Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Hobis: Viešasis transportas (planai, tvarkaraščiai ir kt.)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Siūlomas 7G maršrutas nuo 2014-2015 metų:

    7G Žirmūnai – Centras – Lazdynai
    Trasa: Žirmūnų g., Šeimyniškių g., Kalvarijų g., A. Goštauto g., J. Tumo – Vaižganto g., V. Kudirkos g., Savanorių pr., Oslo g., Erfurto g., Architektų g. (link Šalnos st.), Erfurto g.
    Stotelės: Šaltinėlio, Kareivių, Šiaurės miestelis, Minties, Šeimyniškių, Žaliasis tiltas, Lukiškės, M. K. Čiurlionio, Vingis, Savanorių pr., Gerosios Vilties, Šiltnamių, Lazdynų ligoninė, Šalnos, Architektų, Riešutų, Lazdynai, Žėručio, Lazdynų seniūnija.
    Atgal: Lazdynų seniūnija, Lazdynų ligoninė, Šiltnamių, Gerosios Vilties, Savanorių pr., Vingis, M. K. Čiurlionio, Lukiškės, Žaliasis tiltas, Lvovo, Tuskulėnų rimties parkas, Minties, Šiaurės miestelis, Kareivių, Šaltinėlio, Žirmūnų žiedas.

    Šaltinėlio – Kareivių (3 min)
    Kareivių – Šiaurės miestelis (2 min)
    Šiaurės miestelis – Minties (2 min)
    Minties – Šeimyniškių (2 min)
    Šeimyniškių – Žaliasis tiltas (3 min)
    Žaliasis tiltas – Lukiškės (4 min)
    Lukiškės – M. K. Čiurlionio (2 min)
    M. K. Čiurlionio – Vingis (2 min)
    Vingis – Savanorių pr. (1 min)
    Savanorių pr. – Gerosios Vilties (1 min)
    Gerosios Vilties – Šiltnamių (3 min)
    Šiltnamių – Lazdynų ligoninė (1 min)
    Lazdynų ligoninė – Šalnos (3 min)
    Šalnos – Architektų (1 min)
    Architektų – Riešutų (1 min)
    Riešutų – Lazdynai (1 min)
    Lazdynai – Žėručio (1 min)
    Žėručio – Lazdynų seniūnija (1 min)
    Iš viso: 34 min.
    Reikia 19 trumpų autobusų.


    Atiduodant ateityje 19 privežamųjų maršrutų privatininkams, mes turėsime minimum 20 trumpų autobusų. 22 maršrutas naikinamas (sutaupomos dar 4 TP).

    Comment


      Ar ne per mažai 1 minutė atkarpai Vingis - Savanorių st.? Nepamirškim, kad sankryžoje Pietario - Žemaitės - Savanorių yra šviesoforas. Šiai atkarpai skirčiau ne 1 minutę, o 2
      Daugiau mano nuotraukų >>
      Mano rajonas ir apylinkės >>

      Comment


        Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
        Ar ne per mažai 1 minutė atkarpai Vingis - Savanorių st.? Nepamirškim, kad sankryžoje Pietario - Žemaitės - Savanorių yra šviesoforas. Šiai atkarpai skirčiau ne 1 minutę, o 2
        T12 šią atkarpą įveikia per minutę.

        Comment


          Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
          Siūlomas 7G maršrutas nuo 2014-2015 metų:

          7G Žirmūnai – Centras – Lazdynai
          Manyčiau, kad reikėtų sustoti ir Žirmūnų seniūnijoje, tačiau nestoti Riešutų st., nes šioje stotelėje keleivių būna nedaug.
          Dar man kliūva autobusų skaičius - ar tikrai tokiam maršrutui reikia šitiek autobusų? Lazdynuose 2-4 kartus per valandą važiuojantis 22 puikiai susitvarko.
          Man asmeniškai dar 1 greitojo idėja nepatinka, mat nėra gerai, kai autobusų parkas balansuoja ant ribos su (beveik) tvarkingų autobusų skaičiumi, o troleibusų yra perteklius.
          Viešojo transporto temų rodyklė >>

          Comment


            Parašė Mettal Rodyti pranešimą
            Manyčiau, kad reikėtų sustoti ir Žirmūnų seniūnijoje, tačiau nestoti Riešutų st., nes šioje stotelėje keleivių būna nedaug.
            Tiesiog planavau, kad Lazdynuose stotų visur (kažkas panašaus, kaip Naujojoje Vilnioje, nors Lelijų stotelėje mažai keleivių). Tačiau gali būti, kad tavo variantas būtų geresnis, nes mano pasiūlyme Žirmūnai būtų vos neeliminuoti, nors greitasis maršrutas skirtas aptarnauti ir šiam mikrorajonui.

            Dar man kliūva autobusų skaičius - ar tikrai tokiam maršrutui reikia šitiek autobusų? Lazdynuose 2-4 kartus per valandą važiuojantis 22 puikiai susitvarko.
            Čia būtų panaši situacija kaip ir Pilaitėje. Vienintelis skirtumas tas, kad Pilaitė turėjo iki pertvarkos 30, 47, 54 ir 75 maršrutus (63 neskaičiuoju), bet, pvz., 47 maršruto kursavimas buvo labai geras.
            Lazdynuose yra žymiai daugiau maršrutų, tačiau jų kursavimo dažnis retesnis. Panaikinus 22 maršrutą, galima būtų reorganizuoti ir kitus maršrutus.
            Pvz.: 21 sujungti su 116 (trasa būtų Lazdynėliai - Gudelių šilas - Lazdynai - Centras); 7 maršrutą galima būtų retinti, jį aptarnautų ne 7, o 6 autobusai.

            Dar vienas niuansas - prognozavimas. 26 maršrutas kursavo retokai, dar buvo 5 troleibuso maršrutas, kuris irgi kursavo ne taip dažnai. Atsirado 1G, juo dirba ilgos mašinos, tačiau jos sausakimšos. Tiesiog atsirado papildomų keleivių. Taip pat ir 6G: Naujoji Vilnia neprarado maršrutų (4 maršrutas nesiskaito), gavo dar 115, tačiau 6G (nors ir kursuoja žymiai dažniau, nei buvęs 44) turi daugybę keleivių.
            Taip pat bus ir čia. Net neabejoju, kad jau po savaitės, 7G važinėtų sausakimšas, net kai piko metu jis važiuotų kas 4 minutes. Taip pat nereikia pamiršti, kad 7G važiuotų tik trumpi autobusai.

            Man asmeniškai dar 1 greitojo idėja nepatinka, mat nėra gerai, kai autobusų parkas balansuoja ant ribos su (beveik) tvarkingų autobusų skaičiumi, o troleibusų yra perteklius.
            Čia jau nieko nepadarysi. Atkuriant 5 troleibuso maršrutą ir 26 autobuso maršrutą, nukentės keleiviai, kurių dauguma važiuoja atkarpoje Santariškės - Trakų st. Kaip jau minėjau, stebuklingu būdu, 1G tapo velniškai populiarus ne tik piko metu, bet ir dienos metu.

            Comment


              Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
              Siūlomas 7G maršrutas nuo 2014-2015 metų:
              7G Žirmūnai – Centras – Lazdynai
              Aš galvočiau, o kodėl ne iki žemųjų panerių? Man rodos pagal miesto VT tinklo padengimą toks būtų logiškesnis nei kartoti panašią atkarpą, kokia važiuoja (ar aptarnauja) 2G...

              Comment


                Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
                Aš galvočiau, o kodėl ne iki žemųjų panerių? Man rodos pagal miesto VT tinklo padengimą toks būtų logiškesnis nei kartoti panašią atkarpą, kokia važiuoja (ar aptarnauja) 2G...
                Iki Ž. Panerių iš Žirmūnų važiuoja troleibusai ir pilnai susitvarko (T6, T12), tuo labiau, ten nebūtų daug keleivių dienos metu. Tuo tarpu atkarpose Lazdynai - Centras ir Centras - Žirmūnai žmonių būtų ir dienos metu pakankamai. Verta paminėti, kad visuose maršrutuose, kur abu galiniai punktai yra arba miegamieji mikrorajonai, arba vienas galinis punktas persėdimo taškas, tie maršrutai sausakimši.

                7G kai kuriomis atkarpomis dubliuotų 4G (Minties - Lvovo), 3G (Žaliasis tiltas - M. K. Čiurlionio), 2G (Savanorių pr. - Miškiniai). Net 2G dubliuotų mažiausiai.
                Paskutinis taisė KitoksBrolis; 2013.12.06, 13:32.

                Comment


                  Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
                  Čia būtų panaši situacija kaip ir Pilaitėje.
                  Nesutinku, kad Pilaitę čia galima su kažkuo lyginti. Ten buvo dažnai kursuojantis transportas, kurį pakeitė. Lazdynai gi jo neturi ir transporto dažnumas tikrai nėra toks, kokio užtektų tokiam intervalui. Gali būti, kad Žirmūnuose visi rinktųsi autobusus ir jie būtų perpildyti, o į Lazdynus jau jie važiuotų tušti.

