Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Naujos Vilniaus viešojo transporto rūšys

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Parašė lukass Rodyti pranešimą

    Todėl reikia atnaujinti pilnai ir troleibusų parką, o ne naikinti.
    Tai jeigu dažniau atnaujinsi, tada jau kainuos brangiau, apie tai ir kalbu.

    Comment


      #62
      Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

      Tai jeigu dažniau atnaujinsi, tada jau kainuos brangiau, apie tai ir kalbu.
      Pigiau kelius tiesti ir platinti, o VT numarinti.

      Troleibusai tarnauja ilgiau nei autobusai, tas ant to išeitų.
      Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

      Comment


        #63
        Parašė lukass Rodyti pranešimą

        Pigiau kelius tiesti ir platinti, o VT numarinti.

        Troleibusai tarnauja ilgiau nei autobusai, tas ant to išeitų.
        Tai ką tik sakiau, kad ilgas tarnavimas nėra privalumas, nes senos transporto priemonės nepadės pritraukti daugiau žmonių į VT.

        Comment


          #64
          Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
          Tai ką tik sakiau, kad ilgas tarnavimas nėra privalumas, nes senos transporto priemonės nepadės pritraukti daugiau žmonių į VT.
          Nejuokaukit. Ne pačios naujausios TP važinėja daugelyje Vakarų Europos miestų, ir VT naudojasi daug daugiau žmonių. Keleiviam svarbiausia ne išvaizda, o kelionės greitis ir komfortas.
          Juk niekur nekeičia TP kasmet, nes "atrodo nešiuolaikiškai".
          Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

          Comment


            #65
            Parašė lukass Rodyti pranešimą

            Nejuokaukit. Ne pačios naujausios TP važinėja daugelyje Vakarų Europos miestų, ir VT naudojasi daug daugiau žmonių. Keleiviam svarbiausia ne išvaizda, o kelionės greitis ir komfortas.
            Juk niekur nekeičia TP kasmet, nes "atrodo nešiuolaikiškai".
            Taip, bet ir 15+ metų amžiaus transporto priemonių yra mažuma, apie tokį amžių kalbam, o ne apie kelis metus.

            Comment


              #66
              Pratęsiant diskusiją, Berlynas ir Magdeburgas ketina nusipirkti elektrobusus su dinaminiu pakrovimu (in motion charging) ir pakabinti jiems laidus tam tikrose miestų vietose. Tokia pati sistema prieš metus atidaryta Prahoje, ji parodė gerus rezultatus.
              O žinote, kas yra elektrobusai su dinaminiu pakrovimu? Tai troleibusas su baterijomis leidžiančiomis nuvažiuoti 30-50km. Kvaili matyt vokiečiai ir čekai, jei į troleibusus investuoja?
              ​​​

              Comment


                #67
                Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

                Taip, bet ir 15+ metų amžiaus transporto priemonių yra mažuma, apie tokį amžių kalbam, o ne apie kelis metus.
                Tai nėra mažuma. Visose Vakarų Europos metro sistemose yra bent viena linija, kurioje važinėja 30+ metų senumo traukiniai. Ir ne kur nors pakampėse, Londone į Heathrow oro uostą važinėja 1973 metais pagaminti traukiniai. Kvaila ta Europa, ilgaamžis metro nėra pliusas, visus persodinti į autobusus!

                Comment


                  #68
                  Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

                  Tai nėra mažuma. Visose Vakarų Europos metro sistemose yra bent viena linija, kurioje važinėja 30+ metų senumo traukiniai. Ir ne kur nors pakampėse, Londone į Heathrow oro uostą važinėja 1973 metais pagaminti traukiniai. Kvaila ta Europa, ilgaamžis metro nėra pliusas, visus persodinti į autobusus!
                  Tell me more kaip visas Londonas “myli” savo metro liniją į Heathrow.

                  Comment


                    #69
                    Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
                    Taip, bet ir 15+ metų amžiaus transporto priemonių yra mažuma, apie tokį amžių kalbam, o ne apie kelis metus.
                    Vilniaus Volvo autobusams 14 metų, o jau juodų dūmų kamuoliai vartosi, varikliai žviegia ne savu balsu ir pan. Autobusus reiktų keisti kas 10 metų, kad TP parkas būtų patenkinamos būklės.
                    O troleibusai ir po daugiau nei 15 metų ekologiškai važinėja.
                    Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                    Comment


                      #70
                      Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

                      Politikai nenori, gyventojai nenori, mokslininkai irgi sako ne, bet vis tiek visas miestas turi šokti pagal kelių entuziastų dūdelę. Esat troleibusų entuziastai, turit savo argumentus, viskas gerai, ir toliau viešinkit savo idėjas, tik jeigu jos neplinta tai nekaltinkit politikų ir visuomenės, o pripažinkit, kad jūsų lobizmas gali būti geresnis.
                      Turėjau omeny troleibusas vs. dyzelis. Sunku patikėti, kad dyzelis geriau. Kita vertus, gal tikrai aš per didelis entuziastas čia pasidariau. Tautiečiai myli savo dyzeliukus
                      Lietuva visiems.

