Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Tarpmiestinis susisiekimas autobusais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tai yra verslas, o ne viešoji įstaiga, kurio tikslas ir yra uždirbti milijonus. Tam, kad užtikrinti susisiekimą nepopuliariomis atkarpomis, turi įsitraukti valstybė ir dutuoti nuostolingus maršrutus. Tačiau veiksmų šia kryptimi nematyti

    Comment


      Būtent, užsakovas yra valstybė, o ne Kautra. Tas pats geležinkelių temoje, panšaus lygio diskusija, kad LTG turi pirkt daugiau naujų Stadlerių ir patys galvot iš ko juos pirkt ir išlaikyt

      Comment


        Kaip minėjo AI1, visi dabar egzistuojantys tarpmiestiniai yra dar nuo sovietmečio likę, mūsų laikais nieko labai naujo neatsirado. Gal yra išlikę duomenų, kas tais laikais braižė tolimojo susisiekimo maršrutų trasas? Kadangi tuomet viskas buvo valdiška, gal buvo koks nors Valstybinis transporto ūkio komitetas? Būtent dabar, kai koks naujų autobusų neįperkantis Lazdijų AP iškrenta iš pervežimų rinkos, į jo vietą nieks neateina, nes viskas palikta pačių vežėjų valiai - norite susigrąžinti keleivius - įsigykite reikalavimus atitinkančių autobusų. Iš kur paimti pinigų?

        Jei anksčiau maršrutus iš tiesų nubraižė valstybinės institucijos, tai natūralu, kad dabar tokios institucijos nėra ir pasigendu, kad kažkas iš aukščiau visa tai reguliuotų, nes dabar viskas palikta "laisvai konkurencijai" (LTSA tik išduoda leidimus, bet naujų maršrutų nekuria ir trasų nenustatinėja), todėl nepriklausomoje Lietuvoje nėra įstaigos, kuri pasistengtų, kad būtų atkurti ne taip seniai sunaikinti reisai arba papieštų kokį naują maršrutą (kažkuriame reklaminiame klipe per TV buvo sakoma, kad "esame greitesni ir artimesni vieni kitiems"), tačiau nuskristi į kitos ES šalies sostinę lėktuvu kai kur turbūt lengviau, nei nusigauti į kitą šalies kampelį. Laisva konkurencija reiškia nutraukti nepelningą reisą negalvojant kaip keliaus be susisiekimo likusi maža dalelė keleivių.

        Comment


          Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą
          Būtent dabar, kai koks naujų autobusų neįperkantis Lazdijų AP iškrenta iš pervežimų rinkos, į jo vietą nieks neateina, nes viskas palikta pačių vežėjų valiai - norite susigrąžinti keleivius - įsigykite reikalavimus atitinkančių autobusų. Iš kur paimti pinigų?
          SuMin kartu su FinMin paskyrė papildomai 60mln eurų netaršių VT priemonių pirkimui.

          “Numatyta, kad parama bus skirta viešojo transporto vežėjams, turintiems sutartis su savivaldybėmis, siekiant jų valdomuose autobusų parkuose naudoti netaršia energija varomas transporto priemones.”

          60 mln eurų tai apytiksliai 100 12m elektrinių autobusų (su didesnėmis baterijomis ir t.t.)
          O žinant mūsų parkų specifiką labiau kvepia kaip 150-160 midi elektrinių autobusų.

          Comment


            Įdomu ar "Toks" pakeis savo autobusų garažinę numeracija ir ji bus bendra su visa "Egg group"? Kaip tapo bendra B-Bus "Vlasavos" bei "Transrevio".

            Comment


              Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
              60 mln eurų tai apytiksliai 100 12m elektrinių autobusų (su didesnėmis baterijomis ir t.t.)
              O žinant mūsų parkų specifiką labiau kvepia kaip 150-160 midi elektrinių autobusų.
              Arba 200 troleibusų kuriems nereikia labai brangių baterijų o užtenka tokios kad apvažiuotu incidentus, ir po pusės dienos darbo nereikia važiuoti krautis. Bet aišku Lietuva labai turtinga ir pirks neefektyviausią variantą.

              Comment


                Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                Arba 200 troleibusų kuriems nereikia labai brangių baterijų o užtenka tokios kad apvažiuotu incidentus, ir po pusės dienos darbo nereikia važiuoti krautis. Bet aišku Lietuva labai turtinga ir pirks neefektyviausią variantą.
                Siūlyčiau kitą kart prieš atsakinėjant perskaityti temos pavadinimą. Varėnai ar Zarasams troleibusais nekvepia.

