Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Metro Vilniuje

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Kasnis Rodyti pranešimą
    Eilinis pinigu taskymas. Tiksliau netaskymas, o tikslingas issiurbimas is savivaldybes biudzeto. Pasidalins atitinkami asmenys, o studija pades i stalciu. Kaip ir su daugybe pries tai buvusiu galimybiu studiju. Jau tam paciam VGTU tai simta kartu apsvarstyta, paskaiciuota ir apgalvota. Viska ivertinus pigiau butu naujus kelius nusitiesti ir daugiau troleibusu nusipirkti.
    Kokio velnio galimybiu studija daryt, jeigu visiems yra zinoma, jog i sita reikala Lietuva nepajegi investuoti, o verslas tikrai nekis ten savo pinigu, jeigu net esamas visuomeninis transportas su isvystyta infrastruktura yra nerentabilus. Nejaugi nieks negalejo uzdrausti sitos akivazidzios vagystes..

    Visiškai pritariu. Kiek jau galima tų studijų rengti? Manau, viskas jau seniai aišku (gal tai 10 ar 11 studija). Tai jau tampa tiesiog pinigų plovimu, niekuo daugiau.
    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
    Marsrutai.lt tinklaraštis!
    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

    Comment


      Parašė andyour Rodyti pranešimą
      Gatvių yra daugiau nei reikia, niekada gyvenime nebus troleibusų kamščių Mieste vietos mažai bei niekam nereikia to triukšmo ir taršos.
      As kalbu apie kelius skirtus tik VT, o ne bendrojo naudojimo. Taip, skirtingu lygiu transportas yra reikalingas, bet negaiskim laiko tam, ko nepajegsime irengti ir tuos resursus investuokime esamai sistemai gerinti.
      Sitas visas erzelis skirtas tik galimybiu studijom prastuminet.
      Gugenhaimai, metro/tramvajus, gondolos...Juk viskam reikia galimybiu studija atlikti. Nors esu is sios srities, taciau pats buvau pasimoves ant to metro/tramvajaus kabliuko, kol neteko isigilinti i situacija, pabuvot susitikimuose su potencialiais rangovais ir t.t.
      Truputi atsigaukim ir paziurekim realybei i akis, Lietuva (nekalbu net apie savivaldybe) nepajegi net stadijono uzbaigt...

      Comment


        Parašė Kasnis Rodyti pranešimą
        Eilinis pinigu taskymas. Tiksliau netaskymas, o tikslingas issiurbimas is savivaldybes biudzeto. Pasidalins atitinkami asmenys, o studija pades i stalciu. Kaip ir su daugybe pries tai buvusiu galimybiu studiju. Jau tam paciam VGTU tai simta kartu apsvarstyta, paskaiciuota ir apgalvota. Viska ivertinus pigiau butu naujus kelius nusitiesti ir daugiau troleibusu nusipirkti.
        Dėl to metro, tai aišku viskas turi būti pagrįstą, ar mums jo reikia ar ne.
        Bet tiesiant naujus kelius, reikia išpirkinėti naujus žemės plotus, kurie Vilniaus mieste tikrai nėra pigūs, tuo tarpu erdvės po žeme yra pakankamai daug ir už kurią niekam nereikia mokėt

        Comment


          Parašė Kasnis Rodyti pranešimą
          As kalbu apie kelius skirtus tik VT, o ne bendrojo naudojimo. Taip, skirtingu lygiu transportas yra reikalingas, bet negaiskim laiko tam, ko nepajegsime irengti ir tuos resursus investuokime esamai sistemai gerinti.
          Mokesčiais apriboti lengv. aut. eismą miesto gatvėmis tiek, kad gatvėsė nebeliktų kamščių, o už surinktas lėšas pirkti naujus troleibusus, tiesti naujas linijas

          Comment


            Parašė ead Rodyti pranešimą
            Dėl to metro, tai aišku viskas turi būti pagrįstą, ar mums jo reikia ar ne.
            Bet tiesiant naujus kelius, reikia išpirkinėti naujus žemės plotus, kurie Vilniaus mieste tikrai nėra pigūs, tuo tarpu erdvės po žeme yra pakankamai daug ir už kurią niekam nereikia mokėt
            Reikia galiausiai nuspręsti, kuriuo keliu Vilniui eiti kovojant su kamščiais- tobulinti viešąjį transportą arba vien statyti naujus kelius, greitkelius be šaligatvių bei 4-5 aukštų sankryžas bei tiltus (tai yra, padaryti taip, kad miestas būtų pritaikytas tik individualiajam transportui- šiuo keliu einama JAV didmiesčiuose). Bet tiems, kas nori gyventi švarioje aplinkoje ir nekvėpuoti vien išmetamosiomis dujomis, turbūt priimtinesnis bus pirmasis variantas

            Žinoma, metro ar tramvajus nepamaišytų, bet, mano nuomone, esamus keleivių srautus galima pervežti ir troleibusais bei autobusais, bet reikia logiškiau pertvarkyti esamą maršrutų tinklą. O šiandien jis yra, visiems suprantama, prastai išvystytas, sudarytas neatsižvelgiant į keleivių poreikius (daug besidubliuojančių, tuščių maršrutų, tuo tarpu populiariausi maršrutai kursuoja per retai ir tt.).

            Visų pirma reikėtų įgyvendinti dar sovietmečiu planuotus projektas- nutiesti troleibusų liniją iki Santariškių. Troleibusų taip pat reikėtų ir į Šeškinę, Fabijoniškes bei Pilaitę. O štai į tuos miesto mikrorajonus (+ artimąjį priemiestį), kur jau yra nutiesta geležinkelio linija, reikėtų vystyti miesto-priemiesčio traukinių infrastruktūrą. Žinoma, traukiniams reikės įrengti keletą naujų stotelių, bet, net ir išnaudojant esamą geležinkelio liniją, galima neblogai aptarnauti visą pietinę ir rytinę miesto dalis, kur įsikūrę daug stambių įmonių, ir gyvena nemažai žmonių.

            Kad viešasis transportas veiktų sklandžiai, būtų patogus miestiečiams bei ne ypač nuostolingas savivaldybei, jame turi galioti vieninga bilietų sistema. Todėl mieste neturi būti jokio privataus transporto, parazituojančio miesto VT. Privatūs vežėjai autobusais turi passirinkti- arba integruotis į bendrąją sistemą, arba prarasti licenciją vežti keleivius. Kas dėl mikriukų, tai čia išvis atskiras klausimas- jų mieste iš viso neturi būti. Palikti galima nebent tuos maršrutus, kurie kaip privežamieji aptarnauja keleivius iš atokesnių rajonų, kur yra maž keleivių srautai, priveždami juos prie artimiausių stambesnių VT mazgų. Žinoma, tokiuose mikroautobusuose taip pat turi galioti vieningas miesto bilietas. Visus kitus mikrobus- vyti lauk iš miesto gatvių.

            Taip pat ir patį mršutų tinklą, kaip jau minėjau, reikia pertvarkyti logiškiau- populiariausiais maršrutais paleisti daugiau transporto priemonių, uždaryti dubliuojančius bei nuostolingus maršrutus į priemiestį (juos pakeisti specialūs mikroautobusų maršrutai). Žinoma, bilietų sistema taip pat turi būti lanksti- daugiau bilietų rūšių ir tt.

            Na, o metro ir tramvajaus Vilniuje, kaip jau minėjau, nelabai ir reikia.
            Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
            Marsrutai.lt tinklaraštis!
            SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

            Comment


              Parašė andyour Rodyti pranešimą
              Mokesčiais apriboti lengv. aut. eismą miesto gatvėmis tiek, kad gatvėsė nebeliktų kamščių, o už surinktas lėšas pirkti naujus troleibusus, tiesti naujas linijas
              Renka pinigus už stovėjimą, ir kur gi tie pinigai? Žadėta pratęsti troleibusų linijas iki Santariškių, Ateities gatve. Kol kas - nulis.
              Antra vertus, lietuviai labai prisirišę prie automobilio - važiuos lankais. Turiu bent dešimtį pažįstamų, kurie gyvena Šeškinėj ir Žvėryne ir kasdien važinėja automobiliu darban Gedimino pr. ir dar kažkaip sugeba nemokėti už parkavimą. Žiūrėkit, kas dabar darosi Galvės, Kirtimų gatvėj, o juk tai - visiškas užmiestis. Tiesa, miesto autobusas ten važinėja geriausiu atveju kartą per valandą.

              Comment


                Parašė music
                O aš sakau- reikia
                O ko nereikia?
                Flickr

                Comment


                  Parašė Sula Rodyti pranešimą
                  Antra vertus, lietuviai labai prisirišę prie automobilio - važiuos lankais. Turiu bent dešimtį pažįstamų, kurie gyvena Šeškinėj ir Žvėryne ir kasdien važinėja automobiliu darban Gedimino pr. ir dar kažkaip sugeba nemokėti už parkavimą.
                  Aš kalbu apie visas Vilniaus miesto gatves Arba dalį gatvių skirti tik VT. Turi būti atstovaujami daugumos interesai.

