Parašė music
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Deja nuostolingi, nes aptarnauja ne tik centrines gatves,kur tu matai piko valanda uzsikemsancius autobusus ,bet ir miesto pakrascius, kur perveza labai mazai keleiviu. Ir tam nereikalingos jokios studijos:-) Ta jau senai issinagrinejo privatininkai ir vazineja tik pelninguose marsrutuose ir tik pelningu laiku. Taigi dabar pagalvok ir prisimink kuriais marsrutais vazineja privatininkai-ir viskas bus aisku. Tie keli pelningi centriniai marsrutai neatperka visu tu beveik priemiestiniu marsrutu.
O jei megsti konkrecius skaicius,tai gali bandyti skaiciuoti. Vilniaus autobusu parko autobusai per diena padaro vidutiniskai apie 300 km, sunaudoja tam apie 120 litru dizelinio kuro plius 2 vairuotoju atlyginimas. I rankas 2 vairuotojams per diena ismokama vidutiniskai apie 200 litu. Aisku reikia sia suma didinti,nes cia pasakiau''i rankas'', su visais mokesciais islaidos dar didesnes zymiai. Kiek kainuoja administracijos ir garazo islaikymas-nezinau. Ir gali pabandyti paskaiciuoti kiek reikia pervezti keleiviu,kad padengti visas islaidas ir tureti dar ir pelna.
 beje tramvajus tai gal dar dar turi šansų, dar tarpstotį patrumpinti ir srautas bus, bet kris greitis
 Vienkartinių bilietų greit neliks. Jais naudosis tik turistai. Kai bus įvesti valandiniai bilietai, galima nors ir su penkiais persėdimais važiuoti.
)
 
 man šiaip net nervas ima, kad neaišku, ką savivaldybė nuspręs. nuspręs kaip man nepatinka - čiuošiu iš čia ARBA kaip ponas įsigysiu didelį džipą ir deginsiu kurą kamščiuose 
Comment