                Comment


                  Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                  Siūlyčiau kitą kart prieš atsakinėjant perskaityti temos pavadinimą. Varėnai ar Zarasams troleibusais nekvepia.
                  Tai blogai, kad nekvepia. Troleibusų tinklą reikia plėsti, įskaitant ir mažesnius miestelius.

                  Comment


                    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                    Tai blogai, kad nekvepia. Troleibusų tinklą reikia plėsti, įskaitant ir mažesnius miestelius.
                    Visiškai pritariu. O pradėti reikėtų nuo Kliedesių apskrities.

                    p. s. Teiginiai be argumentų tik to ir verti.

                    Comment


                      Parašė Perfect Rodyti pranešimą

                      Visiškai pritariu. O pradėti reikėtų nuo Kliedesių apskrities.

                      p. s. Teiginiai be argumentų tik to ir verti.
                      Poto dar į finansinio raštingumo apskritį reikėtų

                      Comment


                        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                        Tai blogai, kad nekvepia. Troleibusų tinklą reikia plėsti, įskaitant ir mažesnius miestelius.
                        Troleibusai reikalingi kada jie važiuoja dažnai, iš to susideda tas “taupymas”.
                        O paleisti troleibusą Zarasuose tai būtų visiškas debilizmas, ką jis 4 kartus per dieną važiuotų su keleivių srautu kaip Kaune? (~8 žmonės per troleibusą).

                        Comment


                          Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

                          Troleibusai reikalingi kada jie važiuoja dažnai, iš to susideda tas “taupymas”.
                          O paleisti troleibusą Zarasuose tai būtų visiškas debilizmas, ką jis 4 kartus per dieną važiuotų su keleivių srautu kaip Kaune? (~8 žmonės per troleibusą).
                          Troleibusai reikalingi visur, kur važiuoja autobusai, o taupymas susideda iš to kad troleibusai yra daug pigesni nei eletrobusai, ypač įvertinus tokius dalykus kaip pertrauka pakrovimui po pusės dienos darbo.

                          Šiaip tai zarasuose turtėtu važiuoti kas 15 minučių, o 4 kartus per dieną yra visiškas pasityčiojimas iš keleivio. Neveltui turim viena didžiausių automobilizacijų europoje.

                          Comment


                            Troleibusai reikalingi visur, kur važiuoja autobusai, o taupymas susideda iš to kad troleibusai yra daug pigesni nei eletrobusai, ypač įvertinus tokius dalykus kaip pertrauka pakrovimui po pusės dienos darbo.
                            Pamirštate kontaktinio tinklo statybos ir išlaikymo kaštus. Prie mažo apkrautumo, jie gerokai didesni kiekvienai kelionei. Mažo tinklo aptarnavimas taip pat komplikuotas: arba dėl kelių km. KT reikia išlaikyti vietinę aptarnavimo komandą arba susitaikyti su tuo, kad bet koks KT gedimas reiškia viešojo transporto kolapsą pusdieniui, kol į tarkime Zarasus atvyks komanda iš didžiųjų miestų

                            Comment


                              Parašė DKL Rodyti pranešimą

                              Pamirštate kontaktinio tinklo statybos ir išlaikymo kaštus. Prie mažo apkrautumo, jie gerokai didesni kiekvienai kelionei. Mažo tinklo aptarnavimas taip pat komplikuotas: arba dėl kelių km. KT reikia išlaikyti vietinę aptarnavimo komandą arba susitaikyti su tuo, kad bet koks KT gedimas reiškia viešojo transporto kolapsą pusdieniui, kol į tarkime Zarasus atvyks komanda iš didžiųjų miestų
                              Didžioji dauguma tą puikiai supranta. Lietuvoje troleibusai galėtų egzistuoti turbūt tik kokokiuose 5 didžiuosiuose miestuose. Juo labiau dabartiniu metu, kai elektrobusų technologijos stipriai pažengusios, kalbėti apie kažkokių mažų miestų/miestelių troleibusų tinklus yra visiškas absurdas.

                              Comment


                                Parašė sleader Rodyti pranešimą

                                Didžioji dauguma tą puikiai supranta. Lietuvoje troleibusai galėtų egzistuoti turbūt tik kokokiuose 5 didžiuosiuose miestuose. Juo labiau dabartiniu metu, kai elektrobusų technologijos stipriai pažengusios, kalbėti apie kažkokių mažų miestų/miestelių troleibusų tinklus yra visiškas absurdas.
                                Klaipėdoje matau vieną vienintelį maršrutą 8 autobuso pagrindu (labiausiai apkrautas)
                                Šiauliai - teoriškai kelios linijos su kas 20-30 min važiuojančiais troleibusais (kas nėra finansiškai teisinga)
                                Panevėžys - net nesvarstyčiau.

                                Reikia nepamiršti, kad Lietuvoje troleibusų sistemos susiskaldžiusios į dvi grupes:
                                1. Vilnius - populiari tarp keleivių sistema, gan daug maršrutų kursuoja dažnai, bet ganėtinai bloga KT kokybė.
                                2. Kaunas - atnaujintas KT, naujos* TP, bet retas kursavimas ir paklaidos ribose keleivių srautas.

                                Jeigu jau ir daryti troleibusus kituose miestuose - reikia žiūrėti į srautus, kad jie nevežiotų orą kaip Kaune.

                                Comment


                                  Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
                                  Šiauliai - teoriškai kelios linijos su kas 20-30 min važiuojančiais troleibusais (kas nėra finansiškai teisinga)
                                  Panevėžys - net nesvarstyčiau.
                                  Troleibusai šiuose miestuose yra hipotetinis dalykas, bet tuo pačiu pagal esamą VT sistemą negalima skaičiuoti jų galimybių/poreikio, nes esamas VT yra labai prastas, bei neskatinantis žmonių juo keliauti. Kaip pvz. pažiūrėjau dabar kelionę Šiauliuose nuo geležinkelio stoties iki Akropolio. Nepaisant to, kad visų pirma turiu eiti bene kilometrą iki autobuso stotelės (kas sudaro 1/4 visos kelionės, kuri yra ~4 km), tai dar kelionė užtruks tarp 30 ir 40 min. T.y. neišskirtinai greičiau nei būtų eiti tiesiog pėsčiomis. Todėl iš esmės tokia nepatikima VT sistema tikrai negali būtima imama kaip pvz. troleibusų įrengimo kaštų skaičiavimui.

                                  Comment


                                    Parašė DKL Rodyti pranešimą

                                    Pamirštate kontaktinio tinklo statybos ir išlaikymo kaštus. Prie mažo apkrautumo, jie gerokai didesni kiekvienai kelionei. Mažo tinklo aptarnavimas taip pat komplikuotas: arba dėl kelių km. KT reikia išlaikyti vietinę aptarnavimo komandą arba susitaikyti su tuo, kad bet koks KT gedimas reiškia viešojo transporto kolapsą pusdieniui, kol į tarkime Zarasus atvyks komanda iš didžiųjų miestų
                                    Nežinau kur jūsų manymu komanda turi sėdėti kad į Zarasus važiuotu pusdienį? Waršuvoje? O apkrovimą riekia didinti jeigu tinklo kaštai tokia problema. Zarasai aišku yra ekstremali situacija su 6k gyventojų, bet Lietuvoje yra daug miestelių kur daug daugiau nei keli KM linijos reikalingi.

                                    Comment


                                      Nauji Kautros reisai iš Druskininkų į Vilnių
                                      http://www.manodruskininkai.lt/versl...pT_zmFjXlbiNVQ
                                      Paskutinis taisė Karoleo; Vakar, 22:02.

                                      Comment


                                        Kažin kiek liks reisų 2026 Druskininkų AP ir Contrans. Kautra tai išgyvens

                                        Comment


                                          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                          Troleibusai reikalingi visur, kur važiuoja autobusai, o taupymas susideda iš to kad troleibusai yra daug pigesni nei eletrobusai, ypač įvertinus tokius dalykus kaip pertrauka pakrovimui po pusės dienos darbo.

                                          Šiaip tai zarasuose turtėtu važiuoti kas 15 minučių, o 4 kartus per dieną yra visiškas pasityčiojimas iš keleivio. Neveltui turim viena didžiausių automobilizacijų europoje.
                                          O iš kur jūs tokį srautą paimsite? Zarasuose net mikriukas (~25 vietų) kas 20-30 min neužsikimštų. O čia ~90 žmonių talpinantis transportas ir dar kas 15 min. Absurdas ir tiek.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X