Parašė Vilnietizz
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)
				
					Collapse
				
			
		
	This topic is closed.
				
				
				
				X
X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Dublioja,bet užtat tiesioginio susisiekimo nebus.Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/
 
 Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/
 
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kai kur mieste jau dabar galima VT nuvykti greičiau, tačiau žmonės vis tiek gaišta laiką ir moka už parkavimą (taigi sumoka dvigubai), bet VT nesinaudoja. Išlepę.Parašė Edgarass Rodyti pranešimąKada bus galima iš taško A į tašką B viešuoju transportu nukakti greičiau nei automobiliu, tada ir didės keleivių srautai www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi! www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kuo neįtiko 7 ir 16 maršrutų troleibusai? Beje, ir 2 maršruto troleibusus piko metu galima paleisti ne kas 6-7 minutės, o kas 4-5 minutės. Apskritai, netrukus visai savaitei dėl EB-2011 reikėtų dar sutankinti visus troleibusų ir 26, 53, 7, 45 ir 34 maršrutų autobusų tvarkaraščius.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąSutinku, kai kurie maršrutai kursuoja retokai, bet dabar nematau nei vieno, kuris turėtų kursuoti kas 3-5 min.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
 Parama Siaurojo geležinkelio klubui
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai tik prastos vadybos įrodymas.Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimąTiesiog šie autobusai gauti,berods penktadieni ar šeštadieni ,kada jau remzononoje niekas nedirba užtat ir nespėjo perprogramuoti švieslentę.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Dėja ne,tai savivaldybė sprendžia ką (dyzelinius ar dujinius,ir už kokia suma) pirks parkas.Poto vieni ieško kokius autobusus pirkti,ir galutinai patvirtina parko vadovybė.Parašė oranger Rodyti pranešimąTai tik prastos vadybos įrodymas.Paskutinis taisė Denis_Simonov; 2011.09.05, 18:36.Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/
 
 Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Aš ne apie mikrobusus kalbu, o apie numerius ant kartono.Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimąDėja ne,tai savivaldybė sprendžia ką (dyzelinius ar dujinius,ir už kokia suma) pirks parkas.Poto vieni ieško kokius autobusus pirkti,ir galutinai patvirtina parko vadovybė.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Greitį lemia ne vienas veiksnys. Be to, ar panakinus priekinių durų tvarką, buvo sutrumpintas maršruto įveikimo laikas, vienodas nepriklausomai nuo paros meto ar savaitės dienos? Abejoju. O juk jis irgi lemia, kad VT šliaužioja. Taip, kursavimas per retas, per lėtas VT. Žinoma, kad problemos sprendimas tik vienas - padaryti važiavimą automobiliu brangiu, o tuomet didinti VT kursavimo dažnį ir greitį. Padarius vieną, bet nepadarius kito, nieko nesigaus. Valandinis bilietas nėra toks aktualus dalykas. Pavyzdžiui, Prahoje mėnesini bilietas centrinėje zonoje (kuri apima apie 15 km spindulio teritoriją, jei ją pritaikyti Vilniui, beveik visas miestas patektų) visų rūšių VT - metro, tramvajus, autobusai, kainuoja tik 510 kronų, arba 73 Lt. Metinis bilietas kainuoja tik 680 Lt. O dabar palyginkime, kiek išleidžiama mėnesiniams pas mus. Tačiau terminuoti 1,5 val ir 30 min. (bilieto važiuoti vieną kartą nėra) brangūs. Benzinas 95 brangesnis - be kelių centų 4 Lt už litrą.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąPriekinių durų tvarką jau daugiau kaip prieš mėnesį panaikino, bet kažkodėl tai gatvių užkimšimas nuo to nesumažėjo nė procentu Tai gal visgi ne greityje problema? Dėl per reto kursavimo- ne visiškai sutinku. Be būtinybės dažninti kurio nors maršruto kursavimą nėra labai logiška. Pirma reikia kažką padaryti, kad dažniau kursuojančio maršruto autobusai nevažinėtų tušti. Pavyzdžiui, panaikinti mikrobus, įvesti valandinį bilietą, automobilio mokestį. Tada ir dažninti. Tai gal visgi ne greityje problema? Dėl per reto kursavimo- ne visiškai sutinku. Be būtinybės dažninti kurio nors maršruto kursavimą nėra labai logiška. Pirma reikia kažką padaryti, kad dažniau kursuojančio maršruto autobusai nevažinėtų tušti. Pavyzdžiui, panaikinti mikrobus, įvesti valandinį bilietą, automobilio mokestį. Tada ir dažninti.
 
