Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Tramvajus Kaune

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Modernūs tramvajai tokias įkalnes kaip Milikonių įvažiuoja be didelių problemų. Beto mano manymu vienas iš didesnių pliusių jei važiuotu pro ten, tai pagaliau duoti iniciatyva investicijom Vilijampolėje. Žiūrint į pirmąjį planuojamą maršrutą, atrodo kad jis būtu statomas ten kur nemažai vietos naujai statybai, didžioji dalis prie Šiaurės pr. tačiau ten nelabai patraukli vieta. Vilijampolė dabar praktiškai lušnynas, bet užtai yra didelis potencialas naujai statyba, vistiek patogi vieta, arti centras, Neries upė, mažiau triukšmo t.t
    Bei Milikonių įkalnėj, manau būtu įmanoma padaryti 2 juostas krypčiai ( 1 iš jų VT ), tai mašinom neturėtu per daug trukdyti.
    Paskutinis taisė ne robotas; 2025.02.26, 21:29.

    Comment


      Jeigu reikia papildomų argumentų tramvajui Lietuvoje ir provinciški proteliai vis mėto savo siaurus epitetus apie kosminius kaštus, nepakankamą tankį, netinkamą reljefą, skraidančias mašinas arba "čia ne Amerika", parodykite jiems šį Europos žemėlapį, žymintį tramvajų sistemas bei pilkąją dėmę Lietuvos vietoje. Nustokime išradinėti dviračius ir pritaikykime, kas veikia nuostabiai kitur:
      Click image for larger version

Name:	europe tram systems.png
Views:	1025
Size:	1,01 MB
ID:	2187018

      Comment


        Lietuvoje rimtai svarstoma apie tramvajų: Kaunas gali nušluostyti nosį Vilniui

        „Stadler Polska“ gamykloje apsilankęs Lietuvos susisiekimo ministras Eugenijus Sabutis aktyviai domėjosi ir lenkų gaminamais tramvajais. Ministras neatmetė galimybės, kad tokia transporto rūšis galėtų atsirasti ir Lietuvoje. Bet pirmiausia ne Vilniuje, o Kaune.

        Jis gamintojų teiravosi, kiek yra sudėtinga sukurti tramvajaus sistemą mieste, kokios yra kitų miestų patirtys. Jei Lietuva ketintų imtis tokio projekto, „Stadler Polska“ atstovai rekomendavo idėjų semtis iš kito Lenkijos miesto Olštyno.

        Paklaustas, ar Lietuvoje artimiausiu metu galima tikėtis naujos transporto rūšies, E. Sabutis patvirtino, kad tokia galimybė visai reali. Šią idėją Susisiekimo ministerija visai neseniai aptarė su Kauno valdžios atstovais, keletu Seimo narių.

        „Kauno miestas aktyviai dirba su savo noru turėti tramvajų. Ne taip seniai Kauno meras su savo komanda buvo atvykęs į ministeriją, taip pat Kaune išrinkti vienmandatininkai Seimo nariai, ir mes tikrai nemažai laiko praleidome kalbėdami apie tramvajų.“

        „Nors Kaunas tuo domisi, be europinio finansavimo sunku tą įsivaizduoti. Nesinori žongliruoti skaičiais, bet čia mes kalbėtume ne apie vieną šimtą milijonų eurų“, – aiškino susisiekimo ministras.
        https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...i-nosi-vilniui

        Comment


          Jei nuties Kaune (kuo aš nelabai tikiu) bus įrodymas, kad oligarchinis meras yra geriau nei neoligarchinis

          Comment


            Nebus. Bus nebent įrodymas, kad veiklus geriau už neveiklų.

            Comment


              Veiklus nėra geriau už neveiklų, bet produktyvus geriau už neproduktyvų.

              Comment


                Parašė Red Neck Rodyti pranešimą
                Jei nuties Kaune (kuo aš nelabai tikiu) bus įrodymas, kad oligarchinis meras yra geriau nei neoligarchinis
                kam kokios vertybės

                Comment


                  Būtu gerai jei tramvajus bus statomas kiek įmanoma praktiškesnis, o ne tik kad pasirodyti, kad va, turim tramvajų. Kol kas ( kiek žinau ) iš studijos buvo viešinta tik galvojama maršutų schema, kuri vienužodžiu atrodo gan keistoka.

                  Comment


                    Parašė ne robotas Rodyti pranešimą
                    Būtu gerai jei tramvajus bus statomas kiek įmanoma praktiškesnis, o ne tik kad pasirodyti, kad va, turim tramvajų. Kol kas ( kiek žinau ) iš studijos buvo viešinta tik galvojama maršutų schema, kuri vienužodžiu atrodo gan keistoka.
                    Tai dėstyk kaip būtų praktiškiau ir kuo tai geriau nei dabar planuojama

                    Comment


                      Parašė Red Neck Rodyti pranešimą
                      Veiklus nėra geriau už neveiklų, bet produktyvus geriau už neproduktyvų.
                      Ne tiek svarbu kaip pavadinsi, esmė aiški - kad geriau ne kažkoks "oligarchas", kaip pas kacapus, o veiklus ar produktyvus. Ačiū, kad parašei šitą, galim visi matyti kol kas 7 debilus, kurie palaikino (tikiuosi ne visi iš jų suprato ką).

