Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Troleibusai pasaulio miestuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    http://www.youtube.com/watch?v=nt1sY...endscreen&NR=1

    Troleibusai Nancyje. Puikus pavyzdis Zuokulos tramvajui.
    Jums gal neteko tokiu vazineti, kad giriate....
    Kadangi yra vienas begis, kuris valdo visas sito "tramvajaus" asis, o tas valdantysis ratukas yra nedidelis, vaziuojant visas sitas agregatas visa laika purtosi i sonus, o marsruto dalyje, kur jis be begiu vaziuoja - vaziuoja normaliai. Be to, kadangi vedami begio jo ratai vaziuoja absoliuciai ta pacia trajektorija visa laika, tiems "tramvajams" padarytos specialos juostos is betono, nes joks asfaltas to neatlaikytu - kaina irengimo tampa labai panasi i normalaus tramvajaus. Dar vienas faktas tokios sistemos nenaudai - sios imones "tramvajai" yra tik dviejuose miestuose, ji pati rodos, ar ne bankrutavo. Po kokiu 20 metu, pasibaigus siu TP naudojimo laikui, (kadangi vedanciojo begio sistemos skirtingos ir neastandartizuotos) reikes arba to atsisakyti, arba kazka vel visiskai is naujo daryti, kai tramvajus bent vakaru europoje seniai yra standartiniai 1435mm. O man paciam asmeniskai aplankius netoliese esanti Strasbura dar vienas "estetinis" trukumas pasirode - ten tarp begiu zolyte auga, o nancy visas miestas betoninis atrodo...

    Comment


      Aš siūlau būtent bebėgį, virtualujį tramvajų, nors ištikro tai būtų troleibusas.

      Comment


        Estetiniu požiūriu didžiausia troleibusų problema tai kabantys laidai visur mieste. Jie grožio nepriduoda. Duočiau pirmenybe transportui kurio kontaktai yra nematomi.

        Comment


          Parašė Resutas Rodyti pranešimą
          Estetiniu požiūriu didžiausia troleibusų problema tai kabantys laidai visur mieste. Jie grožio nepriduoda. Duočiau pirmenybe transportui kurio kontaktai yra nematomi.
          Grožio samprata labai realiatyvus dalykas, man pavyzdžiui atvirkšiai, miestai su elektriniu gatviniu transportu turi kažkokį didesnį pranašumai ir tie laidai gatves netgi savotiškai puošia. Šioje vietoje manau tiktų patarlė: dėl skonio - nesiginčijama.

          Comment


            Parašė lietus Rodyti pranešimą
            Grožio samprata labai realiatyvus dalykas, man pavyzdžiui atvirkšiai, miestai su elektriniu gatviniu transportu turi kažkokį didesnį pranašumai ir tie laidai gatves netgi savotiškai puošia. Šioje vietoje manau tiktų patarlė: dėl skonio - nesiginčijama.
            Visi matė, kad nauji izoliatoriai balti, nors laidai - juodi. Jeigu viskas būtų juoda, laidų beveik nesimatytų.

            Comment


              2013 m. liepos 25 d. Rīgas Satiksme pasirašė sutartį su Škoda, pagal kurią per 5 metus bus pristatyti 125 vnt. Škoda 27Tr troleibusų už 131,8 mln. eurų su galimybe padidinti užsakymą dar 38 vnt. troleibusų (taigi, iki 163 vnt.). Ar troleibusai įsigyjami naudojantis ES fondų parama, nepavyko rasti informacijos.

              Plzeno Škoda gamykla Škoda27Tr troleibusus gamina nuo 2009 metų. 18m ilgio, 4 durų, pilnai žemagrindžiai troleibusai palengvina padidėjusių keleivių srautų pervežimą piko metu. Škoda Electric tiekia visą elektros įrangą, kuri įmontuojama konteineryje ant stogo. Asinchroninis traukos variklis ir mikroprocesoriaus valdomas įtampos keitiklis su rekuperacinėmis galimybėmis žymiai sumažina energijos suvartojimą.

              Škoda27Tr video (nuo klipo pradžios iki 2:10 min):

              Už Vilnių be tramvajų!

              Comment


                Parašė Marius_vln Rodyti pranešimą
                Škoda27Tr video (nuo klipo pradžios iki 2:10 min):
                Kuo ji skiriasi nuo Solario?

                Comment


                  Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
                  Kuo ji skiriasi nuo Solario?
                  Logiškas klausimas. O atsakymas toks - Solario yra tik "dėžutė", o elektros įranga - Škoda. Kaip kad ir Solaris troleibusai būna, pvz., su Ganz įranga, tačiau ten jie vadinasi ne Ganz, o Solaris Ganz (atvaizdas buvo kažkada rastas internete):

                  Už Vilnių be tramvajų!

                  Comment


                    Škoda 27Tr Solaris

                    Comment


                      O Vilniuje troleibusus užsimota sunaikinti...

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        O Vilniuje troleibusus užsimota sunaikinti...
                        Troleibusai yra didelė prabanga, video matomas troleibusas kainuoja ne vieną milijoną litų, o kur dar kontaktinio tinklo atnaujinimas ir priežiūra?
                        Flickr

                        Comment


                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                          Troleibusai yra didelė prabanga, video matomas troleibusas kainuoja ne vieną milijoną litų, o kur dar kontaktinio tinklo atnaujinimas ir priežiūra?
                          ir vėl tas pats... tarnavimo laikas, pigesnis žymiai pigesnis kuras kilometrui, pranašumai kuro (šiuo atveju el. energijos) suvartojimui spūstyse, nulinė tarša miesto lygmenyje etc. - kontaktinis tinklas - pagal Jus, jį reikia kas mėnesį atnaujinti? ...o gal dar pasakysite, kad tramvajus pigiau ir geriau?

                          ...grįžtant prie temos - prieš nepilnus 3 mėnesius skelbto sąrašiuko:

                          papildymas:
                          San Paulas (Brazilija), 20 vnt, 2014 m., modelis - CAIO/Mercedes Benz artic
                          Zalcburgas (Austrija), 26 vnt, 2017 m., modelis - Solaris Trollino 18 Metrostyle
                          Už Vilnių be tramvajų!

                          Comment


                            Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                            Troleibusai yra didelė prabanga, video matomas troleibusas kainuoja ne vieną milijoną litų, o kur dar kontaktinio tinklo atnaujinimas ir priežiūra?
                            Manau, tai vis tiek būtų pigiau... Visas perdarytas ir atnaujintas troleibusų tinklas Vilniuje kainuotų tiek pat, kaip viena arba dvi tramo linijos. Tuo tarpu troleibusais naudotųsi pusė Vilniaus, o tramvajumi - 1/5 Vilniaus...

                            Comment


                              Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
                              Manau, tai vis tiek būtų pigiau... Visas perdarytas ir atnaujintas troleibusų tinklas Vilniuje kainuotų tiek pat, kaip viena arba dvi tramo linijos. Tuo tarpu troleibusais naudotųsi pusė Vilniaus, o tramvajumi - 1/5 Vilniaus...
                              Netik, kad pusė. Vilniuje kiek nereikalingų iešmų ar kryžmių, per kuriuos kasdien nereikalingai važinėja šimtai troleibusų. Kiek kilometrų Vilniuje nereikalingo KT?

