Parašė Briedis
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[KLP] Klaipėdos viešasis transportas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Neseniai paklausiau šeimos, kodėl renkasi eiti pėsčiomis ir keltis keltu į Smiltynę, o ne važiuoja autobusu į Melnragę, tai atsakymas buvo vienareikšmiškas: „Nenorim šusti tame autobuse.“ Dabar įvertinkite visus, kas gali rinktis automobilį, ir turime puikiausias galimybes „darniam judumui“ į Melnragę, Girulius ir Karklę.Paskutinis taisė Ångstrom; 2022.06.27, 22:18.
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Įdomus klausimas, vienok. Juo labiau, kad visai šviežiai palei Pamario gatvę įrengta 400 naujų parkavimo vietų, o Lideikio sankryžoje su Manto gatve nutiesta papildoma juosta.Parašė Ångstrom Rodyti pranešimąNeseniai paklausiau šeimos, kodėl renkasi eiti pėsčiomis ir keltis keltu į Smiltynę, o ne važiuoja autobusu į Melnragę, tai atsakymas buvo vienareikšmiškas: „Nenorim šusti tame autobuse.“ Dabar įvertinkite visus, kas gali rinktis automobilį, ir turime puikiausias galimybes „darniam judumui“ į Melnragę, Girulius ir Karklę.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Dabar iki Herkaus Manto gatvės (VT arterijos) nuo naujosios stotelės vietos reikės paėjėti 40 metrų tolėliau. Nu negi sunku? Gi VT naudojasi tik jauni ir sveiki žmonės, kurie gali ir pabėgti iki autobuso H. Manto gatvėje, į kurį reikia persėst bet kurią sekundę. Sudaryta kišenė, matyt, irgi palengvins tam tikro transporto judėjimą.Liepų gatvėje – nauja autobusų stotelė
Kiek tolėliau nuo Herkaus Manto gatvės įrengta stotelė - saugesnė ir patogesnė. Į kitą vietą ji perkelta pertvarkius autobusų įvažą: nuo šiol viešasis transportas nebekliudys paskui važiuojančioms kitoms eismo transporto priemonėms, patogiau įlipti/išlipti bus autobusų keleiviams.
https://ve.lt/aktualijos/klaipeda/li...tobusu-stotele
Jei taip toliau, tai Klaipėdos darnaus judumo planą įgyvendinsime anksčiau laiko:
Aš jau tiesiog akyse matau, kaip Klaipėdoje mažėja asmeninių automobilių transporto modalinis pasiskirstymas.
Oi, bet pala. Išeina, kad pagal Klaipėdos darnųjį planą, dviratininkų dalį ketinama netgi sumažinti, nes dabar (na, 2017 m.), pasirodo, kas dešimtas klaipėdietis darbo ar mokslo tikslais važiuoja dviračiu
							
						Paskutinis taisė Ångstrom; 2022.06.27, 23:19.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Dabar reiktu apriboti parkavimą pačioje Melnragėje. Antrojoje Melnragėje reiktu, aikštelės sąskaita, įrengti normalų pėsčiųjų taką nuo stotelės link jūros. Dabar tenka nėra jokio šaligatvio, tenka eiti važiuojama dalimi. Gautusi neblogas kompromisais, kai parkavimo vietų yra, bet jos mokamos ir iki jų tektų eiti tiek pat kiek iki VT stotelių ar net toliau.Parašė Briedis Rodyti pranešimąĮdomus klausimas, vienok. Juo labiau, kad visai šviežiai palei Pamario gatvę įrengta 400 naujų parkavimo vietų, o Lideikio sankryžoje su Manto gatve nutiesta papildoma juosta.
