Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Hobis: Viešasis transportas (planai, tvarkaraščiai ir kt.)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Ko gero, 76-ojo autobuso pratęsimas iki Ateities g. buvo vienas iš nedaugelio protingų pastarojo meto valdžios sprendimų. Niekuomet nesupasdavau autobuso, tuščiai besivalkiojančio miesto pakraščiu. Tad dabar, jau nebeaktualu derinti jo tvarkaraščio su 36-u. Jis ir taip neblogai priderintas.

    36-ojo grafikas- čia, aišku, atskira tema Bet aš tikrai nesiūlyčiau leisti visus 6 autobusus į Pagubę. Ryškiai per daug, be to, sunkoka jiems bus prasivažinėt prie Pagubės sodų. Geriau jau apskritai naikinti jo važiavimus į Pagubę, tuomet grafiko vientisumas (jokių užvažiavimu ar pratęsimų "kai kuriais reisais") leis lengviau spręsti šių dienų "bardaką".

    Kuom gi tada pakeisti 36-ą Pagubėje? Na, 76-ą aš atmesčiau . Kam jo užvažiavimu į Pagubę dirbtinai retinti tvarkaraštį ? Mano pasiūlymas- tai gelbėjimo planas... 87-ajam maršrutui
    Kodėl gi jo nepratęsus iki Pagubės ? Juk tarp D.Gulbinų žiedo ir Pagubės yra puikus asfaltuotas kelias...! Aišku, tuomet teks dabartinį vieną 87-o autobusą leisti visą dieną, pridėti dar vieną pikinę mašiną, bet tai investicijos, kurios atsipirks . Be to, jis būtų žymiai patogesnis Pagubės gyventojams, kadangi nuveštų juos į miestą daug greičiau nei 36.
    Žinote, kažkaip pastaruoju metu pasikeitė mano nuomonė apie 87-ąjį maršrutą. Jis mano akyse jau nebe tuščias pinigų leidimas Supratau, kad protingai pagalvojus (ne tik VT srityje) galima 87 dar ir kaip pelningai panaudoti.. Visų pirma- Gulbinų ežeras. Kažkaip visi poilsiautojai dažniausiai traukia į Balsį, o Gulbinų ežeras- ne mažiau tyras ir gražus gamtos kampelis- yra primirštas. Kodėl gi nesutvarkius jo krantinės, neįrengus persirengimo kambarių, WC, automobilių aikštelės ir tt. ? Kodėl nepradėjus populiarinti šią vietovę tarp poilsiautojų ? Juk tai naudinga ne tik savivaldybei, bet ir verslininkams, kurie galės nemažai užsidirbti teikdami paslaugas ? Taigi kodėl neįkūrus naujos poilsiavietės ? Tuomet, profesionaliai apskaičiavus poilsiautojų srautus ir pagal juos priderinus 87-ojo autobuso tvarkaraštį, būtų galima jį padaryt pelningu bent šiltuoju metų laiku.
    Na, apie 87 į Pagubę jau kalbėjau
    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
    Marsrutai.lt tinklaraštis!
    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

    Comment


      Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
      Ko gero, 76-ojo autobuso pratęsimas iki Ateities g. buvo vienas iš nedaugelio protingų pastarojo meto valdžios sprendimų. Niekuomet nesupasdavau autobuso, tuščiai besivalkiojančio miesto pakraščiu. Tad dabar, jau nebeaktualu derinti jo tvarkaraščio su 36-u. Jis ir taip neblogai priderintas.

      36-ojo grafikas- čia, aišku, atskira tema Bet aš tikrai nesiūlyčiau leisti visus 6 autobusus į Pagubę. Ryškiai per daug, be to, sunkoka jiems bus prasivažinėt prie Pagubės sodų. Geriau jau apskritai naikinti jo važiavimus į Pagubę, tuomet grafiko vientisumas (jokių užvažiavimu ar pratęsimų "kai kuriais reisais") leis lengviau spręsti šių dienų "bardaką".

