Gal nereikia išradinėti dviračio - visi miestai stengiasi įdiegti vienokį ar kitokį elektrinį VT. Tai pastarųjų poros dešimtmečių tendecija. Iki tol, žinoma, buvo elektrinio VT naikinimo tendencija ir autobusizacija. Tik Vilniuje kažkodėl vis dar užstrigę praeityje (V. Europos ne pačioje geriausioje VT požiūriu) siekiama atsisakyti elektrinio VT - troleibusų - ir jį pakeisti autobusais su vidaus degimo varikliais. Palyginimas su geležinkeliais nekorektiškas, nes ten iš viso ekologiniai aspektai dėliojami kiek kitaip.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Naujos Vilniaus viešojo transporto rūšys
Collapse
X
-
Tai kokios problemos plėsti Vilniuje troleibusų tinklą? - jokių problemų nėra. Kontaktinis tinklas bei vaizdo darkymas yra išgalvotos problemos.Parašė Kristisz Rodyti pranešimąAr pirmas prioritetas kiek tarši yra individuali transporto priemonė, ar kiek taršus yra visas miestas? Vieno dyzelinio autobuso taršą atperka keli iš eismo išimti automobiliai.
- 3 patinka
Comment
-
Tik kol kas nematyti valdžios, kuri būtų prielanki troleibusams. Nei Zuoko, nei Šimašiaus administracija troleibusų nemėgsta, siekia jų atsisakyti. VGTU studijos tik pakartoja savivaldybės užsakytas išvadas. Reikia kažkokio būdo keisti šį valdžios požiūrį, manau, troleibusus vietoje dyzelių rinktųsi tikrai nemažai miesto gyventojų.Lietuva visiems.
Comment
-
Vilniuj žymiai didesne vizualinė tarša,yra nutriušę ar gyventojų sugadinti fasadai.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąTai kokios problemos plėsti Vilniuje troleibusų tinklą? - jokių problemų nėra. Kontaktinis tinklas bei vaizdo darkymas yra išgalvotos problemos.
- 2 patinka
Comment
-
Politikai nenori, gyventojai nenori, mokslininkai irgi sako ne, bet vis tiek visas miestas turi šokti pagal kelių entuziastų dūdelę. Esat troleibusų entuziastai, turit savo argumentus, viskas gerai, ir toliau viešinkit savo idėjas, tik jeigu jos neplinta tai nekaltinkit politikų ir visuomenės, o pripažinkit, kad jūsų lobizmas gali būti geresnis.Parašė abruo Rodyti pranešimąTik kol kas nematyti valdžios, kuri būtų prielanki troleibusams. Nei Zuoko, nei Šimašiaus administracija troleibusų nemėgsta, siekia jų atsisakyti. VGTU studijos tik pakartoja savivaldybės užsakytas išvadas. Reikia kažkokio būdo keisti šį valdžios požiūrį, manau, troleibusus vietoje dyzelių rinktųsi tikrai nemažai miesto gyventojų.
- 2 patinka
Comment
-
Taip, su jų lobizmu nelabai. Daugiausia tai tie patys talibai,"chujaus saugotojai" kaip kultūros paveldo draugų grupėje, varguoliai vairuotojai, vaikai.. Girdisi tik rėkimas "valdže tik naikint tesugeba", " 2 troleibusų parkas užsiima sabotažu" ir pan. Nors aš už autonominius troleibusus, bet stiprių argumentų su paskaičiavimais, pavyzdžiais iš Šveicarijos ar pan. nematau...Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
Politikai nenori, gyventojai nenori, mokslininkai irgi sako ne, bet vis tiek visas miestas turi šokti pagal kelių entuziastų dūdelę. Esat troleibusų entuziastai, turit savo argumentus, viskas gerai, ir toliau viešinkit savo idėjas, tik jeigu jos neplinta tai nekaltinkit politikų ir visuomenės, o pripažinkit, kad jūsų lobizmas gali būti geresnis.Paskutinis taisė Garbanius; 2018.08.08, 10:39.
Comment
-
Jeigu bus rentabilūs elektriniai autobusai, visų pirma jais turėtų būti keičiami autobusai, ne ir taip elektriniai troleibusai.Parašė Sula Rodyti pranešimąJeigu bus rentabilūs elektriniai autobusai, tai troleibusų poreikis iš viso abejotinas.Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
- 1 patinka
Comment
-
Pakaks čia tų pasakų apie elektrinius autobusus. Visur, kur VT normalus, investuojama į laidinį elektrinį transportą. Deja, Lietuvoje politikų makaulės ant tiek košės neturi, lygiai kaip ir prieš 100 metų, kai nesugebėjo dėl savo bukumo ir siaurų interesų nutiesti Vilniuje elektrinio tramvajaus, nei dar prie caro, nei jau prie lenkų. Lygiai taip pat ir Kaune, vietoj konkės ir siauruko nesugebėjo nutiesti tramvajaus, Klaipėdoje jį sunaikino. Ir visur buvo paleisti autobusai. Gerai, tuo metu autobusai buvo laikomi nauja ir pažangia transporto priemone. Dabar taip nėra. Autobusai yra žemiausio hierarchinio lygmens transporto priemonė didmiestyje (apie mažus miestus nekalbu - ten jiems alternatyvos nėra). O pas mus vis dar gyvenama šimto metų senumo suvokime - autobusai. Na, dar metro ar tramvajus, bet jau daugiau dėl to, kad tai grandioziniai projektai ir būtų galima apturėti gerus otkatus.Parašė mr_miegas Rodyti pranešimąir thanks God, kad neivestuoja i trulikus. Simasius per kelis interviu yra sakes, kad bus daromi pirkimai infrastrukturos gerinimui ir pasiruosimui elektriniam autubusam. aisku, cia jau kitos kadencijos reikalai, tai viskas gali keistis su nauju meru (jei bus issrinktas kitas)
- 4 patinka
Comment
-
Politikai būtent nenori be jokių argumentų ir jiems aplamai ant VT nusipjaut. Jie nesinaudoja ir nesinaudos. Jiems VT tik kaip priešrinkiminių pažadų ir pasipelnijimo (viešieji pirkimai su otkatais, saviems šiltos darbo vietos VT parkų administracijoje ir pan.) priemonė. Mokslininkai iš viso nieko nesako. Visos tos galimybių studijos yra pezalai už nemažus pinigus, kai reikalingos tam tikroms politinėms grupuotėms išvados būna išsakomos iš anksto neoficialiai, kai užsakoma studija. Kas moka, tas ir muziką užsako.Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
Politikai nenori, gyventojai nenori, mokslininkai irgi sako ne, bet vis tiek visas miestas turi šokti pagal kelių entuziastų dūdelę. Esat troleibusų entuziastai, turit savo argumentus, viskas gerai, ir toliau viešinkit savo idėjas, tik jeigu jos neplinta tai nekaltinkit politikų ir visuomenės, o pripažinkit, kad jūsų lobizmas gali būti geresnis.
Koks dar nafig lobizmas? O kas lobiuoja autobusus? Ir koks gali būti lobizmas, jei be patepimo valdžiažmogiai nieko nedarys? O jiems mat troleibusai negerai, autobusai geriau. Realiai, jie iš viso ant VT dėjo didelį ir raudoną, nes tai ubagų transportas, o jie elitas. Taip, valdžia tesugeba tik naikinti, nes ten susirikę urviniai savo mąstymu ir pasaulėžiūra žmogėnai. O jei ir ne tokie, tai jie nepriima sprendimų, nes tie urviniai, savo naglumu, gudrumu, ėjimo per galvas, prisitaikėliškumu, pačiulpimu aukščiau esantiems, rūpinasi tik savo siaurais interesai, į kuriuos nei kultūra, nei socialiniai reikalai, nei visuomenės gėrovė, nei tuo labiau VT, neįeina.Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
Taip, su jų lobizmu nelabai. Daugiausia tai tie patys talibai,"chujaus saugotojai" kaip kultūros paveldo draugų grupėje, varguoliai vairuotojai, vaikai.. Girdisi tik rėkimas "valdže tik naikint tesugeba", " 2 troleibusų parkas užsiima sabotažu" ir pan. Nors aš už autonominius troleibusus, bet stiprių argumentų su paskaičiavimais, pavyzdžiais iš Šveicarijos ar pan. nematau...Paskutinis taisė Al1; 2018.08.08, 11:46.
