Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Naujos Vilniaus viešojo transporto rūšys

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Butent, 99,9% autobusu keleiviu nezino kad autobusus aptarnauja skirtingos imones. O 100,1% tikrai nezino kuris autobusas priklauso Transerviui, kuris asmeniskai Šimašiui, o kuris kazkam dar. Jie neturi tai zinot ir jiems visiskai neturi tai rupet. As perku kioske taloneli, pazymiu ji (uch tas XXI amzius), ilipu i transporto priemone ir ten smirda. Kita karta issikvieciu etaksi ir vaziuoju siltu automobiliu kelis kart greiciau, patogiau ir uz kokius 3.50 Eur. O kartais ir taksi laukimo laikas buna mazesnis nei autobuso.

    Supraskit nera didelio skirtumo ar degtuku dezute kainuoa 10 ct ar 35 ct. Jeigu pirmu atveju degtukai smirdes as pirksiu tuos po 35 absoliuciai be sazines grauzaties. TIK neturedamas iseities ir del kazkokiu priezasciu negaledamas naudoti ziebtuvelio (asociacija su automobiliu) tektu pirkti daug daug degtuku ir ten jau butu svarbi kaina. Taip pat ir zmones kuriems daznai tenka naudotis viesuoju labai ziuri i kaina ir is bedos pakencia ta nemalonu kvapa ir kitus nepatogumus.

    Zmogui kuris naudojasi vvt retai tos "smulkmeneles" kaip neveikiantis sildymas ar myzalais smirdantis salonas viena karta ir labai labai ilgam atbaido pasinaudoti juo antra karta. O kas ten kaltas ar Transervis, ar dede Zbygnevas grindu neisplove man kaip klientui visiskai nusispjaut.

    Comment


      O planetos ekologija nerūpi? My.alas tai nors yra eco. Nėra šildymo? Irgi pliusas.

      Comment


        Klientui neturi rūpėti, kurios įmonės autobusas. Sutinku.
        Autobusai turi būti švarūs. Sutinku.
        Nešvarūs autobusai atbaido keleivius. Sutinku.
        Savivaldybė atsako už visus miesto autobusus, nesvarbu kurios įmonės. Sutinku.

        Aš tik manau, kad iš kol kas temoje pateiktų pastebėjimų yra galimai problemos root cause, kad Transrevis savo autobusus prižiūri prasčiau negu VVT, o Savivaldybė neužtikrina kokybės standartų laikymosi. Dėl to svarbu, apie kuriuos konkrečiai autobusus šnekam ir todėl manau, kas šito forumo VT skiltyje nereikia išsipisinėti iškraipant įmonės pavadinimą, apsimetant nežinančiu, kad yra du VT paslaugos tiekėjai ir panašiai.

        Comment


          Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
          Butent, 99,9% autobusu keleiviu nezino kad autobusus aptarnauja skirtingos imones. O 100,1% tikrai nezino kuris autobusas priklauso Transerviui, kuris asmeniskai Šimašiui, o kuris kazkam dar. Jie neturi tai zinot ir jiems visiskai neturi tai rupet. As perku kioske taloneli, pazymiu ji (uch tas XXI amzius), ilipu i transporto priemone ir ten smirda. Kita karta issikvieciu etaksi ir vaziuoju siltu automobiliu kelis kart greiciau, patogiau ir uz kokius 3.50 Eur. O kartais ir taksi laukimo laikas buna mazesnis nei autobuso.
          O turėtų žinoti, nes nuo to priklauso, kam savivaldybė atiduoda pinigus ir kad kuo daugiau visokių privačių šaraškinų, reiškiasi, tuo daugiau vogimo. O jei vagia, tai iš kur kokybė?

          Comment


            Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
            Klientui neturi rūpėti, kurios įmonės autobusas. Sutinku.
            Autobusai turi būti švarūs. Sutinku.
            Nešvarūs autobusai atbaido keleivius. Sutinku.
            Savivaldybė atsako už visus miesto autobusus, nesvarbu kurios įmonės. Sutinku.

            Aš tik manau, kad iš kol kas temoje pateiktų pastebėjimų yra galimai problemos root cause, kad Transrevis savo autobusus prižiūri prasčiau negu VVT, o Savivaldybė neužtikrina kokybės standartų laikymosi. Dėl to svarbu, apie kuriuos konkrečiai autobusus šnekam ir todėl manau, kas šito forumo VT skiltyje nereikia išsipisinėti iškraipant įmonės pavadinimą, apsimetant nežinančiu, kad yra du VT paslaugos tiekėjai ir panašiai.
            Būtų galima pridėti, kad Transrevio autobusų yra 100, kas būtų ~1/5 VVT turimų TP. Aišku Johnas įlipo į primyžtą, todėl išvada - visi Vilniaus autobusai smirda myžalais, nors kitame poste pats sau paprieštarauja. Klasikinis Johno naratyvas, kad pamačiau kažką Vilniuje blogai, tai čia lost cause, failed state, Syktyvkare, Gilgameše, insert any rusiškai skambantį miesto pavadinimą, geresnės sąlygos gyventi.

            Ale vis tiek būtų įdomu parašyti savivaldybei dėl to, nes žinant kaip jie dirba, nenustebčiau jei jiems net nebūtų kilusi mintis pareguliuoti kaip dirba sutartis gavę vežėjai.

            Comment


              Bandau priartint prie temos: jeigu taip atsitinka kad vienas kitas keleivis nebegali nulaikyti ir tiesiog primyža ten kur pats sėdi dėl ko oras autobuse ženkliai suprastėja prieš pat įlipant keleiviui John. O tai suprantama be pasekmių net teoriškai nebegali baigtis. O pasekmė viso to kaip tik galėtų būti naujos transporto rūšies-autobusų su WC atsiradimas. Žiūrint į tą reikalą ūkiškai reiktų kad ta transporto rūšis būtų ir energingai kondicionuojama, nepamirštant keleivių nepjėgių sulaikyt bezdalų. Eksploatuojant tokią transporto rūšį būtina pasirūpinti kad WC visuomet būtų tualetinio popieriaus nes tikėtina kad nedidelis procentas keleivių bus linkę nueiti ir rimtesniu reikalu.
              Paskutinis taisė evvt; 2019.01.24, 08:28.

              Comment


                Parašė evvt Rodyti pranešimą
                Bandau priartint prie temos: jeigu taip atsitinka kad vienas kitas keleivis nebegali nulaikyti ir tiesiog primyža ten kur pats sėdi dėl ko oras autobuse ženkliai suprastėja prieš pat įlipant keleiviui John. O tai suprantama be pasekmių net teoriškai nebegali baigtis. O pasekmė viso to kaip tik galėtų būti naujos transporto rūšies-autobusų su WC atsiradimas. Žiūrint į tą reikalą ūkiškai reiktų kad ta transporto rūšis būtų ir energingai kondicionuojama, nepamirštant keleivių nepjėgių sulaikyt bezdalų. Eksploatuojant tokią transporto rūšį būtina pasirūpinti kad WC visuomet būtų tualetinio popieriaus nes tikėtina kad nedidelis procentas keleivių bus linkę nueiti ir rimtesniu reikalu.
                Painioji temas. Čia ne "Šiaip kliedesiai" tema.

                Comment


                  Detaliau nagrinejant myzalu tema turiu nuojauta, kad ne visada tas kvapas yra nuo to kad kazkas prisisiojo. Na, nebent kazkieno šuo... Itariu yra labai pigiu valymo priemoniu su zenkliu amoniako kvapu, kurias gali naudoti labai taupantis vezejas.

                  Comment


                    Parašė John Rodyti pranešimą

                    Painioji temas. Čia ne "Šiaip kliedesiai" tema.
                    Nu, kliedesius priartint prie temos kitaip nesigauna.

                    Comment


                      Parašė evvt Rodyti pranešimą

                      Nu, kliedesius priartint prie temos kitaip nesigauna.
                      Būtent. Tema apie naujas VT rūšis, o ne apie apie tai, kad kažkam visur vaidenasi bomžai ir myžalai.
                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                      Comment


                        Parašė Mettal Rodyti pranešimą

                        Būtent. Tema apie naujas VT rūšis, o ne apie apie tai, kad kažkam visur vaidenasi bomžai ir myžalai.
                        Atsiprašau. Tiesiog, skirtingai, nei kai kurie pašnekovai, nesu pratęs prie tokios aplinkos ir kvapų.

                        Comment


                          Parašė John Rodyti pranešimą

                          Atsiprašau. Tiesiog, skirtingai, nei kai kurie pašnekovai, nesu pratęs prie tokios aplinkos ir kvapų.
                          Aš antras menuo naudojimosi viešuoju transportu dažniausiai 68,59 kartais 28 maršrutu ir nei karto ne jutau nei myžalų nei bomžų kvapo tai ką jus rašote man kažkoks kosmosas kur jūs randate tokių maršrutu o šiandien 28 maršrute toks stiprus citrusinių kvapas buvo iškvėpimas autobusas kad pagalvojau gal forumiečiai parašė Transreviui ar gal kas iš Transrevio seka šia diskusija forume
                          Paskutinis taisė Brokeris; 2019.01.24, 20:28.

                          Comment


                            Jei jau ir jaučiasis kartais koks kvapas, tai cigarečių dūmų, jei vairuotojas rūko autobuse ar troleibuse galinėse stotelėse...

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              Jei jau ir jaučiasis kartais koks kvapas, tai cigarečių dūmų, jei vairuotojas rūko autobuse ar troleibuse galinėse stotelėse...
                              tai kaip ir nieko dar visiškai neužmuša, bet kai vaditelius garsiai klauso savo radiostancijos, tai tikrai iki mirtino užspringimo vimdantis reikalas.

                              Ps. kad postas atitiktų temą teikiu pasiūlymą naują transporto rūšį aprūpinti vėmimo maišeliais kaip lėktuve.
                              Paskutinis taisė evvt; 2019.01.24, 21:32.

                              Comment


                                Gal ponai baigsim pagaliau vaikų darželį? Nereikia iš diskusijos cirko daryti...

                                Comment


                                  Diskusijas apie kvapų buvimą ar nebuvimą VT tęskite kur nors kitur.
                                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                  Comment


                                    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                    Diskusijas apie kvapų buvimą ar nebuvimą VT tęskite kur nors kitur.
                                    Sutinku. Kiek galima iš temos daryti Delfi lygio komentarus.

                                    Comment




                                      "Gedimino miestas" FB puslapis. Kaip suprantu kažkoks rinkimų komitetas siūlantis metro.
                                      Flickr

                                      Comment


                                        Nuo Pilaitės iki Santariškių 11 stotelių Tai kai stotys tokiu tankiu, kas tuo metro naudosis?

                                        Comment


                                          Visiškai nematau logikos metro tiesti per vakarinį aplinkkelį, kai galima būtų tiesti per Laisvės pr. ir taip užkabinti dar nemažai gyventojų.

                                          Aišku viena: šiais rinkimais bus transportas aktualiausia problema.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X