                  Comment


                    Parašė music
                    O aš sakau- reikia
                    Jeigu būtų pinigų, kodėl gi ne? Iš kur paimti pinigų jau pasiūliau, apmokestinti gatves

                    Comment


                      Parašė music
                      O kas sakė, kad norint ką nors įgyvendinti būtinai reikia atsisakyti kažko kito?

                      Na, o vistik nereikia pilti asfalto po Vakarinio aplinkkelio užbaigimo
                      Iki 2015 bus įmerkta dar 1,5 mlrd. į kelių, gatvių plėtrą Vilniuje ir rajone. Gal jau gana?
                      Aš labai abejoju ar automobilių vairuotojai persės į metro. Nebent su ta intencija, kad biudžete atsiras dar didesnė skylė ir nebeliks visai pinigų kelių tiesimui

                      Comment


                        Taigi cia ko gero vel tramvajaus studija, kaip galima matyt is to kas ta studija atliks

                        http://www.zebra.lt/lt/naujienos/lie...iviu-6375.html

                        "..Parengiamieji darbai - Vilniaus miesto susisiekimo infrastruktūros (tramvajais) specialusis planas (rengia SĮ "Vilniaus planas") ir Vilniaus modernaus tramvajaus galimybių studija (rengia prancūzų transporto bendrovė "Systra") - jau paskutiniame etape. ..."

                        Comment


                          Parašė andyour Rodyti pranešimą
                          Aš labai abejoju ar automobilių vairuotojai persės į metro. Nebent su ta intencija, kad biudžete atsiras dar didesnė skylė ir nebeliks visai pinigų kelių tiesimui
                          Juos reikia priversti. Galima padidinti stovėjimo mokesčius, apmokestinti įvažiavimą į miesto centrą, galų gale net įvesti automobilio mokestį, kas ir tą patį biudžetą dar papildytų.
                          Post in English - fight censorship!

                          Comment


                            Parašė index Rodyti pranešimą
                            Juos reikia priversti. Galima padidinti stovėjimo mokesčius, apmokestinti įvažiavimą į miesto centrą, galų gale net įvesti automobilio mokestį, kas ir tą patį biudžetą dar papildytų.
                            Pasamdyti grupuotę, kuri per naktį pavogtų miesto automobilių ratus. Ratus parduoti juodosiose rinkose ir taip į biudžetą gauti daugiau pajamų.

                            Comment


                              Parašė music
                              O kas sakė, kad norint ką nors įgyvendinti būtinai reikia atsisakyti kažko kito?

                              Na, o vistik nereikia pilti asfalto po Vakarinio aplinkkelio užbaigimo
                              Iki 2015 bus įmerkta dar 1,5 mlrd. į kelių, gatvių plėtrą Vilniuje ir rajone. Gal jau gana?
                              Kas gana? Šiaurinės gatvės nereikia? Tikrojo Pietinio aplinkkelio, Geležinio-Vilko-Ukmergės normalaus mazgo?
                              Apskritai daug kur gatvių būklė tragiška, taip pat nebaigtų infrastruktūros projektų krūvos. O kur dar A juostos, dviračių ir t.t.? Viena ar dvi metro linijos jokių problemų neišspręstų. Na pamatysim galimybių studijos rezultatus ir sužinosim, kas iš tikrųjų racionalu ir naudinga
                              Paskutinis taisė Lettered; 2011.02.16, 13:27.
                              Flickr

                              Comment


                                Viskas aišku.. artėja rinkimai savivaldybėse. O dėl "studijų" - neturiu komentarų, jų tikrai buvo ne viena ir jos kainavo ne vieną milijoną.

                                Comment


                                  Prieš praeitus rinkimus paleido geležinkelio linija Stotis - Oro uostas, žadejo traukinuko kas 15 min. Praejo rinkimai. Ką mes dabar turime toj linijoj?
                                  Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                  Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                  Comment


                                    Dėl tos galimybių studijos, kurią atlikinės VGTU, tai dėl metro rezultatas aiškus, manau, bus - nei naudingas, nei reikalingas. Nes kiek per paskaitas vis skirtingi dėstytojai, susiję su šia sritim, išsireikšdavo tai išvada viena būdavo - metro ne Vilniui.

