Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Hobis: Viešasis transportas (planai, tvarkaraščiai ir kt.)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą
    Viešojo transporto vairuotojai yra tokie patys žmonės, kaip ir Jūs, ir norite juos palikti be normalios pietų pertraukos ir kad viską suvalgytų per 8-15 minučių. Pietų pertrauka turi būti normali, kad galėtų neskubėdamas papietauti ir pailsėti.
    Prie Fulgur pranešimo dar galiu pridėti, kad tikrai ne kiekviename maršrute bus pačios minimaliausios pertraukos. Šeštadalio taisyklė juk ir sako, kad atstovų laikas turi būti bent jau šeštadalis nuo vairavimo laiko. Tai jeigu vienas ratas A>B>A yra 40+40 min., išeina, kad atstova turi būti bent 20 min. Pvz.:
    A aikštė išv. 0:00
    B žiedas atv. 0:40
    B žiedas išv. 0:42
    A aikštė atv. 1:22
    A aikštė išv. 1:45
    ...
    Tai iš principo vairuotojas gali „normaliai valgyti“ vos ne kas pusantros valandos, ir jam dar už visas atstovas (šiuo atveju neskaitant dviejų) mokama.
    O juk Vilniuje daugelio maršrutų važiavimo laikas tikrai daugiau negu 30-40 min.

    Kitas dalykas – kaip straipsnyje rašoma, šeštadalio taisyklei taikoma minimali atstovos trukmė 10 min., tačiau tarifine sutartimi galima susitarti ir minimum 8 min. Aš įsivaizduočiau, kad čia turimas omenyje šiek tiek didesnis tarifas už valandą tose pamainose, kur atstovos trumpesnės (manau, tai būtų logiška). Ir dar – juk dėl nuolatinės rotacijos nebūtų taip, kad kažkurie nuskriausti vairuotojai amžinai turi dirbti pagal tas pamainas su trumpomis atstovomis.

    100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

    Comment


      Tai vat problema ir yra tame, kad nesusitaria meras su VVT profsąjungom. Kaip tyčia šiuo metu Europos a. yra palapinė, plakatai ir būrys nepatenkintų žmonių.
      Vairuotojai gal ir nebūtų prieš, jeigu tos mažesnės nei 30 min. pietų pertraukos būtų apmokamos, t.y. įskaičiuotos į įprastą darbo laiką bei darbdavys nedarytų spaudimo vytis grafiką pietų pertraukos sąskaita.
      Viešojo transporto temų rodyklė >>

      Comment


        Parašė Mettal Rodyti pranešimą
        Tai vat problema ir yra tame, kad nesusitaria meras su VVT profsąjungom. Kaip tyčia šiuo metu Europos a. yra palapinė, plakatai ir būrys nepatenkintų žmonių.
        Vairuotojai gal ir nebūtų prieš, jeigu tos mažesnės nei 30 min. pietų pertraukos būtų apmokamos, t.y. įskaičiuotos į įprastą darbo laiką bei darbdavys nedarytų spaudimo vytis grafiką pietų pertraukos sąskaita.
        O tai dabar už atstovas nemokama? O kad pertraukos negalima nubraukti dėl vėlavimo, tai čia kaip ir aišku.
        Pagal šeštadalio taisyklę išeina, kad vairuotojui mokama už visą pamainą, nebent dvi ar trys atstovos atitinka suskaidytos pertraukos minimalią trukmę (2x20 ar 3x15 min) ir tik būtent tos dvi ar trys pertraukos yra neapmokamos.
        100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

        Comment


          Už įprastas atstovas mokama, bet kai yra pietų pertrauka - ne. Yra tik praktika turėti ~20 min. atstovą trumpose pamainose (pvz. 4-5 val.)

          Va kaip tik kitoje temoje įdėta straipsnio santrauka dėl VVT vairuotojų, reikalaujančių geresnių darbo sąlygų: https://www.miestai.net/forumas/foru...53#post1912253 Tai čia ir yra ta problema, kad jeigu būtų dar trumpesnės pietų pertraukos (kad ir apmokamos), koją kiša arba neteisėtas darbdavio spaudimas atlikinėti reisus vietoje darbuotojui priklausančios pietų pertraukos (bent 30-45 min.) arba pačių vairuotojų leidimas būti išnaudojamiems.
          Paskutinis taisė Mettal; 2021.09.15, 15:40.
          Viešojo transporto temų rodyklė >>

          Comment


            Atrodo, dabar problema kyla iš abiejų pusių. Vieni leidžiasi išnaudojami, kiti išnaudoja. Ir išvis, kam tada tie visi GPS'ai, jeigu nuolatos vyksta vėlavimai ir tvarkaraščiai netaisomi.
            100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

            Comment


              Sveiki, gerbiami VT kolegos, forumiečiai.
              Rašau norėdamas ir tikėdamasis iš Jūsų pagalbos, vis tik esame nemažas protingų žmonių kolektyvas.
              Pradedu rašyti bakalauro darbą - "Vilniaus miesto viešojo transporto maršrutų kartografinė analizė" . Kartografinė analizė apima - apie dabartinę situaciją, problemas ir ateities perspektyvas. Žinau, kad šioje temoje per kelerius metus buvo rašoma daugybė su maršrutais susijusių analizių, pasiūlymų ir t.t., kažkaip teks prisiverst visus puslapius imt ir perskaityt ... Šiai dienai dar sunku pasakyti ką būtent tiksliai darbe noriu nagrinėti, mintys sukasi apie atskirus Vilniaus mikrorajonus ir kokie maršrutai juose yra, iš kur į kur galima tiesiogiai nuvykti, o iš kur - tiesiogiai nepavyks. Gal kartais dabar skaitant, jums kyla minčių, ar turite šūsnį naudingos medžiagos, būtų tikrai šaunu, kad pasidalintumėt, nesvarbu ar čia komentaruose ar man privačiai žinute, būtų tikrai malonu .

              Comment


                VT situacija Pilaitėje:

                Pilaitėje užsibaigia/prasideda 4 autobusų maršrutai: 4g,75,30,54. Taip pat pro Pilaitę pravažiuoja 63 autobuso maršrutas.
                Trumpai apie kiekvieno reikšmę gyventojams:

                4g (Pilaitė — Saulėtekis) — pats pagrindinis autobusų maršrutas važiuojantiems iš Pilaitės. Net pats maršrutas skaitosi vienas populiariausių Vilniuje, o didžioji keleivių dalis iš centro šiuo maršrutu važiuoja būtent į Pilaitę (kas įrodo apskritai VT paklausą šiame mikrorajone). Piko metu autobusai važiuoja kas 5-7, 5-8 minutes, ir pastoviai būna gan pilni. Didelė problema — dėl A juostų nebuvimo daugelyje vietų tvarkaraštis išsikraipo ir būna, kad tvarkaraštis būna toks: 1min, 3min, 14min, 16min. Tai tas pirmas po ilgo tarpo atvažiuoja tiesiog perpildytas, neįmanoma įlipti, o kitas atvažioja pustuštis. Problema ta, kad švieslentėse rodomas tik vienas to maršruto autobuso atvažiavimo laikas, todėl žmonės apsigauna ir nežino, kad po 2min atvažiuos kitas, nebe toks pilnas autobusas. O šiaip maršrutas geras, ypatingai patinka tas tarpas be sustojimų tarp T. Narbuto ir Švietimo akademijos stotelių, nors tie žiedai, keliai be A juostų dažnai stabdo visą maršruto greitį.

