Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KLP] Klaipėdos viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Įlipusi kontrolė jį patikrins ir matys panašią informaciją, kokią dabar rodo pateikus mėnesinį e-bilietą. Pas vairuotojus esantys kompiuteriai rodo tik jo grafiką ir bilietų spausdinimo meniu (bent jau taip yra Vilniuje).
    Viešojo transporto temų rodyklė >>

    Comment


      Karklei su Klaipėda susisiekti patogiau
      http://www.ve.lt/?data=2009-11-19&ru...rub=1190113119

      Autobusų bilietų kasa keliasi į miesto centrą
      http://www.ve.lt/?data=2009-11-19&ru...rub=1190113119
      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

      Comment


        Priekinės durys - visam laikui

        http://www.ve.lt/?data=2009-11-26&ru...rub=1190113119

        Comment


          Parašė Fanas Rodyti pranešimą
          Pakeitimus pateikusios savivaldybės Transporto tarnybos vedėjas Rimantas Mockus aiškinamajame rašte tvirtino, kad nuo birželio 1-osios vykdytas eksperimentas parodė, jog tokia tvarka pasitvirtino.
          Priekinių durų tvarkos eksperimentą buvo nuspręsta pradėti dėl pablogėjusios susisiekimo paslaugas mieste organizuojančios VšĮ "Klaipėdos keleivinis transportas" finansinės situacijos.
          Tačiau straipsnyje nerašoma kiek naudos atnešė ši naujovė, t.y. kiek ji pasiteisino. Nes jeigu tik 1-2 proc., tai galima daryti prielaidą, kad nauda tik laikina, nes zuikiai įbauginti sugriežtėjusios VT naudojimosi tvarkos ir dar neišmoko kaip ją apeiti
          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

          Comment


            Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
            Viešajame transporte bręsta revoliucija
            http://www.ve.lt/?data=2009-11-18&ru...&id=1258056403
            Mikrobus reikia eliminuoti, o ne integruoti i sistema.

            Comment


              pagalvojau, kiek daug žvilgsnių vairuotojai "sugaudo", juk vos ne kiekvienas įlipęs žmogus pažiūri vairuotojui į akis (o šis dažniausiai keleiviui) kai rodo pravažiuojamą ir tikisi, jog vairuotojas jam palinksės ar kitaip parodys, jog suprato.
              Blogas apie mano gyvenimą bei įspūdžius Kinijoje - kiniskai.blogspot.hk

              Comment


                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                Mikrobus reikia eliminuoti, o ne integruoti i sistema.
                Maršrutiniai taksi yra: galima naudoti maršrutuose vietoj autobusų, kur keleivių mažai. Tada galėtų būti geresnis intervalas.
                Maršrutinių taksi nėra: autobusai važiuoja net ir ten, kur keleivių mažai. Dėl to jie turi kursuoti retai, keleiviams blogai, intervalas mažas.
                Manau maršrutiniai taksi gerai, jei būtų integruoti į sistemą, tarifas ir bilietai vienodi, sustotų tik stotelėse.
                Parašė Chixx Rodyti pranešimą
                pagalvojau, kiek daug žvilgsnių vairuotojai "sugaudo", juk vos ne kiekvienas įlipęs žmogus pažiūri vairuotojui į akis (o šis dažniausiai keleiviui) kai rodo pravažiuojamą ir tikisi, jog vairuotojas jam palinksės ar kitaip parodys, jog suprato.
                Vairuotojo darbas labai nuobodus - suki tuos pačius ratus po miestą... Tai ką jam veikt? Tai ir žiopso į šonus.
                Paskutinis taisė Ametistas; 2009.12.08, 17:45.
                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                Comment


                  Parašė amiko Rodyti pranešimą

                  Vairuotojo darbas labai nuobodus - suki tuos pačius ratus po miestą... Tai ką jam veikt? Tai ir žiopso į šonus.
                  na, bet kol nebuvo įlipimo pro priekines duris, dauguma vairuotojų net negalėdavo žvalgytis, nes pro galą lipo visi, tai galima daryti išvadą, kad ši naujovė įnešė įvairovės į vairuotojų darbą
                  Blogas apie mano gyvenimą bei įspūdžius Kinijoje - kiniskai.blogspot.hk

                  Comment


                    Parašė Chixx Rodyti pranešimą
                    na, bet kol nebuvo įlipimo pro priekines duris, dauguma vairuotojų net negalėdavo žvalgytis, nes pro galą lipo visi, tai galima daryti išvadą, kad ši naujovė įnešė įvairovės į vairuotojų darbą
                    Nesuprantu, kodėl apie tai kalbi ir tai sureikšmini Vairuotojai dabar priversti kontaktuoti su kiekvienu įlipančiu keleiviu, anksčiau jie buvo tik vairuotojai. Žinoma, kai kuriems reikėjo laiko perprast. Dauguma vairuotojai atpratę bendrauti, kartais net nemėgsta būti kalbinami. Man asmeniškai dabar maloniau.
                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                    Comment


                      Na teko važiuoti autobusu, kurio vairuotojas buvo nusistatęs prieš naująją tvarką ir labai aiškiai tą rodė. Specialiai sustojo toliau, kad visi norintys įlipti atsidurtų ties galinėmis durimis (daugiau autobusų nebuvo stotelėje), ir jas atidarė, priekiniu net nedarė, o kai mes su draugu atėjom prie priekinių durų, pastovėjom puse minutės tada atidarė, o kai įlipom garsiai išvadino mus asilais ir tuo autobusu važiavau kokias 5 stoteles, ir kiekvienoj taspats.. jis ten vos ne draskytis pradeda kai kasnors ateina prie priekinių durų įlipt ;D
                      Blogas apie mano gyvenimą bei įspūdžius Kinijoje - kiniskai.blogspot.hk

                      Comment


                        Parašė Chixx Rodyti pranešimą
                        Na teko važiuoti autobusu, kurio vairuotojas buvo nusistatęs prieš naująją tvarką ir labai aiškiai tą rodė. Specialiai sustojo toliau, kad visi norintys įlipti atsidurtų ties galinėmis durimis (daugiau autobusų nebuvo stotelėje), ir jas atidarė, priekiniu net nedarė, o kai mes su draugu atėjom prie priekinių durų, pastovėjom puse minutės tada atidarė, o kai įlipom garsiai išvadino mus asilais ir tuo autobusu važiavau kokias 5 stoteles, ir kiekvienoj taspats.. jis ten vos ne draskytis pradeda kai kasnors ateina prie priekinių durų įlipt ;D
                        Čia jau jo problema. Jis privalo vykdyti darbo reikalavimus. Priešingu atveju - bauda. Kai kurie vairuotojai vis dar mano, kad jie yra autobuse viršininkai. Deja - autobusas ne jų - jie tik paslaugos teikėjai.
                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                        Comment


                          Parašė amiko Rodyti pranešimą
                          Maršrutiniai taksi yra: galima naudoti maršrutuose vietoj autobusų, kur keleivių mažai. Tada galėtų būti geresnis intervalas.
                          Maršrutinių taksi nėra: autobusai važiuoja net ir ten, kur keleivių mažai. Dėl to jie turi kursuoti retai, keleiviams blogai, intervalas mažas.
                          Manau maršrutiniai taksi gerai, jei būtų integruoti į sistemą, tarifas ir bilietai vienodi, sustotų tik stotelėse.

                          Vairuotojo darbas labai nuobodus - suki tuos pačius ratus po miestą... Tai ką jam veikt? Tai ir žiopso į šonus.
                          Tam yra midibusai. Mikrobai - nevykes tarybinis "isradimas".

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            Tam yra midibusai. Mikrobai - nevykes tarybinis "isradimas".
                            Midibusas dažniau kaip 30 min. negalės važiuoti į mažai apgyvendintas vietas, nes nebus keleivių, o mikroautobusas galės važiuoti kas 15 min. Šiaip dabartiniai mikroautobusai atrodo baisiai, bet galėtų būti į panašius kaip važinėja Kaunas - Vilnius - automatinėmis durimis, kondicionieriumi, patogiomis sėdynėmis.
                            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                            Comment


                              Ir jie nepritaikyti miesto marsrutams. Mikroautobusai - ubagisku saliu VT priemone.

                              Comment


                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                Ir jie nepritaikyti miesto marsrutams. Mikroautobusai - ubagisku saliu VT priemone.
                                O tavo nuomonė dėl mikroautobusų tai tik demagogija, nes kol kas jokių argumentų nepateiki, vadovaujiesi tik pavyzdžiais, bet įrodyti, kad tai blogai ir kenkia sistemai - nesugebi. Mikroautobusas - toks pats autobusas, tik mažesnis už midi autobusą. Tai jei keleivių labai mažai, kuo tie mikroautobusai blogai? Ir midi autobuse, ir mikroautobuse yra laipteliai, mikroautobuse gali būti aukštas stogas. Neatrandu nepatogumų. Tik kažkokie kol kas realiai nesuvokiami vaikiški pasispardymai
                                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                Comment


                                  Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                  Maršrutiniai taksi yra: galima naudoti maršrutuose vietoj autobusų, kur keleivių mažai. Tada galėtų būti geresnis intervalas.
                                  Maršrutinių taksi nėra: autobusai važiuoja net ir ten, kur keleivių mažai. Dėl to jie turi kursuoti retai, keleiviams blogai, intervalas mažas.
                                  Manau maršrutiniai taksi gerai, jei būtų integruoti į sistemą, tarifas ir bilietai vienodi, sustotų tik stotelėse.

                                  Vairuotojo darbas labai nuobodus - suki tuos pačius ratus po miestą... Tai ką jam veikt? Tai ir žiopso į šonus.


                                  Vairuotojo darbas pats itempciausias pasaulyje,nes nera kitos tokios profesijos ,kur reiketu tiek atidumo.Visu kitu profesiju zmones gali pasidaryti kazkokias kavos pertraukeles, paplepejimus su kitais,atsipalaiduoti ir nukreipti zvilgsni kitur ir taip truputi pailseti.
                                  vAIRUOTOJAS GI VAZIUODAMAS TIK 40 km/h greiciu,pravaziuoja po 11 m/s ir turi issitekti 2,5 m plocio juostoje. Taip,kad jis net sekundes daliai negali atitraukti zvilgsnio nuo kelio. Ir nesvarbu ,kad jis tuo metu lyg ir ziuri kazkur i sona,bet akies krastu vis tiek seka kelia ir situacija jame. Todel sakyti,kad -vairuotojas ziopso i sonus...... tai keleiviai ziopso, o jei vairuotojas ziopsotu ,tai jam uztektu ir 0,2 sekundes,kad ivyktu avarija.

                                  Comment


                                    Parašė Chixx Rodyti pranešimą
                                    Na teko važiuoti autobusu, kurio vairuotojas buvo nusistatęs prieš naująją tvarką ir labai aiškiai tą rodė. Specialiai sustojo toliau, kad visi norintys įlipti atsidurtų ties galinėmis durimis (daugiau autobusų nebuvo stotelėje), ir jas atidarė, priekiniu net nedarė, o kai mes su draugu atėjom prie priekinių durų, pastovėjom puse minutės tada atidarė, o kai įlipom garsiai išvadino mus asilais ir tuo autobusu važiavau kokias 5 stoteles, ir kiekvienoj taspats.. jis ten vos ne draskytis pradeda kai kasnors ateina prie priekinių durų įlipt ;D


                                    Siuolaikiniai autobusai dauguma be kabinu. Atidarinejant priekines duris,pasidaro salta ir vairuotojo kabinoje.Siaip jau ziema,kai buna salciai joks normalus vairuotojas priekiniu duru neatidarineja,kad nepersalti ir nesusirgti.

                                    Comment


                                      Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                      Čia jau jo problema. Jis privalo vykdyti darbo reikalavimus. Priešingu atveju - bauda. Kai kurie vairuotojai vis dar mano, kad jie yra autobuse viršininkai. Deja - autobusas ne jų - jie tik paslaugos teikėjai.


                                      Neteisingas poziuris. Vairuotojas atsako uz keleiviu sauguma ir pan., todel jis autobuse virsininkas: gali atsisakyti vezti,gali kazko pareikalauti is keleiviu,jei to reikia eismo ar keleiviu saugumui uztikrinti ir t.t. Taip,kad vairuotojas ir yra autobuse virsininkas,o poziuris,kad jis tik paslaugos tiekejas-tai cia toks grynai studentiskas poziuris,kurie mazai susidure ir ismano apie autotransporta.

                                      Comment


                                        Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                                        Vairuotojo darbas pats itempciausias pasaulyje,nes nera kitos tokios profesijos ,kur reiketu tiek atidumo.Visu kitu profesiju zmones gali pasidaryti kazkokias kavos pertraukeles, paplepejimus su kitais,atsipalaiduoti ir nukreipti zvilgsni kitur ir taip truputi pailseti.
                                        vAIRUOTOJAS GI VAZIUODAMAS TIK 40 km/h greiciu,pravaziuoja po 11 m/s ir turi issitekti 2,5 m plocio juostoje. Taip,kad jis net sekundes daliai negali atitraukti zvilgsnio nuo kelio. Ir nesvarbu ,kad jis tuo metu lyg ir ziuri kazkur i sona,bet akies krastu vis tiek seka kelia ir situacija jame. Todel sakyti,kad -vairuotojas ziopso i sonus...... tai keleiviai ziopso, o jei vairuotojas ziopsotu ,tai jam uztektu ir 0,2 sekundes,kad ivyktu avarija.
                                        Čia kiek suprantu kalbama apie stovėjimą stotelėje. Vairuotojam tikrai nereikia akies krašteliu stebėti kelio kai stovi stotelėje su atidarytom durim. Įsiskaityk apie ką diskutuoja.
                                        دائما الليتوانيه

                                        Comment


                                          Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                          Midibusas dažniau kaip 30 min. negalės važiuoti į mažai apgyvendintas vietas, nes nebus keleivių, o mikroautobusas galės važiuoti kas 15 min. Šiaip dabartiniai mikroautobusai atrodo baisiai, bet galėtų būti į panašius kaip važinėja Kaunas - Vilnius - automatinėmis durimis, kondicionieriumi, patogiomis sėdynėmis.


                                          Taip,taip...:-))) autobusa negales vaziuoti del 2-3 keleiviu ,o mikroautobusas vaziuos:-))) Nei vienam tokiu atveju neapsimoka vaziuoti. O jei bus pilnas mikroautobusas,tai tuomet jau atsiperka ir autobuso vaziavimas:-)) Taip,kad tavo sitas argumentas grynai 'lauztas is pirsto'.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X