Parašė Vilnietizz
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)
				
					Collapse
				
			
		
	This topic is closed.
				
				
				
				X
X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Na kad ne. Ne keleiviai nesinaudoja VT dėl to, kad per retai kursuoja, o atvirkščiai. Kad maršrutu paleistų daugiau autobusų, reikia, kad keleivių padaugėtų arba maršruto trasoje atsirastų koks nors naujas traukos objektas- pavyzdžiui, prekybos centras arba gyvenamųjų namų kvartalas. Šiaip keleiviai iš dangaus neatsiras.Parašė Buss fanas Rodyti pranešimąIsvada viena-jei kursuotu normaliai (daznai) butu ir keleiviu,nes tai butu skatinimas vazineti VT,as tikrai sekmadieni nevaziuociau su masina,o vaziuociau su VT.
 Suprantu žmonių norą, kad transportas važiuotų dažniau, bet savivaldybė negali sau leisti vežioti po kelis keleivius vien dėl dažno kursavimo.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Būtent kad atvirkščiai. Ne keleiviai turi taikytis prie VT, o VT prie keleivių. Ir kol to nebus, tol bus dūstama kamščiuose.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąNa kad ne. Ne keleiviai nesinaudoja VT dėl to, kad per retai kursuoja, o atvirkščiai. Kad maršrutu paleistų daugiau autobusų, reikia, kad keleivių padaugėtų arba maršruto trasoje atsirastų koks nors naujas traukos objektas- pavyzdžiui, prekybos centras arba gyvenamųjų namų kvartalas. Šiaip keleiviai iš dangaus neatsiras.
 Suprantu žmonių norą, kad transportas važiuotų dažniau, bet savivaldybė negali sau leisti vežioti po kelis keleivius vien dėl dažno kursavimo.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kai kurie maršrutai vakar ir šiandien dirba darbo dienų tvarkaraščiais. Tiesą sakant, nelabai protingas sprendimas, nes dienos metu keleivių dėl krepšinio čempionato nelabai ir padaugėjo. Kai kurių maršrutų autobusai važinėja pustuščiai. Geriau jau pailgintų maršrutų, važiuojančių pro Pramogų areną, darbo laiką, nes naktiniais nelabai patogu iš arenos grįžti namo.
 
