Jei gyvenama kažkur čia, o tramvajus eina Pramonės pr., kodėl nebūtų galima privažiuoti autobusu?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Tramvajus Kaune
Collapse
X
-
Tai ir sakau, kad jeigu žmogui patogu - žinoma, galima. Tik turi būti patogūs persėdimo taškai, gal netgi autobusai ir tramvajai galėtų važiuoti viena juosta šioje konkrečioje vietoje. Tiesiog referavau į jūsų ankstesnį komentarą, kuris nuskambėjo taip, lyg Šančiuose ir Dainavoje reikėtų privežamųjų maršrutų ir žmonės privalėtų persėdinėti centro link.Parašė Sklansky Rodyti pranešimąJei gyvenama kažkur čia, o tramvajus eina Pramonės pr., kodėl nebūtų galima privažiuoti autobusu?
Comment
-
Aš nenoriu tramvajaus, man troleibusų ir gal elektrobusų užtektųParašė TheCoach Rodyti pranešimą
Absoliučiai visos tramvajaus linijos visur yra prie gyvenamųjų kvartalų, ar jūs norit tramvajaus plynam lauke tam kad pafotkint karts nuo karto?
Kas liečia triukšmą, tai Varšuvoj pakankamai nauji tramvajai kelia tikrai nemažą triukšmą...
- 1 patinka
Comment
-
Esmė, kad žmonės kurie mieste gyvena, neturi tokių keistų su logika nesutampančių skundų, nes jie supranta kam ta tramvajus reikalingas...Parašė ernissss Rodyti pranešimą
Aš nenoriu tramvajaus, man troleibusų ir gal elektrobusų užtektų
Kas liečia triukšmą, tai Varšuvoj pakankamai nauji tramvajai kelia tikrai nemažą triukšmą...
- 7 patinka
Comment
-
LEZas ir taip jau per daug automobilizuotas, yra tarp greitkelių ir jis net nėra toks didelis, nedirba jame tiek daug žmonių. Jis net nesusirenka reguliaraus autobuso maršruto. Vidinė miesto dalis turi daug daugiau potencialoParašė iPhone Rodyti pranešimąMano nuomone, tramvajaus linija labai praverstų LEZui.
Leze dirba tūkstančiai žmonių kuriems manau tai būtų patogus susisiekimas.
Comment
-
Pagrindinis privalumas butu tas, kad i tramvaju, skirtingai nei i greituosius autobusus, daug mieliau persestu automobiliu vairuotojai. Man asmeniskai tramvajaus didziausias pliusas lyginant su troleibusu, kad jame zymiai daugiau asmenines erdves. Aisku daug prideda ir zymiai komfortabilesnis vaziavimas nesikratant ir nesvyruojant i sonus.Parašė ernissss Rodyti pranešimąKur čia buvo skundai?
Kaip galima skųstis tuo, kas planuojama tik forumo komentaruose? O gal kažkur praleidau pirmoaios Kauno tramvajaus linijos atidarymo datą? 
Ok, dabar rimtai, kokie esminiai tramvajaus pranašumai prieš troleibusus ir elektrobusus?
- 3 patinka
Comment
-
Nesurenka nes nepatogus maršrutas turbūt. 17h tenai būna milžiniški kaščiai, nes visi važiuoja su nuosavom mašinom.Parašė Wintautas Rodyti pranešimą
LEZas ir taip jau per daug automobilizuotas, yra tarp greitkelių ir jis net nėra toks didelis, nedirba jame tiek daug žmonių. Jis net nesusirenka reguliaraus autobuso maršruto. Vidinė miesto dalis turi daug daugiau potencialo
Nežiau kas yra daug arba mažai dirbančių žmonių, bet mano nuomone, kauno mastais tenai dirba tikrai daug žmonių,
kutie dirba labai aiškiom valandom pvz. Nuo 8 h iki 17 h ir jiems viešas transportas būtų gera alternatyva. Pati Lezo teritorija taip pat nėra tokia jau maža kauno mastais..
- 9 patinka
Comment
-
Tai tarkim ir mano potyris tada, ir turbūt ir daugiau forumiečių.Parašė ernissss Rodyti pranešimąKomfortabilesnis važiavimas irgi tik jūsų asmeninis potyris...
- 6 patinka
Comment
-
Tai visiskai ne mano nuomone, tai yra pagrįstas faktas tramvajaus keleiviu kabina yra erdvesne nei autobuso ar troleibuso. Net nemaniau, kad siame forume ji dar reiketu irodineti. O del zymiai didesnes talpos ir vidutinio projektonio tramvajaus kursavimo daznumo Kauno dydzio mieste sausakimsai uzpildyti tramvaju, kaip dabar daznai nutinka su autobusais/troleibusais, ir kas yra viena is ju nepopuliarumo priezasciu, yra mazai tiketinas atvejis.Parašė ernissss Rodyti pranešimąJūsų pagrindinis privalumas - visiškai niekuo nepagrįsta asmeninė, subjektyvi nuomonė.
Žymiai daugiau asmeninės erdvės? Ar tai nepriklauso nuo keleivių kiekio ir transporto vienetų tam tikrame maršrute santykio?
Komfortabilesnis važiavimas irgi tik jūsų asmeninis potyris...
Kas del komfortabilesnio vaziavimo, tai nemaniau, kad yra zmoniu, kuriem neteko vaziuoti beginemis transporto priemonemis. Tai vel gi ne mano asmeninis potyris, o pagrystas faktas - del begiu transporto priemone tiesiog nesiubuoja i sonus, del ko vaziavimo potyris yra daug malonesnis.
Pridedu vieno populiariausiu tramvajaus modeliu Alstom Citadis salono nuotrauka bendram isprusimui.
- 11 patinka
Comment
-
Parašė iLo Rodyti pranešimąPasvaigom ir užteks, patys gi suprantam, kad jokio tramvajaus tikrai nebus. Čia taspats kas apie Vilniaus metro šnekėt. Tušti pokalbiai ir tiek.
2019 metų vizualizacija (kuomet buvo tik žalgirio arena). Ją net vaizdavo troleibusuose ant ekranų, ar kas galėjo patikėti kad po 5 metų dauguma projektų bus užbaigti, o kiti pradedami statyti?
"tušti pokalbiai" ar realūs planai?
Kaunas turi labai stiprius precedentus tikėti KMS planais.
Vilnius turi precedentus jais netikėti, juos vadinti "tuščiais pokalbiais". Toks ir skirtumasPaskutinis taisė Wintautas; 2025.01.12, 15:16.
- 17 patinka
Comment
-
Faktas??? Tikrai jau baikit svaigtParašė Litch Rodyti pranešimąTai visiskai ne mano nuomone, tai yra pagrįstas faktas tramvajaus keleiviu kabina yra erdvesne nei autobuso ar troleibuso. Net nemaniau, kad siame forume ji dar reiketu irodineti. O del zymiai didesnes talpos ir vidutinio projektonio tramvajaus kursavimo daznumo Kauno dydzio mieste sausakimsai uzpildyti tramvaju, kaip dabar daznai nutinka su autobusais/troleibusais, ir kas yra viena is ju nepopuliarumo priezasciu, yra mazai tiketinas atvejis.
Dar kartą jums rašau, kad erdvumas, tai yra užpildymo tankis, o jūs savo "faktą" grindžiate tramvajaus kursavimo dažnumu ir jo didesne talpa, nors neturite ir net negalite turėti net menkiausios patikimos informacijos apie tai
Nėra Kaune numatytas nei vienas tramvajaus maršrutas, nėra įvertintas jokio maršruto keleivių srautas ir tuo labiau kokio dydžio, kokiais intervalais tramvajus turėtų kursuoti...
P.S. gal suklysiu, bet Tokijuje yra vienas geriausiai išvystytų VT pasaulyje. Viena iš bėginio transporto rūšių yra metro ir jis ten būna toks perpildytas.... Čia galite pasižiūrėti apie bėginio transporto erdvumą
https://youtu.be/CopPs6E_sV0?si=EsnnnNuBTQhiDT8L
Comment
-
Net nesinori atrasyti i tokias blevyzgas. Tramvajus yra erdvesnis, vietos kojoms tarp sedyniu yra daugiau nei autobuse, virs galvos irgi daugiau erdves, tarpai tarp sedyniu platesni. Vietos prie duru islipti yra daugiau, tiek pacios durys yra platesnes. Ir tai, dar syki kartoju, nera jokia prielaida, o faktas. Galite pameginti isrinkti bet kuri siuo metu Europos rinkoje siuloma tramvajaus modeli ir pasitkrinti pats, jei jau taip viskuo abejojate. Ir nereikia cia kliedeti apie isskirtinius atvejus kaip Tokijas, nes visu pirma musu demografija yra visiskai kita. O antra, jei jau taip uzpildomas tramvajus, tai uzpildymas autobusais butu visiskai neimanomas.Parašė ernissss Rodyti pranešimąFaktas??? Tikrai jau baikit svaigt
Dar kartą jums rašau, kad erdvumas, tai yra užpildymo tankis, o jūs savo "faktą" grindžiate tramvajaus kursavimo dažnumu ir jo didesne talpa, nors neturite ir net negalite turėti net menkiausios patikimos informacijos apie tai

Nėra Kaune numatytas nei vienas tramvajaus maršrutas, nėra įvertintas jokio maršruto keleivių srautas ir tuo labiau kokio dydžio, kokiais intervalais tramvajus turėtų kursuoti...
P.S. gal suklysiu, bet Tokijuje yra vienas geriausiai išvystytų VT pasaulyje. Viena iš bėginio transporto rūšių yra metro ir jis ten būna toks perpildytas.... Čia galite pasižiūrėti apie bėginio transporto erdvumą
https://youtu.be/CopPs6E_sV0?si=EsnnnNuBTQhiDT8L
- 9 patinka
Comment
-
Pirmiausia reikėtų užduoti klausimą - o kodėl tas tramvajus reikalingas ir kodėl kiti jį turi? Atsakymas būtų dėl to, kad: ,
1. Tramvajams reikia mažiau vairuotojų. Gal kada ir neatrodo, bet miesto autobusų vairuotojo atlyginimo kaina yra žymiai didesnė, nei kuro sąnaudos. Dėl to jei tramvajui reikia mažiau vairuotojų - tai smarkiai mažina jo eksploatavimo išlaidas.
2. Elektra yra pigesnė už benziną/dyzelį.
3. Ilgas sąstatas sutalpina daug keleivių ir iš esmės tai reiškia mažesnius kamščius.
Yra ir minusų, tokių kaip:
1. Brangi pradinė įdiegimo kaina
2. Tramvajai, dėl didesnio pervežamų keleivių skaičiaus, turi mažiau sustojimų stotelėse (keleiviams ilgesnis kelias pėsčiomis iki stotelių) ir retesnį grafiką (keleiviams gali tekti taikytis prie grafiko, o ne prie marešruto).
Vertinant visus + ir - problema, bent jau man, yra ta, kad tramvajaus įdiegimui reikia didelių pinigų ir turbūt kaip minimum 10 metų. Tada kyla klausimas - kokiame pasaulyje mes gyvensim po 10 metų? Esmė yra ta, kad kai bus išvystytos savaeigių automobilų (AI) technologijos, kai elektromobilių baterijos taps pakankamai efektyvios - tramvajus praras visus savo efektyvumo pliusus ir liks tik su minusais. Yra labai realus scenarijus, kad AI ir 'elektrobusų' technologijos po 10 metų sukels tramvajų griūti ir eros pabaigą. Aš pamenu Lietuvoje laikus, kai kažkas vis dar laikėsi laidinių telefonų, kartais net investavo milžinikškus pinigus į jų įvedimą, t.y. išmesdami pinigus į balą, nes vėliau vistiek perėjo prie naujų technologijų. Dėl to nereikia daryti klaidos ir tramvaju vertinti tik iš kažkokių sentimentų, tramvajaus laikai suskaičiuoti, klausimas tik kada jie baigsis - po 5, 10 ar 50 metų.
- 2 patinka
Comment
-
nematau problemos po 10 metu AI ideti i tramvaju, kuris vaziuoja jam dedikuotu, atskiru nuo kito trafiko keliu. Ir aplamai - visa sita argumentacija primena Musk'o hyperloop scam'a, kurio vienintelis tikslas buvo sustabdyti kalifornijos high speed rail projekta, kad netrukdytu tesla pardavimams. Kaip sake vienam video - tai AM/FM problema, kur AM yra Actual Machinery, ir FM - f..ng magic. Tai dabar del FM, mes nenaudokim AM, ane?Parašė Eidvis Rodyti pranešimąPirmiausia reikėtų užduoti klausimą - o kodėl tas tramvajus reikalingas ir kodėl kiti jį turi? Atsakymas būtų dėl to, kad: ,
1. Tramvajams reikia mažiau vairuotojų. Gal kada ir neatrodo, bet miesto autobusų vairuotojo atlyginimo kaina yra žymiai didesnė, nei kuro sąnaudos. Dėl to jei tramvajui reikia mažiau vairuotojų - tai smarkiai mažina jo eksploatavimo išlaidas.
2. Elektra yra pigesnė už benziną/dyzelį.
3. Ilgas sąstatas sutalpina daug keleivių ir iš esmės tai reiškia mažesnius kamščius.
Yra ir minusų, tokių kaip:
1. Brangi pradinė įdiegimo kaina
2. Tramvajai, dėl didesnio pervežamų keleivių skaičiaus, turi mažiau sustojimų stotelėse (keleiviams ilgesnis kelias pėsčiomis iki stotelių) ir retesnį grafiką (keleiviams gali tekti taikytis prie grafiko, o ne prie marešruto).
Vertinant visus + ir - problema, bent jau man, yra ta, kad tramvajaus įdiegimui reikia didelių pinigų ir turbūt kaip minimum 10 metų. Tada kyla klausimas - kokiame pasaulyje mes gyvensim po 10 metų? Esmė yra ta, kad kai bus išvystytos savaeigių automobilų (AI) technologijos, kai elektromobilių baterijos taps pakankamai efektyvios - tramvajus praras visus savo efektyvumo pliusus ir liks tik su minusais. Yra labai realus scenarijus, kad AI ir 'elektrobusų' technologijos po 10 metų sukels tramvajų griūti ir eros pabaigą. Aš pamenu Lietuvoje laikus, kai kažkas vis dar laikėsi laidinių telefonų, kartais net investavo milžinikškus pinigus į jų įvedimą, t.y. išmesdami pinigus į balą, nes vėliau vistiek perėjo prie naujų technologijų. Dėl to nereikia daryti klaidos ir tramvaju vertinti tik iš kažkokių sentimentų, tramvajaus laikai suskaičiuoti, klausimas tik kada jie baigsis - po 5, 10 ar 50 metų.
- 11 patinka
Comment
-
Tai ir neatrašinėkit, nes nieko protingesnio, kaip tik apie vietą kojoms, bei galvai ir kėdžių išdėstymą, parašyt nepavyksta. Jeigu kėdžių išdėstymas yra jūsų vienas iš pagrindinių argumentų (apie kurį išvis nevertėtų šnekėt), tai pabandykit gal pasižiūrėt į kitą transporto rūšį - lėktuvus, kur į tokio pat dydžio korpusą galima integruoti labai skirtingų konfigūracijų salonus ir, daugeliu atvejų tai lemia tik kėdžių išdėstymasParašė Litch Rodyti pranešimąNet nesinori atrasyti i tokias blevyzgas.
Tai ir į troleibusus galima skirtingai kėdes sudėt...
Pritariu Eidvis komentarui, ypač dėl neadekvačių investicijų šiai dienai.
Comment
Comment