Bet kol kas KMS, kaip suprantu, dar nėra priėmusi sprendimo, tai gal nėra ką ir dėl ko įtikinėti?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Tramvajus Kaune
Collapse
X
-
Kol nebus užtikrintas finansavimas tol ir nepriims. Tą aiškiai pasakė meras, kad vien tik savo lėšomis tikrai nestatys, sieks ES arba vyriausybės paramos.Parašė eigh Rodyti pranešimąBet kol kas KMS, kaip suprantu, dar nėra priėmusi sprendimo, tai gal nėra ką ir dėl ko įtikinėti?
Bet vis viena, mano nuomone idėjos pristatymas yra prastas ir pristatymui reikėjo daugiau pasiruošti.
Įtikinti gal netinkamas mano žodis, gal labiau tinkamai supažindinti su pačia idėja.
Šiame forume esantys žmonės tikiu yra ženkliai platesnės pasaulėžiūros, daugiau keliavęm, matę ir naudojesi tramvajum ar metro nei statistinis kaunietis kuris komentuoja po straipsniu Kas vyksta Kaune, dėl to jiems reikia daugiau ir aiškesnės informacijos.
- 6 patinka
Comment
-
KMS niekaip ir nekomunikuoja šios temos, žiniasklaida remiasi studiją atlikusiais specialistais, o savivaldybės komentarai labai rezervuoti. Matyt savivaldybė dabar savo ruoštu skaičiuos, ieškos pinigų šaltinių ir sugrįš su normalesne komunikacija (tikėkimės). O automarozų pasipiktinimas socialiniuose tinkluose kažin ar geras matas, nes jie piktinasi viskuo - ar VT gerinamas, ar bloginamas, ar keliai platinami, ar seurinami!1!!
Sutinku nebent, kad tokios studijos pristatymas neturėjo atsirasti Lryte žurnalistui pasidomėjus savo valia, o per spaudos konferenciją, kur būtų normaliai atsakyta į klausimus ir pateikti artimiausi veiksmai, kurių imsis savivaldybė svarstant šį projektą.
- 10 patinka
Comment
-
Gal užtenka tų nesąmonių apie autonominius automobilius ir tramvajus. Netgi Ciuricho VT strategijos pristatyme vadovai minėjo, kad vairuotojas/darbuotojas vis tiek privalės likti, jeigu iškiltų problemų, kažkas su neįgaliaisiais ir pan. Juk galų gale tai aparatas, vežantis šimtus žmonių ir dar dažnu atveju pravažiuojantis pro sankryžas su komplikuotu eismu ir pro pėsčiųjų zonas, kur aplinkui vaikšto žmonės ir yra klausimai dėl dešimčių gyvybių. Autonomiškai važinės geriausiu atveju depe, o mieste, kur daug nenumatytų dalykų, to dar labai ilgai nesulauksime ir niekas nesiruošia to daryti.Parašė Sklansky Rodyti pranešimąToks šūvis iš toliau: galimai, kai Kaunas pradės paleidinėti tramvajų, atsiras kažkas autonomiško ir tų vairuotojų nebereikės.
Dar yra daugybė neautomatizuotų metropolitenų, nors sąlygos automatizavimui yra kone idealios, lyginant su tramvajumi. Aišku, darant nuo nulio metropoliteną, automatizavimas yra logiškas (pvz. Kopenhaga), bet čia juk visiškai nuo kitų eismo dalyvių atskirtos trasos. Apie tramvajų nėra ką ir kalbėti.100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
- 16 patinka
Comment
-
Transport orientated development - kartu su savivaldybės projektu prie pilies, ar nebūtų protingiausia sukurti tramvajaus kilpą (= public transport hub) prie pilies ir taip pritraukti didesnį žmonių srautą link senamiesčio? Prisegu iliustracijų:
Parašė puodukas Rodyti pranešimą
Vesti tramvajų per Nerį į Šilainius vėlesnėse tramvajaus stadijose galima, tačiau reikėtų pažvelgti į dabartinį KMS tramvajaus planą. Kartu su šiuo projektu, ar nebūtų protingiausia sukurti tramvajaus kilpą prie pilies ir taip pritraukti didesnį žmonių srautą link senamiesčio? Prisegu iliustracijų:
- 4 patinka
Comment
-
Pirma linija visada yra politiškai sunkiausia, jos nutiesimas būtų pusė darbo, reikalingo visai tramvajaus sistemai. Esu pripaišęs čia linijų Kaunui, bet apskritai idėja tiesti pirmą liniją kuo pigiau ir greičiau yra teisinga. Labiausiai gaila, kad linija 'nepabučiuoja' geležinkelio linijos prieš pasukant į vakarus (iš centro pusės), nes vietinis traukinių ir tramvajų mazgas toje vietoje būtų tikrai reikalingas.
Smagiausia matyti savivaldybės transporto žmones, šnekančius lyg jiems nebūtų gerai užvožta per galvą su plyta. Vilniuje tokios patirties nesu dar turėjęs. Kalba tokius dalykus, kuriuos rašinėju po visus forumus jau gal dvidešimt metų. Jaučiuosi lyg perdavęs estafetę, džiaugiasi širdis
ES finansavimą šitas projektas tikrai gaus ir gaus jį didelį, klausimas tik ar už teks politinės valios ir ambicijų. Nepatikėsiu, kol nepamatysiu, bet naujienos - tikrai šaunios ir laikom sukryžiuotus pirštus.
- 23 patinka
Comment
-
Krabas padavė „liaudžiai“ opiumo, svaikite. Ar Kaunui reikia dar vienos dotuojamos transporto priemonės? Gal geriau išleisti pinigus tiltui per Nerį, nuo Baltų pr. Iki Žeimenos g. Nutiesti troleibusų liniją į Šilainius ir nuo šio tilto prisijungti prie 5 maršruto trasos Neries krantinėje. Manau šis tiltas išsklaidytu nemaža transporto srautą. Būtu gerai, kad nuo Varnių tilto iki Vileišio tilto gatvę išplatintu iki 4 juostų
Comment
-
o kam dar vienas dotuojamas tiltas?Parašė AutoLiet Rodyti pranešimąKrabas padavė „liaudžiai“ opiumo, svaikite. Ar Kaunui reikia dar vienos dotuojamos transporto priemonės? Gal geriau išleisti pinigus tiltui per Nerį, nuo Baltų pr. Iki Žeimenos g. Nutiesti troleibusų liniją į Šilainius ir nuo šio tilto prisijungti prie 5 maršruto trasos Neries krantinėje. Manau šis tiltas išsklaidytu nemaža transporto srautą. Būtu gerai, kad nuo Varnių tilto iki Vileišio tilto gatvę išplatintu iki 4 juostų
- 13 patinka
Comment
-
Kaip suprasti? taigi eina ta pirma linija per gelezinkelio stoti:Parašė VLR Rodyti pranešimąLabiausiai gaila, kad linija 'nepabučiuoja' geležinkelio linijos prieš pasukant į vakarus (iš centro pusės), nes vietinis traukinių ir tramvajų mazgas toje vietoje būtų tikrai reikalingas.
- 1 patinka
Comment
-
VT požiūriu neišeina. T5 pratęsti iki Šilainių nelogiška, nes arba nebebus aptarnaujama Varnių g. (troleibusą nukreiptus toliau Neries krantine ir Baltų pr. kalnu), arba troleibusas vinguriuos Vilijampole, taip prailgindamas kelionę į centrą Šilainių gyventojams (kontaktinį tinklą nutiesus Milikonių kalnu). Reikia tramvajaus linijos Neries kr. ir Baltų kalnu iki Šilainių ir sutvarkyti maršrutus , važiuojančius pro Milikonių kalną. T5 galėtų likti toks, koks yra, nuo Kauno pilies iki Varnių g. ateityje jis galėtų važiuoti autonomine eiga.Parašė AutoLiet Rodyti pranešimąKrabas padavė „liaudžiai“ opiumo, svaikite. Ar Kaunui reikia dar vienos dotuojamos transporto priemonės? Gal geriau išleisti pinigus tiltui per Nerį, nuo Baltų pr. Iki Žeimenos g. Nutiesti troleibusų liniją į Šilainius ir nuo šio tilto prisijungti prie 5 maršruto trasos Neries krantinėje. Manau šis tiltas išsklaidytu nemaža transporto srautą. Būtu gerai, kad nuo Varnių tilto iki Vileišio tilto gatvę išplatintu iki 4 juostų
Comment
-
Šiandien rytas prasidėjo reels’u apie puikią Vienos VT sistemą, kur perkant metinį bilietą, dienos kaina gaunasi 1eur. Ypatingai populiari ir efektyvi sistema.
Tada atsitiktinai per radiją išgirdau šnekant Vilniaus savivaldybės atstovą apie permainas Vilniaus VT: kaina keliama dvigubai, maršrutai tankinami, dažninamas reisų skaičius. Džiaugiamasi didėjančiais srautais, kurie gali pranašauti naujos VT sistemos atsiradimą.
Kitaip tariant, kol yra stagnacija ir nėra politinės valios tenkinamasi esama situacija, t.y. VT sistemos kaštai perkeliami ant keleivių, spaudžiama citrina iš esamos neįgalios sistemos, kosmetiškai bandoma užkamšyti esamus trūkumus.
Buvo ir skambinančių į studija, pagrinde klausinėjo, ar turėtų būti visai nemokamas VT, ar ne. Tokia situacija Vilniuje ant žemės, Kaunas keliais dideliais žingsniais priekyje.
- 6 patinka
Comment
-
Tik, kad Kaune ne didinami, bet mažinami reisai (vasaris tvarkaraštis paliekamas ir pan)Parašė Sklansky Rodyti pranešimąŠiandien rytas prasidėjo reels’u apie puikią Vienos VT sistemą, kur perkant metinį bilietą, dienos kaina gaunasi 1eur. Ypatingai populiari ir efektyvi sistema.
Tada atsitiktinai per radiją išgirdau šnekant Vilniaus savivaldybės atstovą apie permainas Vilniaus VT: kaina keliama dvigubai, maršrutai tankinami, dažninamas reisų skaičius. Džiaugiamasi didėjančiais srautais, kurie gali pranašauti naujos VT sistemos atsiradimą.
Kitaip tariant, kol yra stagnacija ir nėra politinės valios tenkinamasi esama situacija, t.y. VT sistemos kaštai perkeliami ant keleivių, spaudžiama citrina iš esamos neįgalios sistemos, kosmetiškai bandoma užkamšyti esamus trūkumus.
Buvo ir skambinančių į studija, pagrinde klausinėjo, ar turėtų būti visai nemokamas VT, ar ne. Tokia situacija Vilniuje ant žemės, Kaunas keliais dideliais žingsniais priekyje.
Comment
-
Kalbu apie šiaurinę miesto dalį, pažymėjau galimą traukinių, tramvajų ir P+R hubą mėlynai. Anksčiau ar vėliau Kaunui reikės priemiestinės linijos į oro uostą, tokioje stotelėje galėtų stoti ir lėtieji Vilnius - Kaunas traukiniai. Kažkam, gyvenančiam prie tramvajaus linijos susitaupytų koks 7 km. kelionės (į vieną pusę) važiuojant traukiniu į KUN ar į kokius Kaišiadoris, nes nereiktų važiuoti iki centro ir vėl atgal. Atsimenu įvažiuojant į Kauną šiaurinėje dalyje dažnai iš autobuso išlipdavo tiek pat keleivių kiek centrinėje stotyje, tai principas būtų panašus. Kaunas tikrai gali sau leisti antrą traukinių stotelę/stotį, ypač jei ji sudaro mazgą su kamienine vietinio VT priemone.Parašė vital7777 Rodyti pranešimą
Kaip suprasti? taigi eina ta pirma linija per gelezinkelio stoti:
Na, bet aš iš dalies suprantu savivaldybę, nes tai yra pirma linija, ir, kaip kalbėjom, reikia tiesti greitai, o tokia trasa būtų sudėtingesnė. Tad tai nėra kažkokia labai didelė kritika.
- 4 patinka
Comment
-
Ten man rodos neiseitu taip padaryti - didelis auksciu skirtumas - slaitais reiktu leistis iki begiu, ir paskui atgal i virsu uzkilti. Bent jau nera taip paprasta ir pigu.Parašė VLR Rodyti pranešimą
Kalbu apie šiaurinę miesto dalį, pažymėjau galimą traukinių, tramvajų ir P+R hubą mėlynai
- 3 patinka
Comment
-
Teisingai šneka projekto kūrėjai, kas čia buvo mažai minima, jog VT yra ir svarbi miesto imidžo/stiliaus dalis.
Mano pasąmonėj Viena asocijuojas su raudonais tramvajais, išgirdus apie Londoną mintyse dažnai atsivaizduoja metro tunelis, Varšuva neatsiejama nuo geltono VT.
Vaikštinėjant po Vilnių man visada neapleisdavo jausmas, jog kažko tam miestui trūksta, lyg nepilnas jis. Ir tai turbūt ir bus visur atpažįstamas ir monolitinis VT.
- 6 patinka
Comment
-
Pirma linija tikrai daug duoda peno transport oriented development'ui.Parašė puodukas Rodyti pranešimąTransport orientated development - kartu su savivaldybės projektu prie pilies, ar nebūtų protingiausia sukurti tramvajaus kilpą (= public transport hub) prie pilies ir taip pritraukti didesnį žmonių srautą link senamiesčio? Prisegu iliustracijų:- Traukos taškas Eiguliuose. Geriausia vieta vystymui būtų dabartinis Šiaurės pr.-Žukausko g. žiedas. Vietoje IKI Vitebskas įrengti naują traukos tašką, patogiai pasiekiamą pėsčiomis.
- Kauno Saulėtekis. Itin apleista aplinka su ištrupėjusiais šaligatviais. Pamąsčiau, kad reiktų perkelti Saulėtekio zoną arčiau Pramonės pr. padaryt VT hub'ą su vietiniu traukos tašku. Tą nepatogų žiedą irgi panaikinti. Aplinkiniai didžiuliai tušti plotai labai patogūs naujai statybai. Pats Kauno Sauletėkis galbūt taptų nauja gyvenama statyba, panašiai kaip priešingoje gatvės pusėje. Čia gali būti vystomas padorus persėdimo mazgas, kur būtų galima nuvykti į LEZ ar oro uostą (o toliau Rygą, Klaipėdą, Vilnių).
- Kauno Akropolis. Perstatyt Akropolį į panašų kaip planuojamas Akropolis prie Vilniaus Vingio parko, bet tuo pačiu atvesti traukinio liniją. Naikinti esamą automobilių garažą, įrengti patogią dengtą stotį, kad nereiktų išeiti į lauką. Patį parkavimą organizuot po žeme, o jeigu daryt garažą tai tokį, kad nesijaustų, pvz. įrengiant kokiam pastate.
- 1 patinka
Comment
-
Truputį didėja kaina ir rizika, kad prisikabins dėl "niokojamos Nemuno šlaito gamtos" ir kad "traukinių triukšmo ir taip užtenka".Parašė VLR Rodyti pranešimą
Kalbu apie šiaurinę miesto dalį, pažymėjau galimą traukinių, tramvajų ir P+R hubą mėlynai. Anksčiau ar vėliau Kaunui reikės priemiestinės linijos į oro uostą, tokioje stotelėje galėtų stoti ir lėtieji Vilnius - Kaunas traukiniai. Kažkam, gyvenančiam prie tramvajaus linijos susitaupytų koks 7 km. kelionės (į vieną pusę) važiuojant traukiniu į KUN ar į kokius Kaišiadoris, nes nereiktų važiuoti iki centro ir vėl atgal. Atsimenu įvažiuojant į Kauną šiaurinėje dalyje dažnai iš autobuso išlipdavo tiek pat keleivių kiek centrinėje stotyje, tai principas būtų panašus. Kaunas tikrai gali sau leisti antrą traukinių stotelę/stotį, ypač jei ji sudaro mazgą su kamienine vietinio VT priemone.
Na, bet aš iš dalies suprantu savivaldybę, nes tai yra pirma linija, ir, kaip kalbėjom, reikia tiesti greitai, o tokia trasa būtų sudėtingesnė. Tad tai nėra kažkokia labai didelė kritika.
Realiai liekam su variantu, kad būtent palei Muravos sankryžą, Dainavą, Eigulius yra didžiausią gyventojų koncentracija. Ne veltui ten yra Kalniečių tarpmiestinis sustojimas. Tai kažkoks persėdimo taškas geriausias būtų ten ir nauja linija į oro uostą ir ten galinčią įsikurt stotį nebūtų labai invasive projektas. Sakyčiau pagal projektuojamą liniją, geriausias taškas būtų ties Kauno Sauletėkiu, nes sukurtų paskatą sukurti mikrorajonui normalų traukos tašką, o ne tą turginį bardaką ką turime kaip Kauno Saulėtekis. Aišku Pigiausias variantas būtų Muravos sankryža (rekonstruojant A6 kelią), bet ten viskas atiduota automobiliui, vieta atokesnė, nemažai ir užstatyta naujais pastatais, o Pramonės-Krėvės žiedas, kaip sakant, nearti dirvonai
Galima būtų įrengti itin patogią liniją sujungiančią LEZ, oro uostą, neitų svarbiausiomis gatvėmis, o erdvių vystymui labai daug.
Paskutinis taisė PoDV; 2025.01.21, 22:09.
- 4 patinka
Comment
Comment