Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KLP] Klaipėdos viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    per priekines durys, skirstant keleiviu srautus o ne vienu srautu nes jei vienu srautu bus sunkoka vairuotojui visus sukontroliuoti piko valandom.

    Comment


      Parašė Tigras Rodyti pranešimą
      per priekines durys, skirstant keleiviu srautus o ne vienu srautu nes jei vienu srautu bus sunkoka vairuotojui visus sukontroliuoti piko valandom.
      Klausimas buvo: kaip suprasti dešinę ir kairę puses. Tavo atsakymas - nei į tvorą, nei į mietą.
      Manau turėjai omenyje įlipimą pro visas duris, bet taip, kad pro vieną durų pusę būtų įilipama, pro kitą išlipama.
      Viešojo transporto temų rodyklė >>

      Comment


        Parašė amiko Rodyti pranešimą
        Aš tik sakau, kad seni turi išmokti gyventi besikeičiančiame pasaulyje
        Seniems zmonems ne laikas mokytis. Mokytis yra laikas vaiksyteje, jaunysteje, vidutiniame amziuje. Technologijos dabar tobuleja daug sparciau, nei kada nors, pagreitis vis dideja. Preisingai, su amziumi zmoniu gebejimas isisavinti naujoves, ismokti jomis naudotis tik mazeja....


        Parašė Tigras Rodyti pranešimą
        Vaziavau siandien 11 marsruto autobusu, ilipau pro priekines durys bilieta pramusiau pas vairuotoja viskas kone gerai bet yra siokiu tokiu minusu - daugelis zhmoniu bando islipti pro priekines durys o vat mano manymui reikia klAP'ui daryty kaip vokietijoje pro desinia puse ilaipint keleivius su/be bilietu o pro kairiaja su pravaziavimu nes mano manimui laipinant tiktai pro viena duru puse bus vairuotojui sunkoka sukontroliuoti visus bilietus.
        Yra ne vienas autobusas, kurio priekines durys siauros, vienos varcios - tai buve (Vokietijoje ar toje salyje, is kur jie importuoti) priemiestiniai autobusai. Taip kad apie leidima pro viena ar kita duru puse nera ir kalbos. Tik painaivos bus daugiau. Arba reikia atsisakyti tokiu autobusu.

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Yra ne vienas autobusas, kurio priekines durys siauros, vienos varcios - tai buve (Vokietijoje ar toje salyje, is kur jie importuoti) priemiestiniai autobusai. Taip kad apie leidima pro viena ar kita duru puse nera ir kalbos. Tik painaivos bus daugiau. Arba reikia atsisakyti tokiu autobusu.
          Apie duris:
          Kai kurių autobusų priekinės durys atsidaro į vidų, o galinės ir vidurinės - į išorę.
          Tą pastebėjau iš Švedijos atvažtuose Saffle ir Carrus autobusuose.
          Galbūt tai yra todėl, kad Švedijoje egzistuoja minėtoji sistema - įlaipinimas pro priekines, išlaipinimas - pro galines duris.

          Comment


            Parašė praeivis Rodyti pranešimą
            Visa infrastruktura,kuria tu siandien naudojiesi ir yra sukurta tu bobuciu ir dieduku darbu.
            Tai gerai, kad nesėdėjo be darbo ir už tai gavo atlyginimą.

            Parašė Wycka Rodyti pranešimą
            Nesuprantu, kiba siūlai dalį keleivių įlaipinti/išlaipinti nuo šaligatvio (dešinės pusės) o kažkokią kitą dalį — nuo gatvės (kairės pusės)?
            Na tavo ir fantazija visai nesupratai ką jis norėjo pasakyt Priekyje yra vienas praėjimas su dvejomis durimis, praėjimas praskirtas turėklu. Taigi apie šitas puses kalba.
            Paskutinis taisė Ametistas; 2009.06.01, 17:06.
            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

            Comment


              Tai štai dėl ko priekinių durų atskirai valdomos abi pusės...

              Comment


                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                Seniems zmonems ne laikas mokytis. Mokytis yra laikas vaiksyteje, jaunysteje, vidutiniame amziuje. Technologijos dabar tobuleja daug sparciau, nei kada nors, pagreitis vis dideja. Preisingai, su amziumi zmoniu gebejimas isisavinti naujoves, ismokti jomis naudotis tik mazeja....
                Tavo mąstymas per daug komunistinis. Tu galvoji, kad žmogus auklėjasi ir mokosi iki pilnametystės. Ir jau kiekvienas suaugusysis yra savaime aišku protingas, išmintingas ir kiekvienas vertas pagarbos.