                      Comment


                        Parašė ne robotas Rodyti pranešimą
                        Būtu gerai jei tramvajus bus statomas kiek įmanoma praktiškesnis, o ne tik kad pasirodyti, kad va, turim tramvajų. Kol kas ( kiek žinau ) iš studijos buvo viešinta tik galvojama maršutų schema, kuri vienužodžiu atrodo gan keistoka.
                        Čia jau, aišku, seniai išdiskutuota tema, bet pasikartosiu: manau, kad pasiūlyta pagrindinė trasa pusžiedžiu aplink tankiausiai apgyvendintas teritorijas yra visai logiška, tik reikia planuoti ir Šilainių prijungimą. Žinoma, galima diskutuoti, ar nereikėtų jos pravesti Lukšio gatve vietoje Šiaurės prospekto ar Laisvės alėja vietoje Karaliaus Mindaugo prospekto, bet esminio skirtumo tai nesudaro. Ta trasa jungia turbūt didžiausius Kauno traukos taškus (bazė, studentų miestelis, Akropolis, arena) ir eina per didžiausius rajonus (Eiguliai, Dainava, Baršausko g.) Daug logiškiau yra daryti tokią trasą nei Savanorių prospektu, kuriuo ir taip greitai galima iki centro nuvažiuoti, ar juo labiau vinguriuoti Žaliakalniu. Principe, tokia stuburinė trasa leistų ateityje paprastai padaryti atšakas į pvz. gamyklas Raudondvario plento pradžioje (taigi ir Piliamiestį), Partizanų gatvę, Klinikas ir t. t.

                        Comment


                          Parašė eigh Rodyti pranešimą

                          Čia jau, aišku, seniai išdiskutuota tema, bet pasikartosiu: manau, kad pasiūlyta pagrindinė trasa pusžiedžiu aplink tankiausiai apgyvendintas teritorijas yra visai logiška, tik reikia planuoti ir Šilainių prijungimą. Žinoma, galima diskutuoti, ar nereikėtų jos pravesti Lukšio gatve vietoje Šiaurės prospekto ar Laisvės alėja vietoje Karaliaus Mindaugo prospekto, bet esminio skirtumo tai nesudaro. Ta trasa jungia turbūt didžiausius Kauno traukos taškus (bazė, studentų miestelis, Akropolis, arena) ir eina per didžiausius rajonus (Eiguliai, Dainava, Baršausko g.) Daug logiškiau yra daryti tokią trasą nei Savanorių prospektu, kuriuo ir taip greitai galima iki centro nuvažiuoti, ar juo labiau vinguriuoti Žaliakalniu. Principe, tokia stuburinė trasa leistų ateityje paprastai padaryti atšakas į pvz. gamyklas Raudondvario plento pradžioje (taigi ir Piliamiestį), Partizanų gatvę, Klinikas ir t. t.
                          Toks dalykas, kad pirmoji linija planuojama statyti aplinkui tankiausius rajonus, bet ne juose, tad tramvajus pasiektu mažiau žmonių, o tramvajaus esminis skirtumas nuo autobuso, yra tai, kad jo talpa yra didesnė, tad logiška jį statyti ten, kur daugiausiai žmonių. Jei tramvajaus trasa nuo Girstupio iki Eigulių, būtu kaip 14/13 troleibusas, tai kaip pirmąjam tramvajaus maršrutui, viskas būtu gerai ( bent jau mano manymu ).

                          Comment


                            [QUOTE=digital;n2209760]
                            Ne tiek svarbu kaip pavadinsi, esmė aiški - kad geriau ne kažkoks "oligarchas", kaip pas kacapus, o veiklus ar produktyvus. Ačiū, kad parašei šitą, galim visi matyti kol kas 7 debilus, kurie palaikino (tikiuosi ne visi iš jų

                            Kaip matau, jei esi moderatorius, tai galima kitus debilais vadinti.

                            Comment


                              Galima ir ne tik moderatoriams, jei yra už ką. Beje, jau yra 9 alternatyvaus "entelekto".

                              Comment


                                Parašė ne robotas Rodyti pranešimą

                                Toks dalykas, kad pirmoji linija planuojama statyti aplinkui tankiausius rajonus, bet ne juose, tad tramvajus pasiektu mažiau žmonių, o tramvajaus esminis skirtumas nuo autobuso, yra tai, kad jo talpa yra didesnė, tad logiška jį statyti ten, kur daugiausiai žmonių. Jei tramvajaus trasa nuo Girstupio iki Eigulių, būtu kaip 14/13 troleibusas, tai kaip pirmąjam tramvajaus maršrutui, viskas būtu gerai ( bent jau mano manymu ).
                                Bet tokiu atveju tramvajus aplenktų svarbius objektus, tokius kaip Kauno kolegija, bazę ir Dainavos polikliniką.

                                Comment


                                  Praėjo jau daugiau nei pusė metų nuo studijos išvadų - gal kas žinote, ar kas nors vyksta savivaldybėje dėl šio klausimo šiuo metu? Labai nesinorėtų, kad viskas tiesiog būtų padėta į stalčių. Projektavimo darbai užima daug laiko. Norėtųsi, kad jie prasidėtų kuo greičiau. Galėčiau ramiau miegoti

                                  Comment


                                    Parašė VLR Rodyti pranešimą
                                    Praėjo jau daugiau nei pusė metų nuo studijos išvadų - gal kas žinote, ar kas nors vyksta savivaldybėje dėl šio klausimo šiuo metu? Labai nesinorėtų, kad viskas tiesiog būtų padėta į stalčių. Projektavimo darbai užima daug laiko. Norėtųsi, kad jie prasidėtų kuo greičiau. Galėčiau ramiau miegoti
                                    Jei spėt kada statybos tai nenustebintų kokie 2035 m., ne anksčiau.
                                    Šiuo metu perasfaltuojamas Pramonės pr., tiesiog benkunsk stiliumi keičiama danga, nes buvo labai susibangavusi po 2015 m. išitisnio asfaltavimo.
                                    Net ir prieš tą perasfaltavimą numaniau, kad be 2030 m. statybų nebus, labai nustebčiau jei būtų kitaip.

                                    Comment

                                    Working...
                                    X