 Beje, vakar 55 maršrutu dirbo ilgi autobusai, taip ir nesupratau tokio sprendimo motyvų.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Na gal ir taip, bet problemos prasideda vėlai vakare, kai baigiasi Lietuvos rinktinės rungtynės, ir minia patraukia namo iš arenos ir iš barų. Apie 18-20h jaučiamas šiek tiek švelnesnis priešingas procesas.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąKai kurie maršrutai vakar ir šiandien dirba darbo dienų tvarkaraščiais. Tiesą sakant, nelabai protingas sprendimas, nes dienos metu keleivių dėl krepšinio čempionato nelabai ir padaugėjo. Kai kurių maršrutų autobusai važinėja pustuščiai. Geriau jau pailgintų maršrutų, važiuojančių pro Pramogų areną, darbo laiką, nes naktiniais nelabai patogu iš arenos grįžti namo.
 Maršrutų darbo grafiko manau tyčia neprailgino, nes tai yra trumpa ir retoka galimybė šiek tiek daugiau užsidirbti iš VT.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
 Parama Siaurojo geležinkelio klubui
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Na taip, užsidirbti iš naktinio autobusų paleidimo.Parašė Wycka Rodyti pranešimąNa gal ir taip, bet problemos prasideda vėlai vakare, kai baigiasi Lietuvos rinktinės rungtynės, ir minia patraukia namo iš arenos ir iš barų. Apie 18-20h jaučiamas šiek tiek švelnesnis priešingas procesas.
 Maršrutų darbo grafiko manau tyčia neprailgino, nes tai yra trumpa ir retoka galimybė šiek tiek daugiau užsidirbti iš VT. Juk bilietas kainuoja 3 litus, o nuolatiniai negalioja. Bet kad nelabai užsidirbsi iš tų naktinių- jų tinklas organizuotas taip, kad iš arenos grįžti namo labai nepatogu. Pro areną kursuoja tik du iš 5 naktinių maršrutų. Daugelio mikrorajonų gyventojams (pvz: Lazdynai, Pašilaičiai, Antakalnis, Naujoji Vilnia) iš Siemens arenos į namus reikia važiuoti su persėdimu (tai yra, mokėti jau ne 3, o 6 litus) ir dar daryti didžiulį lanką pro miesto centrą. Be to, naktinių maršrutų grafikai yra prastai suderinti tarpusavy, todėl tikėtina, persėdimo stotelėje reikės laukti nemažai laiko, gal net ir valandą. Ir visa tai- naktį. Galvoji, tokia paslauga daugelį žmonių sužavės? Turbūt praktiškai visi kvies taksi (į kokius Pašilaičius ar Antakalnį net vienam žmogui taksi ne ką brangiau atsieis nei naktiniu važiuoti, ką jau kalbėti apie apie į rungtynes atvažiavusius poromis ar kompanijomis. Tokiems naktiniais važiuoti tikrai neapsimoka). Ką jau kalbėti apie tai, kad didžioji sirgalių dalis į varžyba atvažiuoja savais automobiliais. Juk bilietas kainuoja 3 litus, o nuolatiniai negalioja. Bet kad nelabai užsidirbsi iš tų naktinių- jų tinklas organizuotas taip, kad iš arenos grįžti namo labai nepatogu. Pro areną kursuoja tik du iš 5 naktinių maršrutų. Daugelio mikrorajonų gyventojams (pvz: Lazdynai, Pašilaičiai, Antakalnis, Naujoji Vilnia) iš Siemens arenos į namus reikia važiuoti su persėdimu (tai yra, mokėti jau ne 3, o 6 litus) ir dar daryti didžiulį lanką pro miesto centrą. Be to, naktinių maršrutų grafikai yra prastai suderinti tarpusavy, todėl tikėtina, persėdimo stotelėje reikės laukti nemažai laiko, gal net ir valandą. Ir visa tai- naktį. Galvoji, tokia paslauga daugelį žmonių sužavės? Turbūt praktiškai visi kvies taksi (į kokius Pašilaičius ar Antakalnį net vienam žmogui taksi ne ką brangiau atsieis nei naktiniu važiuoti, ką jau kalbėti apie apie į rungtynes atvažiavusius poromis ar kompanijomis. Tokiems naktiniais važiuoti tikrai neapsimoka). Ką jau kalbėti apie tai, kad didžioji sirgalių dalis į varžyba atvažiuoja savais automobiliais.
 
 O dieninių maršrutų darbo laikas nepratęstas. Todėl kol rungtynės pasibaigs, kol sirgaliai paliks areną, tol VT jau bus baigęs savo darbą- nebent pravažiuos vienas kitas į parką grįžtantis autobusas. Liks pasirinkimas- naktiniai arba taksi. Turbūt supranti, ką rinksis daugelis.
 
 Žodžiu, belieka konstatuoti, kad Vilnius labai prastai pasiruošė Eurobasketui. Nepadaryta praktiškai nieko, kad sirgaliai gelėtų ramiai nuvažiuoti į varžybas ir grįžti iš jų viešuoju transprotu. 
 