 
 To nepakanka, reikia, kad daug kur būtų galima nuvykti VT. Be to parkavimas yra per pigus.Parašė Ametistas Rodyti pranešimąKai kur mieste jau dabar galima VT nuvykti greičiau, tačiau žmonės vis tiek gaišta laiką ir moka už parkavimą (taigi sumoka dvigubai), bet VT nesinaudoja. Išlepę.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Parašė oranger Rodyti pranešimąAš ne apie mikrobusus kalbu, o apie numerius ant kartono.
 Aš apie tai kalbu,šeštadieni ir sekmadieni nebuvo kam programuoti švieslenčių šiuose mikroautobusuose.Iki savaitės turetų jau veikti viskas,ir tada važinės be kartonkių.Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/
 
 Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai ir parodo prasta vadybą, kaip minėjo oranger. Autobusai turėtu būti išleidžiami dirbti tik tuomet, kai jie yra pilnai parengti.Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimąAš apie tai kalbu,šeštadieni ir sekmadieni nebuvo kam programuoti švieslenčių šiuose mikroautobusuose.Iki savaitės turetų jau veikti viskas,ir tada važinės be kartonkių.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Čia ne VAP'o klaida, FIAT velavo su mikroautobusų gamyba užtat ir nespėjo parengti juos pilnai,o į pristatima gi reikėjo varyti,todėl taip ir išėjo...Parašė sleader Rodyti pranešimąTai ir parodo prasta vadybą, kaip minėjo oranger. Autobusai turėtu būti išleidžiami dirbti tik tuomet, kai jie yra pilnai parengti.Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/
 
 Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kažin ar FIAT vėlavo. Kiek įžiūriu nuotraukose, tai berods ALTAS įrenginėjo šiuos mikroautobusus. Jei jau kažkas vėlavo tai greičiausiai jie. O ALTAS įsikūręs Maišiagaloje. Taigi labai norint buvo galima sutarti bei nusiųsti koki specialistą ir būtų suprogramavęs viską iki transporto priemonėms patenkant į parką.Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimąČia ne VAP'o klaida, FIAT velavo su mikroautobusų gamyba užtat ir nespėjo parengti juos pilnai,o į pristatima gi reikėjo varyti,todėl taip ir išėjo...
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nieko blogo nebus ,kad jie kol kas pavažines su lentelem.Dabar ,kai mokslo metai prasidėjo,dėl tokiu nesamonių kaip neveikiančios švieslentės nežiūri,svarbu kad nebudu tuščių grafikų.O perprogramuoti galima ,kada bus galimybė.Parašė sleader Rodyti pranešimąKažin ar FIAT vėlavo. Kiek įžiūriu nuotraukose, tai berods ALTAS įrenginėjo šiuos mikroautobusus. Jei jau kažkas vėlavo tai greičiausiai jie. O ALTAS įsikūręs Maišiagaloje. Taigi labai norint buvo galima sutarti bei nusiųsti koki specialistą ir būtų suprogramavęs viską iki transporto priemonėms patenkant į parką.Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/
 
 Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Jau kaip sakiau,jie atvažiavo į parka savaitgalį,užtat niekas nelietė jų,nes nebuvo vadovybės parkė.Parašė Buss fanas Rodyti pranešimąNematau siu masinu garaziniu numeriu!? Gal kas zino kokie jie?Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/
 
 Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Idomu butu paspelioti kokius suteikti galiParašė Denis_Simonov Rodyti pranešimąJau kaip sakiau,jie atvažiavo į parka savaitgalį,užtat niekas nelietė jų,nes nebuvo vadovybės parkė. siaip garaziniai numeriai jau seniau itariu numatyti buvo,nes juk zinojo kad gaus sias masinas ir zinojo kiek ju gaus siaip garaziniai numeriai jau seniau itariu numatyti buvo,nes juk zinojo kad gaus sias masinas ir zinojo kiek ju gaus  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Beto,miesto gyventojams pamačius lentelės išpradžiu bus lengviau priprasti prie tų mikriukų,kad čia VT autobusai.Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąnieko baisaus, jei FIAT pavažinės ir be garažinio numerio gi ekspermentiniai troleibusai irgi be numerių buvo ant borto gi ekspermentiniai troleibusai irgi be numerių buvo ant borto Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/ Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/
 
 Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Supranti, mikroautobusai atvyko į parką savaitgalį, kai niekas, įskaitant techninį personalą, nedirbo. Tačiau nuo pirmadienio pagal grafiką mikriukai jau turėjo išvažiuoti į maršrutus, ir dar palaikyti juos parke nebuvo laiko, nes Senamiesčiu ilgesni autobusai negali važinėti, o paleisti šiuos naujus maršrutus parkas privalėjo žūtbūt . Todėl ir uždėtos kol kas lentelės. Manau, nieko čia baisaus. Po kelių dienų bus ir švieslentės, ir garažiniai numeriai.Parašė sleader Rodyti pranešimąKažin ar FIAT vėlavo. Kiek įžiūriu nuotraukose, tai berods ALTAS įrenginėjo šiuos mikroautobusus. Jei jau kažkas vėlavo tai greičiausiai jie. O ALTAS įsikūręs Maišiagaloje. Taigi labai norint buvo galima sutarti bei nusiųsti koki specialistą ir būtų suprogramavęs viską iki transporto priemonėms patenkant į parką.
 Comment








Comment