Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešojo transporto fotogalerija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • arsiakas
    replied
    O jau baisumas...

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Parašė 1132 Rodyti pranešimą
    Naujos kartos Volvo autobusas, autobusų parodoje.

    Atvaizdas
    Hmm, tik tas naujos kartos modelis senas. Bent Švedijoje pristatytas seniai.

    Komentuoti:


  • 1132
    replied
    Naujos kartos Volvo autobusas, autobusų parodoje.

    Komentuoti:


  • neoplan
    replied
    Atrodo, kad ilgiausias šalyje maršrutas yra Klaipėda-Zarasai, jo ilgis apie 440 km.

    Komentuoti:


  • Buss fanas
    replied
    Parašė Prodigal Stranger
    Galbūt... Tačiau pačio ilgiausio maršruto - ne.
    Jis aptarnauja labai daug ilgu reisu,manau tikrai ir paciu ilgiausiu yra vaziaves, ir ne karta nezinau tik koki laikai pati ilgiausia
    Sios masinos nuolatiniai reisai yra sie:
    Vilnius-Skuodas per Kauna,Raseinius,Telsius,Plunge;
    Vilnius-Klaipeda per Kryzkalni;
    Vilnius-Palanga per Klaipeda;
    ne sezono metu:
    Vilnius-Sventoji per Raseinius,Klaipeda,Palanga;
    Vilnius-Nida per Klaipeda
    minetuose reisuose esu mates sia masina (nr.160) ir ne karta. Taip,kad Jums kolega spresti ar ilgiausio reiso LT teritorijos ribose ji neaptarnauja

    Komentuoti:


  • Buss fanas
    replied
    Parašė ArtEGO Rodyti pranešimą
    O jūs nepamirškit kiek tam autobusui metų Po kokių 5 metų-karjera baigta
    Na kai kurios,kad ir vidutinio senumo masinos taciau savo ilguju reisu taip lengvai neatsisako
    pavyzdziai: "Kautros" nr. 400,401 "Toksas" nr.20, 141

    Komentuoti:


  • ArtEGO
    replied
    Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
    Ziauru..
    O jūs nepamirškit kiek tam autobusui metų Po kokių 5 metų-karjera baigta

    Komentuoti:


  • Raikkonen
    replied
    Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
    "Toks'o" masina nr.160 aptarnauja ilgiausius reisus LT ribose
    Na, į/pro Kauną įprastai tas autobusas nevažinėja.

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    O dabar aptarnauja priemiestį...
    Priemiesčio nuolat neaptarnauja, tik kai kuriomis dienomis po kelis reisus.

    Komentuoti:


  • Buss fanas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    O dabar aptarnauja priemiestį...
    Ziauru..

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    O dabar aptarnauja priemiestį...

    Komentuoti:


  • Buss fanas
    replied
    Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą
    Kautros reklama 1997m.

    Atvaizdas
    Itariu,jog tuo metu tai buvo geriausia ir tarptautine "Kautros" masina

    Komentuoti:


  • Buss fanas
    replied
    Parašė Prodigal Stranger
    O 'daugmaž' - tai kaip? Nejau dažni atvejai nesusiję su autobusų remontu ir pan., kuomet vairuotojas, turintis pastovią mašiną, be rimtų priežasčių grafike 'statomas' ant kitos, trečios, ketvirtos?...
    Šįryt kone šimtąjį kartą iš Vilniaus į Klaipėdą grįžau su 6-os valandos 'akcijiniu' ekspresu, kuriuo važiavo gar. nr. 160. Vairuotojai visad tie patys - arba vienas, arba kitas.
    "Toks'o" masina nr.160 aptarnauja ilgiausius reisus LT ribose

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Kautros reklama 1997m.

    Komentuoti:


  • Raikkonen
    replied
    Parašė ArtEGO Rodyti pranešimą
    O tai kai Kaunas-Visaginas važiavo Ikarus-EAG ar Neoplan Starliner, tai čia vietoj sugedusio nuolatinio?
    Yra du reisai į Visaginą. Rytiniame siunčia kas po ranka, o per pietus važiuoja prirašytas autobusas, kuris nakvoja Visagine.

    Komentuoti:


  • ArtEGO
    replied
    Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
    Seniau buvęs Neoplan sudegė, tai dabar važinėja ši Setra.
    O tai kai Kaunas-Visaginas važiavo Ikarus-EAG ar Neoplan Starliner, tai čia vietoj sugedusio nuolatinio?

    Beje, ar man tik taip pasirodė, ar iš tikrųjų BusTuras į reisą Vilnius-Panevėžys-Šiauliai 19:20 du vairuotojus pradėjo siųst?

    Komentuoti:


  • Raikkonen
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Kas čia per kalambūras? Ar "Kautra" jau įžengė į Visaginą?
    Dar ne tiesiog maršrute į Visaginą yra prirašytas autobusas. Seniau buvęs Neoplan sudegė, tai dabar važinėja ši Setra.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą

    Naujoji Visagino Kautros Setra.
    Atvaizdas

    Kas čia per kalambūras? Ar "Kautra" jau įžengė į Visaginą?

