Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešojo transporto fotogalerija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Kitas Džiugas
    replied
    būklė tragiška.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Mieste 1 maršrute dažnai dirba šis Van Hool. Tądien 2 maršrute dirbo vienas iš žaliųjų MB autobusų, o parko teritorijoje stovėjo žemagrindis midibusas.





    Keli autobusai tuo metu buvo išvykę į tarpmiestinius maršrutus, tokie kaip
    Indcar Mago 2 http://fotobus.msk.ru/vehicle/154778/#n164644
    ar VehiXel Trouillet http://fotobus.msk.ru/vehicle/353120/#n388815

    Autobusų stotis apleista, su fanera ir metalo lakštais užlopytais langais, įdubusiomis grindimis, purvinais suolais. Nors yra veikianti kasa. Dvokiantis per atstumą tualetas. Kitoje pastato pusėje veikia alaus baras pusbomžiams.





    Paskutinis taisė Al1; 2012.03.29, 20:18.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Be autobusų parko dar yra privatūs mikroautobusai į:



    Taip pat į Juodupę, nors jokio grafiko nėra. Tądien važinėjo geltonas (nuotraukoje) ir pilkas MB Sprinter.
    Mikroautobusai stotimi nesinaudoja, veža iš taksi aikštelės prie stoties.
    Jiems leidžiama parazituoti, nes kai kurie reisai yra beveik tuo pat metu kaip ir autobusų.



    Autobusų parke. Ikarus 260 stovėjo parke, o 256 nebuvo.









    Matosi autobusų parko KAVZ 3270.

    Paskutinis taisė Al1; 2012.03.29, 20:07.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied








    Vienas iš dviejų turimų PAZ 672M. Bet antrasis tikriausiai yra tik donoras šiam. Galinės durys, beje, iš to kito PAZ'o.







    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tiesa, į artimesnį tarpmiestį (Panevėžį, kartais Kauną, bet paskutiniu metu retai) važiuoja kai kurie iš priemiestyje dirbančių autobusų, ypač žalieji MB O303-11ÜHE su minkštomis sėdynėmis. Šio modelio MB autobusų partija yra didžiausia vieno modelio autobusų grupė parke - 11 vnt. Tiesa, jie skiriasi - vienų priekinės durys automatinės, kitų atidaromos rankomis, keli yra su minkštomis sėdynėmis, kai likusios daugumos jos yra kietos.













    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Eilinis fotoreportažas iš Rokiškio.

    Rokiškio AP - vienas iš nedaugelio rajono centrų autobusų parkų, turintis pakankamai nemažą tarpmeistinių autobusų maršrutų skaičių. Daugiausia autobusų važiuoja į Vilnių - net septyni kasdien, aštuntasis (pirmasis ryte) važiuoja kasdien, išskyrus sekmadienį. Į Kauną Rokiškio AP autobusai važiuoja tris kartus kasdien. Į Panevėžį - tris kartus, du iš jų darbo d. ir šeštadienį, o vienas - kasdien. Yra vienas kasdieninis maršrutas į Šiaulius, taip pat vienas maršrutas į Šiaulius per Biržus penktadienį - pirmadienį.

    Tarpmiestinių Rokiškio AP maršrutų autobusai.













    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Iš Plungės greičiau galima nuvažiuoti su traukiniu. Iš Skuodo greičiau galima nuvažiuoti su persėdimu Kretingoje į traukinį. Autobusas važiuoja apie 7 val., o ryte su persėdimu išeina apie 6 val. Joniškio AP susidurtų su didele problema, jei siųstų savo autobusą į Vilnių - iš Šiaulių ryte ir taip daug autobusų į Vilnių. Ir dar traukinys. Nėra tiek keleivių ir niekada nebuvo, kad reikėtų teisioginių autobusų. Tiesa, anksčiau iš Joniškio važiuodavo traukinys.

    Komentuoti:


  • Buss fanas
    replied
    Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
    Dabartinė situacija yra tokia, kad daugelis mažųjų miestų autobusų parkų nepajėgūs suteikti kokybiškos keleivių vežimo paslaugos tolimojo susisiekimo maršrutais, todėl gal ir gerai, kad ten važinėja kiti. N. Akmenei parkui važiuoti į Vilnių ir nereikia, nes ryte yra reisas iki Šiaulių, nuo kur į Vilnių pilna transporto, o po pietų važiuoja TOKS.
    Bet realiai "Toks'as" rytiniais reisais is Skuodo, Joniskio, Plunges atlieka siu miestu AP darba.