                75 (Pilaitė — Santariškės) — maršrutas labai ištęstas (važiuoja ne per Laisvės pr., o per Justiniškes ir Šeškinę) ir norint nuo pat maršruto pradžios nuvažiuoti iki Santariškių reikia važiuoti apie valandą kai iš 4g persėdant į 2g kartais gali nuvažiuoti gali ir per 40-45 minutes. Aišku, taip norima išvengti maršrutų dubliavimo, bet vis tiek pats maršrutas mano nuomone geresnis pensininkams penkias stoteles iki kokio Šeškinės turgaus važiuoti, nei dirbančiam žmogui važiuoti iki Santariškių (nebent maršrutas geras gyvenantiems Šeškinėje). Aišku, nelabai ką čia ir bepakeisi, tokių maršrutų irgi reikia, juolab, kad tik su šituo maršrutu iš Pialitės galima pasiekti Justiniškes ir Šeškinę, tad šis autobusas kartais gali praversti.

                54 (Pilaitė — Stotis) — maršrutas kuris nuo Spaudos rūmų dubliuojasi tiek su 2g, tiek su 16 troleibusu. Važiuoja retai (kas 30 min), persėdant ir 2g laukiant 6-7 minutes rezultatas gaunasi toks pats. Taigi, pats maršrutas irgi nėra skirtas skubantiems, bet pvz. kaip susisiekimui su Karoliniškėmis, Lazdynais yra labai geras, tad manau toks maršrutas irgi labiau tinkantis neilgam važiavimui, bet vėlgi, tokie dalykai vis tik praverčia.

                30 (Pilaitė — Šiaurės miestelis) — maršrutas, kuris keleivius surenka toje Pilaitės pusėje, kur nevažiuoja 4g, ir nors lėčiau, bet veža iki Europos aikštės, paskui pasuka link Kalvarijų turgaus ir Šiaurės miestelio. Autobusas Naujosios Pilaitės pusei yra labai svarbus (nors ilgą laiką paskui dubliuojasi su 4g), važiuoja kas kažkur 15min piko, 20-30min ne piko metu. Dažnai pačiam tarnauja kaip lėtesnė alternatyva pavėlavus į 4g. Maršruto populiarumas nemažas, piko metu autobusai grįžta pilnutėliai.

                63 (Karveliškės — Žvėrynas) — pats maršrutas labiau reikalingas aplinkinių kaimų gyventojams, nes pats maršrutas toli niekur nevažiuoja (iki Žvėryno žiedo), anksčiau minėti 4g ir 30 veža lygiai ten pat tik dar toliau į centrą.

                Nuomonė apie VT Pilaitėje mano tokia: nors trūksta važiavimo be persėdimo į senamiestį, Pašilaičius, Fabijoniškes, krypčių pasirinkimas gan geras. Gerokai didesnė problema GREITIS, kas tikrai dažnai nuvilioja nuo VT. 4g važiuoja dar gan normaliai, bet kiti maršrutai žymiai lėčiau, nei automobilis. A juostos situaciją keistų, bet mano nuomone, bėginis transportas būtų puikus dalykas, nes srautai tikrai yra (dar ir daugiau prisidėtų jam atsiradus). Vis tik kelionė tramvajumi ar metro būtų gerokai greitesnė ir patogesnė nei dardant autobusu. Man yra tikrai keista kaip dar nėra jokių realių planų pravesti bėginį transportą Pilaitėje (kai pusė prospekto dalies metro drąsiai galėtų važiuoti ant žemės. Pirmoji kryptis turėtų būti aišku centras ir būtų nuostabu, kad ji užsibaigtų senamiestyje ar net prasitestų link Antakalnio. Švieslentės, kurios rodytų ir to pačio maršruto autobusą, kuris važiuoja po 2min. irgi praverstų.
                Būtų tiek
                Paskutinis taisė Vilniaus gyventojas; 2022.03.31, 15:07.

                Comment


                  VT situacija Salininkuose:

                  Salininkai turi du pagrindinius maršrutus (19, 42) ir du tranzitinius maršrutus (3, 82). Pastarieji du maršrutai atsirado ne taip ir seniai - 2013 vasarą.

                  Trumpai apie kiekvieną:
                  19 ( Salininkai - Stotis) pradeda darbą Mechanikų gatvėje esančioje stotelėje Salininkų žiedas ir važiuoja link Stoties, taip aptarnaudamas rytinių Salininkų bei Lydos plento gyventojus / darbuotojus. Bendra maršruto trukmė - 30min. Vienintelė A juosta maršrute (ir tai gabaliukai prieš sankryžą, kuri užsibaigia stotelėje) - Liepkalnio - Minsko plento sankryžoje, kurios pralaidumas autobusu po rekonstrukcijos padidėjo gerokai. 90 procentų atvejų šviesoforą pavyksta pervažiuoti iš pirmo karto Intervalai tarp reisų - 35-40min dienos metu, 25-30min piko metu. Pagrindiniai persėdimo taškai - Žirnių st., kur galima pasiekti Centrą/Aušros vartus 88-u maršrutu (jeigu, žinoma, nereikia laukti 20-30min) bei Ikea/Oro uostą (taip pat 88-u bei 2-u maršrutu).

                  42 (Salininkai - Stotis) pradeda darbą Salininkų centre prie trijų prekybos centrų (Melioratorių st.) ir važiuoja link Stoties, taip aptarnaudamas kitą pusę - Eišiškių plentą, gabaliuką Dilgynės, Naujininkus. Būtent iki pastarųjų ir važiuoja šio rajono gyventojai, kur karštasis persėdimo taškas - Naujininkai. Antras, gal ne toks oficialus karštasis persėdimo taškas - Dilgynė anksti ryte, kai Transrevio 7, 43, 55, 4G iš parko, kuris yra šalia Dilgynės stotelės, pradeda darbą. Bendra maršruto trukmė - 30min. Kursavimo intervalas - panašus, kaip ir 19-o (tiek čia, tiek 19-am du autobusai visą dieną, vienas pertraukiamu grafiku). A juostų šis maršrutas turi šiek tiek daugiau: atkarpa nuo Naujininkų Lidl'o iki stotelės bei nuo Telšių - D&G sankryžos iki pat Spartos. Piko metu pagrindinės karštosios zonos, dėl ko susidaro kamščiai - Eišiškių - D&G sankryža bei visa Kauno gatvė.

                  3 (Vaidotai - Salininkai - Stotis) Salininkus pasiekė tik 2013 rugpjūčio mėnesį. Į patį centrą (Melioratorių st.) neužsuka, aptarnauja tik vakarinę Salininkų dalį (Mechanikų g. bei Kelmijos sodus link Raistelių miško). Vienintelis maršrutas iš esamų Salininkuose, kuris užsuka į Dilgynę. Keleivių srautu maršrutas nesiskundžia, didžioji dalis keleivių - iš Salininkų. Bendra maršruto trukmė skaičiuojant nuo Salininkų stotelės - iki 30min (skaičiuojant net ekskursiją per Dilgynę). Maršruto A juostų tinklas - žiūrėti paskutinį sakinį 42-o maršruto

                  82-as (Stotis - Salininkai - Juodšiliai) atsirado 2013 liepos mėnesį. Maršrutas turi du trasos variantus - vieną pagal laikrodžio rodyklę (Stotis - Avinėlių g. - Juodšiliai - Miškiniai - Salininkai - Stotis), kitą prieš laikrodžio rodyklę (Stotis - Salininkai - Miškiniai - Juodšiliai - Avinėlių g. - Stotis), kuris skirtas Miškinių / Juodšilių gyventojams bei rytinių Salininkų ir Lydos plento stipresniam keleivių aptarnavimui. Maršruto kursavimo intervalas - ~40min visą dieną, pora reisų 60min tarpais. Maršrute esančios A juostos - skaityti sakinį, esantį 19-ame maršrute

                  122-as, remiantis bendruoju planuoju, pasirodys 2023 metais. Maršrutas bus aptarnaujamas mažos talpos autobusais (mikroautobusais) maršrutu Kelmijos sodai - Sakalaičių g. - Naujininkai. Tokiu būdu bus išspręsta ilgalaikė (daugiau nei 50 metų) gyventojus kankinusi problema - eiti kilometrą iki Melioratorių st. į 19 bei 42 maršrutus. Šiokia tokia pastiprinamoji priemonė 3-am bei 42-am maršrutams.

