Parašė Pilaitis
Rodyti pranešimą
Abu suprantam, kad Lietuvos miestų VT sistemos yra prastai finansuojamos ir blogai valdomos bei smarkiai atsilikusios net nuo Rumunijos kaimų. Tu siūlai mesti į jas daugiau pinigų ir aš su tuo sutinku, tačiau to tikrai neužteks. Vilnius neseniai pakėlė savo 'judumo' biudžetą nuo 70-80m. EUR iki 120-130m., o miestas maudosi tame pačiame mėšle, tik už gerokai brangiau. Statant sistemas nuo nulio, jos paprastai yra perkamos su konsultavimo paslaugomis. Jei studija bus nupirkta iš kietų kompanijų kaip Systra, Cowi ir pan., o sistemos pirmos linijos iš kokio Alstom, visa sistema bus sudėliota su gairėmis tvarkaraščiams, priežiūrai ir procedūroms, kurios su vietine pelke neturės nieko bendro. Tada vietinis troleibusų meistras Kieša su visais medvaržčiais kišenėje turės skristi į kokią Prancūziją pasimokyti ir gauti sertifikatus prieš liečiantis prie naujųjų riedmenų. Vien pakėlus biudžetus ir algas, Kieša tiesiog nusipirks naujesni benvą ir toliau dejuos kaip viskas blogai verždamas eilinį medvaržtį į autobuso grindis. Tad reikia ir to, ir to.
Parašė AutoLiet
Rodyti pranešimą
Komentuoti: