Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Metro Vilniuje

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    [QUOTE=udrius;332337]

    .... Nėra - tačiau dokumentai Vilniaus merijoje metro statybai ruošiami.

    /QUOTE]

    dėl dokumentų gali būti ramus. paprašė metro sąjudis sąlygų spec. planui - te ruoškitės, negi stabdysi privačią iniciatyvą. pati savivaldybė dėl to nė piršto nepajudina. na gal būt maloniai išklauso kai kuriuos piliečius.
    beja naujausias metronautų sukurtas anekdotas - jie kreipėsi į vyriausybę su pasiūlymų susisiekimo ministerijoje sukurti padalinį, kuris kuruotų VT plėtrą Vilniaus mieste.
    Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

    Comment


      Parašė Edd Rodyti pranešimą
      Tamsta skiria bendrą turistų skaičių nuo apgyvendinimo įstaigose apgyvendintų užsieniečių skaičiaus?
      "turistai iš TUI" TUI - Tiesioginės Užsienio Investicijos
      Tamsta būtent ėmiau apgyvendintų turistų skaičių. Beje, jei rašai sutrumpinimus, rašyk taip, kad jie nesipainiotų niekuom. Pabandyk google įmesti TUI ir gausi www.tui.de

      Comment


        Didžiausia tų statytojų problema yra ta, kad kyšo "Rentinio" ausys, o kas yra "Rentinys"? Statybininkai. Kurie nori iki pensijos garantuoto darbo kaipo srities monopolistai ir monumento. Tai štai statybas jie išmano, bet aiškaus verslo plano ar detalios, pagrįstos ir rimtos galimybių studijos jiems sunkiai sekasi padaryti, nes apie tai, apie finansus, struktūrizavimus, verslo modelius, ir apskritai, kaip organizuojamas viešasis transportas, nelabai nutuokia. Kiek metų ta idėja čia stumiama jau? 2? 3? O kas nors matė bent vieną konkretų finansinį planą, kas, ką, kaip ir kur? Ne? Hm.. O kad biurokratinius popieriukus tai vienur tai kitur rašinėja, tik ir parodo, kad realiai jie nežino, nuo kurio galo reikia pradėti ir ką ir kaip daryti.
        Jūsų,
        Analitikas PlėtRa™

        Komentaro autorius neatsako už nieką išskyrus save - galvokit savo galva, jis nėra Jūsų dvasinis gyvenimo vadovas.

        Comment


          Parašė Bensons Rodyti pranešimą
          Tokiam srautui ir tramvajaus butu per daug, nekalbant apie metro su jo apetitu 50000 kel/val.
          Toki srauta ir konke "patemtu"

          del to "apetito":
          taigi.. didesniame metro vagone susistabeliuoja iki 400 keleiviu uzimant sedimas ir stovimas vietas. O mazesniame iki 250.
          Tai esant dideliem vagonam 8 vagonu sastate susikonservuoja 3200 "silkiu". Tai jei tokie monstrai kursuoja kas 4minutes tai yra pajegus pervezti 50000/val suspaustu ir susiglamziusiu keleiviu. Paleidus kas 2 minutes toki sastateli perveztu komfortiskiau tuos keleivius. Beje tokie srautai galimi pvz kokioj Maskvoj(metro perveza daugiausia keleiviu pasaulyje). Ten dazniausia tokie 8vag. sastatai kursuoja kas 3 min. ir keleiviai nebuna susispaude kaip silkes.
          Toks metro yra turbut pats pajegiausias kiek teko matyt arba girdet.

          Bet tarkim yra sastatas is 2-ju mazesniu metro vagonu. Tuomet vel prigrudam "silkiu" iki max o tai gaunasi - 500 vienam sastate. Paleidziam kas 4min. ir per valanda gaunam nei daug nei mazai o 7500 susiglamziusiu keleiviu per valanda.

          Na 7500 /val - jau kazkas panasaus pagal esama situacija. Bet jei toks srautas butu tai vertetu jau paleisti arba sastata is 4 tokiu vagonu arba palikti is 2-iju tik kad kursuotu kas 2min.

