo Visorių ir "Bajorų kalvų" gyventojams pridėtų maršrutas, jungiantis Visorius su centru, kad bent iki Žaliojo tilto galima būtų nuvažiuoti be persėdimų (tam tiktų 26A trasos koregavimas), nes tiek 50, tiek 34 Žalgirio st. nusuka link Tuskulėnų g. ir Minties g.
                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                          Comment


                            Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                            Bet iš kitos pusės - artėjant žiemai niekas nenorės laukti autobuso po 15 min. kaip tai gausis nuėmus grafikus.
                            O kam laukti? Juk tvarkaraščiai tam ir skirti, kad žmonėms stotelėse nereikėtų laukti autobuso ir ateitų 5 min. prieš jam išvykstant iš stotelės. Kam tada tie tvarkaraščiai... 15 min. - dėl tokio intervalo išvis net nėra ko kelti diskusijos - 30 min., tai jau šioks toks intervalo retumas, bet ne perpus mažesnis.
                            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                            Comment


                              Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                              Kodėl vis dėlto pasirodo trumpi autobusai 34-u neįsivaizduoju. Gali būti, kad su juo padarė panašiai kaip ir su 5-u. Ilgų autobusų parke piko metu stovi per daug, kad jie būtų tik rezerviniai ar laukiantys remonto. Su 26-u problema išsispręstų nuėmus 2 pertraukiamus grafikus ir paleidus tik ilgus autobusus. Jų tikrai turėtų pakakti, nes netrukus nevažiuos ilgi 36-u ir jau nebėra 34-u. Bet iš kitos pusės - artėjant žiemai niekas nenorės laukti autobuso po 15 min. kaip tai gausis nuėmus grafikus.
                              Dėl 34-o maršruto srautų...
                              Daugiausia keleivių yra pervežama atkarpoje Stotis-Baltupiai. Nuo Baltupių iki Santariškių visi išlipa ir į Visorius važiuoja vos keletas žmonių. Atgal - ta pati situaciją. Taip buvo vasarą, bet nemanau, kad kažkas labai pakito.
                              Daugiau VT populiarumo Visorių ir "Bajorų kalvų" gyventojams pridėtų maršrutas, jungiantis Visorius su centru, kad bent iki Žaliojo tilto galima būtų nuvažiuoti be persėdimų (tam tiktų 26A trasos koregavimas), nes tiek 50, tiek 34 Žalgirio st. nusuka link Tuskulėnų g. ir Minties g.
                              36 maršruto autobusas ilgas yra dėl to, kad padaugėjo gyventojų šiuose jo aptarnaujuose mikrorajonuose: BALSIUOSE, KRYŽIOKUOSE, NAUJANERIUOSE, KRAKIŠKĖSE, PAGUBĖJE ir beje dėl mokinių patogumo yra ilgas 36 maršruto autobusas. 36 visada yra pilnas iki durų, net kai ilgas. O kai būna trumpas daug kas neįlipa, nes Žalgirio St., jau būna perpildytas. Tai tokia realybė.
                              Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                              Comment


                                Parašė centras85 Rodyti pranešimą
                                36 maršruto autobusas ilgas yra dėl to, kad padaugėjo gyventojų šiuose jo aptarnaujuose mikrorajonuose: BALSIUOSE, KRYŽIOKUOSE, NAUJANERIUOSE, KRAKIŠKĖSE, PAGUBĖJE ir beje dėl mokinių patogumo yra ilgas 36 maršruto autobusas. 36 visada yra pilnas iki durų, net kai ilgas. O kai būna trumpas daug kas neįlipa, nes Žalgirio St., jau būna perpildytas. Tai tokia realybė.
                                Mes tą realybę ir taip puikiai žinome.
                                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                Comment


                                  Parašė centras85 Rodyti pranešimą
                                  36 maršruto autobusas ilgas yra dėl to, kad padaugėjo gyventojų šiuose jo aptarnaujuose mikrorajonuose: BALSIUOSE, KRYŽIOKUOSE, NAUJANERIUOSE, KRAKIŠKĖSE, PAGUBĖJE ir beje dėl mokinių patogumo yra ilgas 36 maršruto autobusas. 36 visada yra pilnas iki durų, net kai ilgas. O kai būna trumpas daug kas neįlipa, nes Žalgirio St., jau būna perpildytas. Tai tokia realybė.
                                  Žiemą važiuoja žymiai mažiau žmonių. Vienu žodžiu žiūrėsim kaip bus dar. Iš/Į Pagubę važiuoja labai mažai žmonių. Naujaneriai, Kryžiokai ir Krakiškės - sodai, kur pagrindinis srautas yra vasarą, o žiemą gyvenantys turi mašinas. Balsiai - prestižinis kotedžų rajonas. Ten irgi dauguma turi mašinas.
                                  Tęsiant temą dėl 34-o maršruto. Trumpi autobusų pilnai užtenka. Visi jie dirba dviejų pamainų grafikais, o pertraukiamuose grafikuose - ilgi. Maždaug 14:40 iš Šatrijos stotelės link stoties, autobusas gar. nr. 150 buvo pilnut pilnutėlis, bet neprigrūstas maksimaliai. Ilgi autobusai važiavo su labai skirtingu keleivių kiekiu - tai užpildyti panašiu keleivių kiekiu kaip ir tas 150-as, tai kone tušti - nuo stoties iki Vasaros st. važiavo gal 15-20 žmonių. Dar vienas ne toks jau pilnas 34-as:

