Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Tarpmiestinis susisiekimas autobusais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Yra šioje atkarpoje keletas pakelės stotelių, kurios alternatyvų autobusui neturi, tarp jų ir viena autobusų stotis-rajono centras - Švenčionys. Iš Visagino, Dūkšto, Ignalinos bei Pabradės alternatyva yra - traukinys. Tuomet reiktų tartis su Švenčionių rajone veikiančiu vežėju Transporto centras, kad paleistų papildomų reisų į Vilnių. Apskritai, iš tos pusės (į šiaurę nuo Nemenčinės) problema yra ta, kad paskutiniai autobusai į Vilnių išvyksta gana anksti. 17 valandą jau gali nieko nebūti, kadangi ta kryptimi reguliarių reisų nevykdo jokia vilniečių firma - tik visaginiečiai ir švenčioniškiai.
    Paskutinis taisė Kristupas0220; 2025.07.03, 19:07.

    Comment


      Su tokia kainodara, kai traukiniu Ignalina - Vilnius 6,90€, o MT/Seknijos mikriuku virš 10€, mirtis mikrobams yra neišvengiama. Mikrobai pralaimi tiek kaina, tiek komfortu, tiek kelionės trukme.

      Comment


        Bet parašyta, kad eismą stabdo tik "laikinai". Matyt Švenčionys, kurie yra vienintelis kažkiek daugiau keleivių generuojantis sustojimas be alternatyvos autobusams, nepakankamai padengia negautas pajamas iš Visagino/Ignalinos keleivių, kurie mieliau renkasi traukinį. Be to, galimai dalis vairuotojų daliai keleivių nespausdina bilieto (nors pinigus aišku paima). Jau net apie TOKS pastaruoju metu tenka skaityti vis daugiau atsiliepimų* apie tai, kaip vairuotojai įmuša netikslius bilietus nuo tolimesnės stotelės, ar paduoda bilietą vėliau, skirtumą įsidėdami į kišenę ir pan. arba vengia duoti bilietus apskritai, prisidengdami stringančiais kasos aparatais (tiesa, nuo šių metų pas juos iš tiesų nauji kasos aparatai vietoje seniau ilgai naudotų bulgarų gamintojo ORGTECHNIKA ("Elklita"). * - nuėjus į portalą Rekvizitai.lt ir paspaudus atsiliepimų skiltį, esi automatiškai nukreipiamas į jų kompanijos puslapį. Pasidaro net keista, kad praleidžia komentarus, kurie daro nekokį įspūdį apie juos, kaip vežėją. Tiesa ir anksčiau pas juos pasitaikydavo tokių atvejų, prieš kokį pusmetį pas juos pasikeitė savininkai, kurie paskyrė naują vadovą - matomai po to jų įmonės vairuotojų sąžiningumo lygis bilietų davimo klausimu dar labiau krito. Vairuotojų, tarpusavyje besiskambinėjančių apie pakelėje (ne)stovinčią kontrolę (jei tikimybė sutikti juos maža, nes kažką ką tik tikrino kitame rajono gale - kodėl gi neįsidėjus kelių eurų į kišenę sau?) tikriausiai rasi kiekvienoje keleivių pervežimo įmonėje.

        Comment


          Ten visi tie mikrobai ar dar geriau autobusai iš Švenčionių ir kitų mažų miestų ir kaimų turi būt privežamieji prie traukinio ir visiems bus patogiau ir komfortiškiau. Ir dotacijos turi būti būtinos.

          Comment


            Pala pala, Šalčininkai turi Traukinių stotį per 2km nuo centro, ir ji nenaudojama??
            Va čia tai naujiena (man). Gėdų gėda. Ir dar tas geležinkelis tiesus, tiesus, tiesiai į Vilnių

            Comment


              Parašė Wintautas Rodyti pranešimą
              Pala pala, Šalčininkai turi Traukinių stotį per 2km nuo centro, ir ji nenaudojama??
              Va čia tai naujiena (man). Gėdų gėda. Ir dar tas geležinkelis tiesus, tiesus, tiesiai į Vilnių
              LTG LINK planuoja paleisti iki Šalčininkų dar šiais metais (na bent pavasarį skelbti planai apie tai kalba)

              Comment


                Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                Ten visi tie mikrobai ar dar geriau autobusai iš Švenčionių ir kitų mažų miestų ir kaimų turi būt privežamieji prie traukinio ir visiems bus patogiau ir komfortiškiau. Ir dotacijos turi būti būtinos.
                Autobuso privalumas prieš traukinį - galimybė išlipti mieste, ko traukiniuose nėra. Žymi dalis priemiesčio ir tarpmiesčio maršrutais vykstantieji yra pas gydytojus iš atokesnių šalies vietų. Tai pvz. nuo Nemenčinės kelio atvažiuojantieji išlipa Saulėtekyje ir pavažiuoja su miesto transportu iki Antakalnio poliklinikos, arba, jei sutaria su vairuotoju, prašo išleisti prie pat Klinikų st. O su traukiniu gausis ilgesnis kelias - pasiekti vienintelę centrinę pagrindinę Vilniaus geležinkelio stotį ir tuomet rasti, kur stoja tas 2 troleibusas, kuris tave atvežtų atgal, o kaip senam žmogui paaiškinti, kad vairuotojai popierinių talonėlių nebeparduoda ir reikia pirkti Vilniečio kortelę arba priglausti prie komposterio banko kortelę (ar tikrai visi senjorai jas turi?). Kas gyvena arčiau stoties rajono, tegu važinėja traukiniais, bet pvz. studentai į Saulėtekio bendrabučius, atvykstantys iš to rytinio Lietuvos pakraščio gyvenviečių - galimybė išlipti Nemenčinės pl. - Saulėtekio al. sankryžoje duoda daug. Reiktų, kad autobusų skaičius nemažėtų, bet kažkaip įpareigoti vežėjus, kad leistų normalius autobusus, o ne mikriukus, į kuriuos tam tikromis dienomis netelpama.

                Comment


                  Jau kelios dienos (o gal savaitė), kaip nebėra 2 TOKS reisų - M-948 (Vilnius-Skuodas) bei M-941 (Vilnius-Plungė). Reisai atšaukti pakankamai tyliai, internete apie tai niekur neskelbiama. Ypač vežėjo tinklapyje. Ekonomika kyla, pragyvenimo lygis auga, o tolimojo susisiekimo reisų atvirkščiai - mažėja. Nors galėtų kaip tik daugėti - pilna krašto kelių su nemažomis gyvenvietėmis, kur yra tik tam tikromis dienomis kursuojantys priemiestiniai, kurie mokinių atostogų metu dar labiau praretinami.
                  Nors, panaršius daugumos autobusų parkų interneto svetaines, galima pagalvoti, kad jokių tolimųjų maršrutų jie išvis neturi. Dažnu atveju jų puslapyje bus tiesiog įdėta nuoroda į puslapį autobusubilietai.lt, kur reikia ieškoti konkretaus tave dominančio reiso suvedus norimą vykti kryptį. Kažkaip pas vežėjus nėra mados savo www turėti mygtuką "Mūsų [aptarnaujami] tarpmiestiniai maršrutai", kur būtų galima pamatyti bendrą vaizdą, kiek koks parkas jų turi.

                  Comment


                    TOKS jau kelios savaitės, kaip turi atidaręs dar vieną maršrutą Panevėžys-Klaipėda. Jis nuo prieš tai anksčiau minėto maršruto M-904 skiriasi tik tuo, kad turi vieną papildomą sustojimą Aleksandrave, todėl jo numeris yra M-905. Pagal tvarkaraštį suprantu, kad jis nakvoja Klaipėdoje, gali būti, kad rado vairuotoją tame mieste.
                    Taip pat, dar viena sensacija - kitas TOKS maršrutas į Visaginą (M-977), turintis startuoti nuo rugsėjo 1 d. Kažkuriuo metu Seknijos reisai vėl buvo grįžę į trasą, dabar matau, kad jų vėl nėra. Ne per seniausiai Tolimojo keleivinio transporto kompanijoje pasikeitė direktorius ir akcininkai, galbūt todėl jie padarė tai, kas jau kelis dešimtmečius Lietuvoje buvo beveik neregėta - atidarytas naujas tolimojo susisiekimo maršrutas. Gal TOKS, užvaldęs naują Panevėžio stotį atkurs ir kitus Panevėžio AP maršrutus, kurie pasibaigus pandemijai, taip ir nebuvo sugrąžinti - į Panemunę, Šilutę.

