Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešojo transporto vairuotojų profesija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • ssnaiperis
    replied
    Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
    Visiškai nepritariu esamai situacijai, kad atlyginimai troleibusų ir autobusų vairuotojams yra skirtingi - jie turi būti suvienodinti.
    Bet, deja, kažkam tai visiškai neįdomu, kad skirtingų priemonių vairuotojų (autobusų ir troleibusų) atlyginimai turi būti suvienodinti. Čia norima šitaip sumenkinti troleibusus ir kad troleibusistai arba išeitų iš darbo, arba būtų masiškai perkvalifikuojami į autobuso kategoriją

    Komentuoti:


  • Ametistas
    replied
    Nustokite ginčytis kaip vaikai vien dėl to, kad kažkuris būtų teisesnis. Kiekvienam savo, todėl vieni renkasi būti troleibusų, o kiti - autobusų - vairuotojai. Atsiminti keletą maršrutų nėra sudėtinga - žmogaus smegenys žymiai galingesnės, tik mokėti naudotis reikėtų...

    Visiškai nepritariu esamai situacijai, kad atlyginimai troleibusų ir autobusų vairuotojams yra skirtingi - jie turi būti suvienodinti.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Peizazas
    Tu čia nusišnekėjai. Pažystu dabar dirbantį autobuso vairuotoją, kuris dirbo seniau troleibusų parke ir pasakė: Troleibusą vairuoti lengviau. Tuos tavo anglis ir virves patikrinti yra 5-ių minučių darbas, o štangų irgi niekas nežiūri ištisai, tereikia akį užmesti. Tai fizinio sunkumo jokio nesukelia.
    O kokį fizinį sunkumą sukelia kitų maršrutų mokėjimas? Apskritai yra ne kartą tekę susidurti su situacija kai vairuotojas pasitikslina keleivių ar tikrai teisingai važiuoja. Kiek mačiau tai ant grafikų lentelių kitoje pusėje būdavo nupieštas maršruto žemėlapis. Nematau čia kažkokio sunkumo ar ypatingų kvalifikacinių gebėjimų susiorientuoti kur reikia važiuoti.
    Man asmeniškai troleibuso vairavimas atrodo sudėtingesnis. Ne tiek pats valdymas, bet tas psichologinis momentas, kad pro visus iešmus reikia praslinkti vėžlio greičiu ir negalėjimas laisvai manevruoti gatvėse.

    Komentuoti:


  • Gintaras663
    replied
    Parašė Peizazas
    Tai ir turi troleibuso vairuotojas gauti mažesnę algą, nei autobuso vairuotojas, nors darbas toks pat, bet sąlygos gerokai skiriasi, todėl visiškai sutinku, kad troleibuso vairuotojai turi gauti mažesni altygį. Troleibusistai galima sakyti metai iš metų dirba tame pačiame maršrute, o pas autobusus jie kasdiena keičiasi, vairuotojas turi žinoti ne tik savo poskyrio maršrutus, bet ir kito, nes nežinia kur iš rezervo gali išleisti. Troleibusistai apsuka ratą, ir eina pas save į dispečerinę kavutes atsigerti, o autobusistai kartais net neturi kur nusi*yžt. Tokių skirtumų yra ir daugiau, tik reikia atidžiau išnagrinėti.
    Visiškai dabar nusišnekėjai: Faktas kad troleibusu vairuotojų darbas sunkesnis, reik stebėti štangas kurių autobusai neturi, tikrint anglis virves, o į autobusą atėjei atsisėdai ir mini pedalą. Betkuris autobuso vairuotojas perėjas iš troleibusų pasakytu , kad troleibusą sunkiau vairuoti. O apie maršrutus ka čia dėstei niekas nežiuri į tai, jei dirba vairuotoju tai turi ir žinot trasas.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Parašė Peizazas
    Atėjes naujokas dirbti ant Fiat'o, Noge ar N4007 gaus apie 1.5k. lt. Su dviašiu gali gauti apie 2.3lt. o triašiu 2.8 k. lt. Veteranai gauna ir 3k. lt su viršum. (...)
    Troleibusų vairuotojai gauna dar mažiau. Štai internete rasta lentelė :

    Labai keistai, kad dviašio autobuso vairuotojai jau gauna priedą, o analogiško troleibuso vairuotojai - jau ne, arba Škodos 15Tr vairuotojai gauna mažiau už Volvo 7700A vairuotojus, nors TP ilgis - vienodas.
    Parašė Peizazas
    Tos pačios mažos algos vėluoja... Tuoj eurą įves, tai net 1000 eurų vairuotojai negaus. O dar nepamirškim apie konkursus kur žadėjo pirkti naujus ir naudotus triašius autobusus. Algoms pinigų nėra, o autobusams-yra. Įdomu...
    Na tai o ką tu manai, VVT baigė nuomoti BGS autobusus. Nuo rugsėjo dabartinių autobusų nepakaks ir Zuoko reforma žlugs. Reikia kažkaip gi ''išsisukti'' iš šitokios situacijos.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Parašė zn76 Rodyti pranešimą
    Koks tikslas žiniasklaidai meluoti apie VT vairuotojų atlyginimus? Tikriausiai rašė pagal kažkokio šaltinio duomenis, o ne "iš dangaus".
    Nu šaltinis - VVT administracija. Bet vis tiek, tikrai ne šitiek gauna vairuotojai.

    Komentuoti:


  • zn76
    replied
    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    Netikėkit žiniasklaida. Vairuotojai tikrai negauna 3,500. Be to, dar neaišku, ar jie gavo visą atlyginimą už gegužę...
    Koks tikslas žiniasklaidai meluoti apie VT vairuotojų atlyginimus? Tikriausiai rašė pagal kažkokio šaltinio duomenis, o ne "iš dangaus".