                  Ir pabaigai - 12 maršrutas, kuris trumpiausiai (11.2021 - 10.2022) ir bus šiame rajone dėl Rudaminos pervažos rekonstrukcijos. Pastarasis maršrutas, nesuklysiu sakydamas, grynai tranzitinis - naudingas rytinei Salininkų pusei pasiekti Rudaminą, Skaidiškes bei Stotį, jeigu greičiau nebūna 19 ar 82. Žinoma, vienintelis šio maršruto minusas - beveik tušti užsukimai į Katiliškių stotelę (prideda prie bendro važiavimo kažkur 5-7min).

                  Iki 2013 metų reformos buvo mikroautobusų maršrutas 71 Salininkai - Dilgynė - Naujininkai - Centras - Šeškinė - Fabijoniškės - Santariškės, kuriuo noriai naudodavosi gyventojai. Deja, po reformos liko tiesioginis susisiekimas tik su Vaidotais (ko anksčiau nebuvo), Dilgyne, Naujininkais, Liepkalniu, Stotimi).
                  Paskutinis taisė ssnaiperis; 2022.03.31, 11:22.
                  Daugiau mano nuotraukų >>
                  Mano rajonas ir apylinkės >>

                  Comment


                    Visorių mikrorajoną aptarnauja 34, 50, 69 maršrutų autobusai 34 iš St. Visoriai esančios Jono Kairiūkščio gatvėje, ir 50 su 69 iš St. Bajorų sodai esančios Bajorų kelias gatvėje, šalia Visorių dar pravažiuoja 57 maršruto autobusai, kurių stotelė yra Chemijos institutas Mokslininkų gatvėje. (pridedu bendrą nuotrauką, kurioje matosi, kur yra Visoriai ir kur yra Bajorai.

                    Visorių gyventojai labiausiai nori viešojo transporto maršruto į miesto centrą. Nes esami viešojo transporto maršrutai

                    34 Stotis – Jeruzalė – Baltupiai – Didlaukio g. – Olandų g. – Stotis nelabai dažnai važiuoja ir gyventojams jis nėra patogus, bet susisiekimas yra su Jeruzale, Baltupiais, dalimi Kalvarijų gatvės, dalimi Žirmūnų, dalimi Užupio, bet į Stotį važiuoja per ilgai.
                    50 Bajorai (nors turėtų rašyti Visoriai, nes jo stotelė Bajorų sodai yra Visorių mikrorajone, o ne Bajorų mikrorajone) – Baltupio g. – Didlaukio g. – Minties g. – Antakalnis galėtų kursuoti dažniau ir didesnės talpos, nes šiuo maršrutu didžioji dalis Visorių gyventojų naudojasi, nes su juo yra susisiekimas tik su Baltupiais, dalimi Kalvarijų g., ir dalimi Antakalniu.
                    57 Bukiškis – Bajorai – Chemijos institutas (Mokslininkų g., Visorių mikrorajonas) – Jeruzalė – Fabijoniškės, su juo susisiekimas yra tik su Jeruzale, Fabijoniškėmis bei Bajorų mikrorajonu ir Bukiškio kaimu.
                    69 Bajorai – Jeruzalė – Baltupiai – Didlaukio g. – Karoliniškės – Lazdynai – Šiltnamių g. (ryte vieną reisą daro pro Simono Stanevičiaus gatvę, o nuo 11:50 val., iki 15:50 val., važiuoja kas valandą link Visorių mikrorajono per Stanevičiaus gatvę, bet jis yra pats tuščiausias maršrutas ir mažai juo važiuojančių yra, su juo susisiekimas yra standartiniais (nemėlynais) reisais su Jeruzale, Baltupiais, dalimi Kalvarijų g., dalimi Karoliniškių, Lazdynais.
                    Šių metų antroje pusėje atsiras 120 maršrutas Visoriai – Santariškės – Kryžiokų sodai – Balsiai – Santariškės – Visoriai, kuris Visorių gyventojams visiškai yra neaktualus, ir bus beveik pustuštis, nes jis yra aktualus tik daliai Kryžiokų mikrorajono gyventojams ir jis galėtų užsukti į Naujanerius be atstovos, nes jo atstovos yra numatytos stotelėje Visoriai (Jono Kairiūkščio gatvėje).

