Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KLP] Klaipėdos viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tai gaunant 1200 Eur ir ariant 240val. tik 5 eur valandinis atlygis ir tai su viršvalandžiais? Nesistebiu,kodėl neranda vairuotoju.

    Comment


      Klaipėdos autobusų parkas gamtines dujas miesto autobusuose pakeitė biometanu
      https://www.atviraklaipeda.lt/2022/1...ite-biometanu/
      Iki šiol iškastiniu kuru – gamtinėmis dujomis – varomi uostamiesčio savivaldybės valdomos UAB Klaipėdos autobusų parkas (KAP) autobusai nuo lapkričio 1 dienos naudoja aplinkai draugišką kurą – biometaną.
      <...>
      KAP miesto ir priemiesčio maršrutais keleivius veža 46 dujiniai autobusai. Per metus jie sunaudoja apie 1,5 mln. kubinių metrų dujų.

      Pasak biometano tiekimą uostamiesčio autobusams užtikrinančios įmonės „SG dujos“ strateginės plėtros vadovo Sauliaus Bilio, šis kuras pradėtas importuoti iš Olandijos, o jau kitąmet dujotiekiais į Klaipėdą turėtų atkeliauti ir pirmasis biometanas, pagamintas Lietuvoje.

      Comment


        Parašė karolis1993 Rodyti pranešimą
        Tai gaunant 1200 Eur ir ariant 240val. tik 5 eur valandinis atlygis ir tai su viršvalandžiais? Nesistebiu,kodėl neranda vairuotoju.
        už 170 valandų apie 750 - 800 gaunama

        Comment


          Klaipėdos autobusų parką per metus papildys 13 elektrobusų
          https://www.atviraklaipeda.lt/2022/1...3-elektrobusu/
          Uostamiesčio savivaldybės valdoma UAB „Klaipėdos autobusų parkas“ (KAP) ir UAB „Busnex“ pasirašė 9,7 mln eurų vertės sutartį dėl 13 naujų elektrinės traukos autobusų YES EU18 TEG6190BEV pirkimo. Autobusai, kuriuos gamina Kinijos bendrovė „Electric Vehicle Co Ltd”, į Klaipėdos gatves turėtų išriedėti jau ateinančiais metais.
          Nuotraukos iš pirkimo dokumentų:




          Temoje Keleivinių transporto priemonių specifikacijos greitu metu pateiksiu daugiau techninės informacijos apie šiuos autobusus.

          Comment


            Parašė Briedis Rodyti pranešimą
            Klaipėdos autobusų parką per metus papildys 13 elektrobusų
            https://www.atviraklaipeda.lt/2022/1...3-elektrobusu/


            Nuotraukos iš pirkimo dokumentų:


            Temoje Keleivinių transporto priemonių specifikacijos greitu metu pateiksiu daugiau techninės informacijos apie šiuos autobusus.
            Šiek tiek keista kai Kinija taiko prekėms iš Lietuvos embargą, o LT biudžetinis sektorius perka kiniškas prekes.

            Comment


              Straipsnis, kritikuojantis Klaipėdos BRT projektą Atviroje Klaipėdoje. Idomu, kiek realių šansų turi šis projektas - būtų labai smagu pamatyti A juostas viduryje gatvių Lietuvoje. Gal kas turi naujos info apie tai?

              Apie BRT projektą

              https://www.atviraklaipeda.lt/2022/1...-brt-projekta/

              Comment


                Parašė VLR Rodyti pranešimą
                Straipsnis, kritikuojantis Klaipėdos BRT projektą Atviroje Klaipėdoje. Idomu, kiek realių šansų turi šis projektas - būtų labai smagu pamatyti A juostas viduryje gatvių Lietuvoje. Gal kas turi naujos info apie tai?