    Komentuoti:


  • Raikkonen
    replied
    Nuotraukos iš Kauno oro uosto

    Beveik prieš metus atsiradęs tolimojo susisiekimo autobusų sustojimas panašu visai pasiteisino. Kelis kartus teko važiuoti pro oro uostą įlipančių važiuoti iki Kauno būdavo gana dažnai. Galima pagirti ir vairuotojus, kurie nešauna tiesiai link Jonavos/Kauno o visada užsuka į oro uostą.

    Bilieto kaina iki Kauno yra 4 Lt. tad alternatyva lėtam ir ne taip dažnai kursuojančiam miesto transportui visai nebloga.

    Kad ir šiuo iš Rokiškio grįžtančiu Kautros Crafteriu važiavo vienas keleivis, kuris išlipo oro uoste.


    Iš Kauno oro uosto važinėja Ollex mikroautobusai į Vilnių ir Klaipėdą. Priklausomai nuo dienos kiekvieną kryptimi važiuoja po 5-8 reisus. Nors dažniausiai važinėja tokie Mercedes Sprinter yra tekę matyti ir Scania Irizar autobusą.

    Dar į Rygą kartą per dieną (kai kuriomis dienomis yra daugiau reisų, o kai kuriomis išvis nėra) važinėja latvių "Flybus" Volkswagen Transporter mikroautobusas.


    Iganalinos AP Mercedes


    Biržų Iveco Daily, prastas autobusų paskirstymas...


    Naujoji Visagino Kautros Setra.


    Labai retas atvejis, kad TOKS į Kauną dviejų aukštų autobusą siųstų. Į Kauną žmonių buvo nemažai (nors užtekę būtų ir standartinio ilgio autobuso). Iš Kauno nemačiau, kada išvyko, bet turint galvoje, kad vakare TOKS'as iš Kauno važiuoja labai tankiai, keleivių greičiausiai nebuvo daug.


    Parašė Prodigal Stranger
    O 'daugmaž' - tai kaip? Nejau dažni atvejai nesusiję su autobusų remontu ir pan., kuomet vairuotojas, turintis pastovią mašiną, be rimtų priežasčių grafike 'statomas' ant kitos, trečios, ketvirtos?...
    Šįryt kone šimtąjį kartą iš Vilniaus į Klaipėdą grįžau su 6-os valandos 'akcijiniu' ekspresu, kuriuo važiavo gar. nr. 160. Vairuotojai visad tie patys - arba vienas, arba kitas.
    Būtent, autobusai TOKS'e turi labai pastovius vairuotojus.
    Paskutinis taisė digital; 2025.07.23, 01:12.

    Komentuoti:


  • Denis_Simonov
    replied
    Mercedes-Benz Vario 815D CGF 659

    Komentuoti:


  • Raikkonen
    replied
    Parašė uH1978 Rodyti pranešimą
    Sausio 2 isvykau is Lietuvos kaip tik su Setra SKU 596. I Kiolna vaziuoja sitas autobusas iki galo. Lenkas vaziuoja i Stutgarta. Beje ir tadien ir keleta kitu kartu maciau ta pati vairuotoja, ir forumo nuotraukuose tik sitas pavaizduotas. Gal Lenkijoj jis autobusa perduoda kitam ekipazui? As vykau i Miunchena, tai Berlyne valanda teko palaukt ir persest i BerlinLinienBus arba BEX Setra S431DT. Ta diena sausio 3 marsrutu Berlin - Miunchen vyko net 2 autobusai. Vienas eme keleivius tik iki Niurnbergo. Kitas ju neeme nes neuzsuko i Niurnberga.
    Taip, sausio mėnesį (gal nevisą, dabar nepamenu) važinėjo po du autobusus, bet jie būdavo maždaug tik iki pusės užpildyti. Dabar į Štutartą/Kelną važiuoja vienas autobusas (būna pilnas ), važiuoja arba Kautra arba lenkai, tiesa, nuo Kauno į Vilnių veža tik Kautros autobusai.

    Vairuotojai tarptautiniuose maršrutuose yra labai pastovūs. Gali būti, kad kai kurie vairuotojai keičiami Varšuvoje, nes panašiu metu važiuoja Kautros autobusas į Varšuvą su dviem vairuotojais. Į Kelną/Štutgartą bent iš Kauno išvažiuoja trys.

    Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
    Tokiu budu "Toks'as" patikrina savo tarptautines masinas, ju technine bukle,kad kur uzsienyje "neuzlinktu"
    Na, nežinau, nežinau. Jei autobusas visas darbo dienas važinėjo į Rygą, kam šeštą dieną jį leisti į Kauną? Visgi turėčiau tokį variantą, kad tai daroma dėl vairuotojų darbo grafiko, o vairuotojai TOKS'e daugmaž "pririšti" prie autobusų.

    Komentuoti:

Working...
X