Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KLP] Klaipėdos viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė amiko Rodyti pranešimą
    Niekas niekur neina. KKT el. paštu persiunčia skundą vežėjo administracijai, jie kartu visi susėdę pasijuokia, tada po kelių tokių pačių skundų pagalvoja gal čia rimtai, dar po kelių skundų pasako tam vairuotojui ir tik po 3-4-jų pasakymų vairuotojas ima mąstyti, kad gal čia rimtai, dar po kelių pasakymų iš administracijos vairuotojas ima mąstyti kaip atsikrat tų baldų, kur juos dėt (žodžiu - planuoja), dar po kelių administracijos piktų žodžių, vairuotojas pasižada juos išmest, o dar po kelių pasakymų - išmeta... Va taip vat visa sistema veikia
    Butu gerai ivesti kokia griezta disciplina, kaip rusu laikais. Pasake vadovas ir viskas sprendziama be jokiu klausimu ar niurzgejimu. Nors tiesa sakant netikiu, kad tie KKT nusiusti skundai ka nors pakeis. Gal keletuose autobusu baldai ir dings. Reikes per sia savaite padaryti patikra. Nuvaziuosiu i centra su fotoparatu ir gaudysiu privatininku masinas.

    Comment


      Parašė groundzer Rodyti pranešimą
      Butu gerai ivesti kokia griezta disciplina, kaip rusu laikais. Pasake vadovas ir viskas sprendziama be jokiu klausimu ar niurzgejimu. Nors tiesa sakant netikiu, kad tie KKT nusiusti skundai ka nors pakeis. Gal keletuose autobusu baldai ir dings. Reikes per sia savaite padaryti patikra. Nuvaziuosiu i centra su fotoparatu ir gaudysiu privatininku masinas.
      Vienas pasakymas žymių pokyčių nepadarys, bet nuolatiniai skundai - pakeis. Iš tikrųjų vežėjai privalo reaguoti į Transporto skyriaus atsiųstus skundus.

      Parašė Fenix Rodyti pranešimą
      tai turėtų užtrukti apie mėnesį
      Optimistas. Pusė metų būna auklėjami vairuotojai. Tiesa, dabar, kai yra vairuotojų perteklius įmonėse, tai gali trukti gal ir trumpiau nei mėnesį
      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

      Comment


        Turiu pripazinti, kad Privatininkai pradejo kreipti demesi i KKT atsiustus skundus. Siandien man bunant mieste tik dviejuose autobusuose is 15 buvo like baldu.

        Comment


          Parašė groundzer Rodyti pranešimą
          Turiu pripazinti, kad Privatininkai pradejo kreipti demesi i KKT atsiustus skundus. Siandien man bunant mieste tik dviejuose autobusuose is 15 buvo like baldu.
          Jie negali neklausyt, nes KKT gali vežėjui nutraukti veiklos leidimo galiojimą.
          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

          Comment


            Parašė Tigras Rodyti pranešimą
            Tai vairuotojas ir neturetu tikrint, pvz Rygoje i daugeli autobusu lipama tik per priekine duryso vairuotojas tiktai prekiauja bilietais ir ten irgi yra bilietu kontrole lipanti i autika, tai ir priejom prie logines isvados kad vairuotojui tai nereikalinga. Bet as prisimenu mazdaug pries 15 metu autikose irgi budavo vairuotojai-kontrolieriai.


            Tai jei vairuotojas netikrina,tai kokia dar ten prie priekiniu duru kontrole yra??? Kas patikrins tavo taloneli?:-)))

            Comment


              Parašė praeivis Rodyti pranešimą
              Tai jei vairuotojas netikrina,tai kokia dar ten prie priekiniu duru kontrole yra??? Kas patikrins tavo taloneli?:-)))
              Paskaityk tavo cituotą komentarą dar kartą ir suprasi. Kam rašinėti tokius beverčius komentarus, kaip dabar tavo ir kam uždavinėt kvailus klausimus, jei atsakymas tau palei nosį.
              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

              Comment


                Parašė amiko Rodyti pranešimą
                Paskaityk tavo cituotą komentarą dar kartą ir suprasi. Kam rašinėti tokius beverčius komentarus, kaip dabar tavo ir kam uždavinėt kvailus klausimus, jei atsakymas tau palei nosį.

                Nezinau kokia kalba jus rasote. Atsakyma palei nosi as matau: "vairuotojas tiktai prekiauja bilietais ir ten irgi yra bilietu kontrole lipanti i autika, tai ir priejom prie logines isvados kad vairuotojui tai nereikalinga"' , bet as jo nesuprantu. kOKIA TEN KONTROLE? Dar vienas zmogus stovi? Koks automatas tikrina? Nieko neaisku. Jus taip snekate,taip savo mintis reiskiate,tai kaip ''miltai pavejui'' , nieko neisgerus nesuprasti.

