Arba ganėtinai daug maršrutų turinčiam Panevėžio AP, vos 2 MAN’ai turi keltuvus.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT] Tarpmiestinis susisiekimas autobusais
Collapse
X
-
Griežtai įkalkime reikalavimus ir lik koks trečdalis reisų. Visi bus laimingi ir plos katučių.
Negalima visus reikalavimus permesti ant verslo ir tikėtis, kad išliks reisų kiekis, kainos po senovei.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 2 patinka
Comment
-
Ir visada tokie parkai siunčia tokius autobusus į Vilnių ir/ar Kauną. Kitur gali nors 30 metų senumo mikriukas važiuoti.Parašė Garbanius Rodyti pranešimąArba ganėtinai daug maršrutų turinčiam Panevėžio AP, vos 2 MAN’ai turi keltuvus.
Comment
-
O yai nenatūralu, kad geriausius autobusus reiia siųsti kur daugiausiai keleivių? Kojiu tikslu geriausią autobusą siųsti kur mažiau keleivių nei kur daugiau? Nebent sakai kažkur kitur daugiau keleivių nei į Vilnių ar Kauną.Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Ir visada tokie parkai siunčia tokius autobusus į Vilnių ir/ar Kauną. Kitur gali nors 30 metų senumo mikriukas važiuoti.
Comment
-
Aš kalbu apie tai, kad kiti maršrutai lieka be TP, kurie atitinka naujus reikalavimus. Nesakau, kad į 300 gyventojų kaimą reikia kas valandą varinėti autobusą dideliems keleivių srautams. Tiesiog pas mus kažkaip gaunasi arba viskas virsta į mikrobus ir į juos panašius, arba perkami tik didžiuliai autobusai, kurie galės 1-2 maršrutus aptarnauti.Parašė Gator Rodyti pranešimą
O yai nenatūralu, kad geriausius autobusus reiia siųsti kur daugiausiai keleivių? Kojiu tikslu geriausią autobusą siųsti kur mažiau keleivių nei kur daugiau? Nebent sakai kažkur kitur daugiau keleivių nei į Vilnių ar Kauną.
Comment
-
Teko kažkada važiuoti iš Antalieptės į Vilnių su autobusu. Jau neatsimenu kas aptarnavo maršrutą, bet tikrai atsimenu, kad atvažiavo Otokar autobusas. Nežinau kam skirtas toks autobusas, mano manymu tai tiesiog pasityčiojimas iš keleivių. Jeigu tu esi maždaug 172 cm ūgio, tai tau nebus jokio leg room, jau nekalbant apie labiau vidutinius Lietuvos skaičius 179cm ūgis (vyrai), nes sėdynės tiesiog sugrūstos viena ant kitos. Ant tiek nepatogu važiuoti, kad teko lipti pirmoje stotelėje, kur buvo miesto VT.Parašė Garbanius Rodyti pranešimąNa Panevežys neturi susiekimo su Vilnium ir Kaunu geležinkelio, keleivių srautai prie didesnių, o ir mikrobų tarpmiestyje nelabai naudoja. Nors kažkada ko gero pirmieji LT buvo užsipirkę geltonųjų Iveco mikrobų. Nors jų tie turimi turkiški Otokar ir Isuzu irgi nemotyvuoja.Paskutinis taisė Vinecko; 2025.12.25, 23:00.
Comment
-
Tai tikriausiai čia buvo šis "Zarasų būsto" autobusas: https://fotobus.msk.ru/photo/2417281/
Kitas dalykas, šis reisas į Vilnių būtent daro lankstą, link Utenos važiuodamas ne tiesiai, bet krašto keliu nr. 117, iš kurio į 178 kelią įšoka ties Bradesiais. Šiame kaime taipogi yra numatytas sustojimas, tačiau visi žino, kad laukti reikia ne pačioje stotelės įvažoje, bet tokiame žieduke beveik tiesiai priešais sankryžą. Jei važiuoji pirmą kartą, ten lentelėje tik surašyti visi išvykimo laikai į Vilnių, tačiau nėra prie kiekvieno jų detalizuota, iš kokios pusės ir kokio vežėjo transportas atvažiuos konkrečiu laiku, kad galėtum orientuotis, iš kurios pusės atvažiuojančio autobuso tikėtis, kad nebūtum paliktas.
- 2 patinka
Comment
Comment