Tokia problemą išspręstu tik naujų autobusų pirkimai, bet kažkaip nebesigirdi kad tokie pirkimai vyktų. Vis bandoma nusipirkti kelis elektrobusus, bet ir tai nesigauna.Per karščius venkite viešojo transporto
https://ve.lt/gyvenimas/per-karscius...ojo-transporto
- 2 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Atgimimo aikštė turėtu tapti svarbiu VT hubu. Plečiantis rytiniams rajonams, Liepų gatvė taps svarbi VT ašimi, kuri Atgimimo aikštėje kirsis su Taikos-Manto ašimi. Kita problema, kad Klaipėdoje bilietų sistema nėra tinkama persėsti, kiekvieną kartą persėdant reikia iš naujo mokėti.Parašė Ångstrom Rodyti pranešimą
Dabar iki Herkaus Manto gatvės (VT arterijos) nuo naujosios stotelės vietos reikės paėjėti 40 metrų tolėliau. Nu negi sunku? Gi VT naudojasi tik jauni ir sveiki žmonės, kurie gali ir pabėgti iki autobuso H. Manto gatvėje, į kurį reikia persėst bet kurią sekundę. Sudaryta kišenė, matyt, irgi palengvins tam tikro transporto judėjimą.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
10 maršruto autobusams dabar patogiau išsukti į Herkaus Manto gatvę.Parašė Ångstrom Rodyti pranešimąDabar iki Herkaus Manto gatvės (VT arterijos) nuo naujosios stotelės vietos reikės paėjėti 40 metrų tolėliau. Nu negi sunku? Gi VT naudojasi tik jauni ir sveiki žmonės, kurie gali ir pabėgti iki autobuso H. Manto gatvėje, į kurį reikia persėst bet kurią sekundę. Sudaryta kišenė, matyt, irgi palengvins tam tikro transporto judėjimą.
Bet čia acetonas gerai pastebėjo, kad Atgimimo aikštė turėtų tapti svarbiu VT mazgu, todėl ir stotelė turėtų atsirasti už sankryžos, Atgimimo aikštės pusėje.
Gera idėja. Senąją II Melneragės aikštelę reikėtų išvis panaikinti.Parašė acetonas Rodyti pranešimąDabar reiktu apriboti parkavimą pačioje Melnragėje. Antrojoje Melnragėje reiktu, aikštelės sąskaita, įrengti normalų pėsčiųjų taką nuo stotelės link jūros. Dabar tenka nėra jokio šaligatvio, tenka eiti važiuojama dalimi. Gautusi neblogas kompromisais, kai parkavimo vietų yra, bet jos mokamos ir iki jų tektų eiti tiek pat kiek iki VT stotelių ar net toliau.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Klaipėdoje kursuos dešimt naujų ekologiškų autobusų
>>> https://klaipedaassutavim.lt/naujien...5FWXABGFlJy4ds
Kitų metų vasarą Klaipėda pasipildys +10 naujų autobusų. Gal kas žino, ar čia tie 10, kur kažkada anksčiau buvo minima, jog bus ilgi (18m)? O ir Vėjo projektai skelbė, kad bandys sukurti ilgą Dancer modelį.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Turint omeny be galo savotišką trumpo dizainą, bijau net įsivaizduoti, kaip atrodys dvigubasParašė Mantas95 Rodyti pranešimąO ir Vėjo projektai skelbė, kad bandys sukurti ilgą Dancer modelį.
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Nepavyko nusipirkti elektrinių autobusų
https://www.atviraklaipeda.lt/2022/0...iniu-autobusu/
Uostamiesčio savivaldybės valdoma UAB „Klaipėdos autobusų parkas“ (KAP) nutraukė naujų elektrinės traukos autobusų viešojo pirkimo konkursą. Bendrovė norėjo nusipirkti 12 tokių transporto priemonių, nustatydama bendrą pirkimo vertę – 8,9 milijono eurų.
Konkursas nutrauktas „siekiant pritraukti didesnį dalyvių skaičių, didinti tiekėjų konkurenciją ir gauti maksimalią ekonominę naudą”.
Bendrovė paskelbė, kad yra taisytini paskelbto konkurso techninėje specifikacijoje numatyti reikalavimai „galios agregatams“.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Klaipėdos keleivinis transportas (klaipedatransport.lt)
Nuo lapkričio 7 dienos 17-ojo maršruto autobuso trasa Paupiuose pratęsiama iki “Saulės butų” kvartalo.Reisų skaičius maršrute lapkričio mėnesį liks toks pats kaip dabartinis. Tačiau neišvengiamai keisis grafikai dėl pailgėjusios trasos. Šiuo metu rengiame naujuosius grafikus ir lapkričio pradžioje juos paskelbsime.
