Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Metro Vilniuje

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė music Rodyti pranešimą
    http://www.balsas.lt/naujiena/382982...irbo-pelningai


    Galbūt vykdoma ydinga politika?
    Ar tikrai į kiekvieną kaimą reikia autobusų? Juk galima būtų autobusų parkui susipirkti mikroautobusų nepopuliariems maršrutams aptarnauti ar jų iš viso atsisakyti.
    Dar domintų kiek keleivių susimoka už naudojimąsi viešuoju transportu? statistiškai..
    Latvijoje VT PVM'as yra 10 proc.

    Rygoje VT brangesnis:
    Vienkartinis - 0,5 lato(apie 2,4 Lt), perkamas pas vairuotoją - 0,7 lato (~3,4 Lt)
    Bagažo - 0,8 lato (3,9 Lt)
    Paros (visoms VT rūšims) - 1,9 lato (apie 9,20 Lt).
    20 kelionių - 9 latai (43,9 Lt)
    10 kelionių - 4,75 lato (23,1 Lt)
    5 kelionių - 2,5 lato (12,2 Lt)



    Penkių dienų (1 maršrutas, viena VT rūšis) - 4,2 lato (~20,40 Lt)
    Penkių dienų (visi maršrutai, viena VT rūšis) - 6 latai (~29 Lt)
    Penkių dienų (visi maršrutai, dvi VT rūšys) - 7 latai (~34 Lt)
    Penkių dienų (visi maršrutai, visos VT rūšys) - 9,5 lato (~46 Lt)

    Mėnesiniai darbo dienomis:

    Vieno maršruto, viena VT rūšis - 14,20 lato (~69 Lt)
    Visi maršrutai, viena VT rūšis - 22 latai (~107 Lt)
    Visi maršrutai, dvi VT rūšys - 26,40 lato (~129 Lt)
    Visi maršrutai, visos VT rūšys - 34,40 lato (~168 Lt)

    Mėnesiniai kiekvienai dienai:

    Vieno maršruto, viena VT rūšis - 19,50 lato (~95 Lt)
    Visi maršrutai, viena VT rūšis - 29,10 latai (~142 Lt)
    Visi maršrutai, dvi VT rūšys - 36,60 lato (~174 Lt)
    Visi maršrutai, visos VT rūšys - 45,90 lato (~224 Lt)


    Lengvatų nemažai, bet daugelis jų galioja tik Rygos gyventojams.

    Mikroautobusai - 0,5-0,6 lato, priklausomai nuo maršruto. Ir jų ten ne tiek jau ir daug.

    Visas VT (išsskyrus mikroautobusus) yra viena bendrovė - "Rigas satiksme".
    Taip pat ši įmonė aptarnauja apie 300 lengvųjų automobilių, mikroautobusų ir autobusų parką, kuriuo naudojasi įvairios savivaldybės įmonės, taip pat ir pati miesto dūma.
    Įmonė taip pat aptarnauja mokamo parkavimo sistemą. Taip kad Rygoje realiai pinigai už parkavimą eina į bendra katilą, o iš jo atitenka ir VT. Vilniuje, nors "Susisiekimo paslaugos" ir renka pinigus už parkavimą bei prižiūri parkavimo sistemą, pinigai keliauja tiesiai į savivaldybės biudžeta.

    Comment


      Parašė music Rodyti pranešimą
      Pamąstymui.

      http://kauno.diena.lt/naujienos/tran...-gatves-262559







      http://www.balsas.lt/naujiena/382982...irbo-pelningai





      Galbūt vykdoma ydinga politika?
      Ar tikrai į kiekvieną kaimą reikia autobusų? Juk galima būtų autobusų parkui susipirkti mikroautobusų nepopuliariems maršrutams aptarnauti ar jų iš viso atsisakyti.
      Dar domintų kiek keleivių susimoka už naudojimąsi viešuoju transportu? statistiškai..
      Kol susisiekimo ministerija nepradės dirbti kaip jai priklauso, tol nieko nebus
      P.S. Maršrutai ir grafikai Latvijos susisiekimo ministerijos peržiūrimi kas pusmetį, ten toks dalykas kaip "mikrobai" beveik arba visai neegzistuoja, vienu žodžiu mes VT srityje nuo jų atsiliekame mažiausiai 10 metų, o po ministro liberalo jaučiu jau ir 15-a metų

