Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešojo transporto fotogalerija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    Privatininkai aptarnauja kur kas daugiau priemiestinių maršrutų. Mikroautobusų net nefotografavau - mačiau vieną MB Sprinterį ir kelis VW LT35.











    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Eilinis fotoreportažas iš Plungės.

    Tarpmiestinį maršrutų Plungės AP turi tik vieną - į Tauragę, vieną kartą per dieną, išskyrus sekmadienį. Du kartus per dieną į Klaipėdą tarpmiestiniu maršrutų veža "Zigdona".

    Autobusų parko mikroautobusas dažnai važiuoja į Tauragę. Kartais važiuoja ir autobusas.



    "Zigdonos" MB išvažiuoja į Klaipėdą.



    Keleivius priemiestyje veža ne tik autobusų parkas, bet ir privatūs vežėjai - "Keliavežys" ir "Mivada".
    Autobusų parko tądien matyta technika, važiavusi į priemiestį. Taip pat į priemiestį važiavo ir tądien mieste dirbęs autobusų parko Iveco TurboDaily (nuotrauka prie miesto autobusų).







    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Vakar Klaipėdoje




    Komentuoti:


  • mersiukas
    replied

    Komentuoti:


  • ArtEGO
    replied
    315GT dažnai važinėja ir į Mažeikius, ir į N. Akmenę

    Komentuoti:


  • Buss fanas
    replied
    Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
    Visiškai pritariu. Panevėžiukas nėra vienintelis maršrutas į kurį siunčiami tolimųjų maršrutų autobusai derinant autobusų vairuotojų darbo tvarkaraščius.

    Zarasų AP Bova. Buvo nusipirkta kartu su keturiais apynaujiais autobusai, bet nuotraukų iki šiol bent nemačiau čia. Autobusas pagamintas 2006 metais, atvyko į Zarasus pernai vasarą.
    Atvaizdas


    Vilnius-Šilulė, TOKS.
    Atvaizdas


    Penktadieniais-sekmadieniais ar prieš šventes Šilalės AP visada pasirūpina didesniu autobusu, paprastai Vilnius-Šilalė, važinėja Mercedes Sprinter.
    Atvaizdas


    Biržų Iveco maršrute Biržai-Kaunas pro Anykščius. Į Kauną atvyko visiškai tuščias...
    Atvaizdas


    Minituro dviejų aukštų Neoplan.
    Atvaizdas
    Jau seniai pastebejau, jog "Toks'e" masina nr.12 prirasyta prie ilgu reisu (Vilnius-Silute per Kauna,Jurbarka ir Vilnius-Skuodas per Kauna,Raseinius,Kelme,Telsius,Plunge). Tai bene vienintele tokio tipo masina (su 178) kuri aptarnauja tolimus reisus (tolimiems naudojamos S315 GT-HD). Galbut "Toks'as" atsizvelgia i garazine numeracija leisdamas sia masina i tolima reisa nes kaip zinia "Toks'e" kuo mazesnis garaz.nr. tuo ilgesnius reisus aptarnauja (isimtys nr. 8,9)

    Komentuoti:


  • Raikkonen
    replied
    Visiškai pritariu. Panevėžiukas nėra vienintelis maršrutas į kurį siunčiami tolimųjų maršrutų autobusai derinant autobusų vairuotojų darbo tvarkaraščius.

    Zarasų AP Bova. Buvo nusipirkta kartu su keturiais apynaujiais autobusai, bet nuotraukų iki šiol bent nemačiau čia. Autobusas pagamintas 2006 metais, atvyko į Zarasus pernai vasarą.


    Vilnius-Šilulė, TOKS.


    Penktadieniais-sekmadieniais ar prieš šventes Šilalės AP visada pasirūpina didesniu autobusu, paprastai Vilnius-Šilalė, važinėja Mercedes Sprinter.


    Biržų Iveco maršrute Biržai-Kaunas pro Anykščius. Į Kauną atvyko visiškai tuščias...


    Minituro dviejų aukštų Neoplan.
    Paskutinis taisė digital; 2025.07.23, 01:20.