 Kaunas gali švęsti eilinę pergalę.  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 pripažinsiu, kad Kaunas eilinį kartą yra greitesnis tam tikrais atvejais [pvz: su vt]Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąNa taip, užsidirbti iš naktinio autobusų paleidimo. Juk bilietas kainuoja 3 litus, o nuolatiniai negalioja. Bet kad nelabai užsidirbsi iš tų naktinių- jų tinklas organizuotas taip, kad iš arenos grįžti namo labai nepatogu. Pro areną kursuoja tik du iš 5 naktinių maršrutų. Daugelio mikrorajonų gyventojams (pvz: Lazdynai, Pašilaičiai, Antakalnis, Naujoji Vilnia) iš Siemens arenos į namus reikia važiuoti su persėdimu (tai yra, mokėti jau ne 3, o 6 litus) ir dar daryti didžiulį lanką pro miesto centrą. Be to, naktinių maršrutų grafikai yra prastai suderinti tarpusavy, todėl tikėtina, persėdimo stotelėje reikės laukti nemažai laiko, gal net ir valandą. Ir visa tai- naktį. Galvoji, tokia paslauga daugelį žmonių sužavės? Turbūt praktiškai visi kvies taksi (į kokius Pašilaičius ar Antakalnį net vienam žmogui taksi ne ką brangiau atsieis nei naktiniu važiuoti, ką jau kalbėti apie apie į rungtynes atvažiavusius poromis ar kompanijomis. Tokiems naktiniais važiuoti tikrai neapsimoka). Ką jau kalbėti apie tai, kad didžioji sirgalių dalis į varžyba atvažiuoja savais automobiliais. Juk bilietas kainuoja 3 litus, o nuolatiniai negalioja. Bet kad nelabai užsidirbsi iš tų naktinių- jų tinklas organizuotas taip, kad iš arenos grįžti namo labai nepatogu. Pro areną kursuoja tik du iš 5 naktinių maršrutų. Daugelio mikrorajonų gyventojams (pvz: Lazdynai, Pašilaičiai, Antakalnis, Naujoji Vilnia) iš Siemens arenos į namus reikia važiuoti su persėdimu (tai yra, mokėti jau ne 3, o 6 litus) ir dar daryti didžiulį lanką pro miesto centrą. Be to, naktinių maršrutų grafikai yra prastai suderinti tarpusavy, todėl tikėtina, persėdimo stotelėje reikės laukti nemažai laiko, gal net ir valandą. Ir visa tai- naktį. Galvoji, tokia paslauga daugelį žmonių sužavės? Turbūt praktiškai visi kvies taksi (į kokius Pašilaičius ar Antakalnį net vienam žmogui taksi ne ką brangiau atsieis nei naktiniu važiuoti, ką jau kalbėti apie apie į rungtynes atvažiavusius poromis ar kompanijomis. Tokiems naktiniais važiuoti tikrai neapsimoka). Ką jau kalbėti apie tai, kad didžioji sirgalių dalis į varžyba atvažiuoja savais automobiliais.
 
 O dieninių maršrutų darbo laikas nepratęstas. Todėl kol rungtynės pasibaigs, kol sirgaliai paliks areną, tol VT jau bus baigęs savo darbą- nebent pravažiuos vienas kitas į parką grįžtantis autobusas. Liks pasirinkimas- naktiniai arba taksi. Turbūt supranti, ką rinksis daugelis.
 
 Žodžiu, belieka konstatuoti, kad Vilnius labai prastai pasiruošė Eurobasketui. Nepadaryta praktiškai nieko, kad sirgaliai gelėtų ramiai nuvažiuoti į varžybas ir grįžti iš jų viešuoju transprotu. 
 
 Kaunas gali švęsti eilinę pergalę. 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 http://www.15min.lt/naujiena/student...kti-234-168921
 
 
 Niekas nenori leisti maršrutų, kuriuose visus keleivius (jei jie studentai) reikėtų dotuoti...Situaciją autobusuose ir troleibusuose pagerinti žadėję valdininkai teisinasi finansų stygiumi, o studentai piktinasi, kad svarbiausios problemos viešajame transporte nesprendžiamos.
 
 Kiekvieną rytą ir vakarą perpildytais autobusais ir troleibusais su keliais persėdimais į paskaitas ir bendrabučius važiavę studentai pernai rudenį neapsikentė ir pasiūlė miesto valdžiai pakeitimus, kurie, jų nuomone, galėjo pagerinti situaciją ne tik jiems, bet ir kitiems miesto gyventojams.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai Kaune juk čempionato metu ne tik naktiniai važinėja. Juk praktiškai po kiekvienų rinktinės rungtynių nuo Kauno pilies ir stoties išvyksta papildomas transportas, t.y. specialūs vėlyvi įprastų maršrutų reisai, skirti tiems, kas atvažiavo žiūrėti varžybas centre arba grįžta traukiniu iš Vilniaus. Ar šie specialūs reisai irgi tušti važinėja?Parašė Pauliukas Rodyti pranešimąKaune naktiniai autobusai bent jau kolkas vazineja tusti, toks pastebejimas..
 
 Be to, nepamirškim, kai krepšinis persikels į Kauną, važinės ir ŽA autobusai, ir kai kurių įprastų maršrutų darbo laikas bus pratęstas iki 2 val. nakties. Tai tikriems naktiniams ir nedaug tų keleivių liks.Paskutinis taisė Vilnietizz; 2011.09.12, 22:56.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Viešojo transporto paslaugų kokybę pagerintų automatinė keleivių srautų skaičiavimo sistema
 