      Mano manymu Lietuvai lieka tik vienas kelias: arba VT tampa visiškai privatus arba visiškai valstybinis, su mišriu variantu š...s gaunas
      Paskutinis taisė Kosovo; 2010.05.08, 14:34.
      "I killed the Bank" - Andrew Jackson

      Comment


        Ne, reikalingas griežtas valstybins reguliavimas. Ir valstybė bei savivaldybės turi susimokėti už visas lengvatas, dotacijas ir kt. Bei tiesiogiai investuoti į transporto priemones. O pajamos už bilietus turi būti skiriamos tik eksploatacinėms išlaidoms, algoms ir pan.

        Comment


          Ieškojau informacijos apie "BOVA" autobusus ir gamintojo svetainėje aptikau ganėtinai įdomų tramvajaus-autobuso hibridą, kuriam nereikia bėgių ar vedančiojo bėgio, jis orientuojasi, pagal asfalto dangoje įmontuotus magnetus.
          Phileas Benefits

          Benefits for the city, local city authorities and the citizens.

          1.
          Phileas is designed as a total system, with the integration of a vehicle concept with a dedicated infrastructure (bus lanes, raised platforms, magnet grid for guidance), logistic systems for traffic control and passenger information systems.
          2.
          Phileas is affordable for cities which are too large for buses but still too small for tram or metro systems.
          3.
          Phileas has a modern and attractive image.
          4.
          Phileas is adaptable to customers wishes.
          5.
          Phileas is environmentally friendly (low emissions and low noise).
          Specifikacija:



          http://www.apts-phileas.com/
          __________________________________________________ ____________

          Įgyvendintas "Phileas" projektas Eindhovene:


          http://www.youtube.com/watch?v=StN-4xdzhz4


          http://www.youtube.com/watch?v=6uySqyS38v0


          http://www.youtube.com/watch?v=i5kb3qNqNmQ
          __________________________________________________ ____________


          Spėju, kad tai galima pavadinti "autonominiu" rėžimu:


          http://www.youtube.com/watch?v=KCPdHPc3SGY

          Comment


            Parašė LAZAS_ Rodyti pranešimą
            Ieškojau informacijos apie "BOVA" autobusus ir gamintojo svetainėje aptikau ganėtinai įdomų tramvajaus-autobuso hibridą, kuriam nereikia bėgių ar vedančiojo bėgio, jis orientuojasi, pagal asfalto dangoje įmontuotus magnetus.


            Specifikacija:

            Atvaizdas


            http://www.apts-phileas.com/
            __________________________________________________ ____________

            Įgyvendintas "Phileas" projektas Eindhovene:


            http://www.youtube.com/watch?v=StN-4xdzhz4


            http://www.youtube.com/watch?v=6uySqyS38v0


            http://www.youtube.com/watch?v=i5kb3qNqNmQ
            __________________________________________________ ____________


            Spėju, kad tai galima pavadinti "autonominiu" rėžimu:


            http://www.youtube.com/watch?v=KCPdHPc3SGY
            Apie tokius, ko gero, neverta net svajoti. Jeigu būtu nupirkti dar bent 10 naujų troleibusų, tai jau būtų nemažas VVT pasiekimas.

            Comment


              Berods buvo pasiūlymas tokiam transportui ir Vilniuje.

              Comment


                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                Berods buvo pasiūlymas tokiam transportui ir Vilniuje.
                Berods buvo - kaip ir gondolos

                O jeigu rimtai, tai paskaičius šią reklaminę informaciją kyla 3 klausimai (pirmai pradžiai):
                1) kokia tokios sistemos įrengimo kaina (ar tik nebus ji ne ką mažesnė nei kokio tramvajaus?)
                2) kuo toks autobusas pranašesnis už paprastą autobusą (neskaitant vairuotojo algos),
                3) kur tokia sistema realiai įdiegta, jeigu niekur - tai kodėl? kaip tokia sistema reaguotų į tokias problemas kaip mašinom užkišta juosta, didelė avarija, sniegas, purvas ir t.t.?