    Komentuoti:


  • Robert
    replied
    Na kiek man pavyko išsiaiškinti, tai Kautroj toks neracionaliu pasirodyti galintis autobusų skirstymas yra vykdomas todėl, kad dažnai "ilgas" reisas neužtrunka visą dieną ir likusį nuo "ilgojo" reiso laiką panaudoja pasivažinėjimui priemiestyje. Pvz. žinau, kad mašina ryte važiuojanti maršrutu Kaunas - Panevėžiukas (kažkoks Scania-Ikarus lyg ir) po pietų išvažiuoja į ilgesnį maršrutą. Šiuo atveju vairutojui nereikia keisti mašinos grįžus iš priemiesčio, o kartais gal ir nebūtų mažesnės/prastesnės mašinos rytiniam reisui į priemiestį.

    Taip pat kolegų prašysiu atkreiptį dėmesį į tai, kad ko gero ne visuomet ekonomiškai naudinga yra leisti į tolimą maršrutą kuo didesnį autobusą. Juk kad maršrutas tolimas, tai dar nereiškia kad ir apkrautas. Dažnai ilgas atkarpas autobusai važiuoja pustuščiai, o labiausiai apkrautose atkarpose vienu metu važiuoja daugiausiai 20-30 keleivių. Tai kam tokiu atveju reikalingas 55 vietų autobusas? Žinoma, galbūt patogiau, bet ar tai atsveria didesnio autobuso didesnes eksploatacijos išlaidas. Pvz Vilkaviškio Kautra jau senokai nebeleidžia į Panevėžį didelių autobusų (išskyrus retus atvejus), nors tai - vienas tolesnių to parko reisų.
    Paskutinis taisė Robert; 2012.03.23, 09:44.

    Komentuoti:


  • Buss fanas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Na su autobusų paskirstymu "Kautroje" Kaune tikrai ne kas. Bendrovė, turinti didžiausią ne miesto autobusų parką iš tiesų galėtų racionaliau ir funkcianaliau skirstyti autobusus. Pvyzdžiui, Birštono maršrutą aptarnauja vien tik Crafteriai, bet keleiviai piko valandomis važiuoja net stovėdami. Tuo tarou didžiuliai tarpmiestiniai autobusai važiuoja į priemiestį su 5 keleiviais... Na, gerai, tegul gal kas įlips pakeliui. Bet į Birštoną jau iš stoties stovintys, o dar įlipa ir Europos pr., Garliavoje...
    Cia jau seniai aisku,jog "Kautra" ko gero nesamoningiausiai skirsto masinas is visu Lietuvos AP. Netgi Panevezio AP lenkia.
    Nenoriu lyginti su "Toks'u", nes dar VT entuziastai susidarys ne kokia nuomone,kad dirbu "Toks'e" ar pan.
    Taciau "Toks'e" labai aiskus,racionalus ir geras paskirstymas. Stengiamasi,jog geriausios ir didziausios masinos aptarnautu tolimus reisus. Ir tai pasitvirtina. Nesakykit man kad keleiviu nedaug,juk "Kautra" i priemiesti siusdama turistines,komfortiskas masinas irgi pilnu keleiviais neuzpildo,o kaip A1 minejo buna kartais tik 5 keleiviai.
    "Toks'e" tik kai kurie vairuotojai laaaaaaabai nemandagus.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Na su autobusų paskirstymu "Kautroje" Kaune tikrai ne kas. Bendrovė, turinti didžiausią ne miesto autobusų parką iš tiesų galėtų racionaliau ir funkcianaliau skirstyti autobusus. Pvyzdžiui, Birštono maršrutą aptarnauja vien tik Crafteriai, bet keleiviai piko valandomis važiuoja net stovėdami. Tuo tarou didžiuliai tarpmiestiniai autobusai važiuoja į priemiestį su 5 keleiviais... Na, gerai, tegul gal kas įlips pakeliui. Bet į Birštoną jau iš stoties stovintys, o dar įlipa ir Europos pr., Garliavoje...

