Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Tramvajus Kaune
Collapse
X
-
Noriu nuraminti tuos, kas mano, kad studija gali būti perkama iš užsienio kompanijų - savivaldybė to nedarytų. Kam mokėti kažkam šimtus tūkstančių jei galima sumokėt saviems (t.y. draugams ir draugų draugams)? Tiesiog nelogiška švaistyti pinigus užsienio kontoroms, kai savas ūkis gali tą patį padaryti. Ir tai galioja visoms savivaldybėms turinčioms savąjį pakankamai pajėgų klaną.Paskutinis taisė bimbam; 2024.02.06, 23:51.
- 3 patinka
-
Kaunas, manau, yra pajėgiausias nusitiesti tramvajų Lietuvoje, mieste yra šiokia tokia ekonomika ir reljefas tiek nesikandžioja kaip Vilniuje ir gatvių tinklas gan palankus, nemažai vietos tarp gatvių. Pačios gatvės gana plačios ir neužkimštos (arba labai trumpai užsikemša).
Paleidus kokiu Savanorių pr. ir Veiverių g. labai padėtų greičiau pasiekt Centrą nutolusių rajonų gyventojams, kur ir su dviračiu per tą eismą keblu važiuot.
Vilniuje mušamasi metro vs. tramvajus, Kaune dėl metro nieks nešneka, jeigu bėginis, turbūt bus linkstama link tramvajaus.
Klaipėda jaučiasi per maža, ekonomika ne itin diversifikuota (koncentruojasi ties uostu), Jeigu atsiras linija, tai turbūt kai ji pasiteisins Kaune.
Vilniuje jaučiu bus kažkas kaip metro tramvajus, bet turbūt bus tik trečias miestas pradėjęs bėginio plėtrą. Vilnius labiau įkalintas milijono minčių kokia kryptimi sukti miesto urbanistiką, ar platint gatves, vardan mašinyčių ir karo atvejo, ar siaurint, kad būtų kuo kvėpuoti, ar jau rytoj tiest bėgius vidury miesto "kaip užsienyje" ar tik užporyt/niekada.
Žiūriu iš šiandienos perspektyvos.
---
Kol kas statau, kad Lietuva nenori tiest tramvajaus, ir LT miestai jeigu ir svarsto, tai kol kas atsisakys.
Man atrodo, gal kol nac. stadiono Vilniuje neįrengs, nebus kokių kitų didesnių ("įdomesnių") projektų. Šiuo metu labai daug visokio bardako ir išlendančių galų, kai imamasi rimtų projektų. Kur dar visokios neaiškios Rytų kaimynų užmačios, keičiančios planus ir lūkesčius.
Gal kai reikalai prašviesės, tie kiti didesni projektai ir bus miestinio bėginio tr. plėtra.
Tiesiog psichologinis faktorius kažkiek veikia.Paskutinis taisė PoDV; 2024.02.06, 18:22.
- 12 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąčia Lietuva, ir tu to kažkodėl nenori suprasti.
Abu suprantam, kad Lietuvos miestų VT sistemos yra prastai finansuojamos ir blogai valdomos bei smarkiai atsilikusios net nuo Rumunijos kaimų. Tu siūlai mesti į jas daugiau pinigų ir aš su tuo sutinku, tačiau to tikrai neužteks. Vilnius neseniai pakėlė savo 'judumo' biudžetą nuo 70-80m. EUR iki 120-130m., o miestas maudosi tame pačiame mėšle, tik už gerokai brangiau. Statant sistemas nuo nulio, jos paprastai yra perkamos su konsultavimo paslaugomis. Jei studija bus nupirkta iš kietų kompanijų kaip Systra, Cowi ir pan., o sistemos pirmos linijos iš kokio Alstom, visa sistema bus sudėliota su gairėmis tvarkaraščiams, priežiūrai ir procedūroms, kurios su vietine pelke neturės nieko bendro. Tada vietinis troleibusų meistras Kieša su visais medvaržčiais kišenėje turės skristi į kokią Prancūziją pasimokyti ir gauti sertifikatus prieš liečiantis prie naujųjų riedmenų. Vien pakėlus biudžetus ir algas, Kieša tiesiog nusipirks naujesni benvą ir toliau dejuos kaip viskas blogai verždamas eilinį medvaržtį į autobuso grindis. Tad reikia ir to, ir to.
Parašė AutoLiet Rodyti pranešimądepas, geležinkelio linijos, elektros tinklas, miesto komunikacijų koregavimas, pagaliau nauji tramvajaiPaskutinis taisė VLR; 2024.02.06, 17:56.
- 16 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
Normaliame pasaulyje ir troleibusų eksploatacija yra pigiau, bet tarkim Vilniuje autobuso kilometro savikaina yra 2,20 Eur, o troleibuso - iškart 3,54 Eur, arba 61 procentu brangiau (ir ne, vairuotojų apmokėjimas vienodas).
Komentuoti:
-
Laikau čiūras, kad pavyktų, sekmės atveju pasileistų vos ne po 10metų, tai VT tobulinimas būtų ir nukreiptas su aiškiu stuburu ir persektyva tramui.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Parašė AutoLiet Rodyti pranešimąNesinervuok žmogau, desperacija įžvelgiu iš tavo teksto. Kalba eina apie statybas nuo nulio (depas, geležinkelio linijos, elektros tinklas, miesto komunikacijų koregavimas, pagaliau nauji tramvajai). Aš įžvelgiu didelius pinigus ir manau dar nelaikas.
- 20 patinka
Komentuoti:
-
Nesinervuok žmogau, desperacija įžvelgiu iš tavo teksto. Kalba eina apie statybas nuo nulio (depas, geležinkelio linijos, elektros tinklas, miesto komunikacijų koregavimas, pagaliau nauji tramvajai). Aš įžvelgiu didelius pinigus ir manau dar nelaikas.
Komentuoti:
-
Parašė VLR Rodyti pranešimątramvajus yra <...> ilgalaikėje perspektyvoje pigiau.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą
Bepigu Daugpilyje plėtoti tramvajų tinklą, kai pirmoji linija buvo nutiesta 1946 m. Gal dabar užtektu Kaunui tobulinti autobusų ir troleibusų. susisiekimą. Smagu matyti mieste naujus MAN ir Solaris. Tramvajai palauks, ne pirmo būtinumo prekė.Paskutinis taisė VLR; 2024.02.06, 07:29.
- 17 patinka
Komentuoti:
-
Parašė VLR Rodyti pranešimą
- 2 patinka
Komentuoti:
-
O šiaip tai reikia kuo skubiau pastatyti pirmą tramvajaus liniją su depu, kad žmonės pamatytų, kas tai yra ir kaip jis veikia. Kaunas turi daugiau nei pakankamai žmonių ir daugiau nei pakankamai finansavimo šaltinių (įskaitant ES). Tolimesnė plėtra bus žymiai lengvesnė, patys žmonės bombarduos prašymais tiesti linijas pro jų daugiabučių rajonus.
- 14 patinka
Komentuoti:
-
Parašė AutoLiet Rodyti pranešimąŠis projektas buvo pradėtas planuoti dar 2018 m. (iki 2022.2.24). Kiek žinau statybos dar neprasidėjo.
https://www.reddit.com/r/BalticState...ine/?rdt=48112
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Jeigu miesto branduoliu laikytinas ne tik naujamiestis ir senamiestis (tankinimas įmanomas tik upių krantinėse), tai išbuldozerinti reikėtų Vilijampolę, Šančius ir bent pusę Žaliakalnio. Žinia, to tikrai nebus (palaipsniui, per šimtmetį kitą – galimai).
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Ką norėčiau matyt, tai pradžiai pasiruošti tankinti miesto branduolį, susigražinti padoresnį gyventojų skaičiaus augimą, o perspektyvoje ir nusimatyti tą tramvajų, kai galbūt būsim dar turtingesni ir gal kažkiek mažiau biurokratinės/viešųjų pirkimų betvarkės (kurie per stipriai mažina projektų įgyvendinimo greitį ir pasitikėjimą tokiais projektais bendrai).
Konkrečią liniją nusimatyti, kad ir šiais metais, bet perspektyvoje be didelių ginčų judėti link to.
Šiandien užtektų gerinti VT pirmumą prie šviesoforų, numatyti daugiau A juostų. Protingai numatyti ilgų autobusų naudojimą, kad nebūtų chaoso (pvz. 37, 40 turėtų būti visada ilgas apie 15-19 val.)Paskutinis taisė PoDV; 2024.02.05, 21:11.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Šis projektas buvo pradėtas planuoti dar 2018 m. (iki 2022.2.24). Kiek žinau statybos dar neprasidėjo.
Komentuoti:
-
Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą
O kodėl ES Ukrainai daugiau sviedinių nepagamina? Parašyk kuriame Lenkijos ar Rumunijos mieste dabar pradėjo tiesti tramvajaus linija nuo nulio.
- 9 patinka
Komentuoti:
-
Man atrodo, kad karo Ukrainoje argumentas važiuoja dviem atvejais: jeigu esame įsitikinę, kad po kelerių metų Lietuvoje bus karas ir viskas bus sugriauta (bet tada apskritai jokių didesnių projektų neverta imtis) arba nusprendžiame drastiškai didinti išlaidas gynybai, stipriai karpant finansavimą kitoms sritims. Kol kas Lietuvoje nei pirmas, nei antras scenarijai nėra pagrindiniai, finansavimą gynybai planuojama didinti ne karpant kitas sritis, o kuriant naujus mokesčius, t. y. surenkant daugiau pinigų į biudžetą ir juos skiriant gynybos finansavimui. O savivaldybių biudžetų rėmuose tai apskritai ne argumentas, nes išlaidos gynybai yra centrinės valdžios atsakomybė.
Komentuoti:
-
Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimąO kodėl Kaunas už ES pinigus dėl karo Ukrainoje negali tiestis tramvajaus, jei visokie arčiau Ukrainos Lenkijoje ir Rumunijoje esantys miestai užsiima panašiais dalykais?Paskutinis taisė AutoLiet; 2024.02.05, 15:35.
Komentuoti:
-
Parašė disident Rodyti pranešimą
Spūstys pagrinde būna aplinkeliuose, o ne miesto centre, jas galėtų mažinti P+R sistema, dažnesnis esamo transporto kursavimas, maršrutų ir hubų sukūrimas, kad VT taptų patogus priemiesčių gyventojams
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Parašė digital Rodyti pranešimąKodėl negali? Aišku, kad gali.
- 6 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: