Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Tramvajus Kaune

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • VLR
    replied
    Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą
    Šis projektas buvo pradėtas planuoti dar 2018 m. (iki 2022.2.24). Kiek žinau statybos dar neprasidėjo.
    Daugpilis stato penktą liniją šiuo metu:
    https://www.reddit.com/r/BalticState...ine/?rdt=48112

    Komentuoti:


  • cozzamarra
    replied
    Jeigu miesto branduoliu laikytinas ne tik naujamiestis ir senamiestis (tankinimas įmanomas tik upių krantinėse), tai išbuldozerinti reikėtų Vilijampolę, Šančius ir bent pusę Žaliakalnio. Žinia, to tikrai nebus (palaipsniui, per šimtmetį kitą – galimai).

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Ką norėčiau matyt, tai pradžiai pasiruošti tankinti miesto branduolį, susigražinti padoresnį gyventojų skaičiaus augimą, o perspektyvoje ir nusimatyti tą tramvajų, kai galbūt būsim dar turtingesni ir gal kažkiek mažiau biurokratinės/viešųjų pirkimų betvarkės (kurie per stipriai mažina projektų įgyvendinimo greitį ir pasitikėjimą tokiais projektais bendrai).
    Konkrečią liniją nusimatyti, kad ir šiais metais, bet perspektyvoje be didelių ginčų judėti link to.

    Šiandien užtektų gerinti VT pirmumą prie šviesoforų, numatyti daugiau A juostų. Protingai numatyti ilgų autobusų naudojimą, kad nebūtų chaoso (pvz. 37, 40 turėtų būti visada ilgas apie 15-19 val.)
    Paskutinis taisė PoDV; 2024.02.05, 21:11.

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Šis projektas buvo pradėtas planuoti dar 2018 m. (iki 2022.2.24). Kiek žinau statybos dar neprasidėjo.

    Komentuoti:


  • TIME
    replied
    Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą

    O kodėl ES Ukrainai daugiau sviedinių nepagamina? Parašyk kuriame Lenkijos ar Rumunijos mieste dabar pradėjo tiesti tramvajaus linija nuo nulio.
    Kluj Napoca metro

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Man atrodo, kad karo Ukrainoje argumentas važiuoja dviem atvejais: jeigu esame įsitikinę, kad po kelerių metų Lietuvoje bus karas ir viskas bus sugriauta (bet tada apskritai jokių didesnių projektų neverta imtis) arba nusprendžiame drastiškai didinti išlaidas gynybai, stipriai karpant finansavimą kitoms sritims. Kol kas Lietuvoje nei pirmas, nei antras scenarijai nėra pagrindiniai, finansavimą gynybai planuojama didinti ne karpant kitas sritis, o kuriant naujus mokesčius, t. y. surenkant daugiau pinigų į biudžetą ir juos skiriant gynybos finansavimui. O savivaldybių biudžetų rėmuose tai apskritai ne argumentas, nes išlaidos gynybai yra centrinės valdžios atsakomybė.

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
    O kodėl Kaunas už ES pinigus dėl karo Ukrainoje negali tiestis tramvajaus, jei visokie arčiau Ukrainos Lenkijoje ir Rumunijoje esantys miestai užsiima panašiais dalykais?
    O kodėl ES Ukrainai daugiau sviedinių nepagamina? Parašyk kuriame Lenkijos ar Rumunijos mieste dabar pradėjo tiesti tramvajaus linija nuo nulio.
    Paskutinis taisė AutoLiet; 2024.02.05, 15:35.

    Komentuoti:


  • sauletasmiestas
    replied
    Parašė disident Rodyti pranešimą

    Spūstys pagrinde būna aplinkeliuose, o ne miesto centre, jas galėtų mažinti P+R sistema, dažnesnis esamo transporto kursavimas, maršrutų ir hubų sukūrimas, kad VT taptų patogus priemiesčių gyventojams
    Spūstys būna aplinkeliuose, nes aplinkeliuose kelias plačiausias - induced demand principas. P+R sistema priemiesčio gyventojai tikrai nesinaudos jei tai yra perlipimas iš automobilio į autobusą ir stovėjimas tuose pačiuose kamščiuose. Jei P+R autobusam suteikt tokį pat prioritetą kaip ir greitiem tramvajam tai kainuos beveik tiek pat, ilguoju laiku net ir brangiau.

    Paskutinis taisė digital; 2024.02.05, 16:20. Priežastis: [YOUTUBE]CHZwOAIect4[/YOUTUBE]

    Komentuoti:


  • bimbam
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Kodėl negali? Aišku, kad gali.
    Juk konservatorius per lnk reportažą sakė kad negalima nes vyksta KARAS

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
    O kodėl Kaunas už ES pinigus dėl karo Ukrainoje negali tiestis tramvajaus, jei visokie arčiau Ukrainos Lenkijoje ir Rumunijoje esantys miestai užsiima panašiais dalykais?
    Kodėl negali? Aišku, kad gali.

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    O kodėl Kaunas už ES pinigus dėl karo Ukrainoje negali tiestis tramvajaus, jei visokie arčiau Ukrainos Lenkijoje ir Rumunijoje esantys miestai užsiima panašiais dalykais?

    Komentuoti:


  • MindesAcc
    replied
    Parašė sauletasmiestas Rodyti pranešimą

    Nereikėtų mokytis iš Vilniaus. Vilniaus JUDU dabar tik natvažiuojančių autobusų tvarkaraščių gelbėjimu užsiima
    Mano komentaras buvo labiau atsizvelgiant visos Lietuvos mastu.

    Komentuoti:


  • sauletasmiestas
    replied
    Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
    Click image for larger version

Name:	lol.PNG
Views:	640
Size:	40,7 kB
ID:	2109001

    "nesistengti visur buti pirmiems"? Kaip tai gali buti kaip mes visur paskuriniai esam kas liecia VT?
    Nereikėtų mokytis iš Vilniaus. Vilniaus JUDU dabar tik natvažiuojančių autobusų tvarkaraščių gelbėjimu užsiima

    Komentuoti:


  • bimbam
    replied
    Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
    "nesistengti visur buti pirmiems"? Kaip tai gali buti kaip mes visur paskuriniai esam kas liecia VT?
    Tokia konservatorių filosofija Kaunui - visur būti paskutiniai. O pinigų geriau neleisti, į nieką neinvestuoti ir kad Kaune nieko nebūtų. Už tą juk ir jų elektoratas ir balsuoja
    Paskutinis taisė bimbam; 2024.02.05, 13:59.

    Komentuoti:


  • MindesAcc
    replied
    Click image for larger version  Name:	lol.PNG Views:	33 Size:	40,7 kB ID:	2109001

    "nesistengti visur buti pirmiems"? Kaip tai gali buti kaip mes visur paskutiniai esam kas liecia VT?
    Paskutinis taisė MindesAcc; 2024.02.05, 14:11.

    Komentuoti:


  • disident
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    KAUNE – SVARSTYMAI ĮRENGTI TRAMVAJŲ: TIKISI PAGREITINTI SUSISIEKIMĄ, SUMAŽINTI SPŪSTIS

    https://kauno.diena.lt/naujienos/kau...pustis-1159555
    Spūstys pagrinde būna aplinkeliuose, o ne miesto centre, jas galėtų mažinti P+R sistema, dažnesnis esamo transporto kursavimas, maršrutų ir hubų sukūrimas, kad VT taptų patogus priemiesčių gyventojams

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Seka kauniečiams pasaką, kaip neblogai butu už 200 000 pafantazuoti (atlikti galimybių studija) dėl tramvajų. Prieš 30 metų buvo suplanuota troleibusų liniją iki Šilainių, žinom kuo tai baigėsi.
    Siūlau savivaldybei surengti pinigų rinkimo akcija. Jeigu miestiečiai paaukos tuos 200 000, tegul studijuoja. Jeigu 1929 m. arklių tramvajų (konkė) butu pakeitęs elektrinis tramvajus (tada irgi buvo diskutuojama), tai šiandien apie galimybių studijas nekalbėtume.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Gyventojai ir opozcija prieš

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    KAUNE – SVARSTYMAI ĮRENGTI TRAMVAJŲ: TIKISI PAGREITINTI SUSISIEKIMĄ, SUMAŽINTI SPŪSTIS

    https://kauno.diena.lt/naujienos/kau...pustis-1159555

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Aš irgi kažkaip atsargiai optimistiškas dėl šito. Svarbiausia, aišku, kad Kaunas nepasimautų ant to ‘BRT’ daikto, kuris dažnai po to pavirsta į autobusų atnaujinimą, stotelių perdažymą ir panašius dalykus arba apskritai į nieką, ypač pasikeitus miesto valdžiai.

    Klaipėdoje turime labai gerą ‘BRT’ precedentą, kai BRT studijos metu buvo ‘tas pats, kas tramvajus’, o po to tapo tiesiog nieko nedarymu ir tolimesne miesto automobilizacija. Na nes prie kiekvieno VT prioriteto didinimo projekto susirinkdavo gaujos automarozų, kurie rėkė ‘bet čia gi tik kelias minutes autobusai sutaupys’ ir ‘neatsipirks’.

    Ir tai nėra išimtis, tai yra taisyklė BRT projektuose. Dėl to yra labai svarbu, kad studijai nesamdytų vietinių ‘ekspertų’, kurių daugumai ir Daugpilio tramvajus yra ‘kosmosas’. Tie žmonės be autobusų nieko nežino ir patars BRT bet kam ir bet kokioje situacijoje, nors patys net ir tų pačių BRT linijų nesugeba suprojektuoti (ten yra ką veikti). Labai tikiuosi, kad bus pasirinkta tarptautinė kompanija su patirtimi darant tokias studijas vakarų Europoje.
    Paskutinis taisė VLR; 2024.01.14, 03:41.

    Komentuoti:

Working...
X