Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Tramvajus Kaune

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Garbanius
    replied
    Laikau čiūras, kad pavyktų, sekmės atveju pasileistų vos ne po 10metų, tai VT tobulinimas būtų ir nukreiptas su aiškiu stuburu ir persektyva tramui.

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą
    Nesinervuok žmogau, desperacija įžvelgiu iš tavo teksto. Kalba eina apie statybas nuo nulio (depas, geležinkelio linijos, elektros tinklas, miesto komunikacijų koregavimas, pagaliau nauji tramvajai). Aš įžvelgiu didelius pinigus ir manau dar nelaikas.
    Taip, geriausias laikas buvo prieš bent pusšimtį metų. Antras geriausias yra dabar. "Ai gal vėliau" yra žodžiai kurie garantuoja jog praktiškai niekada nebus įgyvendinta.

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Nesinervuok žmogau, desperacija įžvelgiu iš tavo teksto. Kalba eina apie statybas nuo nulio (depas, geležinkelio linijos, elektros tinklas, miesto komunikacijų koregavimas, pagaliau nauji tramvajai). Aš įžvelgiu didelius pinigus ir manau dar nelaikas.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą
    tramvajus yra <...> ilgalaikėje perspektyvoje pigiau.
    Normaliame pasaulyje ir troleibusų eksploatacija yra pigiau, bet tarkim Vilniuje autobuso kilometro savikaina yra 2,20 Eur, o troleibuso - iškart 3,54 Eur, arba 61 procentu brangiau (ir ne, vairuotojų apmokėjimas vienodas). Kas šiaip prieštarautų bet kokiai logikai, bet čia Lietuva, ir tu to kažkodėl nenori suprasti.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą

    Bepigu Daugpilyje plėtoti tramvajų tinklą, kai pirmoji linija buvo nutiesta 1946 m. Gal dabar užtektu Kaunui tobulinti autobusų ir troleibusų. susisiekimą. Smagu matyti mieste naujus MAN ir Solaris. Tramvajai palauks, ne pirmo būtinumo prekė.
    Taigi sakei, kad niekas nestato naujų linijų dėl karo? Daugpilis būtų, turbūt, pirmas miestas, kurį rusai imtų. Žodžiu desperatiškai bandai ieškoti pasiteisinimų ir tau nelabai kaip sekasi. Taip, Kaune galima plėtoti ir autobusų tinklą, bet tramvajus yra visapusiškai geriau ir, ilgalaikėje perspektyvoje, dažnai ir pigiau. Ar tai yra ‘pirmojo būtinumo prekė’ , ar ne, nuspręs minima studija. Jei darys vietiniai nevykėliai, greičiausiai nuspręs, kad ne. Jei darys kieta, tarptautinė kompanija, greičiausiai nuspręs, kad taip. Palauksim ir pamatysim. Iki tol, pabandom diskutuoti konstruktyviai, o ne užpildant temą kažkokiais vafliais.
    Paskutinis taisė VLR; 2024.02.06, 07:29.

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą

    Daugpilis stato penktą liniją šiuo metu:
    https://www.reddit.com/r/BalticState...ine/?rdt=48112
    Bepigu Daugpilyje plėtoti tramvajų tinklą, kai pirmoji linija buvo nutiesta 1946 m. Gal dabar užtektu Kaunui tobulinti autobusų ir troleibusų. susisiekimą. Smagu matyti mieste naujus MAN ir Solaris. Tramvajai palauks, ne pirmo būtinumo prekė.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    O šiaip tai reikia kuo skubiau pastatyti pirmą tramvajaus liniją su depu, kad žmonės pamatytų, kas tai yra ir kaip jis veikia. Kaunas turi daugiau nei pakankamai žmonių ir daugiau nei pakankamai finansavimo šaltinių (įskaitant ES). Tolimesnė plėtra bus žymiai lengvesnė, patys žmonės bombarduos prašymais tiesti linijas pro jų daugiabučių rajonus.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą
    Šis projektas buvo pradėtas planuoti dar 2018 m. (iki 2022.2.24). Kiek žinau statybos dar neprasidėjo.
    Daugpilis stato penktą liniją šiuo metu:
    https://www.reddit.com/r/BalticState...ine/?rdt=48112

    Komentuoti:


  • cozzamarra
    replied
    Jeigu miesto branduoliu laikytinas ne tik naujamiestis ir senamiestis (tankinimas įmanomas tik upių krantinėse), tai išbuldozerinti reikėtų Vilijampolę, Šančius ir bent pusę Žaliakalnio. Žinia, to tikrai nebus (palaipsniui, per šimtmetį kitą – galimai).

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Ką norėčiau matyt, tai pradžiai pasiruošti tankinti miesto branduolį, susigražinti padoresnį gyventojų skaičiaus augimą, o perspektyvoje ir nusimatyti tą tramvajų, kai galbūt būsim dar turtingesni ir gal kažkiek mažiau biurokratinės/viešųjų pirkimų betvarkės (kurie per stipriai mažina projektų įgyvendinimo greitį ir pasitikėjimą tokiais projektais bendrai).
    Konkrečią liniją nusimatyti, kad ir šiais metais, bet perspektyvoje be didelių ginčų judėti link to.

    Šiandien užtektų gerinti VT pirmumą prie šviesoforų, numatyti daugiau A juostų. Protingai numatyti ilgų autobusų naudojimą, kad nebūtų chaoso (pvz. 37, 40 turėtų būti visada ilgas apie 15-19 val.)
    Paskutinis taisė PoDV; 2024.02.05, 21:11.

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Šis projektas buvo pradėtas planuoti dar 2018 m. (iki 2022.2.24). Kiek žinau statybos dar neprasidėjo.

    Komentuoti:


  • TIME
    replied
    Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą

    O kodėl ES Ukrainai daugiau sviedinių nepagamina? Parašyk kuriame Lenkijos ar Rumunijos mieste dabar pradėjo tiesti tramvajaus linija nuo nulio.
    Kluj Napoca metro

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Man atrodo, kad karo Ukrainoje argumentas važiuoja dviem atvejais: jeigu esame įsitikinę, kad po kelerių metų Lietuvoje bus karas ir viskas bus sugriauta (bet tada apskritai jokių didesnių projektų neverta imtis) arba nusprendžiame drastiškai didinti išlaidas gynybai, stipriai karpant finansavimą kitoms sritims. Kol kas Lietuvoje nei pirmas, nei antras scenarijai nėra pagrindiniai, finansavimą gynybai planuojama didinti ne karpant kitas sritis, o kuriant naujus mokesčius, t. y. surenkant daugiau pinigų į biudžetą ir juos skiriant gynybos finansavimui. O savivaldybių biudžetų rėmuose tai apskritai ne argumentas, nes išlaidos gynybai yra centrinės valdžios atsakomybė.

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
    O kodėl Kaunas už ES pinigus dėl karo Ukrainoje negali tiestis tramvajaus, jei visokie arčiau Ukrainos Lenkijoje ir Rumunijoje esantys miestai užsiima panašiais dalykais?
    O kodėl ES Ukrainai daugiau sviedinių nepagamina? Parašyk kuriame Lenkijos ar Rumunijos mieste dabar pradėjo tiesti tramvajaus linija nuo nulio.
    Paskutinis taisė AutoLiet; 2024.02.05, 15:35.

    Komentuoti:


  • sauletasmiestas
    replied
    Parašė disident Rodyti pranešimą

    Spūstys pagrinde būna aplinkeliuose, o ne miesto centre, jas galėtų mažinti P+R sistema, dažnesnis esamo transporto kursavimas, maršrutų ir hubų sukūrimas, kad VT taptų patogus priemiesčių gyventojams
    Spūstys būna aplinkeliuose, nes aplinkeliuose kelias plačiausias - induced demand principas. P+R sistema priemiesčio gyventojai tikrai nesinaudos jei tai yra perlipimas iš automobilio į autobusą ir stovėjimas tuose pačiuose kamščiuose. Jei P+R autobusam suteikt tokį pat prioritetą kaip ir greitiem tramvajam tai kainuos beveik tiek pat, ilguoju laiku net ir brangiau.

    Paskutinis taisė digital; 2024.02.05, 16:20. Priežastis: [YOUTUBE]CHZwOAIect4[/YOUTUBE]

    Komentuoti:


  • bimbam
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Kodėl negali? Aišku, kad gali.
    Juk konservatorius per lnk reportažą sakė kad negalima nes vyksta KARAS

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
    O kodėl Kaunas už ES pinigus dėl karo Ukrainoje negali tiestis tramvajaus, jei visokie arčiau Ukrainos Lenkijoje ir Rumunijoje esantys miestai užsiima panašiais dalykais?
    Kodėl negali? Aišku, kad gali.

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    O kodėl Kaunas už ES pinigus dėl karo Ukrainoje negali tiestis tramvajaus, jei visokie arčiau Ukrainos Lenkijoje ir Rumunijoje esantys miestai užsiima panašiais dalykais?

    Komentuoti:


  • MindesAcc
    replied
    Parašė sauletasmiestas Rodyti pranešimą

    Nereikėtų mokytis iš Vilniaus. Vilniaus JUDU dabar tik natvažiuojančių autobusų tvarkaraščių gelbėjimu užsiima
    Mano komentaras buvo labiau atsizvelgiant visos Lietuvos mastu.

    Komentuoti:


  • sauletasmiestas
    replied
    Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
    Click image for larger version

Name:	lol.PNG
Views:	640
Size:	40,7 kB
ID:	2109001

    "nesistengti visur buti pirmiems"? Kaip tai gali buti kaip mes visur paskuriniai esam kas liecia VT?
    Nereikėtų mokytis iš Vilniaus. Vilniaus JUDU dabar tik natvažiuojančių autobusų tvarkaraščių gelbėjimu užsiima

    Komentuoti:

Working...
X