- 1 patinka
Comment
-
O aš manau, kad troleibusų buvimas ex-socialistinių šalių gatvėse yra ekonomiškai neracionaliaus sovietinio socialistinių šalių pramonės perdėto skatinimo liekana, dabartinis kelių interesų grupių stumiamas troleibusų protegavimas yra gerai apmokamas siaurų Lenkijos ir Čekijos troleibusų gamintojų interesų atstovavimas, kuriam taip pat pritaria Lietuvos elektros importuotojai norėdami paskatinti elektros vartojimą (jų kišenėse ir politikai, kurie užsiima pinigų merkimu į el. automobilių infrastruktūrą ir planuoja lengvatas įsigijimui). Vien troleibusų kainą palyginus su autobusais matoma, kad tai yra mokesčių pinigų švaistymas, kuris kažkam gerai papildo kišenes, bet galiausiai pralaimi paprastas žmogus.
EDIT: jei kas nesuprato, čia sarkazmas atsakant į Al1 pasisakymus tokio pat lygio argumentais.Paskutinis taisė Kristisz; 2018.08.08, 12:39.
Comment
-
Keliuose miestuose veikiančios sistemos su max keliasdešimt troleibusų aptarnaujančių iki 10 maršrutų plius krūva sistemų sumažinimų ir uždarymų jau ir 21 amžiuje niekaip neindikuoja, kad troleibusas gali būti sistemos pagrindu ne-ex socialistinėje troleibusus gaminančioje valstybėje. Ai šveicarai beje troleibusus gamina, tai čia irgi viena priežastis sistemų vis dar esančių - savo pramonės rėmimas. Mes kai neturim savos pramonės turim pirkti tai kas yra geriausia kainos/kokybės santykiu - autobusus, kurių kaina yra geresnė vien dėl konkurencijos ir pasirinkimo, i ne subsidijuoti dar išlikusias paveldines troleibusų gamyklas.Parašė lukass Rodyti pranešimąŠveicarija su Italija irgi ex-socialistinės šalys?
Troleibusų keitimas autobusais tik dar labiau priartintų prie rytietiškų šalių, kuriose naikinamas elektrinis VT.
- 1 patinka
Comment
-
Jei būtų noro, troleibusus būtų galima rinkti ir Lietuvoje.Parašė Kristisz Rodyti pranešimąKeliuose miestuose veikiančios sistemos su max keliasdešimt troleibusų aptarnaujančių iki 10 maršrutų plius krūva sistemų sumažinimų ir uždarymų jau ir 21 amžiuje niekaip neindikuoja, kad troleibusas gali būti sistemos pagrindu ne-ex socialistinėje troleibusus gaminančioje valstybėje. Ai šveicarai beje troleibusus gamina, tai čia irgi viena priežastis sistemų vis dar esančių - savo pramonės rėmimas. Mes kai neturim savos pramonės turim pirkti tai kas yra geriausia kainos/kokybės santykiu - autobusus, kurių kaina yra geresnė vien dėl konkurencijos ir pasirinkimo, i ne subsidijuoti dar išlikusias paveldines troleibusų gamyklas.
O autobusai - tobulas VT sistemos pagrindas?Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
O, pasirodo troleibusas tai socialistinė atgyvena... O tramvajus irgi gal? Tik autobusas tai jau ne... Betgi visas VT yra socialistinė atgyvena. Ten vergai proletarai dirbo už skatikus, negalėjo nusipirkti automobilio, kaip buržujų proletarai, todėl juos vežiojo į darbą bydlovozais - VT.Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
Keliuose miestuose veikiančios sistemos su max keliasdešimt troleibusų aptarnaujančių iki 10 maršrutų plius krūva sistemų sumažinimų ir uždarymų jau ir 21 amžiuje niekaip neindikuoja, kad troleibusas gali būti sistemos pagrindu ne-ex socialistinėje troleibusus gaminančioje valstybėje. Ai šveicarai beje troleibusus gamina, tai čia irgi viena priežastis sistemų vis dar esančių - savo pramonės rėmimas. Mes kai neturim savos pramonės turim pirkti tai kas yra geriausia kainos/kokybės santykiu - autobusus, kurių kaina yra geresnė vien dėl konkurencijos ir pasirinkimo, i ne subsidijuoti dar išlikusias paveldines troleibusų gamyklas.
Tai, kad Lietuva neturi autobusų ar troleibusų pramonės, tai jau kita Lietuvos problema. Ir dar daugiau mažiau normalaus VT Lietuvoje, išskyrus kelis didesnius miestus, jau nebėra. Bo gi reikėjo sunaikinti prakeiktą socializmą, sunaikinant VT visuose Lietuvos rajonų centruose. Ar ne? Visi marš į automobilius. Tik taip kuo greičiau pasivysime Vakarus ir bus Lietuvoje kapitalistinis rojus... Kas neturite tam pinigų - ubagai, kurie neįsipaišė į rinką ir turi tokie išdvėsti. Gal sunaikinam ir likusiuose miestuose, kaip socializmo atgyveną? Va kai su tokiu mąstymu sėdi žmonės tam tikruose valdžios postuose, tai ir turime tai ką turime. Ir nereikia čia tų pasakų apie kainos ir kokybės santykį. Aplamai, troleibusoheitija yra niekuo racionaliu, tuo labiau jokiais ekonominiais skaičiavimais nepagrįstas fobija, sąlygota tik siauro mąstymo, tam tikrų šablonų ir asmeninio nusistatymo prieš troleibusus.
Paskutinis taisė Al1; 2018.08.08, 12:53.
- 1 patinka
Comment
-
Ne socialistinis, bet rusiškasParašė Al1 Rodyti pranešimą...O tramvajus irgi gal?..
The world's first electric tram line operated in Sestroretsk near Saint Petersburg, Russia, invented and tested by Fyodor Pirotsky in 1880.Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Troleibusų skaičiavimus esu matęs - kad bendroj sumoj atsiperka tik dėl ilgesnio eksplotavimo laiko negu autobusai, bet problema ta, kad nors ir priemonė tvarkinga - niekas nenorės su ja važiuoti kai jis bus 20 metų senumo ir dėl VT populiarinimo ją nori nenori reikės pakeisti greičiau nei pasibaigs techninis eksploatavimo laikas.
Comment
-
Todėl reikia atnaujinti pilnai ir troleibusų parką, o ne naikinti.Parašė Kristisz Rodyti pranešimąTroleibusų skaičiavimus esu matęs - kad bendroj sumoj atsiperka tik dėl ilgesnio eksplotavimo laiko negu autobusai, bet problema ta, kad nors ir priemonė tvarkinga - niekas nenorės su ja važiuoti kai jis bus 20 metų senumo ir dėl VT populiarinimo ją nori nenori reikės pakeisti greičiau nei pasibaigs techninis eksploatavimo laikas.Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Ką reiškia niekas nenorės? Kai aplamai įkalta į galvą, kad VT yra ne lygis, tai paleisk tu naujausius autobusu ar troleibusu, niekas jais nevažinės. Tu suprask viena, kad žemas VT naudojimosi lygis yra šuntai, šablonai daugumos galvoje ir tiek. O ne neapriboto niekuo mąstymo pasekmė. Šveicarijoje irgi važinėja seni troleibusai. Ir traukinių yra senų. Bet žmonės jais naudojasi. Dar vienas niuansas, būdingas Lietuvai - per pigi nuosavo automobilio eksploatacija, lyginant su VT. Pats VT yra neadekvačiai nei pagal atlyginimų lygį, nei pagal kokybę, brangus, o automobilio eksploatacija per pigi, nes nėra jokių mokesčių, priešingai, nei visose kitose ES šalyse ar net pas kaimynus Baltarusijoje, Rusijoje.
Comment
Comment