                  Lazdynuose yra žymiai daugiau maršrutų, tačiau jų kursavimo dažnis retesnis. Panaikinus 22 maršrutą, galima būtų reorganizuoti ir kitus maršrutus.
                  Pvz.: 21 sujungti su 116 (trasa būtų Lazdynėliai - Gudelių šilas - Lazdynai - Centras); 7 maršrutą galima būtų retinti, jį aptarnautų ne 7, o 6 autobusai.
                  Visi šie maršrutai turi savo keleivius, kuriems 7G būtų mažai aktualus. Ypač 21, kuris piko metu nuo centro iki "viršutinių" Lazdynų dažnai būna pilnut pilnutėlis, o toliau į Lazdynėlius vežamas oras.

                  Dar vienas niuansas - prognozavimas. 26 maršrutas kursavo retokai, dar buvo 5 troleibuso maršrutas, kuris irgi kursavo ne taip dažnai. Atsirado 1G, juo dirba ilgos mašinos, tačiau jos sausakimšos.
                  5, 15, 100 maršrutiniai taksi ir 05 autobusas susirinkdavo labai daug keleivių (tiek pat, ar net daugiau nei 26), o kur dar 5 troleibusas, kuris piko metu kursavo tikrai pakankamai dažnai. Kas gavosi juos panaikinus - akivaizdžiai matosi.

                  Tiesiog atsirado papildomų keleivių. Taip pat ir 6G: Naujoji Vilnia neprarado maršrutų (4 maršrutas nesiskaito), gavo dar 115, tačiau 6G (nors ir kursuoja žymiai dažniau, nei buvęs 44) turi daugybę keleivių.
                  6G yra išimtis - jo populiarumas mane tikrai stebina. O va dėl 115 paprieštarausiu - jis išdygo ne iš niekur, o vietoje maršrutinio taksi. Stebiuosi tik kaip nebuvo pagalvota, jog atsiradus galimybei važiuoti su miesto bilietu ir naudotis lengvatomis, keleivių labai padaugės ir pradžioje paleisti vos 2 mikroautobusai. Juk 115 irgi važiavo 2, bet jie kursavo daug dažniau ir kartais irgi būdavo perpildyti.

                  Taip pat bus ir čia. Net neabejoju, kad jau po savaitės, 7G važinėtų sausakimšas, net kai piko metu jis važiuotų kas 4 minutes. Taip pat nereikia pamiršti, kad 7G važiuotų tik trumpi autobusai.
                  Nelabai matau tokių priežasčių. Beje, į Lazdynus dabar iš centro važiuoja trumpi autobusai ir troleibusai, bet su keleivių srautais susitvarko.
                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                  Comment


                    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                    Gali būti, kad Žirmūnuose visi rinktųsi autobusus ir jie būtų perpildyti, o į Lazdynus jau jie važiuotų tušti.
                    Tada kiek transporto priemonių turėtų dirbti 7G (jeigu išvis manai, kad jis reikalingas)?

                    Comment


                      Manau, kad be jo galima apsieiti. Konkretaus skaičiaus nurodyti negaliu, bet Lazdynams 10 min. intervalo tikrai pakaktų. Bent pradžiai. Dėl Žirmūnų dalies - nesiimsiu prognozuoti, mat Žirmūnų g. keleivių srautus išmanau prastokai.
                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                      Comment


                        Žirmūnuose troleibusai puikiai susitvarko su keleivių srautais. Manau, kad apie jų pakeitimą autobusais galima bus kalbėti tik tada, kai autobusų trūkumo problema nebus tokia opi kaip dabar. Suprantu, kad pagrindinė pakeitimo priežastis- autobusai greitesni už troleibusus. Bet, kaip ir minėjau, kol autobusų trūksta, vargu ar verta juos keisti autobusais.
                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                        Comment


                          Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                          Bet, kaip ir minėjau, kol autobusų trūksta, vargu ar verta juos keisti autobusais.
                          Skaitykime atidžiau: galbūt 2014-2015 metais, kai privatininkai pasiimtų visus privežamuosius maršrutus.