          Jei pas mus piko metu srautas 4000/val - 2vagonai kas 4min. butu normaliam rezime nei perkrauti ne apytusciai.
          Jei srautas piko metu 6000/val - galetu but sastatas is 3-ju vagonu, jei 8000 - is keturiu ir tt. arba tankinant laika.
          Apie toki metro nemanau kad galima butu kalbet kad apetitas =50000/val

          Comment


            Parašė praeivis Rodyti pranešimą
            Jei tau tektu kada gyvenime ka nors statyti uz savus pinigus-tada tu skaiciuotum. O dabar tik tokio lygio argumentai:-))
            beje tenka ...

            Comment


              Galite pasakyti, kuriuose ruožuose toks keleiviu srautas yra?

              Comment


                Parašė udrius Rodyti pranešimą
                Galite pasakyti, kuriuose ruožuose toks keleiviu srautas yra?
                susirask schema srautu internete yra

                Comment


                  Norėtųsi, kad vilniečiai pradėtų važinėti dviračiais, o po to žiūrėtų, ar reik to metro ar ne.

                  Comment


                    Parašė evvt Rodyti pranešimą
                    susirask schema srautu internete yra
                    Kaip metro šalininkas, turėtumete šią schemą, argumentuodamas savo žodžius pateikti.

                    Comment


                      Parašė evvt Rodyti pranešimą
                      Toki srauta ir konke "patemtu"

                      del to "apetito":
                      taigi.. didesniame metro vagone susistabeliuoja iki 400 keleiviu uzimant sedimas ir stovimas vietas. O mazesniame iki 250.
                      Tai esant dideliem vagonam 8 vagonu sastate susikonservuoja 3200 "silkiu". Tai jei tokie monstrai kursuoja kas 4minutes tai yra pajegus pervezti 50000/val suspaustu ir susiglamziusiu keleiviu. Paleidus kas 2 minutes toki sastateli perveztu komfortiskiau tuos keleivius. Beje tokie srautai galimi pvz kokioj Maskvoj(metro perveza daugiausia keleiviu pasaulyje). Ten dazniausia tokie 8vag. sastatai kursuoja kas 3 min. ir keleiviai nebuna susispaude kaip silkes.
                      Toks metro yra turbut pats pajegiausias kiek teko matyt arba girdet.

                      Bet tarkim yra sastatas is 2-ju mazesniu metro vagonu. Tuomet vel prigrudam "silkiu" iki max o tai gaunasi - 500 vienam sastate. Paleidziam kas 4min. ir per valanda gaunam nei daug nei mazai o 7500 susiglamziusiu keleiviu per valanda.

                      Na 7500 /val - jau kazkas panasaus pagal esama situacija. Bet jei toks srautas butu tai vertetu jau paleisti arba sastata is 4 tokiu vagonu arba palikti is 2-iju tik kad kursuotu kas 2min.

                      Jei pas mus piko metu srautas 4000/val - 2vagonai kas 4min. butu normaliam rezime nei perkrauti ne apytusciai.
                      Jei srautas piko metu 6000/val - galetu but sastatas is 3-ju vagonu, jei 8000 - is keturiu ir tt. arba tankinant laika.
                      Apie toki metro nemanau kad galima butu kalbet kad apetitas =50000/val
                      Srautui 6-8k/val skirtas tramvajus, jo linija veža iki 15k/val.

                      Comment


                        Parašė Bensons Rodyti pranešimą
                        Srautui 6-8k/val skirtas tramvajus, jo linija veža iki 15k/val.
                        Taip tik tramvajus trukdo kitam transportui jei vaziuoja gatvemis, o tai neisvengiama miesto centre

                        Comment


                          Parašė Analitikas PlėtRa Rodyti pranešimą
                          Kiek metų ta idėja čia stumiama jau? 2? 3?
                          Realiai rentinys pradėjo intensyvią veiklą 2006, prieš tai pavieniai pasispardymai prieš rinkimus tik patikslinimas, kurį padariau atlikęs delfio antraščių ir straipsnių turinio analizę nuo 2001 iki 2008: zuokas padarė 23 tramvajaus PR straipsnius, iš kurių tik 1 buvo kritiškai nusiteikęs metro atžvilgiu, kituose tiesiog nekalbama. Įdomesnė dalis: pasirodė 9 straipsniai, nekalbantys apie metro, bet niekinantis tramvajaus idėją, 3 straipsniai, šlovinantys tik metro, ir bent 8 šlovinantys metro, bet niekinantys tramvajų.
                          Išvados paprastos:
                          1) jeigu ne tramvajaus lavonas, apie metro nekalbėtume
                          2) mirus tramvajui (t.y. išnykus priešui), miršta ir metro, tiesiog nėra ką kritikuoti ir realiai patiems sąjūdistams pradeda trūkti "konstruktyvumo"

                          Iš kur toks "tyrimas"? Ten maždaug diskurso analizės būdu atlikau pseudomokslinį darbą, pasirinkęs šią gražią temą yra ką parašyti tokiomis temomis, va kaip ir čia skiedžiam n-tą lapą ir nieko nepasakome.
                          kam įdomu, galit į privatą rašyt, nors man gėda tą pseudomokslą platinti

                          beje apie tą srautų schemą - ji pasenusi, o metro atveju elementariai netinka, nes grynas metro arba pusiau metro nebūtinai sutampa su gatvėmis, o stotelių atstumai gali koreguoti ir būsimuosius srautus. tramvajui gal ir dabar dar tiktų

                          Comment


                            Parašė evvt Rodyti pranešimą
                            Taip tik tramvajus trukdo kitam transportui jei vaziuoja gatvemis, o tai neisvengiama miesto centre
                            Kažko tokio ir reikia, greitojo tramvajaus, kuris didžiąją dalį važiuotų ant žemės, o vietomis, kur reikia ant estakadų, negiliame tunelyje po žeme (taip padaryta pvz. Krokuvoje).
                            Bet kokiu atveju, dabar apie viešojo transporto plėtrą galime užmiršti ne vieniems metams.

                            Comment


                              Parašė evvt Rodyti pranešimą
                              Taip tik tramvajus trukdo kitam transportui jei vaziuoja gatvemis, o tai neisvengiama miesto centre
                              Europoje jis trukdo tik Lietuvoje, Makedonijoje, Juodkalnijoje ir dar vienoje šalyje, visur kitur sugyvena su kitu transportu.

                              Comment


                                Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
                                ...

                                beje apie tą srautų schemą - ji pasenusi, o metro atveju elementariai netinka, nes grynas metro arba pusiau metro nebūtinai sutampa su gatvėmis, o stotelių atstumai gali koreguoti ir būsimuosius srautus. tramvajui gal ir dabar dar tiktų
                                metro ta schema ko gero tik vienoj vietoj - tai Narbuto gatveje nuo karoliniskiu iki zveryno.
                                antra vieta - ukmerges g. atkarpa nuo seskines iki snipiskiu, bet cia reiktu dalinai dar sumuot gelezinio vilko srautus, o esant 3linijai sumuotusi dalinai ir kalvariju g. srautai.

                                Comment


                                  Parašė Edd Rodyti pranešimą
                                  Kažko tokio ir reikia, greitojo tramvajaus, kuris didžiąją dalį važiuotų ant žemės, o vietomis, kur reikia ant estakadų, negiliame tunelyje po žeme (taip padaryta pvz. Krokuvoje).
                                  Bet kokiu atveju, dabar apie viešojo transporto plėtrą galime užmiršti ne vieniems metams.
                                  cia tiek greitasis tramvajus tiek "mazesnis" metro(na pvz kaip rennes) tiktu. metro taip pat gali vaziuoti ant zemes estakadomis ar aisku po zeme, be to gali tureti kontaktinius jegos laidus arba ne kaip ir tramvajus beje paskutiniu metu . Krokuva seniai turi tramvaju, jie turi ju parka, infrastruktura todel jiems labiau taupu ir optimalu plesti tramvajaus infrastruktura. Vilniaus atveju gi jei viskas nuo nulio tai kitas jau klausimas.
                                  Galim apie pletra uzmirst galim ne nuo musu turbut mazai kas cia priklauso

                                  Comment


                                    Parašė evvt Rodyti pranešimą
                                    metro ta schema ko gero tik vienoj vietoj - tai Narbuto gatveje nuo karoliniskiu iki zveryno.
                                    antra vieta - ukmerges g. atkarpa nuo seskines iki snipiskiu, bet cia reiktu dalinai dar sumuot gelezinio vilko srautus, o esant 3linijai sumuotusi dalinai ir kalvariju g. srautai.
                                    sutinku nebent toje trumpoje atkarpėlėje narbuto tarp spaudos ir žvėryno.

                                    šeškinė - šnipiškės apskritai jau pievos, nes kertamas didelis kampas, ant kurio, jei nežinojai, kaip reikiant išsibarsto keleivių. pabandyk 24 pasivažinėt, tiesa, retai važiuoja, bet rytiniai būna normaliai pripildyti. na rytiniu gal 1 kartą teko iš malonumo pasivažinėt tuo atveju didžioji dalis išlipa saltoniškėse ir gedimino st.
                                    kalvarijų g nieko negauna iš rentinio plano. pagyventum - suprastum kodėl. nauda jiems nebent per 2 liniją būtų, ir tai lopinėliui jeruzalės, jei jau ypač tolimą atstumą žmogus važiuotų.
                                    o visa kita ką neegzistuoja? ten apskritai n maršrutų ir neaišku, kokios pasekmės būtų privežimų organizavimui, juo labiau neaišku, ar po tokių pertvarkų viešasis transportas nepraras savo populiarumo. Dabar - lėtas, ekstensyvus, bet iš principo visa jungiantis. Vėliau - ???
                                    tarp kitko, atkarpa tarp šešk ir šnipiškių, kertant kampą, mano įsitikinimu, protingiausia šio plano dalis, BET jai pagrįsti visiškai netinkamas srautų tyrimas

                                    Comment


                                      Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                      Butu idomu salia siu skaiciu pamatyti aplinkiniu sostiniu gyventoju tankumo duomenis (Ryga, Minskas, Varsuva); t.p. tolimesnius miestus, kuriuose siandien realiai veikia metro. Atvaizdas
                                      Nuvažiuok į Rygą ir pamatysi, kaip pas juos kursuoja metro
                                      Jeigu ten netyčia nerasi, pranešk, paaiškinsiu, kurioj vietoj reikėjo ieškot
                                      "I killed the Bank" - Andrew Jackson

                                      Comment


                                        Parašė Kosovo Rodyti pranešimą
                                        Nuvažiuok į Rygą ir pamatysi, kaip pas juos kursuoja metro
                                        Jeigu ten netyčia nerasi, pranešk, paaiškinsiu, kurioj vietoj reikėjo ieškot
                                        Turbūt šiandien užsiblokavo mano jumoro jausmas, nes nieko nesupratau. Kiek pamenu, sovietai 1986m. Rygoje pradėjo pirmąsias metro statybas, bet 1988m. žmonės tam pasipriešino (kaip ir pas mus dėl Kruonio HAE) ir statybos buvo užkonservuotos. Praėjus 15 metų Latvijoje vėl atgimė idėja tęsti metro statybas, bet vis pinigų neatsiranda...
                                        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                        Comment


                                          Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
                                          sutinku nebent toje trumpoje atkarpėlėje narbuto tarp spaudos ir žvėryno.


                                          teisingai srauta suzinot lengviausia pacioj siauriausioj vietoj , Be to dar zveryno keleiviai gi nores vaziuoti tai srautas dar dideja gi
                                          Paskutinis taisė evvt; 2009.03.16, 23:22.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X