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Parašė zn76 Rodyti pranešimą
    Nieko sau, tokie dideli atlyginimai ir trūksta vairuotojų!
    Netikėkit žiniasklaida. Vairuotojai tikrai negauna 3,500. Be to, dar neaišku, ar jie gavo visą atlyginimą už gegužę...

    Komentuoti:


  • zn76
    replied
    Turiu klausimą - gal kas žinote, kurioje vairavimo mokykloje (Kaune) geriausiai mokytis ant D kategorijos (buso vairuotojas)?
    Kiek žiūrėjau, sąlygos (kainos ir teorijos / praktikos valandų skaičius) visur vienodos (tai aišku, konkurentai turbūt atidžiai stebimi ), tai gal skiriasi mokymo priemonės (t.sk. mokomosios transporto priemonės), instruktoriai, jų mokymo būdai ir kokybė ir pan.
    Taigi, kas ką žinote, prašome pasidalinti.

    Komentuoti:


  • Ovius
    replied
    Tai kad galima ir nuo 21 įgijus pradinę profesinę kvalifikaciją vežti keleivius. Tik kursai ilgiau trunka

    Komentuoti:


  • r08n
    replied
    Parašė Gintaras663 Rodyti pranešimą
    Bent jau Kaune puse etato arba 0,25 etato dirba savaitgaliais pagrinde arba rezerve, bet dirba 6-9h per dieną.
    Čia klausiau dėl kito užsiėmimo, turint dalį etato viešajame transporte, nes smalsu, ar būna taip, kad kažkas papildomai uždarbiauja dirbdamas vairuotoju viešajame transporte, pvz., studentai?

    Komentuoti:


  • Virtęs pelenais
    replied
    Vasaros metu vairuotojų trūksta, dėl atostogų sezono. Įprastai rezerve budi 4 vairuotojai, o šiuo metu vos vienas ar du.
    Gretimoje temoje aptarinėjama blondinė, apžiūrinti autobuso plieno vidurius. Šiaip, kiek pastebėjau, moterys labiau rūpinasi technika. Vos išgirdusios pašalinį garsą ar pamačiusios lašą tepalo rašo užsakymus remontui. Galiniuose punktuose pedantiškai apžiūri kiekvieną ratų veržlę, ypač dyzeliniams solariams. O vyrukams nutinka net taip...

    Komentuoti:


  • Gintaras663
    replied
    Seniau aš buvau girdėjes kad taip ir buvo , tik pastebėjau nesenei, kad priema vairuotojus stažuotis. tai greičiausiai dėl ridos didinimo arba vairuotojų dabar nėra pertekliaus o gal net ir truksta.

    Komentuoti:


  • Ovius
    replied
    Tiesa, kad Kaune autobusų vairuotojų perteklius, t.y. tiek daug yra norinčių dirbti, kad nėra tiek darbo vietų?

    Komentuoti:


  • Ovius
    replied
    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    Užtektinai, kad būtų ~50 žmonių trūkumas.
    Nu kaip nebus trūkumo, jei norint vairuoti autobusą investicijos tikrai apvalios reikia

    Komentuoti:


  • Ovius
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Tai gerai, bet prie ko atlyginimo dydis? Jis turi priklausyti nuo valandų skaičiaus.
    Pritariu. Bet turi būti dar plius kažkas, kas lemtų atlyginimą. Gi vienodų visiems nemokės: ir naujokui, ir patyrusiam vairuotojui.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Ovius Rodyti pranešimą
    Man tokia tvarka visai nieko, kai pradedama nuo mažesnio autobuso ir ne tokio intensyvaus maršruto. Reikia praktikos kiek, kad vėliau galėtum drąsiau jaustis intensyviam maršrute. Iškart į kokį G maršrutą pasodintų ir dar pro senamiesčio vingiuotas gatveles kaip 1G pavažinėt iškart nelabai smagiai
    Tai gerai, bet prie ko atlyginimo dydis? Jis turi priklausyti nuo valandų skaičiaus.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Kiek gi tų mikrobų ir midibusų?
    Užtektinai, kad būtų ~50 žmonių trūkumas.

    Komentuoti:


  • Ovius
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Kiek gi tų mikrobų ir midibusų? Galiausiai po to vis tiek gaus didelį autobusą. Per daug išponėjo, nori iš karto daug gauti... Nors iš kitos pusės tai absurdas yra, jog atlyginimo dydis priklauso nuo autobuso dydžio. Jis turėtų priklausyti tik nuo darbo valandų skaičiaus.
    Man tokia tvarka visai nieko, kai pradedama nuo mažesnio autobuso ir ne tokio intensyvaus maršruto. Reikia praktikos kiek, kad vėliau galėtum drąsiau jaustis intensyviam maršrute. Iškart į kokį G maršrutą pasodintų ir dar pro senamiesčio vingiuotas gatveles kaip 1G pavažinėt iškart nelabai smagiai

    Komentuoti:


  • Ovius
    replied
    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    Neina į VVT dėl to, kad naujokai gauna mikroautobusus ir midibusus, už kuriuos mokama labai nedaug.
    Pagal atsakomybę ir darbo įtampą tikri mažai. Už kiekvieną gyvybę esi atsakingas.
    Jaunam žmogui pusę bėdos, jei neturi turtingų tėvelių ar nesi IT specialistas Juolab, jei VT patinka Paguoda tik ta, kad už minimalų kiek didesnis.

    Komentuoti:

Working...
X