Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Metro Vilniuje

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė specialistas Rodyti pranešimą
    Aš manau, kad didžiausia problema yra mūsų visuomenės mentalitete, kurie visokiais būdais stengiasi įžūliai sutaupyti, pravažiuoti be bilieto ir t.t. Naudojasi nelegalių (nemokančių mokesčių) vežėjų paslaugomis, netausoja visuomeninio turto.
    Čia nebūtinai mūsų visuomenės problema. Visame pasaulyje jei sudarysi galimybę naudotis paslauga nemokamai, tai atsiras žmonių kurie nemokės. Baudos mažos ir neadekvačios kelionės kainai, kontrolė retai sutinkama (pats per dvi savaites važinėjimo į paskaitas, dar nė karto nemačiau kontrolės). Kartais juokingai atrodo kai keleivių kontrolės autobusiukas su berods 5 kontrolierių ekipažu, veža pažeidėją į policiją nustatyti asmenybei, nes jis neturi dokumento. Taip sugaišta iki dviejų valandų, vien dėl vieno žmogaus ir 20 Lt baudos.

    Comment


      Parašė sleader Rodyti pranešimą
      Čia nebūtinai mūsų visuomenės problema. Visame pasaulyje jei sudarysi galimybę naudotis paslauga nemokamai, tai atsiras žmonių kurie nemokės. Baudos mažos ir neadekvačios kelionės kainai, kontrolė retai sutinkama (pats per dvi savaites važinėjimo į paskaitas, dar nė karto nemačiau kontrolės). Kartais juokingai atrodo kai keleivių kontrolės autobusiukas su berods 5 kontrolierių ekipažu, veža pažeidėją į policiją nustatyti asmenybei, nes jis neturi dokumento. Taip sugaišta iki dviejų valandų, vien dėl vieno žmogaus ir 20 Lt baudos.
      Padarytų baudą kokį 1000Lt, tada niekas nerizikuotų, nors ir retai kontrolė būna. Dabar gaunasi taip, kad pigiau mokėti baudą, nei pirkti bilietus kiekvieną kartą arba brangų nuolatinį (išskyrus studentus aišku).
      Flickr

      Comment


        Parašė Edd Rodyti pranešimą
        Labai jau lėtai viskas daroma, negalim pasilyginti net su mažesniais Lenkijos miestais, o nuo Talino ir Rygos atsiliekam gan stipriai.


        Taip, bet viską galima pakeisti, turi būti normali kontrolė. Tą sugeba geriau sutvarkyti net kiti miestai toje pačioje Lietuvoje.
        Bet tikrai ne Panevėžys O puikiai susitvarko ypač Klaipėda
        "I killed the Bank" - Andrew Jackson

        Comment


          Parašė Edd Rodyti pranešimą
          Man kiek keistokai atrodo bandymai palyginti žmonių skaičių, pervežamą viešuoju transportu Vilniuje, kur viešasis transportas tragiškas ir kokiame nors kitame mieste, kur viešasis transportas yra išvystytas. Ir po tokių palyginimų jūs dar bandot daryti kažkokias išvadas. Iš pradžių patarčiau pažiūrėti santykį: važiuojančių privačiu transportu ir važiuojančių viešuoju transportu. Jei pažiūrėtumėm į tokius santykius vakarų Europos šalių miestuose, kur viešasis transportas išvystytas ir Vilniuje, labai greitai pamatytumėm kas ir kaip. Jei būtų sutvarkytas viešasis transportas Vilniuje + įvesti apribojimai automobiliams, tas santykis greitai pasikeistų.

          Vakaru Europoje visuomeniniu transportu naudojasi gerokai maziau zmoniu nei Lietuvoje ar konkreciai Vilniuje. Tame paciame Vilniaus bendrajame plane yra pateikti duomenys, kiek procentu gyventoju Vilniuje naudojasi viesuoju transportu. Ir tai yra vidutiniskai dvigubai daugiau nei V. Europos didmiesciuose. Cia gal tik nuvykus susidaro iliuzija, kad ten VT naudojasi daugiau zmoniu. Nei velnio. Taip, didmiesciu centruose daug zmoniu naudojasi VT. Bet tik del to, kad yra brangus parkavimas, mokamas ivaziavimas ar jo apribojimai, netgi tiesiog parkavimo vietu trukumas. Tuo tarpu imant viso miesto mastu VT naudojasi vidutiniskai nuo 15 iki 25 proc. gyventoju. Iliuzija susidaro dar ir del to, kad transporto priiemones yra naujesnes, kad yra daugiau ju rusiu. Gal kai kur ir gana tankiai vaziuoja... Bet pagal pervezamu keleiviu skaiciu/gyventoju+meisto sveciu skaiciaus pas mus situacija tikrai nera tragiska.

          Comment


            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            Vakaru Europoje visuomeniniu transportu naudojasi gerokai maziau zmoniu nei Lietuvoje ar konkreciai Vilniuje. Tame paciame Vilniaus bendrajame plane yra pateikti duomenys, kiek procentu gyventoju Vilniuje naudojasi viesuoju transportu. Ir tai yra vidutiniskai dvigubai daugiau nei V. Europos didmiesciuose. Cia gal tik nuvykus susidaro iliuzija, kad ten VT naudojasi daugiau zmoniu. Nei velnio. Taip, didmiesciu centruose daug zmoniu naudojasi VT. Bet tik del to, kad yra brangus parkavimas, mokamas ivaziavimas ar jo apribojimai, netgi tiesiog parkavimo vietu trukumas. Tuo tarpu imant viso miesto mastu VT naudojasi vidutiniskai nuo 15 iki 25 proc. gyventoju. Iliuzija susidaro dar ir del to, kad transporto priiemones yra naujesnes, kad yra daugiau ju rusiu. Gal kai kur ir gana tankiai vaziuoja... Bet pagal pervezamu keleiviu skaiciu/gyventoju+meisto sveciu skaiciaus pas mus situacija tikrai nera tragiska.
            Komentaras įdomus, tačiau jame labai trūksta konkrečių skaičių. Beje, jei kalbi apie JAV/Kanados didmiesčius, tai su tavim sutinku visu 100 proc., bet jei apie Skandinaviją... Dar neįtikinai.
            I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
            Parama Siaurojo geležinkelio klubui

            Comment


              Parašė music Rodyti pranešimą

              http://ru.wikipedia.org/wiki/Казанский_метрополитен

              Kazanės metro. 6 stotys. Paros keleivių srautas- iki 35 000. Tai kaip, kritikai, ten su tuo 16 troleibuso maršruto keitimu į metro?
              Juokauju, žinoma
              Čia dar pamąstymui metro šalininkams - taip atrodo "metro" Kazanėje, iš tiesų tai tik tramvajus, dalinai įkištas po žeme.
              Dėkui už info groundzer , jis ją pateikė metro skyrelyje:



              Comment


                Kaip tik tinkamas Vilniui variantas. Nors požeminė stotis gerokai per didelė mūsų miestui.

                Comment


                  [QUOTE=udrius;334278]Čia dar pamąstymui metro šalininkams - taip atrodo "metro" Kazanėje, iš tiesų tai tik tramvajus, dalinai įkištas po žeme.
                  Dėkui už info groundzer , jis ją pateikė metro skyrelyje:

                  Atvaizdas





                  Stai kiek jis vietos uzima ,iseitu visai normalus 2 juostu kelias su visais saligatviais ir pan. O jus cia sapaliojate ,kad tokia linija butu galima ikisti kazkur kalvariju gatveje:-)))

                  Comment


                    Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                    Stai kiek jis vietos uzima ,iseitu visai normalus 2 juostu kelias su visais saligatviais ir pan. O jus cia sapaliojate ,kad tokia linija butu galima ikisti kazkur kalvariju gatveje:-)))
                    Čia ne "jūs", o jūs
                    Čia apie Zuoko "supertramvajus" buvo taip kliedima.
                    Jeigu norinte pigaus, ekonomiško varianto - štai akivaizdus pavyzdys. Galima įrangą ir vagonus iš Rusijos pirkti, padėvėtus...
                    Pas mus pragyvenimo lygis kaip Namibijoje, o norime gyventi kaip Londone ar Tokijuje.
                    Paskutinis taisė Sula; 2009.03.22, 09:48.

                    Comment


                      O stai nuotrauka is Japonijos. Manot tai tramvajus? Tai gelezinkelis. Naudojamas, priemiestiniai traukiniai vazineja. Ir tokiu vaizdu is Japonijos internete galima surasti daugiau.

                      http://intl.parovoz.com/newgallery/p...=158014&LNG=RU

                      http://intl.parovoz.com/newgallery/p...=158012&LNG=RU

                      O pas mus dejuodama, kad tramvajus uzimtu taip reikalinga erdve gatveje ir tai pagrindine problema tiesiant tramvaju. O metro - vienintele alternatyva...
                      As neagituoju uz tramvaju. Bet mazu maziausiai ka galima pas mus padaryti pirmiausiai gerinant esama VT sistema (autobusai ir troleibusai) - tai iskirti normalias A juostas esamose gatvese. Kai kur jas net fiziskai atskirti (borteliais, stulpeliais) nuo likusios vaziuojamosios dalies. Svarbiausia, reikia ismusti is galvos erezija, kad is likusio transporto (pagrinde tai lengvieji automobiliai) neturi buti atimta vaziuojamoji dalis. Turi buti net ir atimta ir pirmiausiai skirta VT. O kas liko - kitam tranportui.
                      Paskutinis taisė Al1; 2009.03.22, 10:32.

                      Comment


                        Iš viso ne gatvėse jį reikia tiesti, štai kur pagrindinė mintis! Vilniuje paprastų gatvių tinklas ir taip rečiausias Europoje, kad ir kaip mes nekęstume automobilių.
                        Pvz., tas pats "šanchajus" - tarp Kalvarijų ir G.Vilko gatvės nei vienos kitos - kažkokie akligatviai, žvyrkeliai, privatūs ir 0,7 juostos keliukai nesusijungiantys tarpusavyje. T.y. gatvių tinklo tankis yra 1 gatvė/1,0-1,5km.
                        Kažin, ar kaip veiktų Diuseldorfo dydžio miestas su 20 (pravažiuojamųjų) gatvių??

                        Comment


                          Parašė Sula Rodyti pranešimą
                          Iš viso ne gatvėse jį reikia tiesti, štai kur pagrindinė mintis! Vilniuje paprastų gatvių tinklas ir taip rečiausias Europoje, kad ir kaip mes nekęstume automobilių.
                          Pvz., tas pats "šanchajus" - tarp Kalvarijų ir G.Vilko gatvės nei vienos kitos - kažkokie akligatviai, žvyrkeliai, privatūs ir 0,7 juostos keliukai nesusijungiantys tarpusavyje. T.y. gatvių tinklo tankis yra 1 gatvė/1,0-1,5km.
                          Kažin, ar kaip veiktų Diuseldorfo dydžio miestas su 20 (pravažiuojamųjų) gatvių??
                          Tarp mikrorajonu normalios gatves ir pas mus. O ten jau gyvenamasis rajoas ir neturi ten buti jokiu tranzitiniu gatviu.

                          Comment


                            Parašė udrius Rodyti pranešimą
                            Čia dar pamąstymui metro šalininkams - taip atrodo "metro" Kazanėje, iš tiesų tai tik tramvajus, dalinai įkištas po žeme.
                            Dėkui už info groundzer , jis ją pateikė metro skyrelyje:

                            Atvaizdas


                            Atvaizdas
                            Žmogau, nepavargai MELUOTI ir visus klaidinti? Čia ne Kazanės nuotraukos

                            Kazanės metro:














                            Beje, prieš rodant tas Volgogrado nuotraukas vertėtų BENT JAU pasiskaityti apie jį. Per ateinančius 15 metų bus nutiesta keliasdešimt km tunelių ir jis jau funkcionuos kaip tikras metro. Na bet su Vilniumi nekorektiška lyginti 950 tūkst. miestas (su priemiesčiais dvigubai tiek), besitęsiantis apie 90 km (!!!) palei Volgą..
                            Paskutinis taisė music; 2009.03.22, 15:27.
                            http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

                            Comment


                              Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                              Tarp mikrorajonu normalios gatves ir pas mus. O ten jau gyvenamasis rajoas ir neturi ten buti jokiu tranzitiniu gatviu.
                              Nenormaliai ten... Vilniuje elementariai trūksta gatvių, nepakankamas tankis.
                              GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                              Comment


                                Sorry, suklaidino. Suklaidinimo šaltinį nurodžiau, karkite jį. Beje,. o kaip Vilniaus lyginimui su Kazane?

                                Население 1 120 200 [1] человек (2008)

                                http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%...B0%D0%BD%D1%8C

                                Prisipažinkit , kad pralaimėjote.

                                Comment


                                  Казанский метрополитен
                                  Пассажиропоток за день 35 тысяч
                                  http://ru.wikipedia.org/wiki/Казанский_метрополитен
                                  Pripažink, kad pralaimėjai!

                                  Lausanne Population: 118,000
                                  http://www.answers.com/topic/lausanne
                                  Pasiduok!

                                  Metro priešininkai nuginkluoti!
                                  http://www.flickr.com/photos/rrrodrigo/3174317207/


                                  http://en.wikipedia.org/wiki/Catania
                                  1 081 915/ 3 552= 304,59 žm./km2
                                  Nelieka jokių argumentų?
                                  Įrodyta.
                                  http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

                                  Comment


                                    Šaunuoliai. O dabar raskit virš pusės milijardo ir išprotėjusius rangovus. Gal tamsta pats statysite?