 Bendrovė „Vilniaus troleibusai“ inicijavo projektą, kurio metu išbandė automatinę keleivių srautų skaičiavimo (AKSS) sistemą viename iš Vilniaus troleibusų. Bendrovės atstovai įsitikinę, kad daugelyje užsienio šalių taikoma sistema, automatiškai fiksuojanti įlipančių ir išlipančių keleivių skaičių bei pateikianti duomenis realiu laiku, padėtų optimizuoti miesto viešojo transporto veiklą.
 ...
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tokie maršrutai kaip 75 - tai tik pavyzdys, kokia neefektyvi yra Vilniaus VT sistema, ir kaip jai reikia esminės pertvarkos. Ir jokie kosmetiniai pakeitimai (tvarkaraščio padažninimai - paretinimai, patrumpinimai - pailginimai) nieko iš esmės nekeičia.Parašė Buss fanas Rodyti pranešimąIsvada viena-jei kursuotu normaliai (daznai) butu ir keleiviu,nes tai butu skatinimas vazineti VT,as tikrai sekmadieni nevaziuociau su masina,o vaziuociau su VT.
 
 Tokių neefektyvių maršrutų pavyzdžių yra gerokai daugiau, skalsu kalbos. Dugną pasieksim tada, kai sulauksime reiso Salininkai - Grigiškės - Riešė. [papildymas - tik dabar pamačiau 55 maršrutą - jau nebedaug trūksta ]
							
						Paskutinis taisė c2h5oh; 2011.09.13, 14:58. ]
							
						Paskutinis taisė c2h5oh; 2011.09.13, 14:58.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kodėl manai, jog 75 maršrutas nereikalingas? Ne visi važinėja tik iš miegamųjų rajonų į centrą ir atgal. 7 arba 45 maršrutas irgi nevažiuoja į/pro centrą, bet sausakimši kartais net ne piko metu.Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąTokie maršrutai kaip 75 - tai tik pavyzdys, kokia neefektyvi yra Vilniaus VT sistema, ir kaip jai reikia esminės pertvarkos. Ir jokie kosmetiniai pakeitimai (tvarkaraščio padažninimai - paretinimai, patrumpinimai - pailginimai) nieko iš esmės nekeičia.Paskutinis taisė Lettered; 2011.09.13, 15:12.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Todėl, kad "Vilniaus autobusų parkui" yra efektyvesnių būdų nugabenti keleivius iš taško A (PIlaitė) į tašką B (Santariškės).Parašė Lettered Rodyti pranešimąKodėl manai, jog 75 maršrutas nereikalingas? Ne visi važinėja tik iš miegamųjų rajonų į centrą ir atgal.
 
 O kodėl Pilaitės gyventojai nori ir reikalauja to reiso aš puikiai suprantu - nes juo važiuot kainuoja 2 lt, o ne 4 lt kaip bet kuriuo kitu atveju su persėdimu. Ko gero, didžioji dauguma norų sukurti naujus reisus, pratęsti ar pakeisti esamus yra pagrįsta būtent tuo (nes dėl tūpos kainodaros kelionė be persėdimo kainuoja dvigubai pigiau nei tokia pat kelionė su persėdimu)
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Efektyviausia iš Pilaitės būtų palikti tik mikrobų maršrutus, tiksliau maršrutą t.y į stotį per centrą, o į šiaurinę/rytinę miesto dalį tektų važiuoti per centrą. Beabejo tuomet būtų sutaupyta, sutinku.Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąTodėl, kad "Vilniaus autobusų parkui" yra efektyvesnių būdų nugabenti keleivius iš taško A (PIlaitė) į tašką B (Santariškės).
 
 O kodėl Pilaitės gyventojai nori ir reikalauja to reiso aš puikiai suprantu - nes juo važiuot kainuoja 2 lt, o ne 4 lt kaip bet kuriuo kitu atveju su persėdimu. Ko gero, didžioji dauguma norų sukurti naujus reisus, pratęsti ar pakeisti esamus yra pagrįsta būtent tuo (nes dėl tūpos kainodaros kelionė be persėdimo kainuoja dvigubai pigiau nei tokia pat kelionė su persėdimu)
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Didžioji dalis keleivių vis tiek važiuoja su mėnesiniu bilietu, todėl jiems persėdimas - laiko gaišimas. Bilietų tipai yra viena, bet ir atitinkamas Vt kursavimas turi būti. Kas iš to, kad įves valandinį bilietą, bet per valandą nienuvažiuosi ten, kur reikia? O trumpesnio galiojimo laiko bilietai Vilniui su esamu VT lygiu iš viso netinka.
 Comment





 
 
 
							
						


Comment