      Kuom gi tada pakeisti 36-ą Pagubėje? Na, 76-ą aš atmesčiau . Kam jo užvažiavimu į Pagubę dirbtinai retinti tvarkaraštį ? Mano pasiūlymas- tai gelbėjimo planas... 87-ajam maršrutui
      Kodėl gi jo nepratęsus iki Pagubės ? Juk tarp D.Gulbinų žiedo ir Pagubės yra puikus asfaltuotas kelias...! Aišku, tuomet teks dabartinį vieną 87-o autobusą leisti visą dieną, pridėti dar vieną pikinę mašiną, bet tai investicijos, kurios atsipirks . Be to, jis būtų žymiai patogesnis Pagubės gyventojams, kadangi nuveštų juos į miestą daug greičiau nei 36.
      Žinote, kažkaip pastaruoju metu pasikeitė mano nuomonė apie 87-ąjį maršrutą. Jis mano akyse jau nebe tuščias pinigų leidimas Supratau, kad protingai pagalvojus (ne tik VT srityje) galima 87 dar ir kaip pelningai panaudoti.. Visų pirma- Gulbinų ežeras. Kažkaip visi poilsiautojai dažniausiai traukia į Balsį, o Gulbinų ežeras- ne mažiau tyras ir gražus gamtos kampelis- yra primirštas. Kodėl gi nesutvarkius jo krantinės, neįrengus persirengimo kambarių, WC, automobilių aikštelės ir tt. ? Kodėl nepradėjus populiarinti šią vietovę tarp poilsiautojų ? Juk tai naudinga ne tik savivaldybei, bet ir verslininkams, kurie galės nemažai užsidirbti teikdami paslaugas ? Taigi kodėl neįkūrus naujos poilsiavietės ? Tuomet, profesionaliai apskaičiavus poilsiautojų srautus ir pagal juos priderinus 87-ojo autobuso tvarkaraštį, būtų galima jį padaryt pelningu bent šiltuoju metų laiku.
      Na, apie 87 į Pagubę jau kalbėjau
      36 maršruto autobusas važiuoja į Pagubę dėl to, kad už St. Naujaneriai realybėje yra Krakiškės būtent dėl jų ir važiuoja į Pagubę, nes už St. Naujaneriai yra St. Paežerys, Diemedis, (St. Pagubės Sodai yra papildoma stotelė), ir Gulbinų St. (Pagubės g.), prieš Pagubės St., tai 87 turėtų važiuoti iki St. Naujaneriai arba iki St. Balsiai tai būtų greitasis maršrutas iš kito miesto galo.
      Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

      Comment


        Parašė amiko Rodyti pranešimą
        Deja, dėl darbų pertekliaus veikiausiai neapsiimsiu
        Čia yra neskubu, tai galima atlikti kai neturėsi darbų nors ir metus laiko.
        Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

        Comment


          Parašė Mettal Rodyti pranešimą
          Tada šitos stotelės dar nebuvo. Informacija imta iš realaus tuo metu galiojusio grafiko.



