Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Tarpmiestinis susisiekimas autobusais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tai yra verslas, o ne viešoji įstaiga, kurio tikslas ir yra uždirbti milijonus. Tam, kad užtikrinti susisiekimą nepopuliariomis atkarpomis, turi įsitraukti valstybė ir dutuoti nuostolingus maršrutus. Tačiau veiksmų šia kryptimi nematyti

    Comment


      Būtent, užsakovas yra valstybė, o ne Kautra. Tas pats geležinkelių temoje, panšaus lygio diskusija, kad LTG turi pirkt daugiau naujų Stadlerių ir patys galvot iš ko juos pirkt ir išlaikyt

      Comment


        Kaip minėjo AI1, visi dabar egzistuojantys tarpmiestiniai yra dar nuo sovietmečio likę, mūsų laikais nieko labai naujo neatsirado. Gal yra išlikę duomenų, kas tais laikais braižė tolimojo susisiekimo maršrutų trasas? Kadangi tuomet viskas buvo valdiška, gal buvo koks nors Valstybinis transporto ūkio komitetas? Būtent dabar, kai koks naujų autobusų neįperkantis Lazdijų AP iškrenta iš pervežimų rinkos, į jo vietą nieks neateina, nes viskas palikta pačių vežėjų valiai - norite susigrąžinti keleivius - įsigykite reikalavimus atitinkančių autobusų. Iš kur paimti pinigų?

        Jei anksčiau maršrutus iš tiesų nubraižė valstybinės institucijos, tai natūralu, kad dabar tokios institucijos nėra ir pasigendu, kad kažkas iš aukščiau visa tai reguliuotų, nes dabar viskas palikta "laisvai konkurencijai" (LTSA tik išduoda leidimus, bet naujų maršrutų nekuria ir trasų nenustatinėja), todėl nepriklausomoje Lietuvoje nėra įstaigos, kuri pasistengtų, kad būtų atkurti ne taip seniai sunaikinti reisai arba papieštų kokį naują maršrutą (kažkuriame reklaminiame klipe per TV buvo sakoma, kad "esame greitesni ir artimesni vieni kitiems"), tačiau nuskristi į kitos ES šalies sostinę lėktuvu kai kur turbūt lengviau, nei nusigauti į kitą šalies kampelį. Laisva konkurencija reiškia nutraukti nepelningą reisą negalvojant kaip keliaus be susisiekimo likusi maža dalelė keleivių.

        Comment


          Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą
          Būtent dabar, kai koks naujų autobusų neįperkantis Lazdijų AP iškrenta iš pervežimų rinkos, į jo vietą nieks neateina, nes viskas palikta pačių vežėjų valiai - norite susigrąžinti keleivius - įsigykite reikalavimus atitinkančių autobusų. Iš kur paimti pinigų?
          SuMin kartu su FinMin paskyrė papildomai 60mln eurų netaršių VT priemonių pirkimui.

          “Numatyta, kad parama bus skirta viešojo transporto vežėjams, turintiems sutartis su savivaldybėmis, siekiant jų valdomuose autobusų parkuose naudoti netaršia energija varomas transporto priemones.”

          60 mln eurų tai apytiksliai 100 12m elektrinių autobusų (su didesnėmis baterijomis ir t.t.)
          O žinant mūsų parkų specifiką labiau kvepia kaip 150-160 midi elektrinių autobusų.

          Comment


            Įdomu ar "Toks" pakeis savo autobusų garažinę numeracija ir ji bus bendra su visa "Egg group"? Kaip tapo bendra B-Bus "Vlasavos" bei "Transrevio".

            Comment


              Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
              60 mln eurų tai apytiksliai 100 12m elektrinių autobusų (su didesnėmis baterijomis ir t.t.)
              O žinant mūsų parkų specifiką labiau kvepia kaip 150-160 midi elektrinių autobusų.
              Arba 200 troleibusų kuriems nereikia labai brangių baterijų o užtenka tokios kad apvažiuotu incidentus, ir po pusės dienos darbo nereikia važiuoti krautis. Bet aišku Lietuva labai turtinga ir pirks neefektyviausią variantą.

              Comment


                Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                Arba 200 troleibusų kuriems nereikia labai brangių baterijų o užtenka tokios kad apvažiuotu incidentus, ir po pusės dienos darbo nereikia važiuoti krautis. Bet aišku Lietuva labai turtinga ir pirks neefektyviausią variantą.
                Siūlyčiau kitą kart prieš atsakinėjant perskaityti temos pavadinimą. Varėnai ar Zarasams troleibusais nekvepia.

                Comment


                  Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                  Siūlyčiau kitą kart prieš atsakinėjant perskaityti temos pavadinimą. Varėnai ar Zarasams troleibusais nekvepia.
                  Tai blogai, kad nekvepia. Troleibusų tinklą reikia plėsti, įskaitant ir mažesnius miestelius.

                  Comment


                    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                    Tai blogai, kad nekvepia. Troleibusų tinklą reikia plėsti, įskaitant ir mažesnius miestelius.
                    Visiškai pritariu. O pradėti reikėtų nuo Kliedesių apskrities.

                    p. s. Teiginiai be argumentų tik to ir verti.

                    Comment


                      Parašė Perfect Rodyti pranešimą

                      Visiškai pritariu. O pradėti reikėtų nuo Kliedesių apskrities.

                      p. s. Teiginiai be argumentų tik to ir verti.
                      Poto dar į finansinio raštingumo apskritį reikėtų

                      Comment


                        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                        Tai blogai, kad nekvepia. Troleibusų tinklą reikia plėsti, įskaitant ir mažesnius miestelius.
                        Troleibusai reikalingi kada jie važiuoja dažnai, iš to susideda tas “taupymas”.
                        O paleisti troleibusą Zarasuose tai būtų visiškas debilizmas, ką jis 4 kartus per dieną važiuotų su keleivių srautu kaip Kaune? (~8 žmonės per troleibusą).

                        Comment

                        Working...
                        X