Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešojo transporto vairuotojų profesija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • RAW
    replied
    Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

    Pagrindinė kuri priežastis nežinau: už 170 valandų + premija + inkasacija = 620-650, aišku kaip kas ir daugiau uždirba bet dirba virš 200 valandų
    autobusų būklė nėra tragiška bet baisi - šyla varikliai, blogi stabdžiai ir t.t.
    nuvarius autobusą remontuot dažniausiai pasiimi rytoj tokį pat kaip nuvarei (nesutaisytą)
    anksti keltis vėlai baigti darbą reikia vežiot ne šiaip prekes o žmones kurie turi kiekvienas savo priekaištų
    mažas skirtumas algos autobuso vairuotojo už šiaip kokio kito vairuotojo darbą.
    Tai čia kaip suprantu vairuojant dviašį autobusą, bet dar turėtų būti plius apie 30 proc. už triašį ir stažas, kuris didės, be to lyg tai dar ir tryliktas atlyginimas būna?

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Parašė RAW Rodyti pranešimą
    Aišku, jei tai tiesa, tai atlyginimai tikrai nėra aukšti, galbūt tai ir yra pagrindinė priežastis dėl ko trūksta vairuotojų, jeigu kaip pavyzdį paėmus ir C, CE kategorijas, daug kur atlyginimai iš karto traukia link tūkstančio, o kai kur ir daugiau, bet darbas manau kur kas lengvesnis.
    Pagrindinė kuri priežastis nežinau: už 170 valandų + premija + inkasacija = 620-650, aišku kaip kas ir daugiau uždirba bet dirba virš 200 valandų
    autobusų būklė nėra tragiška bet baisi - šyla varikliai, blogi stabdžiai ir t.t.
    nuvarius autobusą remontuot dažniausiai pasiimi rytoj tokį pat kaip nuvarei (nesutaisytą)
    anksti keltis vėlai baigti darbą reikia vežiot ne šiaip prekes o žmones kurie turi kiekvienas savo priekaištų
    mažas skirtumas algos autobuso vairuotojo už šiaip kokio kito vairuotojo darbą.

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Parašė zn76 Rodyti pranešimą

    Gerbiami forumiečiai, gal kas nors galite atsakyti į mano kiek anksčiau užduotą klausimą apie vairavimo mokyklos pasirinkimą Kaune D kategorijai?
    Dėkoju.
    Kam tau rinktis vairavimo mokyklą sudaryk sutartį su Kauno autobusais ir Darbo birža tau jie pilnai apmokės visas išlaidas D kategorijos ir 95 kodo, o tuos pusę metų jei labai nepatiks dirbti manau kaip nors atsikankinsi, bet nemokamai turėsi D ir 95.

    Komentuoti:


  • RAW
    replied
    Aišku, jei tai tiesa, tai atlyginimai tikrai nėra aukšti, galbūt tai ir yra pagrindinė priežastis dėl ko trūksta vairuotojų, jeigu kaip pavyzdį paėmus ir C, CE kategorijas, daug kur atlyginimai iš karto traukia link tūkstančio, o kai kur ir daugiau, bet darbas manau kur kas lengvesnis.

    Komentuoti:


  • 10.000
    replied
    Parašė RAW Rodyti pranešimą
    Atnaujinant temą, gal kas pakomentuos, kaip pasikeitė situacija VVT? Kokie autobusų vairuotojų atlyginimai dabar eurais, darbo sąlygos?
    Lyg ir buvo kažkuris iš forumiečių minėjęs, jog jeigu anksčiau pradedantysis vairuotojas dirbdavo tik su mažos talpos transporto priemone, tai dabar gali būti gaunama bet kuri

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Žr. https://www.miestai.net/forumas/foru...61#post1572161

    Komentuoti:


  • RAW
    replied
    Atnaujinant temą, gal kas pakomentuos, kaip pasikeitė situacija VVT? Kokie autobusų vairuotojų atlyginimai dabar eurais, darbo sąlygos?