                                    Comment


                                      Parašė music
                                      Tai juk labai aiškiai parašiau. Iki 2015 m. bus investuota 1,5 mlrd. Vakarinis, Šiaurinė g. (kartu su Vakarinio III etapu), Šiaurinis aplinkkelis ir tas rajono aplinkkelis ir taškas. Ar siūlai dar dešimt žiedų aplink miestą pastatyti, o VT palikti kaip dabar?
                                      Asfaltas irgi nieko neišspręs. Nutiesus Vakarinį aplinkkelį, eismas Laisvės pr. ir Justiniškių gatvėje sumažės tik iki 5 proc.
                                      Už 1,5 mlrd. galima būtų nutiesti nors ir 5 greitojo tramvajaus linijas- Zuoko siūlyta pirma linija su gatvių rekonstrukcijom ir tramvajų įsigijimu būtų kainavusi 300 mln., o tai yra tokia pati kaina kaip Tūkstantmečio gatvės.
                                      Iš kur ištraukei tuos 5%? Jau dabar kaip sumažėjo spūstys Laisvės pr. ties Lazdynų tiltu. Realiai eismas Laisvės pr. sumažės minimum 30%. Taip, kad asfaltas realiai sprendžia problemas, naujamiestis išsivadavo nuo spūsčių pastačius Pietinį aplinkkelį, sumažėjo spūstys Geležinio vilko gatvėje pastačius Ukmergės g. estekadą. Atsimenu, kaip 2007 m. nuo stoties iki Ukmergės plento tekdavo 2h važiuoti vakarais, dabar užtenka kartais ir pusvalandžio. Duobėtos gatvės manau jau savaime aišku yra problema, kurią reikia spręsti, tai ne tik įvaizdžio dalis, bet ir kasdieninis gyvenimas visų. Jei asfalto nutiesimas ir kelių estakadų pastatymas ant plynų laukų kainuoja šimtus milijonų, tai pats pagalvok, kiek milijardų kainuotų metro linijos nutiesimas po žeme. Ar čia atsirastų altruistų?
                                      O iš bėgių ant gatvės ar šalia jos praktiškai jokio privalumo prieš A juostas, tik, kad daug brangiau. Na bet kaip ir sakiau, neskubėkim svarstyti, palaukim galimybių studijos rezultatų
                                      Flickr

                                      Comment


                                        Parašė music
                                        Matyt ši katedra http://www.gtk.ti.vgtu.lt/lt/32133/Istorija

                                        ne tokia įtakinga kaip
                                        http://www.kk.ap.vgtu.lt/lt/35053/Ke...edrai_86_metai
                                        http://www.kti.ap.vgtu.lt/lt/70227/Apie_mus ši.

                                        Kažkokia nesąmonė klausti kelininkų ko reikia miestui- automobilių kelių ar geležinkelių. Tik labai naiviam žmogui gali būti neaišku kokios bus pateiktos išvados ir pasiūlymai.
                                        Aš mokausi kelių katedroje, bet nemanau, kad jie prisidės prie šios studijos. Miesto susisiekimo sistemos - ne jų veiklos kryptis.
                                        http://www.msk.ap.vgtu.lt/lt/35155/Apie_katedra
                                        Šios katedros specialistai, manau prisidės prie šios studijos
                                        Paskutinis taisė ead; 2011.02.16, 14:03.

                                        Comment


                                          Parašė music
                                          30 proc. Nenusišnekėk Aš traukiu iš tos pačios VGTU studijų rezultatų ir iš srautų tyrimų, o tu tuos 30 proc. turbūt susapnavai, kad rašai tokias niekuo nepagrįstas nesąmones. Personaliniai įspūdžiai man neįdomūs.
                                          Pats nusišneki, matai, net nelabai gaudaisi, kas atlikinės metro studiją ir fantazuoti nesąmones. 30% yra realūs apskaičiuoti srautai, beto kaip ir sakiau, jau dabar matosi aiškūs rezultatai. Vakarinis aplinkkelis bus miesto gatvė, ne tik tranzitinėms fūroms. Santariškės-Stotis maršrutu nebuvo vykdomi jokie rimti infrastruktūros projektai, bet kai bus baigtas mazgas Ukmergės-Geležinio-vilko-Žalgrio, sumažės spūstys ir ten
                                          Paskutinis taisė Lettered; 2011.02.16, 14:11.
                                          Flickr

                                          Comment

                                          Working...
                                          X