                Comment


                  Labai viskas gražu, kai išskirta po vieną juostą į abi puses autobusams ir po dvi likusiam transportui. Būtų Vilniuje gatvės po 6-8 juostas - nebūtų kamščių.

                  Comment


                    O kur tokias gatves galima nutiesti? Viso labo kelios gatvės, kur tiek juostų dar galima nutiesti. Laisvės pr. ir tai ne visu, nes viadukai skirti 2-3 juostoms į vieną pusę, Ukmergės gatvė ir tai ne visa, Kalvarijų gatvės dalis.

                    Comment


                      Tai aišku, kad nėra kur tiesti. Todėl nepasiteisintų nei tramvajus, nei šitas olandų variantas.

                      Comment


                        Nešališkas ir sveiku protu pagrįstas Vilniaus Viešojo Transporto vystymosi planas:

                        Ar sostinei reikia alternatyvaus transporto?

                        <...>Dėl pasikeitusios šalies ir miesto ekonominės situacijos galvoti apie naujos transporto rūšies diegimą iki 2015 m. yra nerealu. Šiais metais ES lėšomis turėtų būti pradėtas rengti naujas specialusis planas, kur bus dar kartą išnagrinėtos naujų visuomeninio transporto rūšių diegimo galimybės Vilniuje. Artimiausiu metu bandysime ieškoti kitų būdų, kaip pagerinti visuomeninio transporto eismą mieste.<...>

                        <...>Šiuo metu SĮ „Vilniaus planas“ siūlo visas visuomeninio transporto tinklo plėtros pastangas skirti dabartinėms visuomeninio transporto rūšims modernizuoti – visų pirma, įdiegti greitųjų autobusų ir traukinių maršrutinį tinklą. Taip galėtume realiai patikrinti perspektyvines moderniojo tramvajaus ar metro maršrutų linijas, imituodami jų darbą ir formuodami keleivių srautus.<...>
                        http://www.ebus.lt/index.php?option=...tika&Itemid=49

                        Comment



                          Dar viena "Rentinio" utopinė schema
                          http://www.vilniausmetro.lt/ar_isnyk...ciai_Vilniuje#
                          ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

                          Comment


                            Parašė Maxas Rodyti pranešimą
                            /\ Kodėl „dar viena“? Kuo skiriasi nuo tavo paskelbtosios šių metų kovą?
                            http://www.miestai.net/forumas/showp...postcount=2637
                            I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                            Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                            Comment


                              Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                              /\ Kodėl „dar viena“? Kuo skiriasi nuo tavo paskelbtosios šių metų kovą?
                              http://www.miestai.net/forumas/showp...postcount=2637
                              Sorry pamiršau :-D Tiesiog jau kitame straipsnyje minima, kiek didesnė
                              Priežastis nepastebėjimo matyt metro klausimo svarbos mažėjimas...
                              Paskutinis taisė Maxas; 2010.09.04, 23:51.
                              ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

                              Comment


                                Iš jų schemos matosi, kad "Rentinys" gyvena dar sovietmečiu, jiems dar Sudervės masyvas matosi

                                P.S. Žinau, kad politikai nuo savo laikmečio visalaik atsilieka, bet kad verslas atsiliktų, dar neteko girdėt, keista, kad dar nebankrutuoja
                                "I killed the Bank" - Andrew Jackson

                                Comment


                                  Kodėl į Naujoji Vilnia nėra linijos?
                                  "Jeśli kto władzę cierpi, nie mów, że jej słucha;
                                  Bóg czasem daje władzę w ręce złego ducha."

                                  Adam Mickiewicz

                                  Comment


                                    Matyt dėl to, kad jie ir taip turi elektrifikuotą geležinkelį

                                    Comment


                                      Pala pala, nesąžininga Jei jau į Bajorus, Valakampius ir Buivydiškes atves metro, tai kodėl nebus stočių kokiose Daniliškėse ar Užusieny?
                                      100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                                      Comment


                                        Nebus Vilniuje jokio metro...
                                        Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                        Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                        Comment


                                          Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                                          Nebus Vilniuje jokio metro...
                                          Galiu garantuoti, kad rytoj tikrai dar nebus
                                          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                          Comment

                                          Working...
                                          X