                      Comment


                        #71
                        Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

                        Tell me more kaip visas Londonas “myli” savo metro liniją į Heathrow.
                        Na tai žinoma niekas per daug tuo nesidžiaugia, kas be ko. Net ketina keisti, bet tik 2022 metais. Tačiau patys traukiniai keletą kartų turėjo įvairių modernizavimų, kaip kad visiškai atnaujintas salonas, pridėtos švieslentės, kapitaliai suremontuoti vežimėliai (=minkštesnis važiavimas) ir taip toliau. Mažai kuo skiriasi nuo kitų gilaus kasimo linijų. Apie tai, kad traukinys 1973 metų galima suprasti tik iš gamyklinių lentelių arba wikipedijos.
                        Bet ne tik Londone tas vyksta. Paryžiuje prieš porą metų tai tikrai dar važinėjo 1967 pagaminti traukiniai. Ir šitie be jokių modernizacijų. Berlyne iki pat šiol važinėja Berlyno sienos griovimą matę traukiniai. Išdurnėjo matyt VT kompanijos, kad taip nemyli keleivių. Bet viskas yra paprasčiau. Jeigu VT priemonė išpildo visus bazinius reikalavimus - geros temperaturinės sąlygos, žemagrindė, patogios sėdynės, bei visus bazinius VT kompanijos poreikius - nedaug kuro/elektros vartojanti, lengvas remontas, pigi eksplotacija - koks skirtumas kiek transporto priemonei metų?

                        Comment


                          #72
                          Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

                          Taip, bet ir 15+ metų amžiaus transporto priemonių yra mažuma, apie tokį amžių kalbam, o ne apie kelis metus.
                          Autobusų yra mažuma. O tramvajai, troleibusai, metro ir paprasti traukiniai yra ir po 30 metų senumo. Žmonės pas mus nesinaudoja VT ne dėl morališkai pasenusio VT, o (kaip viena, bet toli gražu ne pagrindinė priežastis) dėl nudėvėto VT. Na nemokama, nesugebama ar nenorima palaikyti transporto priemonių būsenos normalioje būklėje pas mus. Tai gali būti ir 10 metų autobusas taip sudrožtas, koks nebus 20 metų, jei bus atitinkamai gerai prižiūrimas.

                          Comment


                            #73
                            Va būtent. Pasižiūrėkit kaip atrodo Škodos Čekijoje arba Slovakijoje, ir kaip Vilniuje. Net ukrainiečiai atsisako pirkti troleibusus iš Vilniaus dėl apverktinos būklės. Tai čia kieno kaltė, troleibusų kaip transporto rūšies, ar visos VT įmonės (arba jos savininko, šiuo atveju savivaldybės).

                            Comment


                              #74
                              Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                              Pratęsiant diskusiją, Berlynas ir Magdeburgas ketina nusipirkti elektrobusus su dinaminiu pakrovimu (in motion charging) ir pakabinti jiems laidus tam tikrose miestų vietose. Tokia pati sistema prieš metus atidaryta Prahoje, ji parodė gerus rezultatus.
                              O žinote, kas yra elektrobusai su dinaminiu pakrovimu? Tai troleibusas su baterijomis leidžiančiomis nuvažiuoti 30-50km. Kvaili matyt vokiečiai ir čekai, jei į troleibusus investuoja?
                              ​​​
                              Bus fotoreportažas iš Ženevos, tai ten tokie autobusai jau važinėja vienu maršrutu. KT nėra, pakrovimas vyksta kai kuriose stotelėse, užtrunka 20 sekundžių. Kas kai kuriais atvejais gal ir per daug. Nes VT ten stotelėse neužsistovi, kaip pas mus... Važiuoja labai dinamiškai, greitai, pagreitis geras, manevreingumas irgi. Važiuojant atrodo, kad troleibusu, ne elektrobusu važiuoji.

                              Pradžiai viena nuotrauka.

                              Paskutinis taisė Al1; 2018.08.08, 13:18.