                Comment


                  Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                  Nezinau kokia kalba jus rasote. Jus taip snekate,taip savo mintis reiskiate,tai kaip ''miltai pavejui'' , nieko neisgerus nesuprasti.
                  Tai yra beveik visų forumo naujokų problema. Nereaguok į tai taip jautriai...
                  I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                  Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                  Comment


                    Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                    Nezinau kokia kalba jus rasote. Atsakyma palei nosi as matau: "vairuotojas tiktai prekiauja bilietais ir ten irgi yra bilietu kontrole lipanti i autika, tai ir priejom prie logines isvados kad vairuotojui tai nereikalinga"' , bet as jo nesuprantu. kOKIA TEN KONTROLE? Dar vienas zmogus stovi? Koks automatas tikrina? Nieko neaisku. Jus taip snekate,taip savo mintis reiskiate,tai kaip ''miltai pavejui'' , nieko neisgerus nesuprasti.
                    Na tas komentatorius taip rašė: keleiviai laipinami pro priekines duris, vairuotojas bilietų netikrina tik jais prekiauja. Tai išeina taip, kad bilietų kontrole užsiima tokia pati keleivių kontrolė kaip pas mus, o laipinama pro priekį tiesiog dėl bendros tvarkos.
                    Nesiginčiju, minėtas komentatorius tikrai turi problemų su minčių dėstymu ir taisyklinga rašysena, tai didina tikimybę neteisingai arba visai nesuprasti jo minčių, bet šiuo atveju mintis buvo įmanoma suprast
                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                    Comment


                      Parašė amiko Rodyti pranešimą
                      Na tas komentatorius taip rašė: keleiviai laipinami pro priekines duris, vairuotojas bilietų netikrina tik jais prekiauja. Tai išeina taip, kad bilietų kontrole užsiima tokia pati keleivių kontrolė kaip pas mus, o laipinama pro priekį tiesiog dėl bendros tvarkos.
                      Nesiginčiju, minėtas komentatorius tikrai turi problemų su minčių dėstymu ir taisyklinga rašysena, tai didina tikimybę neteisingai arba visai nesuprasti jo minčių, bet šiuo atveju mintis buvo įmanoma suprast

                      Na gerai,jei bilietu kontrole tokia pati kaip visur ( tikrina ilipe kontrolieriai), tai kokia tada prasme ileidineti zmones tik pro priekines duris???

                      Comment


                        Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                        Na gerai,jei bilietu kontrole tokia pati kaip visur ( tikrina ilipe kontrolieriai), tai kokia tada prasme ileidineti zmones tik pro priekines duris???
                        Pamates bomza vairuotojas jo gali neileisti. Vienintelis privalumas.

                        Comment


                          Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                          Na gerai,jei bilietu kontrole tokia pati kaip visur ( tikrina ilipe kontrolieriai), tai kokia tada prasme ileidineti zmones tik pro priekines duris???
                          Vokietijoe kontrole irgi ilipa bet ten zhmogutis apisrenges civiliai ir poto istraukia pazymejima pradeda tikrint bilietus ir autobusas kaip pas mus ne stovi stoteleje o rieda toliau. O per priekines tai labai gerai bet cia viskas priklauso no zhmogaus pirkt ar ne. Bet mes nuo vakaru laaaaaaaaaaaaaaaabai atsilikom situo klausimu.

                          Comment


                            Vat jus ne pastebejot, kas moka vokiskai, kodel parvatytose is Vokietijos autobusose parasyta kad ISEJIMAS PER KITAS DURYS?

                            Comment


                              Parašė Tigras Rodyti pranešimą
                              Vokietijoe kontrole irgi ilipa bet ten zhmogutis apisrenges civiliai ir poto istraukia pazymejima pradeda tikrint bilietus ir autobusas kaip pas mus ne stovi stoteleje o rieda toliau. O per priekines tai labai gerai bet cia viskas priklauso no zhmogaus pirkt ar ne. Bet mes nuo vakaru laaaaaaaaaaaaaaaabai atsilikom situo klausimu.
                              Prašau tavęs išmokti rašyti lietuviškomis raidėmis ir norėdamas patęsti mintį, tiesiog prie savo paskutinio komentaro spustelk "taisyti".

