Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Metro Vilniuje

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė music Rodyti pranešimą
    Rygoj slepiasi atsakymas į tavo klausimą

    Geriau pakomentuotum Stanevičiaus ar Jogailos gatvės atvejį, užuot teorinius išvedžiojimus, neturinčius nieko bendro su realybe, berdamas
    BRT atsakingai turi suprojektuot projektuotojai, įvertinę visus faktorius. Aš negaliu to padaryt. Bet jūs įsivaizduojat, kad VT sistema turi atsirast iš oro, kad nieko ji, neduok Dieve, nepakeistų, nepakenktų! Deja.

    Dėl stotelių. Turbūt įsivaizduoji, kad Rygoj - BRT? Na, jei nesi matęs BRT stotelių nuotraukų ir toliau matai savo įsivaizduojamas kliūtis, tai ką čia bepridurt...

    Tiek mano pasvarstymų. Tikėkimės Vilniuj atsiras greitieji autobusai.
    100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

    Comment


      Parašė taccido Rodyti pranešimą
      BRT atsakingai turi suprojektuot projektuotojai, įvertinę visus faktorius. Aš negaliu to padaryt. Bet jūs įsivaizduojat, kad VT sistema turi atsirast iš oro, kad nieko ji, neduok Dieve, nepakeistų, nepakenktų! Deja.

      Dėl stotelių. Turbūt įsivaizduoji, kad Rygoj - BRT? Na, jei nesi matęs BRT stotelių nuotraukų ir toliau matai savo įsivaizduojamas kliūtis, tai ką čia bepridurt...

      Tiek mano pasvarstymų. Tikėkimės Vilniuj atsiras greitieji autobusai.
      Turbūt įsivaizduoji, kad Vilniuje visos gatvės po 10 juostų su 30 metrų skiriamąja žaliąja juosta? Ką čia ir bepridurt... Pilaitės pr. tai ne Pylimo ar Jasinskio gatvė

      Parašė taccido Rodyti pranešimą
      Tikėkimės Vilniuj atsiras greitieji autobusai.
      Tikėkimes ne.
      Nebent kalbi apie ekspresus, kurie mažai pasiteisina ir buvo panaikinti, nes teturėjo po dvi-tris stoteles, o tarpinėse nestodavo.
      Ekspresiniai autobusai tikų nebent Batoro gatvėje, bet ten išvis būtų išmintingiau paleisti kas 10 min. kursuojančią motrisę, nes geležinkeliu atstumas iš N. Vilnios iki Stoties, sustojant Pavilny, įveikiamas per 8 min.
      http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

      Comment


        Parašė music Rodyti pranešimą
        Ar Vilniaus prioritetas yra Maskvos pločio gatvės? Mano supratimu- tikrai ne, o atėmus iš Nabuto gatvės vieną juostą viešajam transportui... Manau teko matyti kas būna toje gatvėje įvykus avarijai? Jei neteko, trumpai nupasakosiu. Ties "Lietuvos" kinoteatru susidaro kamštis, kuris nusitęsia iki pat Spaudos rūmų, susidaro kokių 11 troleibusų eilė, kuri įveikia tą 4 km atstumą per maždaug 90-120 min, bet dažniausiai troleibusai stovi atidarytom durim, nes paėjus 15 min pėsčiom galima įsėsti į prieš valandą važiavusį VT.
        Aha. O dabar iš dviejų juostų gatvės palik vienos juostos gatvę- sėkmės įvykus avarijai
        Beje, rytais Narbuto kamštis paprastai prasideda prie Justiniškių "Norfos" arba ties "Čiobiškio stotele". O dabar susiaurink esamą kelią dvigubai.
        Jei vistik siūloma kelią platinti, tuomet ir toliau proteguojami kelininkai, kurie vien per 2006-2010 metų laikotarpį atliko Vilniuje asfalto už milijardą.
        Jonai, ar esi asfalto mėgėjas?
        Kamštis ant Narbuto kalno nėra baisus net jeigu ten įvyksta avarija, bet jeigu avarija kur nors žveryne ar kaip minėjai prie "Lietuvos" kino teatro, tada visko pasitaiko. išvažavus iš namų apie ~ 7:40h, ten prastoviu labai trumpai. VT irgi man nuo spaudos rūmų iki pvz forum palace trunka man ~20min (ir taip ne visada, kartais ir greičiau) nuvažiuoti išvažiavus minėtu laiku su viešuoju transportu iš Spaudos rūmų stotelės. (Tarkim, jei išvažiuoju iš namų 7:40 su 19 troleibusu ir važiuoju į Saulėtekį, tai jame būnu apie 8:25-30). Kadangi tai kitas miesto galas, o atstumas nemažas, tai pakankamai greit važiuojama.
        Didžiausia problema būtent yra Spaudos rūmai. Daugybė vairuotojų, važiuodami nuo Justiniškių gatvės, pasuka pro spaudos rūmų aikštelę ir išvažiuoja į laisvės prospektą taip aplenkdami sankryžą. Trūks plyš ten reikia rytas užstatyti išvažiavimą. Dar šiuo metu viskas yra ok, bet žiemos metu, liaudiškai tariant, būna "žopa". Belieka keiktis.
        Kitas stabdis - šviesoforas prie Karoliniškių poliklinikos. Jei ne jis, tai nuo spaudos rūmų (gyvenu greta jų) iki oro uosto važiuoju tik sustodamas prie 2 sankryžų. Pralaidumas būtų geresnis. Tikrai būtų galima įrengti SAUGOMĄ požeminę pastoviai apšviestą perėją.