                Apie BRT projektą

                https://www.atviraklaipeda.lt/2022/1...-brt-projekta/
                Centre ir nebus berods BRT trasos, tiesiog paprasta centrinių gatvių rekonstrukcija, auto iškėlimas iš centrinių vietų (kas yra ir normali Vakarų Vokietijos praktika)
                Iš tikrųjų, norėtųsi, kad normalios BRT trasos atsirastų Bastionų g. trasoje, kuri aplenktų Senamiesčio širdį.

                Didžiausias "trūkumas" kokį teko girdėti, kad padarys eismą "sunkiau suprantamu".
                Nors reiktų tiesiog normalaus paaiškinimo, A juosta kairėje pusėje beveik tas pats kas dešinėje pusėje. Tik sankryžoje ne dešinysis posūkis išnaudojamas kartu su A juosta, o kairysis posūkis. Nors dėl žiedinių sankryžų ir man kyla klausimų, man atrodo, kad Baltijos pr.-Taikos pr. geriau būtų paprasta deimantinė skirt. lygių sankryža, o Statybininkų-Taikos pr. tiesiog paprasta šviesoforinė. Tokie žiedai kurtų papildomų konfliktinių taškų.

                Projekto brėžiniuose teko matyti eismo krypčių sankryžoje nurodomuosius ženklus, kur kairioji juosta yra pavaiduoti į kairę ir tiesiai, kur tiesiai plyta (arba čia plyta reiškia VT juostą kairėje važ. dalies pusėje). Galvoju, realiai nebūtų skirtumo, jei tiesiog paprastą kairiojo posūkio juostą nupieštų, o maršrutiniam VT nukreipiamieji, dalis nurodomųjų ženklų bei plytos ženklas bendruoju atveju ir taip negalioja. Vairuotojams būtų paprasčiau skaityti ženklą, visi išloštų. Atsirastų pavienių straipsnių besiaiškinančių ar galima nekreipti dėmesio į posūkių ženklinimą viešajam transportui. Dauguma išsiaiškintų ir taip kas yra kas, ir toliau visi ramiai gyventų.
                Paskutinis taisė PoDV; 2023.01.01, 16:45.

                Comment


                  Tiek daug kalbmą apie pėsčiųjų alėjos naudą. Geriau išvis apriboja įvažiavimą į senamiestį. Atsiradus miližiniškai parkovkei prie pilies tai tikrai tapo įmanoma. Būtu žymiai nauda didesnė nei viena pėsčiųjų alėjų apsupta automobiliais prikimštų gatvelių.

                  Pirma kartą girdžių apie kažkokį bastionų eksponavimą Senojo Turgaus žiede. Reikia suprasti, kad išvis norima tą žiedą panaikinti?

                  Comment


                    Tai pasiūlymų naikinti žiedą buvo, uždarius Tiltų g. eismą ir jį nukreipus būsimuoju Bastionų tiltu. Prieš gerą dešimtmetį kažkurioj temoj ir forume buvo planai, tik sunku atkasti kurioj

                    Comment


                      2022-01-13. Andrius Samuilovas, laikinasis „Klaipėdos keleivinio transporto" direktorius:
                      BRT: išlikime savo kompetencijų ribose
                      Architektas Mantas Daukšys išsakė kritinių pastabų rengiamam BRT projektui. Nesiimu vertinti siaurai profesinių pastabų apie detaliuosius planus, išsakytų Edmundo Andrijausko straipsnyje, kuriuo M. Daukšys remiasi. Tačiau tos profesinės pastabos straipsnyje yra tik pastiprinimas pagrindinei M. Daukšio minčiai, jog BRT eismas kenks senamiesčiui. Pervadindamas šią transporto rūšį originaliu, tik Klaipėdos architektams žinomu terminu, autorius bando nepagrįstai sukelti klaipėdiečių emocijas.
                      https://www.atviraklaipeda.lt/2023/0...enciju-ribose/

                      Comment


                        Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                        2022-01-13. Andrius Samuilovas, laikinasis „Klaipėdos keleivinio transporto" direktorius:
                        BRT: išlikime savo kompetencijų ribose

                        https://www.atviraklaipeda.lt/2023/0...enciju-ribose/
                        Gerai ir aiškiai sudėliota, šaunu.