                              Comment


                                #75
                                Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                Va būtent. Pasižiūrėkit kaip atrodo Škodos Čekijoje arba Slovakijoje, ir kaip Vilniuje. Net ukrainiečiai atsisako pirkti troleibusus iš Vilniaus dėl apverktinos būklės. Tai čia kieno kaltė, troleibusų kaip transporto rūšies, ar visos VT įmonės (arba jos savininko, šiuo atveju savivaldybės).
                                Bratislavoje. Salone net švieslentės įrengtos (nuo 6.03):
                                Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                Comment


                                  #76
                                  Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                  Va būtent. Pasižiūrėkit kaip atrodo Škodos Čekijoje arba Slovakijoje, ir kaip Vilniuje. Net ukrainiečiai atsisako pirkti troleibusus iš Vilniaus dėl apverktinos būklės. Tai čia kieno kaltė, troleibusų kaip transporto rūšies, ar visos VT įmonės (arba jos savininko, šiuo atveju savivaldybės).
                                  Ukrainoje dar baisiau:
                                  https://farm5.static.flickr.com/4413/36092863044_6cf7a77850_m.jpg

                                  Comment


                                    #77
                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                                    Bus fotoreportažas iš Ženevos, tai ten tokie autobusai jau važinėja vienu maršrutu. KT nėra, pakrovimas vyksta kai kuriose stotelėse, užtrunka 20 sekundžių. Kas kai kuriais atvejais gal ir per daug. Nes VT ten stotelėse neužsistovi, kaip pas mus... Važiuoja labai dinamiškai, greitai, pagreitis geras, manevreingumas irgi. Važiuojant atrodo, kad troleibusu, ne elektrobusu važiuoji.

                                    Pradžiai viena nuotrauka.

                                    Na, ne visai tokie. Šis neturi ūsų, o pantografą, tik kad kraunamas kiekvienoje stotelėje.

                                    O štai in-motion charging elektrobusai išoriškai nesiskiria nuo troleibuso, tie patys ūsai. Galbūt viduje kiek mažiau vietos, nes akumuliatoriai daug vietos užima. Tačiau toks troleibuso-elektrobuso hibridas leidžia be laidų nuvažiuoti apie 50km (atstumas priklauso grynai nuo užsakovo, todėl gali būti kiek mažesnis ar didesnis).
                                    Maždaug, 1G nuo Stoties iki Tauragnų (ūsus galima nusileisti važiuojant, nėra būtinybės sustoti) su laidais, nuo Tauragnų iki Santariškių iš akumuliatorių, atgal analogiškai, su ūsų pakėlimu Pramogų arenos stoteleje.

                                    Comment


                                      #78
                                      Ženevoje kraunamas ne kiekvienoje stotelėje. Pakrovimo įranga yra kas kelios stotelės, bet netgi ne visose yra kraunama. Tiesiog kol kas tai eksperimentas. Bet važiuoja gerai...

                                      Tai tada tai paprasčiausias troleibusas su akumuliatoriais, kurie kraunami, kai važiuojama po KT. Jau net Ukrainoje tokie "stebuklai" gaminami ir važinėja. Rovnas nupirko 7 naujus Dnipro T203 (analogas Amberių, tik surinkimas Ukrainos) troleibusų su akumuliatoriais ir paleido naujus maršrutus, kurių dalis eina be KT. Teko važiuoti. Iš pradžių galvojau, kad troleibusai bus su dyzeliniais generatoriais, bet pasirodo, kad su akumuliatoriais... Tik pataupyta ant automatinio nuleidimo ir pasijungimo prie KT. Aišku, be KT tikriausiai gali važiuoti tik kokius 7-10 km, bet to mieste per akis pakanka. 50 km yra nereikalinga nesąmonė. Tokio ilgio nmaršrutų nėra ir jei tai troleibusas, tai jis vis tiek didesnę maršruto kelio dalį turi važiuoti nuo KT.
                                      Kol kas Škodų 9Tr parko atnaujinimas Rovne nepalietė - jos vis dar važinėja ir berods tik vieną nurašė...

                                      http://transphoto.ru/photo/1077520/?vid=455931
                                      Paskutinis taisė Al1; 2018.08.08, 17:55.

                                      Comment


                                        #79
                                        Na tai aš ir parašiau, kad elektrobusas su dinaminiu pakrovimu ir yra troleibusas su padidinta autonomine eiga Tiesiog kai kuriems automatiškai troleibusas siejasi su pasenusiomis technologijomis, o elektrobusas su modernumu Tačiau tai nėra visiškai tas pats. Tai nereikalauja laidų po visu maršrutu, o tik tam tikrose vietose, kur laidai jau niekam nesukels vizualinio triukšmo. Berlyne, žinoma, laidų centre neties, bet pakraščiuose kai kur, ypač kur laidai yra efektyvesni už baterijas (t.y. įkalnėse), jie atsiras. Tokia technologija leidžia transporto priemonei krautis ne stovint ir gaištant laiką, o važiuojant. Bet čia mes jau labai nukrypom nuo temos.

                                        Comment


                                          #80
                                          Galima sakyt, kad ir Amberiai yra elektrobusai su dinaminiu pakrovimu, nes su akumuliatorium gali nuvažiuoti apie 1 km.
                                          O buvo planuota, kad vėlesni modeliai nuvažiuotų 25 km.
                                          Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X