    Komentuoti:


  • Raikkonen
    replied
    Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
    Norejau pasakyti ta jog primena kaimo lygi,rajonine stoti. Uztenka paziureti i Vilniaus, Klaipedos ar Siauliu AS ir viskas butu aisku kaip turi atrodyti didmiescio AS
    Taip, stotis sena, dėl to nesiginčiju. Bet dėl to nėra kalta Kautra, ką minėjai pirmame pranešime

    Turistines klases masinos ir turi aptarnauti turistinius ar tarpmiestinius reisus. O,kad aptarnauja priemiesti tai jau yra blogai. Aplamai "Kautra" ne kaip skirsto masinas, i tolimus leidzia labiau priemiesciui skirtus Oplainu's, o i priemiesti komfortiskas Setras. Graudu ziureti..
    Bet kodėl blogai taip ir neišgirdau
    PS. Opalin yra visiškai tarpmiesčio autobusas ir važiuoja ten, kur keleivių srautai mažesni.

    Parašė Buss fanas
    Kas buvo per avarija ir kada ji ivyko?
    Čia seniai, prieš tris ar daugiau metų nuvažiavo nuo kelio...

    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    Kaip matau, senienų Renault S45 ir S53 jau nebėra. Na nebent tie Renault buvo likę 2 autobusai, kurių jau nesulaukėt
    Jie jau rečiau išvažiuoja ir 50-ame praktiškai nevažinėja, dažniausiai kituose Merulos priemiesčio maršrutuose.

    Komentuoti:


  • Buss fanas
    replied
    Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
    Stotis nepriklauso Kautrai, jie ją tik administruoja. Nedengtos tolimojo susisiekimo kryptys yra problema, tačiau dar šį pavasarį laukia stoties rekonstrukcija, todėl nebuvo prasmės ten kažką statyti. Stotis neatrodo kaip landynė nes yra tvarkoma ir prižiūrima.
    Dėl neatskyrimo nuo šaligatvio, nesupratau, ką norėjai pasakyti...
    Norejau pasakyti ta jog primena kaimo lygi,rajonine stoti. Uztenka paziureti i Vilniaus, Klaipedos ar Siauliu AS ir viskas butu aisku kaip turi atrodyti didmiescio AS

    Nesuprantu kas yra blogai, jei turistinės klasės autobusai kartais važiuoja į priemiestį. Jie patogesni. Autobusai kainuoja didelius pinigus, todėl nemaža prabanga turėti priemiestinių ir tarpmiestinių autobusų atskirtus rezervus. Šiuo metu situacija kiek sudėtinga, nes trūksta mechanikų, o visus sugedusius Vilkaviškio, Alytaus, Prienų laužus tempia remontui į Kauną.

    Turistines klases masinos ir turi aptarnauti turistinius ar tarpmiestinius reisus. O,kad aptarnauja priemiesti tai jau yra blogai. Aplamai "Kautra" ne kaip skirsto masinas, i tolimus leidzia labiau priemiesciui skirtus Oplainu's, o i priemiesti komfortiskas Setras. Graudu ziureti..
    Paskutinis taisė digital; 2025.07.23, 01:17. Priežastis: citavimas

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Na ir 50 priemiestinis maršrutas, kertantis Kauną.
    Kaip matau, senienų Renault S45 ir S53 jau nebėra. Na nebent tie Renault buvo likę 2 autobusai, kurių jau nesulaukėt .

    Parašė mersiukas
    Parašė ArtEGO Rodyti pranešimą
    Kieno jis?
    Mercedes-Benz Türk O345 Conecto LF G su estiškais tranzitiniais numeriais, 2009-2010 metais stovėjo maždaug metus įaugęs į asfaltą MB serviso centre Gariūnuose, Vilniuje. 2011 vėl ten atsirado, tik jau be estiškų numerių. Lietuvoje maršrutuose niekada nedirbęs.

    Komentuoti:


  • OneMillion
    replied
    mano

    Komentuoti:


  • ArtEGO
    replied
    Kieno jis?

    Komentuoti:


  • ArtEGO
    replied
    Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
    Po avarijos

    Rimta avarija buvo? Neteko girdėt...


    Beje, gal yra žinančių, į kokį įvykį buvo pakliuvęs BusTuro OBRADORS ST/400, kad remonto prireikė?

