Parašė acetonas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KLP] Klaipėdos viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Azure Rodyti pranešimąKlaipėda atsisakė BRT ir imasi spręsti realias transporto problemas
Dieve, Dieve....
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...-automobiliamsIšdalins penkių šimtų automobilių savininkams pašalpas po 5000 Eur (ir čia tik darbų, o ne žemės kaina). Na, dar karščio salos, asfalto laukų kraštovaizdis pro langą, automobilio pranašumo prieš VT didinimas dėl artumo, skatinamoji paklausa, didėjančios asfalto laukų priežiūros išlaidos („nebėra pinigų lopyt autostradoms“, „lenkai seniai viską susitvarkė“), didėjanti tarša (oro, triukšmo, vaizdo), ilgėjantis vidutinis kelionių greitis mieste (kamščiai). Bet automobilių vairuotojai subsidijuoja važiuojančius VT, ar ne taip?„Baigus šiuos apie 2,5 mln. miestui kainavusius darbus, klaipėdiečių patogumui iš viso bus sukurta daugiau nei 500 parkavimo vietų“, – teigiama savivaldybės pranešime.
- 9 patinka
Comment
-
Kad puse tų vietų atsiras vietoj dabartinių purvynų. Jau geriau bent kažkokia tvarka negu dabartinė betvarkė.Parašė 1252 Rodyti pranešimą
Išdalins penkių šimtų automobilių savininkams pašalpas po 5000 Eur (ir čia tik darbų, o ne žemės kaina). Na, dar karščio salos, asfalto laukų kraštovaizdis pro langą, automobilio pranašumo prieš VT didinimas dėl artumo, skatinamoji paklausa, didėjančios asfalto laukų priežiūros išlaidos („nebėra pinigų lopyt autostradoms“, „lenkai seniai viską susitvarkė“), didėjanti tarša (oro, triukšmo, vaizdo), ilgėjantis vidutinis kelionių greitis mieste (kamščiai). Bet automobilių vairuotojai subsidijuoja važiuojančius VT, ar ne taip?
- 2 patinka
Comment
-
Čia „tvarka“ iš serijos „o jums geriau, kad čia ir toliau šabakštynas būtų?“ (kai statomas koks nors objektas, nesiderinantis prie aplinkos; iš esmės kenksmingas susisiekimo jungtims ir mazgams, apkrovai ir pan.). Tvarka tankiuose pietiniuose Klaipėdos rajonuose būtų daugiaukščiai garažai ir kiemų išvalymas nuo automobilių, paliekant minimalius gaisrinius privažiavimus, vietas neįgaliesiems ir trumpalaikio stovėjimo vietas. Kol yra „šabakštynas“, tol yra vilties kažką padaryti jo vietoje gerai, bet kai „šabakštyną sutvarko“, vilties, kad „sutvarkytą“ vietą sutvarkys, lieka mažiau. Tokie sprendimai įtvirtina problemas ir užprogramuoja jų komplikacijas tolyn į ateitį.Parašė acetonas Rodyti pranešimą
Kad puse tų vietų atsiras vietoj dabartinių purvynų. Jau geriau bent kažkokia tvarka negu dabartinė betvarkė.Paskutinis taisė 1252; 2023.09.17, 12:08.
- 6 patinka
Comment
-
Primena pasakymus apie tai kaip jau tuo tuoj griausim sovietimius rajonus ir nėra prasmės jų tvarkyti. Nebus tų daugiaukščių garažų nebus.Parašė 1252 Rodyti pranešimą
Čia „tvarka“ iš serijos „o jums geriau, kad čia ir toliau šabakštynas būtų?“ (kai statomas koks nors objektas, nesiderinantis prie aplinkos; iš esmės kenksmingas susisiekimo jungtims ir mazgams, apkrovai ir pan.). Tvarka tankiuose pietiniuose Klaipėdos rajonuose būtų daugiaukščiai garažai ir kiemų išvalymas nuo automobilių, paliekant minimalius gaisrinius privažiavimus, vietas neįgaliesiems ir trumpalaikio stovėjimo vietas. Kol yra „šabakštynas“, tol yra vilties kažką padaryti jo vietoje gerai, bet kai „šabakštyną sutvarko“, vilties, kad „sutvarkytą“ vietą sutvarkys, lieka mažiau. Tokie sprendimai įtvirtina problemas ir užprogramuoja jų komplikacijas tolyn į ateitį.
Comment
-
aha, įdomios ten vyksta diskusijos už paraščių. Tik didesnis klausimas - ar meras ir iniciavo tokius dalykus nes prie Grubliausko tokių kalbų nebuvo.Parašė acetonas Rodyti pranešimą
Kad atrodo kova dėl BRT dar nebaigta.
Būtent dėl šitos pirkimo analizės UAB „Klaipėdos paslaugos” ir prisidarė bėdų.
O Klaipėdos viešąjį transportą paversti monopoliu ir viską atiduoti Autobusų parkui tai būtų didelis žingsnis atgal.
Dar ir ES paramoms būtų galima sakyti "Sudie" nevykdant viešųjų pirkimų.
Comment
-
Klaipėdiečius erzina autobusų burzgimas po langais
https://klaipeda.diena.lt/naujienos/...zgimas-1147165
Klaipėdiečiai skundais atakuoja savivaldybę. Nepasitenkinimas reiškiamas dėl autobusų stovėjimo – vienus erzina galutinėse stotelėse stovintys autobusai, kitus – variklių smarvė, o treti piktinasi, esą autobusai užima lengvosioms mašinoms galėjusias atitekti vietas.
- 3 patinka
Comment
-
Komentaruose žmonės iš viso piktinasi, kam Klaipėdai reikalingi tokie dideli autobusai. 90% žmonių vistiek važinėja nuosavu automobiliu, o autobusai nuolat tušti.Parašė Briedis Rodyti pranešimąKlaipėdiečius erzina autobusų burzgimas po langais
https://klaipeda.diena.lt/naujienos/...zgimas-1147165
Tikiuosi savivaldybė susimąstys, ir panaikins tuos autobusus. Bus kur parkocis mašynoms.دائما الليتوانيه
- 6 patinka
Comment
-
Jie jau čia!Parašė Briedis Rodyti pranešimąKlaipėdos autobusų parką per metus papildys 13 elektrobusų
https://www.atviraklaipeda.lt/2022/1...3-elektrobusu/
Uostamiesčio savivaldybės valdoma UAB „Klaipėdos autobusų parkas“ (KAP) ir UAB „Busnex“ pasirašė 9,7 mln eurų vertės sutartį dėl 13 naujų elektrinės traukos autobusų YES EU18 TEG6190BEV pirkimo. Autobusai, kuriuos gamina Kinijos bendrovė „Electric Vehicle Co Ltd”, į Klaipėdos gatves turėtų išriedėti jau ateinančiais metais.
Klaipėdos gatvėse – pirmasis pailgintas elektrobusas
https://www.atviraklaipeda.lt/2023/1...-elektrobusas/
O Dancer'iai, deja, vis dar gamybos stadijoje, nors jau vasarą turėjo pasirodyti miesto maršrutuose.Trečiadienį kai kurie klaipėdiečiai jau galėjo išbandyti pirmąjį iš trylikos uostamiesčio savivaldybės valdomos UAB „Klaipėdos paslaugos“ (buvęs Klaipėdos autobusų parkas) įsigytų Kinijos bendrovės „Electric Vehicle Co Ltd“ pagamintų ilgų elektrobusų.

Skaitytojo nuotr.
„Klaipėdos paslaugos“ pernai vasarą pasirašė sutartį su UAB „Vėjo projektai“ dėl 10 elektra varomų autobusų veiklos nuomos dešimties metų laikotarpiui. Šios sutarties vertė – 10 mln. eurų, pagal ją taikomas 1,6698 Eur/km nuomos įkainis, kuris kas metus gali būti peržiūrimas dėl elektros kainų ar PVM tarifo pokyčių.
