Parašė Pilaitis
Rodyti pranešimą
Kadangi yra vienas begis, kuris valdo visas sito "tramvajaus" asis, o tas valdantysis ratukas yra nedidelis, vaziuojant visas sitas agregatas visa laika purtosi i sonus, o marsruto dalyje, kur jis be begiu vaziuoja - vaziuoja normaliai. Be to, kadangi vedami begio jo ratai vaziuoja absoliuciai ta pacia trajektorija visa laika, tiems "tramvajams" padarytos specialos juostos is betono, nes joks asfaltas to neatlaikytu - kaina irengimo tampa labai panasi i normalaus tramvajaus. Dar vienas faktas tokios sistemos nenaudai - sios imones "tramvajai" yra tik dviejuose miestuose, ji pati rodos, ar ne bankrutavo. Po kokiu 20 metu, pasibaigus siu TP naudojimo laikui, (kadangi vedanciojo begio sistemos skirtingos ir neastandartizuotos) reikes arba to atsisakyti, arba kazka vel visiskai is naujo daryti, kai tramvajus bent vakaru europoje seniai yra standartiniai 1435mm. O man paciam asmeniskai aplankius netoliese esanti Strasbura dar vienas "estetinis" trukumas pasirode - ten tarp begiu zolyte auga, o nancy visas miestas betoninis atrodo...
Comment