                          Comment


                            Įdomu būtų sužinoti Jūsų nuomone dėl tokio pasiūlymo: 40 maršrutą padarant GRA. Aptarnautų privatininkas ir toliau, tačiau dėl sumažėjusio trasos įveikimo laiko (nes GRA maršrutas), galėtų važiuoti dar dažniau.
                            Stotelės: M. Lietuvio, L. Zamenhofo, S. Neries, Takas, Kaimelio, L. Giros, S. Stanevičiaus, Gelvonų, Šeškinės kalvos, Geležinio Vilko, Operos ir baleto teatras, Žaliasis tiltas. Atgal: ŽT, Europos aikštė, Sąjūdžio kelias, Šeškinės kalvos...
                            56 maršrutas naikinamas, dalis jo autobusų perduodami 10 ir 53 maršrutams.

                            M. Lietuvio – L. Zamenhofo (1 min)
                            L. Zamenhofo – S. Neries (1 min)
                            S. Neries – Takas (2 min)
                            Takas – Kaimelio (2 min)
                            Kaimelio – L. Giros (3 min)
                            L. Giros – S. Stanevičiaus (2 min)
                            S. Stanevičiaus – Gelvonų (2 min)
                            Gelvonų – Šeškinės kalvos (2 min)
                            Šeškinės kalvos – Geležinio Vilko (3 min)
                            GV – Operos ir baleto teatras (4 min)
                            Operos ir baleto teatras – ŽT (2 min)
                            Iš viso: 24 min

                            Comment


                              Kažkaip gerbiamasis užmiršote Jovaro, Šeškinės arba Saltoniškių stotelę
                              Daugiau mano nuotraukų >>
                              Mano rajonas ir apylinkės >>

                              Comment


                                Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                                Kažkaip gerbiamasis užmiršote Jovaro, Šeškinės arba Saltoniškių stotelę
                                Čia greitasis maršrutas. Jovaro st. šalia Stanevičiaus stotelės (taip pat vieną stotelę galima pavažiuoti bet kokių autobusu); Šeškinės stotelė nėra reikalinga, kadangi šioje vietoje svarbiausias punktas yra Šeškinių kalvos st.; Saltoniškių st. nestoja 3G, nes ten nėra daug keleivių.

                                Comment


                                  Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
                                  Įdomu būtų sužinoti Jūsų nuomone dėl tokio pasiūlymo: 40 maršrutą padarant GRA. Aptarnautų privatininkas ir toliau, tačiau dėl sumažėjusio trasos įveikimo laiko (nes GRA maršrutas), galėtų važiuoti dar dažniau.
                                  Stotelės: M. Lietuvio, L. Zamenhofo, S. Neries, Takas, Kaimelio, L. Giros, S. Stanevičiaus, Gelvonų, Šeškinės kalvos, Geležinio Vilko, Operos ir baleto teatras, Žaliasis tiltas. Atgal: ŽT, Europos aikštė, Sąjūdžio kelias, Šeškinės kalvos...
                                  56 maršrutas naikinamas, dalis jo autobusų perduodami 10 ir 53 maršrutams.
                                  Na čia jau pavadinčiau nesamone. 40 visos stotelės reikalingos, ypač Kražių (kur piko metu pilnas autobusas prisirenka), Ukmergės ir Paberžės. Pastarosios 2 išvis liktų be nieko, nes dar ir 56 būtų numarintas.
                                  Šio maršruto vienintelė problema - pernelyg ištemptas grafikas centro kryptimi. Pasakysiu taip - vieną darbo dienos vakarą (22 val.), kai eilinį kartą buvo užstatytas išvažiavimas iš žiedo Fabijoniškėse, autobusas vėlavo išvykti 10 min., bet stodamas visose stotelėse (keleivių dar buvo), iki Šeškinės st. grafiką pasivijo.

                                  Aš šiam maršrutui skirčiau tokį laiką ne piko metu:
                                  00:00 Mykolo Lietuvio st.
                                  00:01 Liudviko Zamenhofo st.
                                  00:03 Salomėjos Nėries st.
                                  00:05 Takas
                                  00:07 Kaimelio st.
                                  00:08 Pijaus Žadeikos st.
                                  00:10 Liudo Giros st.
                                  00:11 Pamiškė
                                  00:12 Simono Stanevičiaus st.
                                  00:13 Jovaro st.
                                  00:15 Gelvonų st.
                                  00:17 Gelvonėlio st.
                                  00:19 Šeškinės kalvos
                                  00:21 Šeškinė
                                  00:24 Saltoniškės
                                  00:26 Geležinio Vilko st.
                                  00:29 Alberto Goštauto st.
                                  00:30 Kražių st.