                        Comment


                          Kiek suprantu, Klaipėdos planuojamo BRT maršruto didesnę dalį sudaro dalis, einanti ne senamiestyje. Ar nebūtų buvę galima padalinti projektą į dvi dalis: senamiestyje ir kitur, ir bent pradėti statyti toliau nuo centro? Ten - sunkiau kabinėtis, tad reiktų projekto priešininkams parodyti tikrus savo automarozų veidus. Dabar gi gali slėptis po rūpinimusi paveldu, senamiesčiu ar dar kuo nors.

                          Comment


                            Kritika dėl Tiltų gatvės kažkiek logiška. Ji iš tiesų reikalauja remonto ir turėtų būti išklota, kaip Gedimino pr. Tačiau, nesuprantu kaip BRT pablogins situaciją. Tiltų gatve jau ir taip važinėja autobusai. Tokių straipsnių norėtus gerokai daugiau. Ir nereikia vynioti žodžio į vatą, kad dėl tokių architektų yra nieko verti ir dėl jų Klaipėda stagnuoja.

                            Comment


                              Blogiausia kas galėjo nutikti:
                              Vardan šoferių komforto atsisakyta BRT, medžių ir taškytasi įžeidinėjimais
                              https://www.atviraklaipeda.lt/2023/0...zeidinejimais/
                              Klaipėdos miesto taryba išbraukė BRT (Bus rapid transit) projektą iš 2023–2025 metų strateginės veiklos plano.

                              Comment


                                Parašė acetonas Rodyti pranešimą
                                Blogiausia kas galėjo nutikti:
                                Vardan šoferių komforto atsisakyta BRT, medžių ir taškytasi įžeidinėjimais
                                https://www.atviraklaipeda.lt/2023/0...zeidinejimais/
                                Toliau stumiamas požeminis Atgimimo aikštės parkingas ir bus platinama Danės gatvė.

                                Comment


                                  Žiauru ir labai gaila. Tikėjausi, kad Klaipėda taps pavyzdžiu. Deja deja.

                                  Comment


                                    Viltis miršta paskutinė. Kaip nekeista koncervatorių kandidatas į merus programoje įsirašė jog įrengtų BRT.

                                    Comment


                                      Parašė acetonas Rodyti pranešimą
                                      Toliau stumiamas požeminis Atgimimo aikštės parkingas ir bus platinama Danės gatvė.
                                      Didžioje dalyje Danės gatvėje apskritai nėra poreikio automobilių eismui, būtų galima lengvai perdaryti į pėsčiųjų zoną. Na bet žinoma, Klaipėdoje nieko naujo.

                                      Comment


                                        Parašė acetonas Rodyti pranešimą
                                        Blogiausia kas galėjo nutikti:
                                        Vardan šoferių komforto atsisakyta BRT, medžių ir taškytasi įžeidinėjimais
                                        https://www.atviraklaipeda.lt/2023/0...zeidinejimais/
                                        O kad iš buvusių 3 ekspresinių maršrutų beliko 1, nieko blogo? Jei nereikalingi ekspresai, tai tuo labiau kam tas BRT.

                                        Comment


                                          Kiek teko domėtis, tai "Klaipėdos autobusų parkas" užsiima daugeliu dar kitų veiklų, pvz. gatvių valymas žiemos metu, neseniai lyg ir gatvių apšvietimo perėmė funkcijas. Dar kaip suprantu atlieka analogiškas funkcijas kaip Vilniuje atlieka SĮ "Susisiekimo paslaugos" ir yra pasirašiusi sutartis su "Gintariniu vairu" ir "Pajūrio autobusais", nors realiai galvojant lyg ir konkurentai turėtų būti. Gal Klaipėdiečiai galėtų pakomentuoti su kuo dar Klap yra sudariusi sutartis ir galėtų patvirtinti ar mano ši žinoma informacija yra teisinga?
                                          Paskutinis taisė UAB Susisiekimas; 2023.01.30, 13:16.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X