    Komentuoti:


  • Raikkonen
    replied
    Parašė ArtEGO Rodyti pranešimą
    To Buss Fanas:

    Tai kad teko man tais TOKS Neoplan Starliner važiuot... Nesupykit visi Neoplan N516 mylėtojai, bet... kledarai. Neprižiūrėti, per visas siūles girgždantys, niekuo nebesiskiria nuo paprasčiausio tarpmiestinio autobuso. Gal tas su odinėm sėdynėm kiek geresnis (būtent dėl jų). O kai dar vairuotojai chamai pasitaikė...
    Kautros Starlinerio situacija ko gero dar prastesnė. Po avarijos nebuvo tinkamai sutvarkytas. Nors vairuotoją lygtais ir pastovų turėjo, jį nelabai prižiūrėjo. Skirtingai nei TOKS'e Kautros Starlineryje keleivių panelės yra ne virš galvų, o įrengti "strypai" tarp sėdynių, tai jie nuo menkiausių kelio nelygumų kratosi... Sėdynės nors ir odinės, bet apšiurusios, apiplyšusios.

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Bet jei bus stoties rekonstrukcija, nemanau, kas senąjį istorinį pastatą griaus. Tikriausiai įkomponuos į naują pastatą iš aikštės pusės, o nuo gatvės ir to galo, kur įėjimas, pastatas išliks toks, koks yra, tik atrestauruotas.
    Taip, vizualizacijoje taip ir atrodo, tik nežinau ar keleivių laukimo salė bus dabartinėje vietoje ar priestate.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Bet jei bus stoties rekonstrukcija, nemanau, kas senąjį istorinį pastatą griaus. Tikriausiai įkomponuos į naują pastatą iš aikštės pusės, o nuo gatvės ir to galo, kur įėjimas, pastatas išliks toks, koks yra, tik atrestauruotas.

    Komentuoti:


  • ArtEGO
    replied
    To Buss Fanas:

    Tai kad teko man tais TOKS Neoplan Starliner važiuot... Nesupykit visi Neoplan N516 mylėtojai, bet... kledarai. Neprižiūrėti, per visas siūles girgždantys, niekuo nebesiskiria nuo paprasčiausio tarpmiestinio autobuso. Gal tas su odinėm sėdynėm kiek geresnis (būtent dėl jų). O kai dar vairuotojai chamai pasitaikė...

    Komentuoti:


  • Raikkonen
    replied
    Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
    "Kautra" neziurint i tai,kad turi pusiau apgailetina AS-prilygstancia rajono centro AS, kuri yra prie pat saligatvio, nei kiek neatskirta nuo gatves saligatvio ir senu,neerdviu pastatu bei priemiestinemis stotelemis,primenanciomis landynes,bet uzdengtas stogu (nors tarpmiestines stoteles be stogo,idomu kur keleiviai slepiasi lyjant lietui, o gal bega link priemiestiniu stoteliu??)
    Stotis nepriklauso Kautrai, jie ją tik administruoja. Nedengtos tolimojo susisiekimo kryptys yra problema, tačiau dar šį pavasarį laukia stoties rekonstrukcija, todėl nebuvo prasmės ten kažką statyti. Stotis neatrodo kaip landynė nes yra tvarkoma ir prižiūrima.
    Dėl neatskyrimo nuo šaligatvio, nesupratau, ką norėjai pasakyti...

    bet ir juokingai skirsto savo masinas.
    Juoka kelia matant kadaise geriausia "Kautros" tarptautine masina (o "Toks'e" iki siol tarptautine) Neoplan nr.123 "tarptautiniame" reise Kaunas-Boniskis , Setra 315 GT-HD (kuri "Toks'e aptarnauja tik tolimus reisus) "labai ilgame" reise Kaunas-Bategala nejaugi "Kautros" dauguma "eiliniu" Neoplanu geresni uz ju turima masina nr.123?
    Nesuprantu kas yra blogai, jei turistinės klasės autobusai kartais važiuoja į priemiestį. Jie patogesni. Autobusai kainuoja didelius pinigus, todėl nemaža prabanga turėti priemiestinių ir tarpmiestinių autobusų atskirtus rezervus. Šiuo metu situacija kiek sudėtinga, nes trūksta mechanikų, o visus sugedusius Vilkaviškio, Alytaus, Prienų laužus tempia remontui į Kauną.

    O kam tas lyginimas su TOKS? TOKS turi keturis reisus į Trakus, o Kautra beveik šimtą reisų 16-oje priemiesčio maršrutų. Darbo organizavimas skiriasi.

    Komentuoti:

Working...
X