                                    Comment


                                      Catania jau svarstėme kelis kartus - bendroje sumoje teritorija yra tris kartus mažesnė nei Vilniaus apskritis, o gyventojų yra 2 mlj, t.y. 2 x daugiau nei Vilniaus apskrityje.

                                      Lazania - tau irgi buvo pateiktas argumentas - socialinis projektas

                                      Kazanėje numatomas srautas - 1 mlj per metus.

                                      Jei netiki manimi, dar kartą paskaityk specialistų straipsnius. Manau daugiau ginčų tikrai nebus

                                      Beje, toje pateiktoje foto yra kas parašyta:

                                      Podziemny przystanek Politechnika na trasie Krakowskiego Szybkiego Tramwaju - Požeminis sustojimas greitaeigio tramvajaus.

                                      Comment


                                        Parašė music Rodyti pranešimą
                                        Казанский метрополитен
                                        Пассажиропоток за день 35 тысяч
                                        http://ru.wikipedia.org/wiki/Казанский_метрополитен
                                        Pripažink, kad pralaimėjai!

                                        Lausanne Population: 118,000
                                        http://www.answers.com/topic/lausanne
                                        Pasiduok!

                                        Metro priešininkai nuginkluoti!
                                        http://www.flickr.com/photos/rrrodrigo/3174317207/


                                        http://en.wikipedia.org/wiki/Catania
                                        1 081 915/ 3 552= 304,59 žm./km2
                                        Nelieka jokių argumentų?
                                        Įrodyta.

                                        Gerai, jau gerai. Reikia surintkti ir pateikti bent 80 proc. pasaulio miestu su metropolitenu ir tramvajumi duomenu. Ir tada daryti isvadas. O pavieniai pavyzdziai tai dar ne irodymas. Blogiausia tai, kad pas mus is pradziu buvo stumiamas tramvajus, dabar metro, taciau neturi jokios rimtos kitu VT rusiu pletros vizijos ir tyrimu tiek tiesiant metro (tramvajui), tiek ir netiesiant. Operuojama tik bendromis frazemis (autobusai ir toleibusai tik prives prie metro ir pan.). Kodel ignoruojamas gelezinkelis miesto ribose?
                                        Gal pirmiausiai reikia pabandyti toki eksperimenta:
                                        Susisiekimas is N. Vilnios su Vilniumi tik traukiniu. Traukiniu ir dabar pakankamai nemazai tarp Vilniaus ir N. Vilnios. Dar paleisti papildomus traukinius taip, kad intervalas butu 10 min.
                                        Autobusus N. Vilnioje suorganizuoti taip, kad tik priveztu prie N. Vilnios stoties.
                                        Atstumas nuo Draugystes stoteles iki stoties - apie 150 m.
                                        Idiegti bendra bilieta, pastayti automatus N. Vilnioje ir Vilniuje. Ir paziureti, kas bus... Toks eksperimentas nebutu baisiai brangus. Ir jo tikslas turetu buti ne ekonomiskai pateisinamu vezimu suarganizavimas, o zmoniu nuomones ir reakcijos tyrimas.

                                        O tada kalbeti apie metro rausima...
                                        Paskutinis taisė Al1; 2009.03.22, 13:58.

                                        Comment


                                          Parašė udrius Rodyti pranešimą
                                          Catania jau svarstėme kelis kartus - bendroje sumoje teritorija yra tris kartus mažesnė nei Vilniaus apskritis, o gyventojų yra 2 mlj, t.y. 2 x daugiau nei Vilniaus apskrityje.

                                          Lazania - tau irgi buvo pateiktas argumentas - socialinis projektas

                                          Kazanėje numatomas srautas - 1 mlj per metus.

                                          Jei netiki manimi, dar kartą paskaityk specialistų straipsnius. Manau daugiau ginčų tikrai nebus

                                          Beje, toje pateiktoje foto yra kas parašyta:

                                          Podziemny przystanek Politechnika na trasie Krakowskiego Szybkiego Tramwaju - Požeminis sustojimas greitaeigio tramvajaus.
                                          Iš kur tu trauki tuos du milijonus toje Katanijoje? Gal jums su anglų blogai?

                                          Lozana (ne garfildo mėgstama lazanija ) - socialinis projektas. VT ir yra socialinis projektas. Mažai būtų atvejų kur pasiekiamas pelnas. Beveik visur remia valstybė.

                                          Kazanėje numatomas.. Na ir šaunu. Žiūri žmonės į ateitį ir gana tolimą, nes tą milijoną pasiekti prireiks turbūt 30-40 metų

                                          Lenkiškai skaityti moku. Būtent tokio sprendimo ir reikėtų Vilniuje. Kelių požeminių stočių centre.
                                          http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

                                          Comment

                                          Working...
                                          X