          Terminas tai tikrai ilgokas netgi . Apsiimsiu sutvarkyti iki ~balandžio 15d. - iki tada pateiksiu naują varinatą, kurį galėsi pakritikuoti, kaip ten gyvenantis .
          Šiaip vien perskaitęs pranešimą, radau nemažą trūkumą - pietūs turi būti mažiausiai 30 min. Esminė naujo grafiko problema - "pravalai" dienos metu, kai autobuso intervalas nuo 15 iki 50 min. Bandysiu šią problemą spręsti leisdamas į Pagubę ne 3, o jei reikės visus autobusus, kad intervalas būtų normalus.
          Dėl 76 naujo grafiko galiu pasakyti kol kas tik tiek, kad negražiai gavosi tas 1 val. trūkis ryte iš Birelių, o reisai iš Ateities st. 22:02 ir 22:38 yra nereikalingi dėl to, kad net ir 36-as 22:30 veža orą. Šiaip pretenzijų dėl 36 darbo laiko neturiu. Beje, 76-am toks grafikas labiau tiktų vasaros periodui, o žiemai galima būtų palikti 1 mašiną, nes nėra ten jau tiek daug žmonių. Kad nepatogus grafikas tau - sutinku - galėjo ir geriau su 55 arba 75 derinti.
          Aš tokį laiką daviau dėl to, kad galbūt dirbate visi, o vasarą yra atostogos, o paskutinius tuos laikus daviau dėl to, kad po renginių būtų kuom grįžti namo. Pvz., Kovo 11 dieną, Katedros aikštėje buvo koncertas dėl 36 maršruto autobuso paskutinio reiso negalėjau važiuoti į tą koncertą, nes tas koncertas prasidėjo 21 val., o baigėsi 23 val., dėl to tiek 36 tiek 76 daviau vėlesnius laikus, kad būtų galima grįžti iš koncertų ir renginių. O dėl tos pertraukos dėmesį atreipiau, kad St. Naujaneriai vienas autobusas savaitgaliais stovi 29 min., kitas 26 min., o Žalgirio St., 35-40 min., dariau pagal www.vilniustransport.lt esamą tvarakarštį. Čia yra tik siūlomas mano tvarkaraštis, o vasarai dar tik kuriu. Bet turiu problemų su savo kompiuterio monitoriumi. Kai sukursi parašyk kokiam sezonui skirtas tvarakarštis. Sutinku su tavo atlikimo variantu. Lauksiu tavo variantų. O didžiausiai srautai būnai tik ryte nuo 5:30 iki 10:00val., darbo dienomis, šeštadieniais nuo 10:00 iki pietų, sekmadieniais po pietų. Pagal realią situaciją pastebėjau, kad daugiausia keleivių važiuoja iki St. Balsiai.
          P. S. Kovo 14 dieną 16:56 val., 36 maršruto autobuse surašinėjo kiek važiuoja keleivių. Sakė, kad vasara 36 darbo dienomis bus mažiau reisų, o poilsio dienomis duos daugiau reisų.
          Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

          Comment


            Na tai jau ne pirmas atvejis, kai yra surašinėjami keleiviai šiame maršrute . Tik neapsigaukit - st. Naujaneriai nepietauja nė vienas autobusas. Ten tik atstovos tokios dėl Pagubės grafikų. Iki Pagubės vakarais važiuoja labai mažai žmonių, todėl po vakarinio piko galima nuimti porą reisų arba juos išstumdyti, kad būtų didesnis intervalas.
            Manau, kad nėra tikslinga vien dėl renginių laikyti tokius vėlyvus reisus, tačiau vasaros sezonui 36-u visai neprošal būtų reisas po 23 val. Šiaip malonu girdėti, kad ruošiamasi dažninti eismą savaitgaliais.
            Vilnietizz, deja, 76 ir 36 derėtų paderinti, nes vakare yra toks labai šaunus momentas, kai iš Naujanerių važiuoja Pagubės autobusas, tada po ~5 min. 76-as, o dar po 5 min. važiuoja Naujanerių autobusas...
            87-ą autobusą galima bus dažninti tada, kai bus normalus žiedas Gulbinų gyvenvietėje (antraip iki ežero eiti nemažas gabalas) ir bus poreikis leisti tokį autobusą iki Naujanerių. Teisingai centras85 sakė, kad jei jau taip leisti, tai tik iki Naujanerių, nes vien iki Pagubės st. jis orą vežios. Šiaip 76-ą galima paleisti ir per Pagubę, bet tada reikės 1 papildomo autobuso (2 mašinos dirbančios 2 pamainas) ir kentės susisiekimas su centru.
            Beje, 87-u maršrutu dirbantis autobusas iš tikrųjų dirba ne pertraukiamu, o 2 pamainų grafiku - ne piko metu jis važiuoja 24-u maršrutu.
            Viešojo transporto temų rodyklė >>

            Comment


              Parašė centras85 Rodyti pranešimą

              <....> Buvome pas susisiekimo ministra del dvieju aktualiu klausimu: tai 36 marsruto pratesimas iki Skirgiskiu Susitikimu visi trys esame patenkinti, ministras mus prieme labai siltai. Suteike labai daug vilciu ir vienu <....> klausimu. Palikome ir rastus lauksime teigiamu pokiciu ir pirmiausia 36 iki musu. Gal vistik bendrom jegom ledus pralauzim.

              Šaltinis: www.skirgiskes.lt

              Ir ką dabar manote apie 36 maršruto autobusą?

              Pagal aukščiau esantį tekstą siūlau sukūrti autobusų tvarkaraštį iki Skirgiškių. Nėra skirtumo kurio ar 36 ar 76 autobusų pratęsimas būtų iki Skirgiškių.
              Kaip sukūrsite nekritikuosiu. Dabar 36 yra piko valandom darbo dienomis 6, nepiko valandom 4. Poilsio dienom 3. 76 visomis dienomis 1.
              Užduotį reikia atlikti per du mėnesius tai yra iki Gegužės 31 dienos.

              Nelabai palaikau idėją dėl 36-ojo autobuso paleidimo iki Skirgiškių.
              Visus 6 autobusus iki ten leisti- visiškai nepasimoka, nes Skirgiškėse ne toks jau ir didelis keleivių srautas. O leisti "kai kuriuos reisus" dar baisiau- prasidės tikra makalynių makalynė tvarkaraštyje Geriau jau dabartinį bardaką tvarkyti )))
              76 irgi kaip variantas į Skirgiškes netinka, kadangi labai jau retės intervalas maršrute, kuriame ir taip tik viena mašina

              Nors, šiaip tai VT Skirgiškėse iš tiesų reikalingas. Bet aš nesiūlyčiau pratęsti iki jų nei 36 nei 76.
              centras85, tavo siūlomuose tvarkaraščiuose 76-ajam maršrute siūlei pridėti dar vieną mašiną. Bet pačiuose reisuose iki Birelių užtenka 1.
              Nors aš siūlyčiau palikti 76-ąjį kaip yra, o kartu paleisti naują maršrutą (kad ir 76A), kuriame naudoti 1 autobusą. Maršrutas važinėtų trasa "Ateities g.-Balsia-Naujaneriai-Skirgiškės" ir jo tvarkaraštis nelabai skirtųsi nuo dabartinio 92-ojo. Kaip matau iš sodininkų srautų, geriausia autobusą leisti 6.30-19 h. Visa reikalinga infrastruktūra jau įrengta. tai ir patogus žiedas Skirgiškėse, Ir Juozapiškių st, likę dar nuo 76-ojo važinėjimų į Europos Parką. Beje, užvažiavimų į Europos Parką daryti nesiūlyčiau.
              Labai gaila, bet tuomet 92 egzistavimas neteks prasmės
              Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
              Marsrutai.lt tinklaraštis!
              SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

              Comment


                Nemanau, kad labai apsimokės leisti VT į Skirgiškes, kurios yra Vilniaus rajonas, o ne miestas. Visiškai suprantamas yra žmonių noras turėti geresnį susisiekimą, bet nejaugi 92 maršruto mikroautobusai (net ne autobusai!) važiuoja tokie perpildyti ir taip neįtikėtinai retai? Ten yra rajonas ir ten važiuoja rajono transportas (išimčių, tokių kaip Skaidiškės, Rudamina prašau neanalizuoti - ten yra visiškai kitokia situacija). Aš asmeniškai nesu prieš tokius pakeitimus, tačiau tai yra sunkiai įgyvendinama dėl politinių ir biurokratinių kliūčių .
                Iš dalies, važiavimai į Skirgiškes būtų naudingi 36-o maršruto grafiko stabilizavimui (tiek į Pagubę, tiek į Skirgiškes važiavimo laikas yra panašus), bet kad grafikas nevirstų vaivorykšte, būtų tikslinga skaidyti 36 į 2 maršrutus. Mano nuomone, 36 ir 36A variantas atkrenta, nes tada iškart būtų asociacijos su 76-u (jis iki 2003-06-01 buvo 36A). Čia, aišku, geriau žinos centras85, ar dar gyvas vietinių žmonių atmintyje yra 36A ar jau ne .
                Kalbant apie 76, tai yra kad ir toks variantas: paleisti 1 šio maršruto autobusą įprasta trasa, o kitą - iki Pagubės. Darbo dienomis piko metu papildomai iki Pagubės važinėtų 2 36-i (derinant su 76), savaitgaliais 36 ir 76 važinėtų taip, kaip yra dabar. Darbo dienomis visi 36 reisai būtų sutrumpinti iki Naujanerių, išskyrus pikinius reisus į Pagubę. Beje, 76A man skamba labai juokingai - 36AA . Paprasčiau yra tiesiog 83.
                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                Comment


                  Kiek žinau 36A jau beveik visi pamiršo.
                  Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                  Comment


                    Kiek žinau miesto savivaldybė sutinka pratęsti 36 maršruto autobusą iki Skirgiškių, bet tam priešinasi Vilniaus rajono savivaldybė.
                    Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                    Comment


                      Na čia savaime aišku, kad priešinsis, nes nenori kompensuoti nuostolius ir išlaikyti lengvatininkus.
                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                      Comment


                        36-ju 2 autobusai į Pagubę kursavo 2007-12-21-2008-01-27 tai buvo piko valandomis, o dienos metu 1. Bet Pagubės gyventojai pasiskundė, kad jiems daug dažniau kursavo 76 nei 36 tada pridėjo dar 1 36.
                        Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                        Comment


                          92 darbo dienomis paskutinis į miestą 17:30 val., iš miesto 18:30 val. Savaitgaliais į paskutinis į miestą 16:30 val., iš miesto paskutinis 17:00 val. Savaitgaliais kursuoja tik trys kartus per dieną.
                          Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                          Comment


                            Kiek žinau, kad Skirgiškiečiai nori tokio transporto, kuris kursuotų iki 22:00 - 23:00 val.
                            Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                            Comment


                              Na, man, kaip besidominčiam keleivių srautais, tas 36-as iki Skirgiškių būtų tas pats kas 25 poilsio dienomis - žmonių 0. Kadangi ten jau yra transportas, tai reikia siekti, kad būtų daugiau 92-ojo reisų, o ne važinėtų miesto autobusas. Atvirai pasakysiu savo nuomonę apie skirgiškiečius - jie nori per daug (yra toks labai geras rusiškas žodis, kuriam lietuviško atitikmens nesugalvoju - "зажрались" - jis juos puikiai apibūdina). Iki tokios gyvenvietės nereikalingas toks dažnas transportas, o jeigu ir būtų leidžiamas, tai jo kas 2 valandas iki ~20 val. pilnai pakaktų. Tas noras, kad važiuotų iki 22-23 val. yra net juokingas - jeigu 36 veža orą iki Balsių paskutiniu reisu, o iki Naujanerių ten išvis vakuumas, tai kas ten į tas Skirgiškes tokiu laiku važiuos... Pats faktas, kad "kada nors prireiks" ir "bus labai patogu" nuostolių nekompensuos ir autobusai net ir po renginių iki ten važiuos tušti.
                              Palaikau vėlėsnių reisų vykdymą tais atvejais, kai jie yra specialiai pridedami tos dienos, kai vyksta renginys, metu. 36-am vasarą (visada atsiras keleivių, per ilgai užsisėdėjusių prie ežero) dar vienas reisas nepamaišytų .
                              Viešojo transporto temų rodyklė >>

                              Comment


                                ar aš kažką praleidau, ar nepastebėjau, kaip savanorių pr paneriuose sunaikino A juostą? gal ten tikrai nereikėjo, bet jau tikrai aš žinau kur tokios reikia

                                geriau paaiškinkit, ar įmanoma tokių ženklų kombinacija:

                                privalumai:
                                žinoma greičiau juda viešasis transportas
                                nereikia paišyti A juostų, nes pirmiausiai turi būti vadovaujamasi ženklais, tik tada kelio ženklinimu. finansinės sąnaudos - tik keli kelio ženklai

