Tai yra verslas, o ne viešoji įstaiga, kurio tikslas ir yra uždirbti milijonus. Tam, kad užtikrinti susisiekimą nepopuliariomis atkarpomis, turi įsitraukti valstybė ir dutuoti nuostolingus maršrutus. Tačiau veiksmų šia kryptimi nematyti
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT] Tarpmiestinis susisiekimas autobusais
Collapse
X
-
Kaip minėjo AI1, visi dabar egzistuojantys tarpmiestiniai yra dar nuo sovietmečio likę, mūsų laikais nieko labai naujo neatsirado. Gal yra išlikę duomenų, kas tais laikais braižė tolimojo susisiekimo maršrutų trasas? Kadangi tuomet viskas buvo valdiška, gal buvo koks nors Valstybinis transporto ūkio komitetas? Būtent dabar, kai koks naujų autobusų neįperkantis Lazdijų AP iškrenta iš pervežimų rinkos, į jo vietą nieks neateina, nes viskas palikta pačių vežėjų valiai - norite susigrąžinti keleivius - įsigykite reikalavimus atitinkančių autobusų. Iš kur paimti pinigų?
Jei anksčiau maršrutus iš tiesų nubraižė valstybinės institucijos, tai natūralu, kad dabar tokios institucijos nėra ir pasigendu, kad kažkas iš aukščiau visa tai reguliuotų, nes dabar viskas palikta "laisvai konkurencijai" (LTSA tik išduoda leidimus, bet naujų maršrutų nekuria ir trasų nenustatinėja), todėl nepriklausomoje Lietuvoje nėra įstaigos, kuri pasistengtų, kad būtų atkurti ne taip seniai sunaikinti reisai arba papieštų kokį naują maršrutą (kažkuriame reklaminiame klipe per TV buvo sakoma, kad "esame greitesni ir artimesni vieni kitiems"), tačiau nuskristi į kitos ES šalies sostinę lėktuvu kai kur turbūt lengviau, nei nusigauti į kitą šalies kampelį. Laisva konkurencija reiškia nutraukti nepelningą reisą negalvojant kaip keliaus be susisiekimo likusi maža dalelė keleivių.
- 2 patinka
Comment
-
SuMin kartu su FinMin paskyrė papildomai 60mln eurų netaršių VT priemonių pirkimui.Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimąBūtent dabar, kai koks naujų autobusų neįperkantis Lazdijų AP iškrenta iš pervežimų rinkos, į jo vietą nieks neateina, nes viskas palikta pačių vežėjų valiai - norite susigrąžinti keleivius - įsigykite reikalavimus atitinkančių autobusų. Iš kur paimti pinigų?
“Numatyta, kad parama bus skirta viešojo transporto vežėjams, turintiems sutartis su savivaldybėmis, siekiant jų valdomuose autobusų parkuose naudoti netaršia energija varomas transporto priemones.”
60 mln eurų tai apytiksliai 100 12m elektrinių autobusų (su didesnėmis baterijomis ir t.t.)
O žinant mūsų parkų specifiką labiau kvepia kaip 150-160 midi elektrinių autobusų.
Comment
-
Arba 200 troleibusų kuriems nereikia labai brangių baterijų o užtenka tokios kad apvažiuotu incidentus, ir po pusės dienos darbo nereikia važiuoti krautis. Bet aišku Lietuva labai turtinga ir pirks neefektyviausią variantą.Parašė Vinecko Rodyti pranešimą60 mln eurų tai apytiksliai 100 12m elektrinių autobusų (su didesnėmis baterijomis ir t.t.)
O žinant mūsų parkų specifiką labiau kvepia kaip 150-160 midi elektrinių autobusų.
Comment
-
Siūlyčiau kitą kart prieš atsakinėjant perskaityti temos pavadinimą. Varėnai ar Zarasams troleibusais nekvepia.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Arba 200 troleibusų kuriems nereikia labai brangių baterijų o užtenka tokios kad apvažiuotu incidentus, ir po pusės dienos darbo nereikia važiuoti krautis. Bet aišku Lietuva labai turtinga ir pirks neefektyviausią variantą.
- 3 patinka
Comment
-
Tai blogai, kad nekvepia. Troleibusų tinklą reikia plėsti, įskaitant ir mažesnius miestelius.Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Siūlyčiau kitą kart prieš atsakinėjant perskaityti temos pavadinimą. Varėnai ar Zarasams troleibusais nekvepia.
Comment
-
Visiškai pritariu. O pradėti reikėtų nuo Kliedesių apskrities.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Tai blogai, kad nekvepia. Troleibusų tinklą reikia plėsti, įskaitant ir mažesnius miestelius.
p. s. Teiginiai be argumentų tik to ir verti.
- 7 patinka
Comment
-
Poto dar į finansinio raštingumo apskritį reikėtųParašė Perfect Rodyti pranešimą
Visiškai pritariu. O pradėti reikėtų nuo Kliedesių apskrities.
p. s. Teiginiai be argumentų tik to ir verti.
- 1 patinka
Comment
-
Troleibusai reikalingi kada jie važiuoja dažnai, iš to susideda tas “taupymas”.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Tai blogai, kad nekvepia. Troleibusų tinklą reikia plėsti, įskaitant ir mažesnius miestelius.
O paleisti troleibusą Zarasuose tai būtų visiškas debilizmas, ką jis 4 kartus per dieną važiuotų su keleivių srautu kaip Kaune? (~8 žmonės per troleibusą).
- 3 patinka
Comment
-
Troleibusai reikalingi visur, kur važiuoja autobusai, o taupymas susideda iš to kad troleibusai yra daug pigesni nei eletrobusai, ypač įvertinus tokius dalykus kaip pertrauka pakrovimui po pusės dienos darbo.Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Troleibusai reikalingi kada jie važiuoja dažnai, iš to susideda tas “taupymas”.
O paleisti troleibusą Zarasuose tai būtų visiškas debilizmas, ką jis 4 kartus per dieną važiuotų su keleivių srautu kaip Kaune? (~8 žmonės per troleibusą).
Šiaip tai zarasuose turtėtu važiuoti kas 15 minučių, o 4 kartus per dieną yra visiškas pasityčiojimas iš keleivio. Neveltui turim viena didžiausių automobilizacijų europoje.
- 1 patinka
Comment
-
Pamirštate kontaktinio tinklo statybos ir išlaikymo kaštus. Prie mažo apkrautumo, jie gerokai didesni kiekvienai kelionei. Mažo tinklo aptarnavimas taip pat komplikuotas: arba dėl kelių km. KT reikia išlaikyti vietinę aptarnavimo komandą arba susitaikyti su tuo, kad bet koks KT gedimas reiškia viešojo transporto kolapsą pusdieniui, kol į tarkime Zarasus atvyks komanda iš didžiųjų miestųTroleibusai reikalingi visur, kur važiuoja autobusai, o taupymas susideda iš to kad troleibusai yra daug pigesni nei eletrobusai, ypač įvertinus tokius dalykus kaip pertrauka pakrovimui po pusės dienos darbo.
- 4 patinka
Comment
-
Didžioji dauguma tą puikiai supranta. Lietuvoje troleibusai galėtų egzistuoti turbūt tik kokokiuose 5 didžiuosiuose miestuose. Juo labiau dabartiniu metu, kai elektrobusų technologijos stipriai pažengusios, kalbėti apie kažkokių mažų miestų/miestelių troleibusų tinklus yra visiškas absurdas.Parašė DKL Rodyti pranešimą
Pamirštate kontaktinio tinklo statybos ir išlaikymo kaštus. Prie mažo apkrautumo, jie gerokai didesni kiekvienai kelionei. Mažo tinklo aptarnavimas taip pat komplikuotas: arba dėl kelių km. KT reikia išlaikyti vietinę aptarnavimo komandą arba susitaikyti su tuo, kad bet koks KT gedimas reiškia viešojo transporto kolapsą pusdieniui, kol į tarkime Zarasus atvyks komanda iš didžiųjų miestų
Comment
-
Klaipėdoje matau vieną vienintelį maršrutą 8 autobuso pagrindu (labiausiai apkrautas)Parašė sleader Rodyti pranešimą
Didžioji dauguma tą puikiai supranta. Lietuvoje troleibusai galėtų egzistuoti turbūt tik kokokiuose 5 didžiuosiuose miestuose. Juo labiau dabartiniu metu, kai elektrobusų technologijos stipriai pažengusios, kalbėti apie kažkokių mažų miestų/miestelių troleibusų tinklus yra visiškas absurdas.
Šiauliai - teoriškai kelios linijos su kas 20-30 min važiuojančiais troleibusais (kas nėra finansiškai teisinga)
Panevėžys - net nesvarstyčiau.
Reikia nepamiršti, kad Lietuvoje troleibusų sistemos susiskaldžiusios į dvi grupes:
1. Vilnius - populiari tarp keleivių sistema, gan daug maršrutų kursuoja dažnai, bet ganėtinai bloga KT kokybė.
2. Kaunas - atnaujintas KT, naujos* TP, bet retas kursavimas ir paklaidos ribose keleivių srautas.
Jeigu jau ir daryti troleibusus kituose miestuose - reikia žiūrėti į srautus, kad jie nevežiotų orą kaip Kaune.
Comment
-
Troleibusai šiuose miestuose yra hipotetinis dalykas, bet tuo pačiu pagal esamą VT sistemą negalima skaičiuoti jų galimybių/poreikio, nes esamas VT yra labai prastas, bei neskatinantis žmonių juo keliauti. Kaip pvz. pažiūrėjau dabar kelionę Šiauliuose nuo geležinkelio stoties iki Akropolio. Nepaisant to, kad visų pirma turiu eiti bene kilometrą iki autobuso stotelės (kas sudaro 1/4 visos kelionės, kuri yra ~4 km), tai dar kelionė užtruks tarp 30 ir 40 min. T.y. neišskirtinai greičiau nei būtų eiti tiesiog pėsčiomis. Todėl iš esmės tokia nepatikima VT sistema tikrai negali būtima imama kaip pvz. troleibusų įrengimo kaštų skaičiavimui.Parašė Vinecko Rodyti pranešimąŠiauliai - teoriškai kelios linijos su kas 20-30 min važiuojančiais troleibusais (kas nėra finansiškai teisinga)
Panevėžys - net nesvarstyčiau.
- 3 patinka
Comment
-
Nežinau kur jūsų manymu komanda turi sėdėti kad į Zarasus važiuotu pusdienį? Waršuvoje? O apkrovimą riekia didinti jeigu tinklo kaštai tokia problema. Zarasai aišku yra ekstremali situacija su 6k gyventojų, bet Lietuvoje yra daug miestelių kur daug daugiau nei keli KM linijos reikalingi.Parašė DKL Rodyti pranešimą
Pamirštate kontaktinio tinklo statybos ir išlaikymo kaštus. Prie mažo apkrautumo, jie gerokai didesni kiekvienai kelionei. Mažo tinklo aptarnavimas taip pat komplikuotas: arba dėl kelių km. KT reikia išlaikyti vietinę aptarnavimo komandą arba susitaikyti su tuo, kad bet koks KT gedimas reiškia viešojo transporto kolapsą pusdieniui, kol į tarkime Zarasus atvyks komanda iš didžiųjų miestų
Comment
-
Nauji Kautros reisai iš Druskininkų į Vilnių
http://www.manodruskininkai.lt/versl...pT_zmFjXlbiNVQPaskutinis taisė Karoleo; Vakar, 22:02.
Comment
-
O iš kur jūs tokį srautą paimsite? Zarasuose net mikriukas (~25 vietų) kas 20-30 min neužsikimštų. O čia ~90 žmonių talpinantis transportas ir dar kas 15 min. Absurdas ir tiek.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Troleibusai reikalingi visur, kur važiuoja autobusai, o taupymas susideda iš to kad troleibusai yra daug pigesni nei eletrobusai, ypač įvertinus tokius dalykus kaip pertrauka pakrovimui po pusės dienos darbo.
Šiaip tai zarasuose turtėtu važiuoti kas 15 minučių, o 4 kartus per dieną yra visiškas pasityčiojimas iš keleivio. Neveltui turim viena didžiausių automobilizacijų europoje.
- 1 patinka
Comment
Comment