                    Iš Naujanerių mikrorajono yra
                    36 Pagubė – Naujaneriai – Balsiai – Jeruzalė – Žalgirio g.
                    65 Pagubė – Naujaneriai – Balsiai – Žynių st. (pradinių klasių skyrius 1-3 klasės) – Balsių Mokykla (progimnazija 4-8 klasių syrius) – Naujieji Verkiai – Ožkiniai
                    66 Skirgiškės – Europos parko g. – Naujaneriai – Balsiai – Jeruzalė – Žalgirio g.
                    76 Bireliai – Sakališkės – Naujaneriai – Balsiai – Žynių st. (pradinių klasių skyrius 1-3 klasės) – Balsių Mokykla (progimnazija 4-8 klasių syrius) – Ateities g.

                    36 su 76 būtų galima apjungti į vieną maršrutą ir jis galėtų būti Bireliai – Sakališkės – – Naujaneriai – Balsiai – Žynių st. (pradinių klasių skyrius 1-3 klasės) – Balsių Mokykla (progimnazija 4-8 klasių syrius) – Ateities g. – Žalgirio g.

                    Su 36, 66 galima pasiekti Jeruzalę, dalį Baltupių ir dalį Kalvarijų gatvės.
                    Su 76 tik Jeruzalę.
                    65 yra vietinis maršrutas, tad jis galėtų būti ireliai – Sakališkės – Naujaneriai – Skirgiškės – Naujaneriai – Balsiai – Žynių st. (pradinių klasių skyrius 1-3 klasės) – Balsių Mokykla (progimnazija 4-8 klasių syrius) – Naujieji Verkiai – Ožkiniai, tada nereikėtų siauromis gatvėmis sukiotis standartinės talpos autobusams, tik šis maršrutas turėtų kursuoti ne tik darbo dienomis, bet ir savaitgaliais, net ir darbo dienomis jis turėtų kursuoti ne iki 18 val., o nors iki 22:30 val., nes jis yra labai aktualus gyventojams gyventiems Naujuosiuose Verkiuose, Ožkiniuose, Staviškėse, Krempliuose, nes tik su juo galima pasiekti patį diddžiausią prekybos centrą esantį Visalaukio gatvėje, nes jeigu važiuoti su persėdimu, tai net neįmanoma, nes 35 nėra suderinta su 36, 66, 76 maršruto autobusais, o jie nėra suderinti su 35 maršruto autobusais, tad persėdimai užtrunka valandą ir ilginiau, nes kai atvyksta su 35 į Kurklių stotelę, 36, 66, 76 jau būtų išvykę, o kai atvyksta su 36, 66, 76, link Ožkinių jau būna išvykęs 35.

                    Tad Ožkinių, Kremplių, Staviškių, Naujųjų Verkių gyventojų didžiausia problema yra tiek darbo dienomis tiek savaitgaliais susisiekimas su prekybos centru, kuriame nemažai dirba darbuotojų iš Ožkinių, Staviškių, Kremplių, Naujųjų Verkių.