                                trūkumai:
                                verks vairuotojai (moralinis diskomfortas)
                                kamštuko ilgis padvigubėja (bet patys kalti, kad važiuoja nuosavu transportu)
                                su lietuviška vairavimo kultūra gali būti užkištos sankryžos, ypač kai iš kokios apkasų g. suktų į dešinę ir bandytų persirikiuoti į antrą juostą

                                išvada: šėtoniškas pasirinkimas eilinį kartą - arba viešojo transporto greitis, arba daug automobilių ir toliau visi solidariai dūstame kamštyje. o aš tia už viešąjį transportą piko valandomis

                                jei įmanoma, tai kokios problemos tokiais pasinaudoti per vakarinį arba rytinį piką? pvz čia bandomąja trasa šią atkarpą paversti (kur raudoni kryžiukai, ten ženklo vieta )

                                ką manot?

                                Comment


                                  Pridėsiu dar prie savo užduoties apie stoteles.

                                  Kada pagaliau normaliai įformins Konstitucijos st (Konstitucijos pr., į Europos aikštės pusę) ?

                                  Nes ten tik įvaža ir paviljonas įrengtas, o nei tvarkaraščių, nei net stotelės ženklo nėra! O tai juk miesto centras! Ir stotelė labai naudojama, ir joje daug transporto kursuoja, o nepatyrę VT srityje žmonės gali net nesuprasti, kad ši stotelė YRA
                                  Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                  Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                  SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                  Comment


                                    Dėl minėtosios stotelės "apiforminimo" reikia kreiptis į Susisiekimo paslaugas, kad jie ten išsijudintų. Šiaip nors ir stotelė yra centre, bet tiek šita, tiek esanti kitoje prospekto pusėje, yra nelabai populiarios.
                                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                    Comment


                                      O kam konkrečiai reikia rašyti apie stoteles ?
                                      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                      Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                      Comment


                                        Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                        O kam konkrečiai reikia rašyti apie stoteles ?
                                        Aš tai rašau į Vilniaus miesto savivaldybės eismo skyrių, kuris koordinuoja autobusų ir troleibusų maršrutus bei įrenginėja naujas stoteles ir pastato naujus stotelių ženklus. Jeigu reikia galiu duoti el. paštą.
                                        Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                        Comment


                                          Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
                                          ar aš kažką praleidau, ar nepastebėjau, kaip savanorių pr paneriuose sunaikino A juostą? gal ten tikrai nereikėjo, bet jau tikrai aš žinau kur tokios reikia

                                          geriau paaiškinkit, ar įmanoma tokių ženklų kombinacija:
                                          Atvaizdas

                                          privalumai:
                                          žinoma greičiau juda viešasis transportas
                                          nereikia paišyti A juostų, nes pirmiausiai turi būti vadovaujamasi ženklais, tik tada kelio ženklinimu. finansinės sąnaudos - tik keli kelio ženklai

                                          trūkumai:
                                          verks vairuotojai (moralinis diskomfortas)
                                          kamštuko ilgis padvigubėja (bet patys kalti, kad važiuoja nuosavu transportu)
                                          su lietuviška vairavimo kultūra gali būti užkištos sankryžos, ypač kai iš kokios apkasų g. suktų į dešinę ir bandytų persirikiuoti į antrą juostą

                                          išvada: šėtoniškas pasirinkimas eilinį kartą - arba viešojo transporto greitis, arba daug automobilių ir toliau visi solidariai dūstame kamštyje. o aš tia už viešąjį transportą piko valandomis

                                          jei įmanoma, tai kokios problemos tokiais pasinaudoti per vakarinį arba rytinį piką? pvz čia bandomąja trasa šią atkarpą paversti (kur raudoni kryžiukai, ten ženklo vieta )
                                          Atvaizdas

                                          ką manot?
                                          Taip reikėtų Kalvarijų g., A juostos nes jį darbar yra nuo St. Pušynas iki St. Baltupiai, ir Nuo Verslo Centro Alfa iki St. Pramogų Arena.
                                          Nuo 15 iki 18 val., reiškia, kad negalima važiuoti ir A juosta lengvosiomis mašinomis lygtais.
                                          Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X