Labai negerai, kad nebus didinamas reisų skaičius. 17-tas maršrutas, jau ir taip retai kursuoja.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Man rodos vežėjas Gintarinis vairas nelabai ir turi galimybių pridėti papildomą autobusą į maršrutą.Parašė acetonas Rodyti pranešimą
Labai negerai, kad nebus didinamas reisų skaičius. 17-tas maršrutas, jau ir taip retai kursuoja.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Klaipėdoj irgi mažinami reisai dėl vairuotojų trūkumo?Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
Man rodos vežėjas Gintarinis vairas nelabai ir turi galimybių pridėti papildomą autobusą į maršrutą.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Dėl reisų mažinimo nežinau, bet per Laluną aktyviai leidžia reklamą "Klaipėdos autobusų parko vairuotojai ieško kolegos!". Darbas miesto maršrutuose, atlyginimas nuo 1200 eur. "ant popieriaus".Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
Klaipėdoj irgi mažinami reisai dėl vairuotojų trūkumo?
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kodėl ne nuo 840 EUR (MMA)? Labai patrauklus atlyginimas.Parašė Briedis Rodyti pranešimą
Dėl reisų mažinimo nežinau, bet per Laluną aktyviai leidžia reklamą "Klaipėdos autobusų parko vairuotojai ieško kolegos!". Darbas miesto maršrutuose, atlyginimas nuo 1200 eur. "ant popieriaus".
Dabar net kurjerį, kuriam pakanka B kategorijos, už 1000 į rankas sudėtinga surasti.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Viešasis transportas – ypatingo taupymo režimu - Atvira Klaipėda (atviraklaipeda.lt)
Nors autobusų rida ir lieka apkarpyta, kelionių daugiau, bet šių metų nuostolis dėl išaugusių išlaidų, dabar vertinant, sieks 2 mln eurų. Kitais
metais nuostolis gresia būti dar didesnis.
Bilietų kainos nesikeitė nuo 2020-ųjų. Deja, to negalima pasakyti apie infliaciją. Ypač pasikeitė kuro kainos.
Pas mus vairuotojai irgi nėra patenkinti dabartiniu atlyginimu. Nors dar nesigirdi kvietimų į streikus, tačiau vežėjai vis dažniau susiduria su vairuotojų trūkumu – kvalifikuoti vairuotojai gali rinktis geresnes sąlygas.
Išlaidas taupysime optimizuodami autobusų ridą. Rytinio ir vakarinio piko metu mažinti negalime – autobusai yra pilni. Tačiau dar kartą atidžiai įvertinsim, pagal aktualiausius naujus rugsėjo ir spalio pradžios duomenis, vakarinius ir savaitgalių tvarkaraščius atsirinkdami mažiausiai užpildytus maršrutus ir laikus.Taip pat nutraukiame maršrutinio taksi M31 pirmąjį rytinį reisą į Palangos oro uostą.Įstaiga siūlys valdybai priimti sprendimą nuo lapkričio 1 dienos nebetaikyti nemokamo pabėgėlių vežimo tvarkos. Taip mes mažintume veiklos nuostolį.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
kad dar niekas nesako už kiek valandų tokios algos.Parašė acetonas Rodyti pranešimąPagal rekvizitų duomenis vidutinė algas 1474 eur. Algos mediana - 1300 aur. Darbuotojų skaičius nuo pandemijos tik augo. Algos aišku mažos, bet atrodo jog bent kol kas koja kiša degalų kainos.
Kaune už 240 darbo valandų į rankas apie 1200.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Pagal pakeltais nesigauna tiek,nes kuo daugiau viršvalandžius,tuo daugiau atskato mokesčių, ką reklamuoja ant autobusų ir troleibusų, 1000-1500 į rankas nesąmonė.uz norma valandų niekaip,gal rudnosiukai su 4 laisvom per mėnesį ir 250 valandų ir tai abejoju, norma valandų nepilnai 1000.Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
kad dar niekas nesako už kiek valandų tokios algos.
Kaune už 240 darbo valandų į rankas apie 1200.
Comment
 
Comment