                    Comment


                      Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą
                      Taip pat, dar viena sensacija - kitas TOKS maršrutas į Visaginą (M-977), turintis startuoti nuo rugsėjo 1 d. Kažkuriuo metu Seknijos reisai vėl buvo grįžę į trasą, dabar matau, kad jų vėl nėra.
                      Vilnius - Visaginas LTG Link: 9.10€, trukmė 1:55-2.20h
                      Vilnius - Visaginas TOKS: 15.00€, trukmė 2:35h



                      Neįsivaizduoju, kas sveikame prote galėtų rinktis autobusą šioje situacijoje.

                      Comment


                        Tas, kam įlipimas į traukinį (suprasti žymėjimus biliete, kuris vagonas tavo) gali atrodyti per sudėtingas. Su autobusu paprasčiau susigaudyti kas ir kaip. O į traukinį, kaip suprantu, teoriškai gali įlipti neturėdamas bilieto ir nieks tavęs nepatikrins, skirtingai nei autobuse, kur įlipdamas parodai bilietą vairuotojui arba perki vietoje, traukiniuose nieko panašaus nemačiau. Ar visuose maršrutuose yra kokios palydovės/tikrintojos? Kaip mačiau, žmonės susėda ir tiek. Kiek potencialių važinėtojų už dyką gali tuo pasinaudoti, ypač jei traukinys pustuštis - niekam neužkliūsi.

                        Taip pat - mėgėjai įlipti ne stotyje, o mieste - st. Nemenčinės plentas, kuri pasidarė vos ne kaip mini autobusų stotis.

                        Comment


                          Turmanto maršrute vietos nežymimos, sėdi kur nori. Jei neturi bilieto, jį nusiperki iš palydovo.
                          Vienintelis autobuso pliusas - galimybė išlipti prie Saulėtekio. Ar už tai verta mokėti papildomus 6 eurus ir važiuoti pusvalandį ilgiau besikratant duobėtose atkarpose? Nemanau.

                          Comment


                            Kaip Visagine susisiekimas su traukinių stotim? Kiek pamenu geležinkelis praeina už miesto.

                            Comment


                              Prie didžiosios dalies traukinių priderintas nemokamas miesto autobusas:

                              Comment


                                Nemokamas, bet tikriausiai pagal idėją, vairuotojai turėtų spausdinti bilietus su 100 % nuolaida, tačiau kaip pastebėjau, bene visose kaimiškose savivaldybėse, kur priemiestinis susisiekimas nemokamas, keleiviai įlipę, praeidami pro vairuotoją greitai jam susako kas kur važiuos, o vairuotojas iš atminties kasos aparate taip įmuša bilietus kokiam 10-čiai žmonių, įlipusių vienoje stotelėje. Aišku, keleiviai provincijoje arba nežino savo teisių, tad nereikalauja, kad vairuotojas kiekvienam juos atplėštų ir duotų, tad nuo kasos aparato ligi pat grindų nutįsusi ilga besitęsianti išspausdintų, bet keleiviams neįteiktų bilietų juostą, kuri pabodus, vairuotojo nuplešiama ir suglamžoma, autobuse dar esant keleiviams, kuriems jie įmušti.
                                Aišku, kitas dalykas yra padugnės keleiviai, nesisegantys saugos diržų. Vairuotojai segasi beveik visuomet, tačiau keleiviai į ant langų esančius lipdukus ar įspėjamuosius užrašus virš priekinio lango, žiūri geriausiu atveju kaip į rekomendaciją. Vairuotojai sako, kad to priminti neprivalo, nes yra priminimai. Tik koks procentas jų laikosi ir vos įlipę iškart prisisega?

                                Comment


                                  Tenka pavažinėti. Važiuoja pilni dideli autobusai, jokių bilietų nėra. Keleivių į abi puses tikrai daug. O šiaip, po Ignalinos, Visaginas generuoja didžiausia keleivių dalį Turmanto maršrute. Kitais metais jei pradės kursuot nuolat Pesos(papūgos) turbūt keleivių dar padaugės.

                                  Comment

                                  Working...
                                  X