Parašė Ametistas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Viešojo transporto vairuotojų profesija
Collapse
X
-
-
Nustokite ginčytis kaip vaikai vien dėl to, kad kažkuris būtų teisesnis. Kiekvienam savo, todėl vieni renkasi būti troleibusų, o kiti - autobusų - vairuotojai. Atsiminti keletą maršrutų nėra sudėtinga - žmogaus smegenys žymiai galingesnės, tik mokėti naudotis reikėtų...
Visiškai nepritariu esamai situacijai, kad atlyginimai troleibusų ir autobusų vairuotojams yra skirtingi - jie turi būti suvienodinti.
Komentuoti:
-
Parašė PeizazasTu čia nusišnekėjai. Pažystu dabar dirbantį autobuso vairuotoją, kuris dirbo seniau troleibusų parke ir pasakė: Troleibusą vairuoti lengviau. Tuos tavo anglis ir virves patikrinti yra 5-ių minučių darbas, o štangų irgi niekas nežiūri ištisai, tereikia akį užmesti. Tai fizinio sunkumo jokio nesukelia.
Man asmeniškai troleibuso vairavimas atrodo sudėtingesnis. Ne tiek pats valdymas, bet tas psichologinis momentas, kad pro visus iešmus reikia praslinkti vėžlio greičiu ir negalėjimas laisvai manevruoti gatvėse.
Komentuoti:
-
Parašė PeizazasTai ir turi troleibuso vairuotojas gauti mažesnę algą, nei autobuso vairuotojas, nors darbas toks pat, bet sąlygos gerokai skiriasi, todėl visiškai sutinku, kad troleibuso vairuotojai turi gauti mažesni altygį. Troleibusistai galima sakyti metai iš metų dirba tame pačiame maršrute, o pas autobusus jie kasdiena keičiasi, vairuotojas turi žinoti ne tik savo poskyrio maršrutus, bet ir kito, nes nežinia kur iš rezervo gali išleisti. Troleibusistai apsuka ratą, ir eina pas save į dispečerinę kavutes atsigerti, o autobusistai kartais net neturi kur nusi*yžt. Tokių skirtumų yra ir daugiau, tik reikia atidžiau išnagrinėti.
Komentuoti:
-
Parašė PeizazasAtėjes naujokas dirbti ant Fiat'o, Noge ar N4007 gaus apie 1.5k. lt. Su dviašiu gali gauti apie 2.3lt. o triašiu 2.8 k. lt. Veteranai gauna ir 3k. lt su viršum. (...)
Labai keistai, kad dviašio autobuso vairuotojai jau gauna priedą, o analogiško troleibuso vairuotojai - jau ne, arba Škodos 15Tr vairuotojai gauna mažiau už Volvo 7700A vairuotojus, nors TP ilgis - vienodas.
Parašė PeizazasTos pačios mažos algos vėluoja... Tuoj eurą įves, tai net 1000 eurų vairuotojai negaus. O dar nepamirškim apie konkursus kur žadėjo pirkti naujus ir naudotus triašius autobusus. Algoms pinigų nėra, o autobusams-yra. Įdomu...
Komentuoti:
-
Parašė zn76 Rodyti pranešimąKoks tikslas žiniasklaidai meluoti apie VT vairuotojų atlyginimus? Tikriausiai rašė pagal kažkokio šaltinio duomenis, o ne "iš dangaus".
Komentuoti:
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąNetikėkit žiniasklaida. Vairuotojai tikrai negauna 3,500. Be to, dar neaišku, ar jie gavo visą atlyginimą už gegužę...
Komentuoti:
-
Parašė zn76 Rodyti pranešimąNieko sau, tokie dideli atlyginimai ir trūksta vairuotojų!
Komentuoti:
-
Turiu klausimą - gal kas žinote, kurioje vairavimo mokykloje (Kaune) geriausiai mokytis ant D kategorijos (buso vairuotojas)?
Kiek žiūrėjau, sąlygos (kainos ir teorijos / praktikos valandų skaičius) visur vienodos (tai aišku, konkurentai turbūt atidžiai stebimi ), tai gal skiriasi mokymo priemonės (t.sk. mokomosios transporto priemonės), instruktoriai, jų mokymo būdai ir kokybė ir pan.
Taigi, kas ką žinote, prašome pasidalinti.
Komentuoti:
-
Tai kad galima ir nuo 21 įgijus pradinę profesinę kvalifikaciją vežti keleivius. Tik kursai ilgiau trunka
Komentuoti:
-
Parašė Gintaras663 Rodyti pranešimąBent jau Kaune puse etato arba 0,25 etato dirba savaitgaliais pagrinde arba rezerve, bet dirba 6-9h per dieną.
Komentuoti:
-
Vasaros metu vairuotojų trūksta, dėl atostogų sezono. Įprastai rezerve budi 4 vairuotojai, o šiuo metu vos vienas ar du.
Gretimoje temoje aptarinėjama blondinė, apžiūrinti autobuso plieno vidurius. Šiaip, kiek pastebėjau, moterys labiau rūpinasi technika. Vos išgirdusios pašalinį garsą ar pamačiusios lašą tepalo rašo užsakymus remontui. Galiniuose punktuose pedantiškai apžiūri kiekvieną ratų veržlę, ypač dyzeliniams solariams. O vyrukams nutinka net taip...
Komentuoti:
-
Seniau aš buvau girdėjes kad taip ir buvo , tik pastebėjau nesenei, kad priema vairuotojus stažuotis. tai greičiausiai dėl ridos didinimo arba vairuotojų dabar nėra pertekliaus o gal net ir truksta.
Komentuoti:
-
Tiesa, kad Kaune autobusų vairuotojų perteklius, t.y. tiek daug yra norinčių dirbti, kad nėra tiek darbo vietų?
Komentuoti:
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąUžtektinai, kad būtų ~50 žmonių trūkumas.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai gerai, bet prie ko atlyginimo dydis? Jis turi priklausyti nuo valandų skaičiaus.
Komentuoti:
-
Parašė Ovius Rodyti pranešimąMan tokia tvarka visai nieko, kai pradedama nuo mažesnio autobuso ir ne tokio intensyvaus maršruto. Reikia praktikos kiek, kad vėliau galėtum drąsiau jaustis intensyviam maršrute. Iškart į kokį G maršrutą pasodintų ir dar pro senamiesčio vingiuotas gatveles kaip 1G pavažinėt iškart nelabai smagiai
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKiek gi tų mikrobų ir midibusų?
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKiek gi tų mikrobų ir midibusų? Galiausiai po to vis tiek gaus didelį autobusą. Per daug išponėjo, nori iš karto daug gauti... Nors iš kitos pusės tai absurdas yra, jog atlyginimo dydis priklauso nuo autobuso dydžio. Jis turėtų priklausyti tik nuo darbo valandų skaičiaus.
Komentuoti:
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąNeina į VVT dėl to, kad naujokai gauna mikroautobusus ir midibusus, už kuriuos mokama labai nedaug.
Jaunam žmogui pusę bėdos, jei neturi turtingų tėvelių ar nesi IT specialistas Juolab, jei VT patinka Paguoda tik ta, kad už minimalų kiek didesnis.
Komentuoti:
Komentuoti: