Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Hobis: Viešasis transportas (planai, tvarkaraščiai ir kt.)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Kedainiai nemazas miestas ir keliaujanciu is Kauno lektuvu atsiranstu. Todel nesustojimas butu nelogiskas. Be to ir Kedainiu autobusu stotis salia magistralinio kelio, uzsukimas i stoti su trumpu pastovejimu uztruktu daugiausiai 10 min. Tuo labiau, kad visi autibusai is Kedainiu i Kauna vaziuoja keliu Vilnius - Klaipeda. Kelione is Vilnius i Siaulius nebutu ilgesne, nei dabar vaziuojanciais autobusais per Kauna (neuzsukant i miesta ar netgi uzsukant). Atitinkamai, kainos turetu buti iprastos tarpmiescio marsrutuose. Galbut tik vaziuojantiems i oro uosta butu galima pristaikaityti siek tiek didesnius tarifus. Kas, manau, neatbaidytu keleiviu, nes vis tiek butu pigiau nei dabar vaziuoti mikorautobusu. O vaziuoti su persedimu Kaune yra laiko gaisimas. Ar verta del 2-3 Lt brangesnio bilieto nei vaziuojant i Kauna + miesto autobusas?
    Sutinku, jog jeigu jau būtų toks maršrutas neužsukti į Kėdainius būtų nelogiška. Norint, jog žmonės iš Šiaulių, Kėdainių ar Vilniaus važiuotų būten šiuo maršrutu reikėtų bet dviejų-trijų reisų per dieną. Geriausiu atveju vieną mikroautbusą būtų galima pritaikyti prie vieno-dviejų lėktuvų atskridimų ar išskridimų. Turint galvoj, jog tolimi mikroautobusų reisai yra parkų nemėgstami, todėl ir pinigus į tolimos ateities perspektyvas kažin ar kas norėtų kišti.
    Daugiau mano nuotraukų >>>

    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

    Comment


      Kautra pastaruoju metu ypac suaktyvino mikroautobusu panaudojima net ir tolimuosiuose reisuose. Taip pat ir TOKS (pavyzdziui, Vilnius - Klaipeda). Nors as tame nieko perspektyvaus nematau.

      Comment


        Toks "suaktyvėjimas" yra tik todėl, jog nenorima leisti pustuščių didelių autobusų, taip bandoma bent kiek sutaupyti. Kurti, koreguoti ar atgaivinti kokį tolimą maršrutą ir aptarnauti jį mikroautobusais joks parkas nesutiktų.

        Perspektyvus ateityje galėtų būti tavo minėtas maršrutas, o ne mikroautobusų važinėjimas tolimais reisais
        Daugiau mano nuotraukų >>>

        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Kautra pastaruoju metu ypac suaktyvino mikroautobusu panaudojima net ir tolimuosiuose reisuose. Taip pat ir TOKS (pavyzdziui, Vilnius - Klaipeda). Nors as tame nieko perspektyvaus nematau.
          Na jeigu varyt didelį autobusą kai matyt jis nebūna pilnai užimtas ir jokios naudos nematau, tiesiog manau gal pagaliau susiprotės važinėt su žymiai ekonomiškesniais autobusais

          Comment


            Ka reiskia zymiai ekonomiskesniais? Mikroautobusai? Pamirsti juos reikia. Salyse, kur VT gerai isvystytas, nenaudoja tokiu transporto priemoniu. Gerai isvystytas - plati savoka. Bet trumpai tariant, kai daug zmoniu naudojasi VT ne del to, kad negaletu nusipirkti ir islaikyti autombilio.

            Comment


              Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
              Būčiau griežtai prieš tokius reisus tik kelis kartus per savaitę. Gabūt išeitis būtų vietoj Vilnius-Varėna dar vieną reisą paleisti Vilnius-Varėna-Druskininkai.
              Kodėl griežtai prieš? Argumentuok Kaip tik labai logiška organizuoti reisus tada, kai yra keleivių, o ne tuščiai važinėti.
              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

              Comment


                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                Ka reiskia zymiai ekonomiskesniais? Mikroautobusai? Pamirsti juos reikia. Salyse, kur VT gerai isvystytas, nenaudoja tokiu transporto priemoniu. Gerai isvystytas - plati savoka. Bet trumpai tariant, kai daug zmoniu naudojasi VT ne del to, kad negaletu nusipirkti ir islaikyti autombilio.
                Siūlau apsilankyti Londone ir Dubline, kur mažai užpildytuose priemiesčio maršrutuose naudojami MB markės mikroautobusai. Londone dar mažiau, bet Dubline tai daugiau... Naudoja ir vargo nemato, tik tau kažkodėl tas nepatinka

                O kodėl pradėta aktyviau naudoti mikroautobusus, aišku mums visiems - autobusai per mažai užpildomi, o mikroautobusai ryja mažiau kuro. Kam autobusais vežioti kelioliką žmonių? Sutinku, paslaugos kokybė krinta, bet gal geriau taip, negu karpyti reisus ir maršrutus?
                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                Comment


                  Parašė amiko Rodyti pranešimą
                  Kodėl griežtai prieš? Argumentuok Kaip tik labai logiška organizuoti reisus tada, kai yra keleivių, o ne tuščiai važinėti.
                  Galbūt miesto viešajame transporte tai ir būtų logiška, bet ne tarpmiestiniame. Pirmiausia dėl to, jog norimas efektas (keleivių padaugėjimas) yra gaunamas tik maždaug pirmus du-tris mėnesius, vėliau tas autobusas veža praktiškai tą patį keleivių skaičių, kaip ir kursuodamas kiekvieną dieną. Taip yra dėl to, jog atkrenta didžioji dauguma nuolatinių (kurie bent kartą per savaitę važiuoja šiuo maršrutu) klientų ir lieka tik atsitiktiniai, kurie neplanuoja savo kelionės. Nuolatiniai klientai pamatę, jog autobuso kursavimas praretintas pradeda ieškoti alternatyvų, kurios galioja ne tik toms keturioms dienoms, o visam laikui, kas dažnai atima keleivius ir iš kitų to AP aptarnaujamų reisų. Ir galiausiai, po tokio apkarpymo lieka tik vienas laiptelis žemyn - reiso panaikinimas.

                  Manau yra pakankamai priemonius "išgelbėti" tokį reisą. Pvz. mažesnės talpos transporto priemonė, tvarkaraščio koregavimas, papildomi sustojimai, suliejimas su kito maršruto trasa, maršruto trasos koregavimas.
                  Daugiau mano nuotraukų >>>

                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                  Comment


                    Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
                    Galbūt miesto viešajame transporte tai ir būtų logiška, bet ne tarpmiestiniame. Pirmiausia dėl to, jog norimas efektas (keleivių padaugėjimas) yra gaunamas tik maždaug pirmus du-tris mėnesius, vėliau tas autobusas veža praktiškai tą patį keleivių skaičių, kaip ir kursuodamas kiekvieną dieną. Taip yra dėl to, jog atkrenta didžioji dauguma nuolatinių (kurie bent kartą per savaitę važiuoja šiuo maršrutu) klientų ir lieka tik atsitiktiniai, kurie neplanuoja savo kelionės. Nuolatiniai klientai pamatę, jog autobuso kursavimas praretintas pradeda ieškoti alternatyvų, kurios galioja ne tik toms keturioms dienoms, o visam laikui, kas dažnai atima keleivius ir iš kitų to AP aptarnaujamų reisų. Ir galiausiai, po tokio apkarpymo lieka tik vienas laiptelis žemyn - reiso panaikinimas.

                    Manau yra pakankamai priemonius "išgelbėti" tokį reisą. Pvz. mažesnės talpos transporto priemonė, tvarkaraščio koregavimas, papildomi sustojimai, suliejimas su kito maršruto trasa, maršruto trasos koregavimas.
                    Kaip tik miesto VT būtų nelogiška, o priemiestiniuose veiktų tavo schema tik labai vietiniuose maršrutuose. O tarpmiestiniuose tai turėtų būti tik į naudą Na čia galima spėlioti, kiekvienas suprantame skirtingai, reikėtų stebėti, žiūrėti ir įsitikinti Bet galimybių tam neturime

                    Su paskutine tavo komentaro pastraipa visiškai sutinku - viskas logiška.
                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                    Comment


                      Tam, kad tokie autobusai, kursuojantys tik atskiromis savaites dienomis turetu ka vezti, reikia stipraus kasdien kursuojanciu autobusu "skeleto" tvarkarastyje. Keleiviams yra zeymiai patagiau, kai zino, kad autobusas kasdien vaziuoja ta ar kita valanda. O ne taip - pirmadieni 8, antradieni 8.45, treciadieni vel 8, ketvirtadieni 7.30, penktadieni 8, sestadieni 8,30, o sekmadieni is viso nevaziuoja...
                      Todel papildomi marsrutai ir tampa reikalingais tik tuomet, kai yra daugiau keleiviu: penktadieni nuo vidurdienio ir sekmadieni nuo vidurdienio (studentams vezti). Kai kada sestadieniais iki pietu, dar pirmadieniais rytais. Atitinkamai, pries sventes pagal penktadienio grafika, o paskutine sventes diena, jei ji nesutasmpa su sekmadieniu, pagal sekmadienio grafika.