                                  T.y. 7 min. mažiau, negu yra dabar. Nors šiaip būtų gerai, jei SĮSP bent 3-4 min. nuimtų, nes važiuoti su privatininku šiuo maršrutu išvis katorga.
                                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                  Comment


                                    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                    Nors šiaip būtų gerai, jei SĮSP bent 3-4 min. nuimtų, nes važiuoti su privatininku šiuo maršrutu išvis katorga.
                                    Tada dar kartą kyla natūralus paprasto keleivio klausimas: kam yra įkurta Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija, jeigu ji niekaip nekovoja keleivių labui (bent jau vilniečių labui tai tikrai). Nežinau ar Jus turite ką nors bendro su ja, tačiau kažkokių tai darbų nematyti (o keleivių skundų vis daugėja).
                                    P.S. Tik nereikia kartoti man (kaip tai darė gerb. Ametistas), kad mažiau plepėčiau, o pats ką nors nuveikčiau.

                                    Comment


                                      Blogai, kad išsijungėt asmenines žinutes - čia gaunasi labiau asmeninis susirašinėjimas viešoje temoje.
                                      Asociacijos prioritetas - jos narių reikalai. Toliau eina žmonių kreipimaisi. Norint kažką nuveikti, reikia tam turėti daugiau laiko ir turėti patikimos medžiagos.
                                      Kažkaip keistai skamba toks priekaištas - "kodėl kažkas kitas (gal už ačiū) nesprendžia mano problemų?" Kadangi tikrai nesat abejingas VT problemoms, siūlau prisijungti prie NVTKA ir kartu su kitais nariais joje ką nors nuveikti.
                                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                      Comment


                                        Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                        Blogai, kad išsijungėt asmenines žinutes - čia gaunasi labiau asmeninis susirašinėjimas viešoje temoje.
                                        Asociacijos prioritetas - jos narių reikalai. Toliau eina žmonių kreipimaisi. Norint kažką nuveikti, reikia tam turėti daugiau laiko ir turėti patikimos medžiagos.
                                        Kažkaip keistai skamba toks priekaištas - "kodėl kažkas kitas (gal už ačiū) nesprendžia mano problemų?" Kadangi tikrai nesat abejingas VT problemoms, siūlau prisijungti prie NVTKA ir kartu su kitais nariais joje ką nors nuveikti.
                                        Tai nėra asmeninis susirašinėjimas, kadangi tikrai ne tik man rūpi, kuo užsiima šita asociacija (be abejo, jeigu kiti čia besilankantys entuziastai nepriklauso jai).
                                        Labai nustebino tas Jūsų "kodėl kažkas kitas (gal už ačiū) nesprendžia mano problemų?" Čia ne pelno siekianti asociacija, sukurta dirbti keleivių labui. Tai kaip tada suprasti, kad Jus, galbūt, nenorite dirbti keleivių labui, nes Jus neturite nei laiko, nei noro dirbti už "ačiū"? Tai koks tada šios asociacijos steigimo tikslas (be abejo, atsakymo galiu ir neišgirsti, juk "asociacijos prioritetas - jos narių reikalai")? Panašu, jog vadovaujatės viešųjų įstaigų/asociacijų principu - gyventojas neturi nieko žinoti.
                                        Nieko asmeniško.
                                        P.S. Ši tema yra "Hobis", todėl joje gali vykti tokios diskusijos.

                                        Comment


                                          Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
                                          Tai nėra asmeninis susirašinėjimas, kadangi tikrai ne tik man rūpi, kuo užsiima šita asociacija (be abejo, jeigu kiti čia besilankantys entuziastai nepriklauso jai).
                                          Labai nustebino tas Jūsų "kodėl kažkas kitas (gal už ačiū) nesprendžia mano problemų?" Čia ne pelno siekianti asociacija, sukurta dirbti keleivių labui. Tai kaip tada suprasti, kad Jus, galbūt, nenorite dirbti keleivių labui, nes Jus neturite nei laiko, nei noro dirbti už "ačiū"? Tai koks tada šios asociacijos steigimo tikslas (be abejo, atsakymo galiu ir neišgirsti, juk "asociacijos prioritetas - jos narių reikalai")? Panašu, jog vadovaujatės viešųjų įstaigų/asociacijų principu - gyventojas neturi nieko žinoti.
                                          Nieko asmeniško.
                                          P.S. Ši tema yra "Hobis", todėl joje gali vykti tokios diskusijos.
                                          Šį kartą tenka sutikti su Jūsų nuomone.
                                          Paskutinis taisė Naujaneriai; 2013.12.09, 08:52.
                                          Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X