        Comment


          BRT ir tramvajaus bėgiai gatvėse nesąmonė, tik dar labiau trukdytų, nei padėtų. Metro nesąmonė, nes ne lietuviams po žemes raustis, ypač centre. Nebūtų pigiausias variantas kelti tramvajų virš kai kurių gatvių (deja, niekas neleistų taip "darkyti" miesto)? Tik ribotas gatvių kiekis su žaliom vejom tarp juostų. Pvz. Laisvės prospektas, Pilaitės pr., Narbuto g., Geležinio vilko g., būsimasis Vakarinis aplinkelis.

          Comment


            Parašė D.P Rodyti pranešimą
            Kamštis ant Narbuto kalno nėra baisus net jeigu ten įvyksta avarija, bet jeigu avarija kur nors žveryne ar kaip minėjai prie "Lietuvos" kino teatro, tada visko pasitaiko.
            Čia prisiminiau Vakarinio piko metu buvusį atvejį. Avarija buvo Narbuto gatvėje link Spaudos rūmų, o kamštis- nuo "Lietuvos" k/t. iki pat Spaudos. Nuo "Lietuvos"
            iki "Kęstučio" stotelės užtrukau 90 min, o tada pasivaikščiojau, aplenkdamas 11 stovinčių troleibusų

            Teko ir nuo "Panoramos" iki Spaudos važiuoti 40 min., ir ryte nuo Spaudos iki Stoties 80 min. gautis, toje gatvėje kažkam į kažką įvažiavus.

            Paprastai tai atrodo maždaug taip: http://www.15min.lt/gallery/show/Smu...-gatveje-14103 ir pasitaiko gana dažnai.
            http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

            Comment


              Parašė John
              Vilniaus centre tramvajus tikrai nevažiuos jokiais tuneliais. Jei jis ten kada nors bus, tai tik gatvėse. Dėl estakadų už centro, be abejo, reikia sutikti. Čia pagrindinį vaidmenį turėtų atlikti kainos ir serviso kokybės/patikimumo įvertinimas, lyginant su BRT.
              Kodėl nevažiuos? Tikrai galėtų
              http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

              Comment


                Sutikit, esmė yra piniguose, turint šlamančių gali ką nori įsirengti

                Comment


                  Parašė John
                  Tiesiog tai kainuotų per brangiai. Tunelių rausimas po miesto centru ne šiaip pamojavimas kastuvėliais.
                  Pamojavo prie Seimo, pamojavo prie Gudelių, kadais mojavo Kaune, bei Paneriuose, o kitose šalyse dar ne taip mojuoja. Nereikia ir superturtingų šalių. Kad ir Slovakija ar Lenkija, o apie Dublino tunelį geriau patylėsiu.
                  Mojuoja ir po Vilniumi. Juk kažkaip įrengė garažus centre, o beveik kiekvienas naujas projektas dar įsirengia ir kelių aukštų požeminius parkingus.
                  http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

                  Comment


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    Ne, metro neturi atsipirkti tiesiogiai. Kaip ir investijos į antžeminį viešąjį transportą. Tačiau mums aktualu pati milžiniška lėšų sumą metro tiesimui. Ir metro eksploatacija po to. Šalininkai teigia, kad metro bus pelningas, vos ne atpirks ir statybų kaštus. Nesąmonė. Vargu ar bilietai padengs eksploatacines išlaidas. O tai reikšia, kad miestas metro turės dotuoti. Ir dotuoti galbūt netgi daugiau, nei dabatinį VT. Bet mes puikiai žinome, kad dabartiniam VT nesugebama surasti lėšų, jis skendi skolose būtent dėl nesumokėtų dotacijų ir netgi kompensacijų už lengvatininkus. Savivaldybė su savo įmonėmis elgiasi kaip nori - stumia jas į bankrotą. Gi metro ties privatus konsorciumas, kuriame savivaldybė turės tik nedidelę dalį akcijų. Todėl ji bus įpareigota trūks plyš dengti metro nuostolius.
                    Metro padidintų dirbančiųjų darbo našumą. Mažiau kamščių - daugiau šlamančių žmonių kišenėse, o dalis gal ir išvis atsisakys į darbą vykti su automobiliu. Dar pati metro statyba suteiktų ekonomikai stimulo.

                    Comment


                      Pinigai žmonių kišenėse, bet skolos valstybei (miestui). O kas valstybei mokesčius moka? Uždaras ratas. Transporto problema yra, bet ją spręsti galima ne vieninteliu siūlomu brangiausiu - metro (ar metrotramo) - būdu.

                      Comment


                        /\ Kamščių išnykimas žmonėms/įmonėms/valstybei kasmet sutaupys ko gero milijardą, be to nebereikės kelių tiesimui skirti šimtų milijonų. Metro statybos suteiks neblogą ekonomikai stimulą, gal nebereikės skirti milijardų socialinėms išmokoms.

                        Comment


                          Valstybei nesutaupys, nes kuo daugiau kamščių, tuo daugiau kuro sunaudojama, tuo daugiau akcizo ir PVM'o. Ir mizernos dotacijos VT. Nuolatinis darbas vietos kelininkams. O metro ties ne tik vietiniai, bet ir iš užsienio atvykę specialistai ir subrangovai. Visos medžiagos, išskyrus medieną, cementą, žvyrą ir skaldą bus importinės, įranga taip pat. Ekonomikai stimulą reikia suteikinėti ne tik Vilniuje, bet ir visoje Lietuvoje. Priešingu atveju iš rajonų žmonės greičiau emigruos tiesiai į užsienį, o ne į Vilnių.

                          Comment


                            /\ Bet skirtumas yra, ar žmonės perka degalus, kuriuos sudegina kamštyje iš to neturėdami jokios naudos ir kur perka prekes ir paslaugas, nuo kurių valstybė susirenka mokesčius. O dėl stimulo, tai Vilnius gan susijęs su rajonais, iš ten daug darbo jėgos atvyksta dirbti į Vilnių.

                            Comment


                              Valstybė surenka daugiau iš kuro, nes be PVM'o sumokamas dar ir akcizas.

                              Comment


                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                Valstybė surenka daugiau iš kuro, nes be PVM'o sumokamas dar ir akcizas.
                                Valanda prasedi kamstyje, sudegina benzo uz max 20lt, valstybiei sumoka mokesciu procenta.
                                To paties zmogaus darboi valanda kainuoja 300lt, is kuriu apie 100lt valstybei...
                                Cia labai abstrakciai...
                                Paskutinis taisė Lavonbatis; 2011.05.21, 21:30.

                                Comment


                                  Parašė andyour
                                  valstybė galės greit pamiršti tą degalų akcizą, nes jo vartojimas mažėja.
                                  Na nežinau nes delfyje pries kelis mėn buvo straipsnis apie tai, kad degalų kainos auga, o vartojimas vistiek didėja.

                                  Comment


                                    /\ tiesiog norėjau pasakyti, kad akcizas nebeatliks savo paskirties, t.y. riboti vartojimą, natūraliai mažės vartojimas dėl augančių naftos kainų.

                                    Comment


                                      Bet ištikro, tai tendencija aiški, degalai brangsta. Būtų keista tokioj perspektyvoje diegti greituosius autobusus, kurie degalus rytų. Metro kuo gerai, pastatytų per ų metus ty turėtumėm gatava 2018 metais o 2020 (tikiuosi) turesime atomine Visagine. Ir seip atsinaujinanti energetika, hidroelektrinės ir pan... Jei jau steigt nauja VT rusi jau geriau tada elektrinį.

                                      Comment


                                        Parašė andyour Rodyti pranešimą
                                        /\ tiesiog norėjau pasakyti, kad akcizas nebeatliks savo paskirties, t.y. riboti vartojimą, natūraliai mažės vartojimas dėl augančių naftos kainų.
                                        Prisidengia vartojimu o istikro iesko is kur gaut pinigu Pvz atejo krize, padidino kurui akcizus, sutapimas...

                                        Comment


                                          Parašė Lavonbatis Rodyti pranešimą
                                          Bet ištikro, tai tendencija aiški, degalai brangsta. Būtų keista tokioj perspektyvoje diegti greituosius autobusus, kurie degalus rytų. Metro kuo gerai, pastatytų per ų metus ty turėtumėm gatava 2018 metais o 2020 (tikiuosi) turesime atomine Visagine. Ir seip atsinaujinanti energetika, hidroelektrinės ir pan... Jei jau steigt nauja VT rusi jau geriau tada elektrinį.
                                          Pritariu tam, kad jeigu Visagine realiai stovi ir dirba nauja moderni atominė elektrinė, Lietuvoje reikia itin vystyti elektrinį transportą. Ne tik metro/tramvajų ir elektromobilius, bet ir elektrifikuoti naujus traukinių ruožus N. Vilnia-LT/BY siena, Kaunas-LT/RU siena ir Kaišiadorys-Šiauliai. Nepamirškime, kad tramvajaus laukia ir Klaipėda. Pajūryje siūlomas maršrutas Gargždai-Klaipėda-Palanga-Šventoji. Žiemą greičiausiai važiuotų tik iki Palangos oro uosto, o gal tik iki Girulių. Bet čia tema apie metro Vilniuje, aš tik priminiau, kad bėginis VT ne tik Vilniuje planuojamas.
                                          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                          Comment

                                          Working...
                                          X