                      Comment


                        Parašė amiko Rodyti pranešimą
                        Siūlau apsilankyti Londone ir Dubline, kur mažai užpildytuose priemiesčio maršrutuose naudojami MB markės mikroautobusai. Londone dar mažiau, bet Dubline tai daugiau... Naudoja ir vargo nemato, tik tau kažkodėl tas nepatinka

                        O kodėl pradėta aktyviau naudoti mikroautobusus, aišku mums visiems - autobusai per mažai užpildomi, o mikroautobusai ryja mažiau kuro. Kam autobusais vežioti kelioliką žmonių? Sutinku, paslaugos kokybė krinta, bet gal geriau taip, negu karpyti reisus ir maršrutus?
                        Ten tokiu marsrutu skaicius nuo viso autobusu marsurtu skaiciaus nesiekia net 10 proc., o perveza dar maziau nei 10 proc. keleiviu. Jie priklauso autobusu bendrovems, aptarnaujancioms marsrutus autobusais ir yra pilnai integruoti i VT sistema.
                        Del tarpmiestiniu autobusu marsrutu - as matau didele betvarke Lietuvoje. Nera nei vienos institucijos, kuri sukoordinuotu tarpmiestinius marsrutus. Dabar marsrutus nusistato patys vezejai. Valstybe tik pritaria isduodama licencija. Tuo tarpu nereti atvejai, kai pavyzdziui, is Kauno Kautros autobusas isvyksta i koki nors rajono miesta, o uz 20 min TOKS per Kauna irgi vaziuoja i ta pati miesta ta pacia trasa... Tai is kur bus keleiviu? Vaziuoja pustusciai, galiausiai paleidzia mikoautobusus. Tie dar labiau atbaido keleivius, nes neretai buna per mazi tokiems marsrutams...
                        Ne veltui Kautra, isigijusi Alytaus AP , Prienu AP eme optimizuoti marsrutus kai kuriomis kryptimis.

                        Comment


                          Tarpmiestiniai Lietuvoje įgiję privataus verslo rinką. Čia jie beveik nekontroliuojami ir vežėjai laiką ir kainas nusistato patys, kainų ribas tik nustato valdžia. Nemanau, kad tai labai blogai, vežėjams atrištos rankos ir jie gali važiavimo laikus derintis kaip tik nori.
                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                          Comment


                            Parašė amiko Rodyti pranešimą
                            Tarpmiestiniai Lietuvoje įgiję privataus verslo rinką. Čia jie beveik nekontroliuojami ir vežėjai laiką ir kainas nusistato patys, kainų ribas tik nustato valdžia. Nemanau, kad tai labai blogai, vežėjams atrištos rankos ir jie gali važiavimo laikus derintis kaip tik nori.
                            Tai gerai, kad patys gali nusistatyti, nes patys zino kokiu laiku geriau leisti autobusa ir kokia kaina geriausia, o ne tai kai jiems nustato kiti...
                            Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                            Comment


                              Parašė kaskas Rodyti pranešimą
                              Tai gerai, kad patys gali nusistatyti, nes patys zino kokiu laiku geriau leisti autobusa ir kokia kaina geriausia, o ne tai kai jiems nustato kiti...
                              Ir gerai, ir blogai. Lietuvoje verslas vis dar labai savanaudiškas ir maža verslininkų, kurie nėra sovietinio mąstymo - kol moka, tol didink kainą.
                              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                              Comment


                                Parašė kaskas Rodyti pranešimą
                                Tai gerai, kad patys gali nusistatyti, nes patys zino kokiu laiku geriau leisti autobusa ir kokia kaina geriausia, o ne tai kai jiems nustato kiti...
                                Laiko pasirinikimas yra ribotas, kadangi daugelį tarpmiestinių maršrutų aptarnauja keli vežėjai.
                                Daugiau mano nuotraukų >>>

                                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                                Comment


                                  Pateikiu naują eismo tvarkaraščių, maršrutų kūrimo ir keleivių srautų paskirstymo užduotį.

                                  Nuo 2010 m. gegužės mėn. iš Kauno oro uosto iš viso bus 80 skrydžių per savaitę, taip pat Ryanair atidarys angarą, padaugės darbuotojų. Palyginimui šiuo metu iš Kauno oro uosto Ryanair skrendama 9 kryptimis, o nuo gegužės bus 18 krypčių - dvigubai daugiau. airBaltic skrydžių skaičius lieka toks pats - viena kryptis į Rygą.