Šie elektrobusai irgi turėjo būti pristatyti per 12 mėnesių. Tačiau liepos viduryje Imantas Paliakas, „Klaipėdos paslaugų“ Eksploatacijos departamento direktorius sakė, jog buvo pasirašytas sutarties pratęsimas iki spalio vidurio. Visgi, pasak jo, kaip ir numatyta sutartyje, dėl tokio vėlavimo „Vėjo projektai” nuo liepos 1-osios turės mokėti po 1000 eurų per dieną siekiančią baudą.
Pasak „Klaipėdos paslaugų“ atstovų šių elektrobusų gamyba vis dar vyksta, o sutarties sąlyga dėl baudos mokėjimo yra vykdoma.
- 7 patinka
Comment
-
Ir dar 11
Klaipėda perka dar 11 naujų elektrinių autobusų
https://ve.lt/aktualijos/klaipedos-p...riniu-autobusu
Štai taip panašiai atrodys nupirkti elektrobusai. Nuotraukoje hibridas, elektrinė versija bus su pantografu ant stogo priekinės dalies.Klaipėdos savivaldybės keleivių vežimo bendrovė „Klaipėdos paslaugos“ (buvęs Klaipėdos autobusų parkas) iš Italijos gamintojo „Iveco“ atstovo Lietuvoje „Transmitto“ pirks 11 elektrinių autobusų. Tam reikės daugiau nei 2,25 milijono eurų investicijų iš Klaipėdos miesto biudžeto.

El Intercambiador nuotrauka
Comment
-
Dėl baudos mokėjimo - arba sutartyje parašytos kitos sąlygos, arba nusišneka. Labai labai abejoju kad tokia bendrovė, kaip "Vėjo projektai" gali mokėti 30 štukų per mėnesį. Na, arba tai yra pinigų plovimas ir jokių elektrobusų išvis nebus (tai yra labiausiai tikėtina). Šiaip jau buvau girdėjęs kažkur, kad tai nėra labai rimta bendrovė...Parašė Briedis Rodyti pranešimąJie jau čia!
Klaipėdos gatvėse – pirmasis pailgintas elektrobusas
https://www.atviraklaipeda.lt/2023/1...-elektrobusas/
O Dancer'iai, deja, vis dar gamybos stadijoje, nors jau vasarą turėjo pasirodyti miesto maršrutuose.
Comment
-
Esu girdėjęs, kad "Vėjo projektai" derėjosi su Yazakiu dėl laidų tiekimo. Be to lyg ir bando dalyvauti įvairiuose parodose. Tai manau, kad ketinimai buvo rimti. Tačiau nepavyko rasti investuotojų.Parašė Petr Rodyti pranešimą
Dėl baudos mokėjimo - arba sutartyje parašytos kitos sąlygos, arba nusišneka. Labai labai abejoju kad tokia bendrovė, kaip "Vėjo projektai" gali mokėti 30 štukų per mėnesį. Na, arba tai yra pinigų plovimas ir jokių elektrobusų išvis nebus (tai yra labiausiai tikėtina). Šiaip jau buvau girdėjęs kažkur, kad tai nėra labai rimta bendrovė...
Comment
-
Lapkričio 7 d. komentaras prie fb posto:Parašė Petr Rodyti pranešimąNa, arba tai yra pinigų plovimas ir jokių elektrobusų išvis nebus (tai yra labiausiai tikėtina). Šiaip jau buvau girdėjęs kažkur, kad tai nėra labai rimta bendrovė...
Parašė Dancer busŠiuo metu kontraktai pasirašyti dėl 12 „Dancer“ autobusų – visus juos kitais metais bus galima pamatyti Klaipėdoje.
Didelio susidomėjimo autobusai sulaukė ir visai neseniai vykusioje „BusWorld 2023“ parodoje.