    Komentuoti:


  • Buss fanas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Net ir tarybiniais laikais į tokį Skuodą iš Vilniaus gal kokie du autobusai per dieną važiuodavo. Ir tai nebuvo Skuodo AP autobusai. N. Akmenės situacija irgi buvo analogiška. Tokių rajonų ATĮ netgi neturėdavo minkštųjų autobusų, arba vieną kitą, kurį naudodavo užsakomiesiems reisams.
    Na taip. Tarybiniais laikais autobusai buvo skirstomi i kietuosius ir minkstuosius. O minkstieji tai jau cia budavo kaip ir auksciausio lygio masinos

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Nežinau. Reikėtų detalesnių tyrimų.

    Komentuoti:


  • Ametistas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Na su autobusų paskirstymu "Kautroje" Kaune tikrai ne kas. Bendrovė, turinti didžiausią ne miesto autobusų parką iš tiesų galėtų racionaliau ir funkcianaliau skirstyti autobusus. Pvyzdžiui, Birštono maršrutą aptarnauja vien tik Crafteriai, bet keleiviai piko valandomis važiuoja net stovėdami. Tuo tarou didžiuliai tarpmiestiniai autobusai važiuoja į priemiestį su 5 keleiviais... Na, gerai, tegul gal kas įlips pakeliui. Bet į Birštoną jau iš stoties stovintys, o dar įlipa ir Europos pr., Garliavoje...
    Birštono maršrutą aptarnauja ir Opalinai... Beje, kurie reisai labiausiai apkrauti į/iš Birštono, gal žinai?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Net ir tarybiniais laikais į tokį Skuodą iš Vilniaus gal kokie du autobusai per dieną važiuodavo. Ir tai nebuvo Skuodo AP autobusai. N. Akmenės situacija irgi buvo analogiška. Tokių rajonų ATĮ netgi neturėdavo minkštųjų autobusų, arba vieną kitą, kurį naudodavo užsakomiesiems reisams.

    Komentuoti:


  • Raikkonen
    replied
    Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
    Skuodas nors ir yra visai pakrastyje,taciau reisu i Vilniu ir Kauna neturi visai. Todel "Toks'o" ir "Kautros" masinos yra priverstos nakvoti Skuode. O to neturetu buti. N.Akmene i Vilniu reiso taip pat neturi.
    Dabartinė situacija yra tokia, kad daugelis mažųjų miestų autobusų parkų nepajėgūs suteikti kokybiškos keleivių vežimo paslaugos tolimojo susisiekimo maršrutais, todėl gal ir gerai, kad ten važinėja kiti. N. Akmenei parkui važiuoti į Vilnių ir nereikia, nes ryte yra reisas iki Šiaulių, nuo kur į Vilnių pilna transporto, o po pietų važiuoja TOKS.

    Komentuoti:


  • Buss fanas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Ollex jau keli metai kaip nebeveža. Daugiau nei pusę priemiestinių maršrutų aptarnauja privatininkai, o tuose rajonuose, kur vienintelis vežėjas autobusų parkas, tai, aišku, parkai yra didesni ir daugiau maršrutų aptarnauja. Be to rajonas rajonui nelygu. Lietuvos pakraštyje esantys rajonai tiesiog privalo turėti savų parkų tarpmiestinius maršrutus į Vilnių, Kauną, Klaipėdą. O tie rajonai, kurie nėra pakraštyje, dažniausiai gali išsiversti (nes keleivių ir taip mažai, visi ratuoti) iš viso be savų tarpmiestinių maršrutų - visus keleivius veža pro šalį važiuojantys "Kautros", TOKS'o, Busturo, Panevėžio AP ar KLAP'o autobusai. O Plungės atveju į Klaipėdą ir Šiaulius 5 kartus per dieną važiuoja traukiniai. Iš kai kurių kitų rajonų centrų net ir tiek autobusų maršrutų į artimiausius didmiesčius nėra, jau nekalbant apie traukinius.
    Taip, VT Lietuvoje apgailėtinos būklės, todėl tai ir lemia didžiausią automobilizaciją Europoje. Ir persodinti tuos, kurie turi automobilius į VT net ir iš esmės pagerinus VT įmanoma tik brutaliomis (nes 10-20 centų išaugusi kuro kaina neįtakoja daugiau naudotis VT, nors kai kuriomis kryptimis yra dar palyginti nebloga alternatyva automobiliui) ekonominėmis ir administracinėmis priemonėmis. VT pertvarkai ir plėtrai, atnaujinimui reikia milijardinių investicijų, o lėšų tam nėra ir nebus.
    Skuodas nors ir yra visai pakrastyje,taciau reisu i Vilniu ir Kauna neturi visai. Todel "Toks'o" ir "Kautros" masinos yra priverstos nakvoti Skuode. O to neturetu buti. N.Akmene i Vilniu reiso taip pat neturi.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Vakaris Rodyti pranešimą
    Keistas jausmas apima peržiūrėjus Al1 reportažą iš Plungės - miestas gan didelis (virš 20 tūkst. gyventojų), o autobusų parkas gan skurdus (per visus šaltinius suskaičiavau kelioliką "gyvų" autobusų). 2-3 kartus mažesni miestai (Skuodas, Molėtai, Zarasai ir kt. turi 2-3 kartus daugiau ir modernesnės technikos). Tokio dydžio miestui tikrai reikėtų turėti "savus" maršrutus į Vilnių (atrodo, veža Ollex), Kauną, Klaipėdą ir kitus didesnius miestus. Nejaugi nebūtų srauto?
    Ollex jau keli metai kaip nebeveža. Daugiau nei pusę priemiestinių maršrutų aptarnauja privatininkai, o tuose rajonuose, kur vienintelis vežėjas autobusų parkas, tai, aišku, parkai yra didesni ir daugiau maršrutų aptarnauja. Be to rajonas rajonui nelygu. Lietuvos pakraštyje esantys rajonai tiesiog privalo turėti savų parkų tarpmiestinius maršrutus į Vilnių, Kauną, Klaipėdą. O tie rajonai, kurie nėra pakraštyje, dažniausiai gali išsiversti (nes keleivių ir taip mažai, visi ratuoti) iš viso be savų tarpmiestinių maršrutų - visus keleivius veža pro šalį važiuojantys "Kautros", TOKS'o, Busturo, Panevėžio AP ar KLAP'o autobusai. O Plungės atveju į Klaipėdą ir Šiaulius 5 kartus per dieną važiuoja traukiniai. Iš kai kurių kitų rajonų centrų net ir tiek autobusų maršrutų į artimiausius didmiesčius nėra, jau nekalbant apie traukinius.
    Taip, VT Lietuvoje apgailėtinos būklės, todėl tai ir lemia didžiausią automobilizaciją Europoje. Ir persodinti tuos, kurie turi automobilius į VT net ir iš esmės pagerinus VT įmanoma tik brutaliomis (nes 10-20 centų išaugusi kuro kaina neįtakoja daugiau naudotis VT, nors kai kuriomis kryptimis yra dar palyginti nebloga alternatyva automobiliui) ekonominėmis ir administracinėmis priemonėmis. VT pertvarkai ir plėtrai, atnaujinimui reikia milijardinių investicijų, o lėšų tam nėra ir nebus.
    Paskutinis taisė Al1; 2012.03.27, 14:10.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Į Šiaulius, Klaipėdą penkis kartus per dieną važiuoja traukiniai, į Vilnių tris.

    Komentuoti:


  • Vakaris
    replied
    Keistas jausmas apima peržiūrėjus Al1 reportažą iš Plungės - miestas gan didelis (virš 20 tūkst. gyventojų), o autobusų parkas gan skurdus (per visus šaltinius suskaičiavau kelioliką "gyvų" autobusų). 2-3 kartus mažesni miestai (Skuodas, Molėtai, Zarasai ir kt. turi 2-3 kartus daugiau ir modernesnės technikos). Tokio dydžio miestui tikrai reikėtų turėti "savus" maršrutus į Vilnių (atrodo, veža Ollex), Kauną, Klaipėdą ir kitus didesnius miestus. Nejaugi nebūtų srauto?

    Komentuoti:


  • mersiukas
    replied

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Naujosios Akmenės AP MB.



    Plungės autobusų stotis.



    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Miesto autobusai (AP). Keleivių, kiek teko matyti, tikrai nemažai. Tik parazituojančius mikrobus išnaikinus, galėtų pilnaverčiai autobusai kursuoti... Mikrobai dažnai važiuodavo su stovinčiais keleiviais. Vienas minusas - nepaisant to, kad mieste naudojami miesto autobusai su dvejomis durimis, keleiviai įleidžiami ir išleidžiami tik pro priekines duris...











    Paskutinis taisė Al1; 2012.03.26, 22:03.

    Komentuoti:

Working...
X