                                  Kauno oro uosto tvarkaraštis http://www.kaunasair.lt/index.php?la...s_tvarkarastis

                                  Užduotis: sukurti ne daugiau 1 autobusų ir ne daugiau 2 maršrutinių taksi maršrutų. Sukurti maršrutai neturi dubliuoti ir ardyti esamos Kauno miesto VT sistemos, neturi konkuruoti su esamais maršrutais.
                                  Esmė: su kuo mažiau maršrutų ir kuo mažiau reisų, naudojant esamas galimybes, sukurti kuo geresnį susisiekimą iš oro uosto į Kauną. Ir ne tik! Apmąstyti galimybes, kad tarpmiestiniai ir tarptautiniai autobusai užsuktų į oro uostą.
                                  Naudotis: http://www.autobusubilietai.lt/ ir www.iticket.lt, galima pamatyti reisus pro Kauno oro uostą (Karmėlavoje), šiuo metu šie maršrutai neužsuka į oro uostą, tačiau galėtų užsukti.
                                  http://www.kaunasair.lt/index.php?la...s_tvarkarastis
                                  http://www.marsrutai.lt/kaunas/#Routes/
                                  http://www.marsrutai.lt/kaunoraj/lt/#Routes/
                                  http://www.airport-express.lt/
                                  http://www.jonavosautobusai.lt/timetable/sec/19/4/

                                  Atlikti:
                                  1. sukurti ne daugiau 1 miesto autobusų maršrutą į Kauną. Sukurti tvarkaraštį pagal skrydžių tvarkaraštį. Autobusų skaičius turi būti kuo mažesnis. Gali būti ir ekspresinis maršrutas. Taip pat priderinti (pakeisti) esamą Kauno m. 29 autobuso tvarkaraštį.
                                  2. Sukurti ne daugiau 2 maršrutinių taksi maršrutus ir jiems tvarkaraščius.
                                  3. Įvardyti daugiausiai 30 proc. esamų tarpmiestinių ir tarptautinių maršrutų reisus, kurie galėtų užsukti į Kauno oro uostą.
                                  Įvardijimas: maršruto pavadinimas, kryptis, vežėjas, laikas, kada būtų oro uoste (maždaug, pagal atvykimą į arčiausiai esančią stotelę ir pridėjus ar atėmus atitinkamą laiką iki oro uosto).
                                  4. Įvardyti tikslius Kauno rajono 120 maršrutinio taksi laikus, kada mikroautobusas užsuktų į Kauno oro uostą. Turėtų būti maždaug perpus mažiau reisų nei dabar, nes jie ten dabar ir taip nevažiuoja, nors turėtų važiuoti (motyvuoja keleivių trūkumu).
                                  5. Su esamu reisų skaičiumi pakeisti Ollex maršrutų tvarkaraštį
                                  a) Kauno oro uostas - Vilnius; b) Kauno oro uostas - Klaipėda. Iš naujo nustatyti bilieto kainą, kurią siūlytumėt.

                                  Užduoties esmė: su esamais maršrutais ir sukuriant keletą naujų, padaryti kuo geresnį susisiekimą, atsižvelgiant į galimą keleivių skaičių.

                                  Užduotį atlikti iki 2010 m. vasario 28 d. Užduoties rezultatus paskelbti galima nuo 2010 m. vasario 27 d. Kas prisijungs?

                                  p.s., papildymas - užduoties atlikimas ir būdai nėra griežtai suvaržyti, galima koreguoti ir esamus Kauno m. maršrutus, kad būtų pasiektas optimalus sprendimas.
                                  Paskutinis taisė Ametistas; 2010.02.23, 10:33.
                                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                  Comment


                                    Minimalios išlaidos ir maksimalus efektas būtų - Kauno oro uosto ekspresas Oro uostas- Kalniečių pol. Nuo Kalniečių poliklinikos pakankamai geras susisiekimas su visu miestu ir nieko keisti nereikia. Biudžetiniai vilniečiai, kurie nenorės mokėti už tiesioginę kelionę, taip pat galės už pusę Ollex kainos pasiekti Vilnių. Geležinkelio ar autobusų stotys naktį keleivių nepasiūlys. Biudžetinis keliautojas vistiek naktį turės važiuoti su taksi, bet iš pagrindinių miegamųjų rajonų iki Kalniečių poliklinikos atvažiuos už pusę kelionės iki oro uosto kainos. Toks ekspresas galėtų važiuoti kas 30-40 min rytais nuo 4 val., dieną ir vakare rečiau. Vakare turėtų laukti paskutinio lėktuvo iki 24:00 ar 00:30.
                                    Dar paprasčiau- 29 paleisti šiuo maršrutu nuo 4:00 iki 6:00 ir nuo 23:00 iki 01:00.