Atsižvelgdami į nuolat augantį susidomėjimą, užklausų skaičių šiuo metu daug dėmesio skiriame gamybos pajėgumų didinimui. Todėl tikimės, kad greitu metu „Dancer“ autobusus bus galima pamatyti ir kituose Europos miestuose.
Comment
-
Autobusų bilietų kainų didėjimas strategams įspūdžio nepadarė
https://www.atviraklaipeda.lt/2023/1...dzio-nepadare/
Planuojama, kad 2024 metais viešojo transporto sistemos sąnaudos augs apie 7 proc. Šiais metais sistema patirs apie 1,5 mln. eurų nuostolį. Tad jei kainos keleiviams bebūtų didinamos, viešojo transporto nuostoliai 2024 metais siektų apie 2,8 mln. eurų. O jei savivaldybės taryba pritars mero siūlymui didinti bilietų kainas, šios sistemos nuotolis 2024 metais siektų tik 1,6 mln. eurų.
Įvertinus savivaldybės biudžeto finansines galimybes, siūloma taip padidinti miesto maršrutų bilietų kainas: elektroninio kartinio bilieto kaina – 70 centų (dabar – 64); vienkartinio popierinio bilieto autobuse kainą – iki 1,5 euro; vienos dienos bilieto kainą – iki 3 eurų (vietoje 2,56 euro); 30 dienų bilieto kainą – iki 28 eurų (vietoje 26,5 euro); metinio bilieto kainą – iki 275 eurų (vietoje 255 eurų). Vandens autobuso bilieto kaina būtų 5 eurai (šiemet plaukiojom už 3 eurus).
Maršrutinio taksi vienkartinio popierinio bilieto kaina nuo 1,3 išaugtų iki 1,5 euro. Padidintos būtų ir integruotų priemiestinių maršrutų bilietų kainos.
Comment
-
Naujieji elektrobusai – prie starto linijos
https://www.atviraklaipeda.lt/2023/1...tarto-linijos/
(straipsnyje yra daugiau nuotraukų)
Lipdukai "AVARINĖ ANGA" jau tapo KLAP'o vizitine korteleĮ uostamiesčio gatves ruošiamasi išleisti visus trylika savivaldybės valdomos UAB „Klaipėdos paslaugos“ (buvęs Klaipėdos autobusų parkas) įsigytų Kinijos bendrovės „Electric Vehicle Co Ltd“ pagamintų ilgų elektrobusų. Antradienio popietę surengtas oficialus jų pristatymas.



Įvardintas patikslintas terminas "Danceriams":
Pasak „Klaipėdos paslaugų“ vadovo Vaido Ramanausko, dabar „Vėjo projektų“ elektrobusus tikimasi gauti balandį.
- 2 patinka
Comment
-
Viešų platesnių kalbų neužfiksavau, bet galima paspėlioti. Kad bus nauji autobusai tai mažiausiai tikėtina. Greičiausiai liks maksimalaus autobusų amžiaus reikalavimas, gal net sumažins kartelę nuo 21-22 metų iki kokių 17-18, naujai įvedamiems į sistemą autobusams nuo 13 iki 10. Dar vienas spėjimas, galbūt bus reikalavimas dėl ekranų autobusų viduje, rodančių maršruto informaciją. Vienas faktas dėl konkurso yra žinomas, kad sąlygose įtrauks reikalavimą autobusams turėti veikiančius kondicionierius. Taip pat labai norėtųsi prailgintų autobusų vasarą 4 ir 6 maršrutuose, bei 14 maršrute mokslo metų laikotarpiu. Neblogai būtų peržiūrėti ir pakoreguoti kai kuriuos maršrutus, bet tai irgi mažai tikėtina.Parašė Garbanius Rodyti pranešimąTaigi, kaip su privatininkais? Yra gal kokių kalbų dėl 2025m naujų sutarčių, konkurso? Laiko ne tiek ir daug jei bus reikalaujama bent dalies naujų autobusų.
- 2 patinka
Comment
Comment