                              Facebooke buvo tokia diskusija - nereikia naikinti troleibusų. Pasisuko tema apie KT.
                              Panaikinti nereikalingus iešmus Sodų g., Kudirkos g., L. Asanavičiūtės g., Žemaitės g. (mįslė, kodėl kaskart troleibusai turi pristabdyt ties jau 20 metų nenaudojamais iešmais?), išsišakojančius iešmus, kur jie nereikalingi, keisti kryžminiais (Stoties žiedas, žiedai abipus Žirmūnų tilto), pačius iešmus (iš pradžių - naudojamus dažniausiai) keisti naujais, moderniais, ties kuriais nereiktų pristabdyti (turint omeny leidžiamą greitį). Žiedinėse ir paprastose sankryžose didinti laidus laikančių konstrukcijų kiekį, taip labiau laidus išlenkiant ir panaikinant kampus, kiek tai įmanoma. Įrengti papildomas A juostas ten, kur piko metu būtų galima aplenkti spūstis (Narbuto g. link sankryžos su Sėlių g. ir per ją, Žirmūnų g. link sankryžos su Minties g., aišku, su eismo kontrole). Vien šie pakeitimai leistų ženkliai padidinti vidutinį greitį. Deja, jie turi didelį trūkumą - yra sąlyginai pigūs.
                              (©Jonas Skarulskis)

                              Išmontavus ir pardavius į metalo laužą šias palikuonis, bei gavius atitinkamą sumą, galima būtų pakeisti kelis iešmus į automatinius.

                              Comment


                                http://www.rigassatiksme.lv/en/news/...-power-supply/

                                LT: Troleibusai su dyzeliniais generatoriais sumažino nepatogumus keleiviams dėl elektros energijos dingimo



                                O kur pažadai, kad Amberiai su akumoliatoriumi apvažinės kliūtys?

                                Comment


                                  Ukraina, Zaporožė. Netoli geležinkelio stoties Zaporožė-1.

                                  ЗиУ-682Г.



                                  ЗиУ-682В-013.



                                  ЗиУ-682Г.

                                  Comment


                                    Černovicai, Ukraina:





                                    2013

                                    Comment


                                      Ukrainoje yra specialus troleibusų stotelės ženklas.

                                      Comment


                                        Parašė Pilaitis
                                        O štai Vilniui visiškai naujos tramvajaus sistemos įrengimas pasirodė pigesnis nei troleibusų KT rekonstrukcija...
                                        Tiesiog Vilnius (t.y. Zuokas) remiasi filosofija, kad geriausi miestai privalo turėti visas viešojo transporto rūšys. Iš dalies, sutinku. Tačiau atsižvelgęs į vis didėjančią ši*ną finansuose, šitų planų reikėtų atsisakyti [atidėti].

                                        Comment


                                          Parašė Pilaitis
                                          Visas rūšys? Troleibusus užsimota sunaikinti, traukinius į Vilniečio kortelę taip ir nepajungė, monobėgio/metro juk nebus.

                                          Manau (bet tik manau), kad gyventojai net nesinaudojantis VT ypač sukils prieš statymą. Galų gale, miestečiai patys turėti rinktis - Vilnius.lt tinklalapyje turėtų būti apklausa, ko reikia/nereikia.
                                          Sunaikinti, sunaikinti, tačiau tai neįmanoma, reikia žinoti. Traukinių integravimas išvis ne į temą, nes Lietuvos geležinkeliai priklauso ne Vilniui, o Lietuvai. Derėtis reikia valstybės mastu, o ne miesto. Na o jau monorail, metro išvis iš fantastikos srities - nei reikia, nei įmanoma. Kalbu apie tobuliausią VT sistemą - autobusai + greitieji autobusai + troleibusai + tramvajus.
                                          Taip pat įdomus variantas - skelbti apklausą vilnius.lt ir pagal jos rezultatus pertvarkyti sistemą? Rimtai? Čia nebent referendumo reikia. Juk balsuos visokio plauko veikėjai, kurie net nenutuokia apie realias galimybes ir reikalingumą. Tokie ir metro, ir gondolas užsimanys. Va, Zuoko Facebooke jau siūlo Tel Avivo modelį pasiimt, kuris nei reikalingas, nei patikrintas. Tikrai manai, kad žmonės tokie išsilavinę, kad galėtų teisingai pasirinkti? Pažiūrėk į Seime esančius politikus ir suprasi, kad tikrai negalima klausti piliečių.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X