                Aš manau taip: žmogus nuo gyvenimo pradžios iki pat pabaigos tobulėja, keičiasi, keičia mąstyseną ir charakterį. Žodžiu, tobulėja kartu su besikeičiančiu pasauliu. Ir nemanau, kad kiekvienas suaugusysis vertas pagarbos, aš atskiriu kas protingas, kas ne ir kuris vertas mano pagarbos.

                Aš tave suprantu, tu augai tokiame pasaulyje, kai jis keitėsi kur kas lėtesniu tempu nei dabar ir visuomenėje nebuvo taip diskutuojama ir gvildenama tiek daug įvairių problemų, apskritai mažai buvo mąstoma apie žmonių tarpusavio santykius ir psichologiją, nes pasaulis vystėsi lėtu tempu, todėl ir žmogui keistis nebuvo tokia didelė būtinybė. Dabar gi žmogus, nekeisdamas savo pasaulėžiūros ir nenorėdamas tobulėti, norom nenorom, net nepastebi kaip greitai atitrūksta nuo jį supančios realybės ir tampa antrarūšiu visuomenės nariu, tarsi koks atgyvena (gyvenantis keliasdešimties metų senumo įsitikinimais).
                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                Comment


                  Parašė amiko Rodyti pranešimą
                  Tavo mąstymas per daug komunistinis. Tu galvoji, kad žmogus auklėjasi ir mokosi iki pilnametystės. Ir jau kiekvienas suaugusysis yra savaime aišku protingas, išmintingas ir kiekvienas vertas pagarbos.

                  Aš manau taip: žmogus nuo gyvenimo pradžios iki pat pabaigos tobulėja, keičiasi, keičia mąstyseną ir charakterį. Žodžiu, tobulėja kartu su besikeičiančiu pasauliu. Ir nemanau, kad kiekvienas suaugusysis vertas pagarbos, aš atskiriu kas protingas, kas ne ir kuris vertas mano pagarbos.

                  Aš tave suprantu, tu augai tokiame pasaulyje, kai jis keitėsi kur kas lėtesniu tempu nei dabar ir visuomenėje nebuvo taip diskutuojama ir gvildenama tiek daug įvairių problemų, apskritai mažai buvo mąstoma apie žmonių tarpusavio santykius ir psichologiją, nes pasaulis vystėsi lėtu tempu, todėl ir žmogui keistis nebuvo tokia didelė būtinybė. Dabar gi žmogus, nekeisdamas savo pasaulėžiūros ir nenorėdamas tobulėti, norom nenorom, net nepastebi kaip greitai atitrūksta nuo jį supančios realybės ir tampa antrarūšiu visuomenės nariu, tarsi koks atgyvena (gyvenantis keliasdešimties metų senumo įsitikinimais).
                  Komunistinis??? As nelaikau saves komunistiniu laiku atgyvena. Pilnameciu as tapau jau nepriklausomybes laikais.
                  Anais laikais irgi buvo mastoma ir diskutuojama apie zmoniu santykius. Tai, kas pateikiama apie anuos laikus, dabar yra smarkiai iskreipta i negatyvia puse. Pabreziami tik blogi dalykai ir nutylima, kad buvo ir daug geru dalyku. Na, ne i tema tai.
                  Zmogus neturi buti to beprotisko gyvenimo ritmo, to verpeto ikaitu. Maziau reikia lekti, akis isdegus, lyg niekur nesuspetume. Ateina senatve, kai zmogus jau fiziskai, fiziologiskai ir psichologiskai nebegali gretai prisitaikyti, ismokti ir t.t.

                  Kalba mano patirtis. Su manimi gyvena mociute, kuriai 85 metai. Pries 9 metus gyveno ir prosenele, kuriai buvo 97 metai. Patikek, as zinau, kas rasau. Pagyvensi dar desimtmeti, pats imsi tai suprasti.