                                  Vienu žodžiu, dabar jau visi vairuotojai turėtų dirbti normaliu lapeliuose nurodytu grafiku.
                                  P.S. daugiau šios dienos foto - Viešojo transporto fotogalerijoje.
                                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                  Comment


                                    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                    Su 26-u problema išsispręstų nuėmus 2 pertraukiamus grafikus ir paleidus tik ilgus autobusus. Jų tikrai turėtų pakakti, nes netrukus nevažiuos ilgi 36-u ir jau nebėra 34-u. Bet iš kitos pusės - artėjant žiemai niekas nenorės laukti autobuso po 15 min. kaip tai gausis nuėmus grafikus.
                                    Transporto specialistai tai gal būt mato kitaip, bet iš keleivio pusės - geriau dažnesni reisai (kad ir mažais autobusais) negu retesni (ilgais). Žiemą ypač.

                                    Man šiaip tai keista Vilniaus VT struktūra: troleibusai (kurie turėtų pervežti didžiausius srautus pagrindiniais maršrutais) beveik vien tik trumpi, o autobusų (kurie turėtų vežti mažus srautus į atkampesnes vietoves) yra labai daug ilgų.

                                    Comment


                                      Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                                      Transporto specialistai tai gal būt mato kitaip, bet iš keleivio pusės - geriau dažnesni reisai (kad ir mažais autobusais) negu retesni (ilgais). Žiemą ypač.

                                      Man šiaip tai keista Vilniaus VT struktūra: troleibusai (kurie turėtų pervežti didžiausius srautus pagrindiniais maršrutais) beveik vien tik trumpi, o autobusų (kurie turėtų vežti mažus srautus į atkampesnes vietoves) yra labai daug ilgų.
                                      Keleiviams geriau, bet dabar vežėjai labai taupo, todėl ilgi autobusai yra kur kas ekonomiškiau. O šiaip tai yra tvarkaraščiai, nebūna žmogui ilgai laukti ir šalti stotelėje Bėda tik perlipantiems.

                                      Numanau, kad ilgų troleibusų brangesnė eksploatacija. Su ilgais Škoda troleibusais būdavo problemų, nes dažnai "sudegdavo" jų varikliai. Be to, ilgi troleibusai labai brangūs. Kadangi autobusai pigesni, juos prailgintus sugeba įpirkti. Kita vertus, Rygos miesto vežėjas įsigijęs nemažai Solaris markės ilgų troleibusų ir tai pasiteisina. Vilniuje jie šiek tiek trumpesni, nei Rygoje - 15 m., bet šiek tiek ilgesni, nei Kaune - 12 m.
                                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                      Comment


                                        Kai kas mane nustebino:

                                        „Susisiekimo paslaugas“ paliekantis V.Antanavičius nori 6 atlyginimų išeitinės

                                        Savivaldybės įmonės „Susisiekimo paslaugos“ direktorius Vaidotas Antanavičius palieka įmonę. Tam trečiadienį pritarė Vilniaus miesto taryba. Tačiau taryba neleido V.Antanavičiui išmokėti 6 mėnesinių atlyginimų dydžio kompensacijos ir priedo už nepanaudotas atostogas — administracijos direktorius įpareigotas dėl kompensacijos dydžio persiderėti.
                                        Preliminariai V. Antanavičiaus išeinant iš darbo gauta suma siektų apie 48 tūkstančius litų. Kai kuriems tarybos nariams tai sukėlė nuostabą. Paaiškėjo, kad V. Antanavičius norėjo 9 mėnesinių atlyginimų kompensacijos — esą savivaldybės atstovai žodžiu nusiderėjo iki 6.
                                        Tarybos nariai informuoti, kad V. Antanavičius „Susisiekimo paslaugas“ palieka abipusiu sutarimu. V. Antanavičius buvo kviestas į tarybos posėdį, tačiau prieš posėdį paprašė klausimą spręsti be jo. Vilniaus meras Vilius Navickas posėdyje užsiminė, kad su V. Antanavičiumi būtų galima pasikalbėti, tame tarpe — ir apie blogus darbus.
                                        Trečiadienio pavakarę V.Antanavičius mobilaus telefono nekėlė. V.Antanavičius bendrovei vadovavo nuo 2000 m.
                                        Man tai yra dar vienas paaiškinimas, kodėl miesto VT ne tik Vilniuje yra nuostolingas. Paskaičiuokime: 48000Lt už 9 mėnesius, tai gauname 5333Lt kasmėnesinę algą, ir tai jau krizės metu. Jeigu kam nors tai atrodo dar per mažai, rekomenduoju pasidomėti premjero alga.
                                        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                        Comment


                                          Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                          Man tai yra dar vienas paaiškinimas, kodėl miesto VT ne tik Vilniuje yra nuostolingas. Paskaičiuokime: 48000Lt už 9 mėnesius, tai gauname 5333Lt kasmėnesinę algą, ir tai jau krizės metu. Jeigu kam nors tai atrodo dar per mažai, rekomenduoju pasidomėti premjero alga.
                                          Man tai atrodo mažai. Tiksliau, kaip švogeriui ar sugėrovui, dažniausiai į tokias pareigas papuolančiam, tai daug, bet kvalifikuoto ir sąžiningo vadovo specialisto, kuris galėtų tą transportą pelningu padaryt už tiek nepasamdysi.

                                          P.S. premjero ir seimo narių oficialios algos Lietuvoje apskritai juokingos (užgyvenamas turtas - kita kalba).
                                          kaip?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X