                    Iš Naujanerių reikėtų maršruto, kurio pradinė stotelė būtų Juozapiškės, nes į Europos parko įkalvę einant į stotelę yra sunkoka įkopti, net sveikam, o stotelėje Juozapiškės (Juozapiškių stoja tik 66 maršruto autobusai), o į ją galėtų užsukti tiek 36, 65, 66, 76 maršruto autobusai, o apsisukimui vietos toliau yra tik tereikėtų ją padaryti ir joje galėtų apsisukti.

                    O iš Visorių mikrorajono labai trūksta viešojo transporto maršruto į miesto centrą, nors iki Žaliojo tilto, kuris galėtų pravažiuoti ir Konstitucijos prospektą, nes iki jo iš vis neįmanoma nuvažiuoti, o esami viešojo transporto maršrutai į miesto centrą nevažiuoja.




                    Click image for larger version

Name:	264140549_4466212296833642_3750732027180225486_n.jpg?_nc_cat=104&ccb=1-5&_nc_sid=e3f864&_nc_ohc=zj_9usc3T0gAX_QCPH7&_nc_ht=z-p3-scontent.fvno1-1.fna&oh=00_AT-onk5WZeDmXIsu71smp1esxNvDM-NgKA0yGtbvuyDwSg&oe=6249EE1A.jpg
Views:	859
Size:	816,7 kB
ID:	1959371
                    Attached Files
                    Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                    Comment


                      Pasiūlymai Vilniaus Viešojo transporto maršrutams.pdf 2023 m. Vasario mėn., buvo išsiųsti SĮ "Susisiekimo paslaugos", Vilniaus miesto savivaldybei.
                      Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                      Comment


                        Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą
                        [ATTACH]n2049291[/ATTACH] 2023 m. Vasario mėn., buvo išsiųsti SĮ "Susisiekimo paslaugos", Vilniaus miesto savivaldybei.
                        39 autobusas jau egzistuoja, tai nėra laisvas numeris

                        Comment


                          Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą
                          [ATTACH]n2049291[/ATTACH] 2023 m. Vasario mėn., buvo išsiųsti SĮ "Susisiekimo paslaugos", Vilniaus miesto savivaldybei.
                          Visi keliai veda į Visorius.

                          Comment


                            Gal visdėlto SĮSPas galėtų kažką padaryti, jei kvailiai nešvaistytų jų laiko su tokiomis komedijomis. Kažkas labai teisingai yra pasakęs - pageidavimų koncertas. Juokingas labai man pasakymas "Visorių/Bajorų/Balsių gyventojai labai nori maršruto į x". Aš irgi labai norėčiau, kad nuo mano namų būtų man asmeniškai padaryti viešojo transporto maršrutai į kiekvieną gatvę Vilniuje, bei kad jų grafikai būtų suderinti su mano asmeniniais poreikiais. Bet manau visi adekvatūs žmonės žino, kad ne taip veikia viešasis transportas.

                            Comment


                              Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                              Visi keliai veda į Visorius.
                              Ne tik į Visorius, Bajorus, bet ir į Tarandę, Pilaitę ir kitus mikrorajonus.

                              Parašė lanxtot Rodyti pranešimą
                              Gal visdėlto SĮSPas galėtų kažką padaryti, jei kvailiai nešvaistytų jų laiko su tokiomis komedijomis. Kažkas labai teisingai yra pasakęs - pageidavimų koncertas. Juokingas labai man pasakymas "Visorių/Bajorų/Balsių gyventojai labai nori maršruto į x". Aš irgi labai norėčiau, kad nuo mano namų būtų man asmeniškai padaryti viešojo transporto maršrutai į kiekvieną gatvę Vilniuje, bei kad jų grafikai būtų suderinti su mano asmeniniais poreikiais. Bet manau visi adekvatūs žmonės žino, kad ne taip veikia viešasis transportas.
                              Šie pasiūlymai buvo kurti metus laiko nagrinėjant kiekvieną maršrutą bei mikrorajonus.

                              Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                              Comment


                                Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                                Visi keliai veda į Visorius.
                                Panašu Visoriai pradeda tapti antrais Vaidotais
                                Daugiau mano nuotraukų >>
                                Mano rajonas ir apylinkės >>

                                Comment


                                  Na ir fantasmagorijos...

                                  Iš Lazdynų sunku nuvažiuoti į Antakalnį net ir su persėdimais, paleidžiam A7 dublerį - KAM? Kuo blogai A49/A59/A69 ir Narbuto gatvėje persėsti į 4G?

                                  T3 nuo Pasakų parko pratęsti iki Justiniškių - ir kaip čia toks dalykas važiuotų? Centras - Narbuto g. - Karoliniškės - Spaudos rūmai - Justiniškės? Niekas nevažiuos tokiu maršrutu. Yra T7. Iš Karoliniškių yra T18. Jeigu jis važiuoja per retai, tai reikia jį dažninti, o ne kurti krūvą kartą per valandą kursuojančių maršrutų-dublerių.

                                  A40 pratęsti iki Visorių per M. Lietuvio gatvę - jo, aš tikrai norėčiau pamatyti, kaip ten prasisuks autobusas 2,75m juostose.

                                  7G iš Visorių į centrą per Vakarinį aplinkkelį - wtf? Kam? Kas taip važiuos?

                                  5G per Taikos gatvę - čia yra greitasis miesto stuburinis maršrutas. Kam reikia, gali pavažiuoti su 43/73. Kam baisu palaukti 5 minutes stotelėje, gali pasivaikščioti, atstumai ten iki 500m.

                                  Apie dvigubus pernumeravimus iš serijos 78 į 66 o 66 į 64 arba 26 į 25 o 65 į 26 patylėsiu. Lygiai kaip ir du naktinius maršrutus į Birelius. Čia jau drąsiai galima kelti į kliedesių temą.

                                  Ir šiaip ateičiai - tvarkaraščiuose rašomos tik tos gatvės, kuriose yra stotelės. 2G Žemaitės gatvėje stotelių neturi, lygiai kaip ir nėra jokių stotelių Šventaragio gatvėje.
                                  Paskutinis taisė Pilaitis; 2023.05.08, 21:27.

                                  Comment


                                    Oro temperatūra dar nespėjo deramai pakilti, bet kai kurioms galvoms jau ryškėja perkaitimo sindromai. Klaipėdos "viešojo transporto draugų" pasiūlymas nukreipti 8 maršrutą į Smeltę



                                    8 tai pagrindinis miesto autobusų maršrutas, pervežantis daugiausiai keleivių, važiuojantis centrine miesto ašimi, pro didžiausius miesto rajonus ir populiariausias autobusų stoteles. Ir štai kur Žūklės stotelė, į kurią siūloma šį maršrutą nukreipti

                                    Comment


                                      Paisūlymas labai panašus į šitą vėmį. Nenustebčiau, kad autorius tas pats.

                                      Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą
                                      [ATTACH]n2049291[/ATTACH] 2023 m. Vasario mėn., buvo išsiųsti SĮ "Susisiekimo paslaugos", Vilniaus miesto savivaldybei.
                                      Pikčiausia, kad VT įmonės pastoviai užverčiamos panašiu briedu. Tad kasdien skaitant tokias nesąmones, nenuostabu, kad į tikrai realius ir naudingus pasiūlymus jos automatu numeta šabloninį atsakymą ir net nesigilina.

                                      Comment


                                        Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                                        Paisūlymas labai panašus į šitą vėmį. Nenustebčiau, kad autorius tas pats.
                                        <...>
                                        Seniai aišku, jog čia pastarojo pasiūlymas ir bus
                                        Daugiau mano nuotraukų >>
                                        Mano rajonas ir apylinkės >>

                                        Comment


                                          Manau jau seniai turėjo būti aišku kad "Naujanerius"/"Transporto draugus" geriausia ignoruoti

                                          Comment

                                          Working...
                                          X