                  Comment


                    Jus baikit cia vienas ant kito, galit ir asmeninem zinutem akmeniukus pasimetyti. Geriau pasakykit, ar kas mate ar zino kaip siandien sekesi naudojant ilaipinimo per prieki sistema?
                    www.autobusas.4l.lt +
                    www.facebook.com/Autobusas4l

                    Comment


                      Parašė amiko
                      Aš už tave vyresnis bent 2 metais, bet mano mąstymas šiuolaikiškesnis, nesu toks atitrūkęs nuo realybės kaip tu, bet gal tiesiog aplinka ir ankstesniųjų metų patyrimai manyje suformavo šiokį tokį priešiškumą kai kuriems žmonėms (tikėtina, kad žinai dėl ko). Bet dabar kai pasakei, kad esi jaunas (iš tiesų maniau, kad tau apie 60 metų, nes tavo pasisakymas ir požiūris panašus į tokio amžiaus žmogų), tai dabar manau, kad tu tarp senelių ir gyvenai ir augai visą laiką. Tai ne joks įžeidimas. Tiesiog turbūt paaiškinimas dėl ko toks tavo mąstymas. Bet dėl to, kad toks jaunas kai kuriais aspektais gali būti toks kvailas, tai kiek keista. Nes iki šiol maniau, kad esi vyresnis ir tas vyresnis amžius pateisino kai kuriuos tavo komentarus.
                      Ka reiskia pirmasis sakinys? Koks dar atitrukimas nuo realybes? Realybe yra tokia, kad su amziumi zmogui yra sunkiau priimti naujoves, tam reikia daugiau laiko. O del noro mokytis - tai kai kurie vaikuciai nebaigia net pagrindines mokyklos, nes nenori to.

                      Del paryskintu zodziu - ka ir bepridurti...
                      Paskutinis taisė Al1; 2009.06.01, 19:57.

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Ka reiskia pirmasis sakinys? Koks dar atitrukimas nuo realybes? Realybe yra tokia, kad su amziumi zmogui yra sunkiau priimti naujoves, tam reikia daugiau laiko. O del noro mokytis - tai kai kurie vaikuciai nebaigia net pagrindines mokyklos, nes nenori to.

                        Del paryskintu zodziu - ka ir bepridurti...
                        Dėl amžiaus suklydau, todėl tiek man, tiek tau vertėtų perfrazuoti komentarą. Bet tam čia ne vieta, todėl reikės draugiškai išsiskirt
                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                        Comment


                          Į autobusą - tik per priekines duris

                          Pirmadienį Klaipėdos viešajame transporte pradėta diegti naujoji tvarka: į mažesnes apkrovas patiriančių maršrutų autobusus keleiviai jau leidžiami tik pro priekines duris, o netrukus ši praktika taps įprasta visuose.

                          Pokyčiai pradėti nuo pietvakarinėje miesto dalyje kursuojančių 1, 1a, 9, 12 bei 16 maršrutų autobusų. Jeigu tenka jais važiuoti, žinokite, kad jau šią savaitę stotelėje sustojus vienu iš šių numerių pažymėtam autobusui, jums įlipti skirtos tik jo priekinės durys.
                          http://www.ve.lt/?data=2009-06-01&ru...7183&gem=video

                          Pateiktame straipsnyje yra pridėtas ir video reportažas. Jame galite pastebėti, kad daugelis žmonių dar nežino įsigaliojusios naujos, įlipimo į autobusą, tvarkos.

                          Comment


                            per mažai informuota apie šį pasikeitimą. galėjo į kokį Balticuma reklamą įdėt, kaip kažkas minėjo pranešant stoteles, įterpti naujieną. Beje kur yra autobusuose reklamos ekranai, tai ten video klipukas yra, tas kur Kėdainiuose filmuotas, mokantis kaip reikės dabar elgtis. na aš pritariu šiai naujovei, tik nelabai įsivaizduoju iš kur vairuotojas tikrindamas elektronines korteles žinos ar jos papildytos ar ne (???) juk jis tikrai jų neskanuos
                            Blogas apie mano gyvenimą bei įspūdžius Kinijoje - kiniskai.blogspot.hk

                            Comment


                              Parašė Chixx Rodyti pranešimą
                              per mažai informuota apie šį pasikeitimą. galėjo į kokį Balticuma reklamą įdėt, kaip kažkas minėjo pranešant stoteles, įterpti naujieną. Beje kur yra autobusuose reklamos ekranai, tai ten video klipukas yra, tas kur Kėdainiuose filmuotas, mokantis kaip reikės dabar elgtis. na aš pritariu šiai naujovei, tik nelabai įsivaizduoju iš kur vairuotojas tikrindamas elektronines korteles žinos ar jos papildytos ar ne (???) juk jis tikrai jų neskanuos
                              Informacijos kiekiu galėjo pasirūpinti vietinėje spaudoje, stotelių paviljonuose prie pat tvarkaraščių (nes vitrininiuose stenduose). O tavo siūlomi reklamų plotai netinkami, nes ten reklama kainuoja, o švaistyti pinigus dabar tokiems dalykams neverta. Autobusuose esantys ekranai reklamoms nėra autobusų parkų nuosavybė, bet vienos reklamos įmonės, todėl ten reklama kainuotų. Stotelių garsinius pranešimus pakoreguoti kainuoja didelius pinigus, net jei ir nemokamai juos įrašytų, bet suderinimas ir perrašymas kainuoja laiko ir pinigų.
                              Į korteles greičiausiai tik pasižiūrės. O neklausinėjus galima tiesiog imti ir pabandyti kaip jis elgsis.
                              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                              Comment


                                Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                Autobusuose esantys ekranai reklamoms nėra autobusų parkų nuosavybė, bet vienos reklamos įmonės, todėl ten reklama kainuotų.
                                ne kainuotų, o kainuoja
                                Blogas apie mano gyvenimą bei įspūdžius Kinijoje - kiniskai.blogspot.hk

                                Comment


                                  Parašė Chixx Rodyti pranešimą
                                  ne kainuotų, o kainuoja
                                  Galima sakyti dvejopai. Jei kalbame apie reklamos mokestį tada reklama kainuoja. Jei kalbama apie galimybę reklamuotis tada kainuotų, nes jei nesireklamuotum nekainuotų. Nesikabinėk prie smulkmenų.
                                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                  Comment


                                    Gal kas prisimena mazdauk pries 12 metu Klaipedos miesto keliais 8 marsrute riedejo vienas autobusas MAZ103 tamsiai melynos spalvos. Gal kas zino apie sito autobuso likima&

                                    Comment


                                      Parašė Tigras Rodyti pranešimą
                                      Gal kas prisimena mazdauk pries 12 metu Klaipedos miesto keliais 8 marsrute riedejo vienas autobusas MAZ103 tamsiai melynos spalvos. Gal kas zino apie sito autobuso likima&
                                      Pries 12 metu MAZ autobus dar negamino. Gal pries kokius 8-9 metus. Turbut tai buvo baltarusiu pabandymui ir pristatymui duotas autobusas.

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        Pries 12 metu MAZ autobus dar negamino. Gal pries kokius 8-9 metus. Turbut tai buvo baltarusiu pabandymui ir pristatymui duotas autobusas.
                                        As atsiprasau bet MAZ103 pradejo gaminti 1996 metais. Tai buvo adaptuotas Maz101(tiksli Neoplan N4014 kopija)

                                        Comment


                                          Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                          Informacijos kiekiu galėjo pasirūpinti vietinėje spaudoje, stotelių paviljonuose prie pat tvarkaraščių (nes vitrininiuose stenduose). O tavo siūlomi reklamų plotai netinkami, nes ten reklama kainuoja, o švaistyti pinigus dabar tokiems dalykams neverta. Autobusuose esantys ekranai reklamoms nėra autobusų parkų nuosavybė, bet vienos reklamos įmonės, todėl ten reklama kainuotų. Stotelių garsinius pranešimus pakoreguoti kainuoja didelius pinigus, net jei ir nemokamai juos įrašytų, bet suderinimas ir perrašymas kainuoja laiko ir pinigų.
                                          Į korteles greičiausiai tik pasižiūrės. O neklausinėjus galima tiesiog imti ir pabandyti kaip jis elgsis.
                                          Deja, tik Kaune tvarkaraščiai dažniausiai kabinami ant stendų paviljonuose su schemomis. Vilniuje ir Klaipėdoje jie kabinami būgnuose ant stotelės stulpo. Man Kauno variantas buvo gan neįprastas, nes jau susiformavęs įprotis eiti prie stulpo, o ne paviljono . Beje, labai patiko idėja pritvirtinti būgną prie apšvietimo stulpo (stotelė Kėdainių g., Raudondvario pl.)
                                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                          Comment

                                          Working...
                                          X