                                    Comment


                                      Šiek tiek pataisysiu, Ryanair nuo gegužes - 120 skrydžių per savaitė, AirBaltic - 40 skrydžių per savaitė.
                                      Kaip jau minėjau, mano nuomone reikia ekspreso, grafikas kuo paprastesnis, t.y. kiekvienas turi žinoti kas kiek laiko maždaug važioja tas ekspresas. Racionaliai priderint grafika busimiems skrydžiams neišeis, kadangi skirtingom dienom lėktuvai kils/leisis skirtingu laiku.

                                      Comment


                                        Nešiukšlinkite šitos temos. Čia kalbame tik konkrečius dalykus ir čia renkasi viešuoju transportu besidomintys, čia rašome protingas mintis. O diskutuoti ir paistyti apie susisiekimą iš Kauno oro uosto galite temoje [KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas
                                        Parašė 118 Rodyti pranešimą
                                        Minimalios išlaidos ir maksimalus efektas būtų - Kauno oro uosto ekspresas Oro uostas- Kalniečių pol. Nuo Kalniečių poliklinikos pakankamai geras susisiekimas su visu miestu ir nieko keisti nereikia.
                                        Dar paprasčiau- 29 paleisti šiuo maršrutu nuo 4:00 iki 6:00 ir nuo 23:00 iki 01:00.
                                        1. Prie Kalniečių pol. nėra kur autobusui apsisukti, o reguliarių autobusais ir troleibusais aptarnaujamų maršrutų apsisukimas sankryžoje traktuotinas kaip nesaugus (veikiausiai nepritartų tokiam siūlymui Saugaus eismo komisija).
                                        2. Iš oro uosto dažnas keliauja su lagaminais, o perlipti prie Kalniečių pol. - prasta mintis, dėl kurios kyla tokios problemos:
                                        a) daugėja perlipimų skaičius, vykstantiems toliau mieste (ir juo labiau vykstantiems iš aut. ar gel. stočių į kitus miestus).
                                        b) nėra patogaus ir greito susisiekimo su Kauno gel. ir aut. stotimis.

                                        Maršrutas iki Kalniečių pol. tarsi neišbaigtas - žmonės išmetami miesto pradžioje, o vykstantiems iki kitų mikrorajonų - sukuriamos didelės problemos dėl perlipimų (jų skaičius padidėja). Trumpai tariant - nevykusi mintis.

                                        29-asis miesto maršrutas aptarnauja ne tik oro uostą, todėl jo eismo organizavimas naktį sukeltų per daug nuostolių, kad tai pasiteisintų. Geriau tokiu metu kursuotų tik tas vienas privatus ekspresas.
                                        Parašė eXtuning Rodyti pranešimą
                                        Šiek tiek pataisysiu, Ryanair nuo gegužes - 120 skrydžių per savaitė, AirBaltic - 40 skrydžių per savaitė.
                                        Kaip jau minėjau, mano nuomone reikia ekspreso, grafikas kuo paprastesnis, t.y. kiekvienas turi žinoti kas kiek laiko maždaug važioja tas ekspresas. Racionaliai priderint grafika busimiems skrydžiams neišeis, kadangi skirtingom dienom lėktuvai kils/leisis skirtingu laiku.
                                        Hm, iš kur tiek priskaičiavai? Gal sudėjai atvykimo ir išvykimo reisus?
                                        Kaip suprasti grafikas kuo paprastesnis? Kas keleiviui yra paprastas grafikas?
                                        Paskutinis taisė Ametistas; 2010.02.23, 19:46.
                                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                        Comment


                                          Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                          Hm, iš kur tiek priskaičiavai? Gal sudėjai atvykimo ir išvykimo reisus?
                                          Kaip suprasti grafikas kuo paprastesnis? Kas keleiviui yra paprastas grafikas?
                                          Taip sudėjau. Visi taip skrydžius skaičiuoja.
                                          Paprastas grafikas man - daugmaž tolygiai paskirstytas laike. Dabar kai skrydžiai vyks visa diena srautai irgi pasiskirstys. Vieni jaučiasi saugiau atvykdami i oro uostą 3 valandas prieš skrydį, kiti taupo laiką ir atlekia likus valandai. Joks, net pats protingiausias valdininkas nesudėlios visiems patogaus grafiko pritaikyto busimam skrydžiu tvarkaraščiui.
                                          Aš norėčiau, kad greitasis autobusas kursuotu bent jau kas valanda, nepriklausomai nuo skrydžių tvarkaraščio.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X