                              O kalbant apie Lietuvos atsilikimą nuo Vokietijos, tai Lietuva ne atsilikusi, bet tiesiog nespėja pasivyti, nepamiršk, kad Lietuvoje dukart po ilgus laikotarpius buvo okupuota ir tada ji visai nesivystė ekonomiškai, nes buvo valdoma kaip uždarytame stiklainyje.
                              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                              Comment


                                Parašė Tigras Rodyti pranešimą
                                Vat jus ne pastebejot, kas moka vokiskai, kodel parvatytose is Vokietijos autobusose parasyta kad ISEJIMAS PER KITAS DURYS?
                                Prisidėsiu prie Amiko komentarų ir paprašysiu tavęs mintis dėstyti aiškiai, naudoti lietuviškas raides, o ne sh ir zh. O apie tave, tavo visiškai neapgalvotus komentarus ir tai, ką rašei man į ICQ susidarė įspūdis, kad tau 10-11 metų. Kritika, kritika, kritika ir amžini skundai ir dejavimai viešojo transporto atžvilgiu - geriau tada patylėti. Tokių kritikų yra begalė.
                                Reikia džiaugtis tuo, kas yra, o ne ieškoti prie ko čia prisikabinti. Kita šalis - kita kultūra, kitoks požiūris. Gal mums derėtų pirkti autobusus iš Rusijos ir Kinijos, kad nebūtų tokių užrašų? Rusiški LiAZ'ai kaip tik talpesni už MB ir MAN, o mums to ir reikia .
                                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                Comment


                                  Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                  Niekas niekur neina. KKT el. paštu persiunčia skundą vežėjo administracijai, jie kartu visi susėdę pasijuokia, tada po kelių tokių pačių skundų pagalvoja gal čia rimtai, dar po kelių skundų pasako tam vairuotojui ir tik po 3-4-jų pasakymų vairuotojas ima mąstyti, kad gal čia rimtai, dar po kelių pasakymų iš administracijos vairuotojas ima mąstyti kaip atsikrat tų baldų, kur juos dėt (žodžiu - planuoja), dar po kelių administracijos piktų žodžių, vairuotojas pasižada juos išmest, o dar po kelių pasakymų - išmeta... Va taip vat visa sistema veikia
                                  Tiem "baldininkam" buvo skirtos baudos, tad juokai baigėsi.
                                  MIX diskusijų forumas

                                  Comment


                                    Parašė Gaxas Rodyti pranešimą
                                    Tiem "baldininkam" buvo skirtos baudos, tad juokai baigėsi.
                                    Vadinas, jie jau ne pirmą skundą gavę, nes bent jau Kaune, tai baudas deda tik išskirtiniais atvejais. Dažniau stengiamasi tiesiog kalbėtis ir to paprastai pakanka. Dabar manau skundų iš keleivių sumažėję, dėl vairuotojų darbo, nes darbuotojų trūkumo nėra ir vairuotojai bijo būti atleisti, todėl dirba atsakingai.
                                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                    Comment


                                      daugumoje pastatytų švieslentčių jau rodomas tvarkaraštis, bet išlenda užrašas : Vyksta derinimo darbai, nurodoma info gali būti netiksli ar kažkas panašaus
                                      Jei kauniečiai nesupyks, - Lietuvos širdis <3

                                      Comment


                                        Autobusų keleivių laukia permainos
                                        ir citata
                                        "Sistema veikia taip: atvažiuoja autobusas, atsidaro priekinės durys, pro kurias keleiviai įlipa. Tada atsidaro kitos, ir žmonės išlipa", - sakė KKT vadovas Gintaras Neniškis.

                                        Anot transportininkų, taip bus siekiama atsikratyti asocialių, keleivių komfortą gadinančių asmenų.

                                        Įlipus tik per priekines duris nepavyktų ir prasmukti be bilieto, nes jį reikės arba parodyti vairuotojui, turint terminuotąjį, arba prie vairuotojo pažymėti vienkartinį.
                                        taigi du zuikiai vienu šūviu, ir atiskratys bomžų ir zuikių. Visai kaip Londone ir Birmingeme. Ten būtent tokia sistema. Šaunu jei įgyvendins
                                        Jei kauniečiai nesupyks, - Lietuvos širdis <3

                                        Comment


                                          Parašė Fenix Rodyti pranešimą
                                          Autobusų keleivių laukia permainos
                                          ir citata

                                          taigi du zuikiai vienu šūviu, ir atiskratys bomžų ir zuikių. Visai kaip Londone ir Birmingeme. Ten būtent tokia sistema. Šaunu jei įgyvendins
                                          Apie tai jau buvo kalbeta. Nieko gero. Tik dar labiau atbaidys mokius keleivius, nes autobusai taps dar LETESNI. Tokia sistema galetu sekmingai veikti tik ne piko metu - anksti rytais iki 7 val. ir vakarais - nuo 19 val.

                                          Zuikiu sumazes, bet ar tai kompensuos tuos finansinius praradimus, kai del autobusu letumo dar labiau sumazes mokiu keleiviu, kurie pasirinks mikroautobusus?
                                          Paskutinis taisė Al1; 2009.04.27, 20:12.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X