    Komentuoti:


  • Eugenijus=)
    replied
    Gal kas pažįsta Troleibusų vairuotojų?

    Sveiki,

    Nuo jaunų dienų troleibusai buvo man kažkas tokio, žavėjo nors tu ką ir norėjau vieną diena pats valdyti tokį grožį. Domiuosi šiuo darbu, turiu tam darbui reikalingos kvalifikacijos, bet norėčiau pasikonsultuoti su žmonėmis kurie tą darbą dirba. Galbūt žinote troleibusų vairuotojų ir galėtumet pasidalint jų kontkatais?
    Širdingai dėkoju,



    Eugenijus

    Komentuoti:


  • zn76
    replied
    Parašė zn76 Rodyti pranešimą
    Turiu klausimą - gal kas žinote, kurioje vairavimo mokykloje (Kaune) geriausiai mokytis ant D kategorijos (buso vairuotojas)?
    Kiek žiūrėjau, sąlygos (kainos ir teorijos / praktikos valandų skaičius) visur vienodos (tai aišku, konkurentai turbūt atidžiai stebimi ), tai gal skiriasi mokymo priemonės (t.sk. mokomosios transporto priemonės), instruktoriai, jų mokymo būdai ir kokybė ir pan.
    Taigi, kas ką žinote, prašome pasidalinti.
    Gerbiami forumiečiai, gal kas nors galite atsakyti į mano kiek anksčiau užduotą klausimą apie vairavimo mokyklos pasirinkimą Kaune D kategorijai?
    Dėkoju.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Parašė Peizazas
    Vilniečiai visi jau gavo už Gegužę, bet jau turi būti už Birželį
    Gavo liepos 7 d. už gegužę . Įdomu, kiek laiko bus tempiama guma su birželiu. Juk būtent nuo birželio yra taikoma nauja atlyginimo skaičiavimo metodika. Negana to, kad ir taip atlyginimai vėluoja, tai dar ir greičiausiai jie bus žymiai mažesni.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Parašė zn76 Rodyti pranešimą
    Aš girdėjau kad troleibuso vairuotojas 3200 Lt, autobuso vairuotojas 3900 Lt. Nu neblogai taip sakyčiau
    Nesąmonė. Gal kai kurie, didžiausią stažą turintys ir pelningiausiuose maršrutuose dirbantys vairuotojai, ir gauna arti 4 tūkst., bet tokių labai nedaug, ir tai tuos 3900 Lt gali gauti nebent "ant popieriaus", bet ne "į rankas".
    Šiaip, pagal oficialius VVT duomenis, vidutinis vairuotojų atlyginimas "ant popieriaus" yra 3087 Lt, "į rankas" čia gaunasi maždaug 2350 Lt.

    Komentuoti:


  • Ametistas
    replied
    Parašė Peizazas
    Kaip ir sakiau, apie 3k. gauna veteranai kurie įmonėje pradirbo didelį laiką. Yra kurie įmonėje pradirbo ir 20 ir 30 metų, bet tiesa, kad tokių vairuotojų-nedaug. Na ką padarysi dėl algų, kaip vienas vairuotojas sakė: Arba dirbt, arba išeit. Kitų išeičių nėra. Labai tikiuosi, kad po kokių 5 metų padėtis pagerės ir algos bent po truputį pradės lygiuotis į kitų Europos sąjungos šalių algas.
    Nesitikėk, kad per 5 metus šalies ekonomika taip stipriai puls į viršų. Lietuvos rinka nėra didelė, ir nors kai kuriose srityse konkurencinga, bet nėra atspari išorės rinkų svyravimams. Labiau tikėtina, kad Lietuvos ekonomika pagerės per maždaug 50 metų. Nepamiršk, kad labiausiai išsivysčiusios šalys progresavo šimtmečius.

    Komentuoti:


  • Ametistas
    replied
    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    Na, tikrai neblogi gandai čia . Bet labiausiai realybę atitinkančius skaičius nurodė Peizazas. Iš mano pažįstamų vairuotojų niekas negauna daugiau nei 3000, o dažniausiai - apie 2,0-2,2 tūkst.
    Turint omenyje, kad darbas tikrai sunkus, tai toks atlyginimas yra labai vidutiniškas.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Parašė zn76 Rodyti pranešimą
    Aš girdėjau kad troleibuso vairuotojas 3200 Lt, autobuso vairuotojas 3900 Lt. Nu neblogai taip sakyčiau
    Na, tikrai neblogi gandai čia . Bet labiausiai realybę atitinkančius skaičius nurodė Peizazas. Iš mano pažįstamų vairuotojų niekas negauna daugiau nei 3000, o dažniausiai - apie 2,0-2,2 tūkst.

    Komentuoti:


  • zn76
    replied
    Aš girdėjau kad troleibuso vairuotojas 3200 Lt, autobuso vairuotojas 3900 Lt. Nu neblogai taip sakyčiau

    Komentuoti:


  • 0570043
    replied
    Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
    Kiek, pvz., Vilniaus autobusų vairuotojui vidutiniškai reikia žinoti/atsiminti maršrutų? T.y., per kiek jų vairuotojas būna kaitaliojamas?
    Visus be išimties.

    Komentuoti:


  • Ametistas
    replied
    Parašė Peizazas
    Yra apkraunamos smegenys, nes tuos maršrutus visus reikia įsiminti. Vairuotojas juk žmogus, o ne robotas. Ir kas iš to A5 formato žemėlapiuko? Tai taip, dispečerine duodą grafiką su kitoje pusėje žemėlapiu ir sako: Gero kelio. O jeigu duodą tarkim kokį maršrutą po miškus tai tas žemėlapis mažiausiai ką gelbėja. Kiekvienas už savo transporto priemonę, bet aš sutinku su esama atlyginimų padėtimi. Tai yra mano asmeninę nuomonę ir visiškai nepriekaištausiu, kad kitas sakys, kad turi būti suvienodintos algos.
    Kiek, pvz., Vilniaus autobusų vairuotojui vidutiniškai reikia žinoti/atsiminti maršrutų? T.y., per kiek jų vairuotojas būna kaitaliojamas?

    Komentuoti:


  • 0570043
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Niekas nevercia dirbti troleibusu vairuotoju, jei geriau apmokamas autobusu. Kokios problemos?
    Problema labiau yra tai, kad ginčai tarp vienos ir kitos pusių bus visada, nes tiek vieni, tiek ir kiti gina savo interesus, tačiau pažvelgti į visą tai globaliai niekas nenori.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Niekas nevercia dirbti troleibusu vairuotoju, jei geriau apmokamas autobusu. Kokios problemos?

    Komentuoti:


  • 0570043
    replied
    Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
    Nustokite ginčytis kaip vaikai vien dėl to, kad kažkuris būtų teisesnis. Kiekvienam savo, todėl vieni renkasi būti troleibusų, o kiti - autobusų - vairuotojai. Atsiminti keletą maršrutų nėra sudėtinga - žmogaus smegenys žymiai galingesnės, tik mokėti naudotis reikėtų...

    Visiškai nepritariu esamai situacijai, kad atlyginimai troleibusų ir autobusų vairuotojams yra skirtingi - jie turi būti suvienodinti.
    Nepamirškime rinkos faktoriaus. Autobuso vairuotojui kurkas lengviau gauti darbą kitoje įmonėje, nes tų įmonių keli šimtai. Troleibusai yra tik dviejuose miestuose, Vilniuje ir Kaune.
    Kad ir ką sakytų viena ar kita pusės, tiek autobusų, tiek troleibusų vairavimas turi savo sunkumų. Ką vairuoti sunkiau, čia jau atskyra tema. Viskas priklauso nuo vairuotojo ir nuo sąlygų kelyje. Jeigu važiuojama lygiame kelyje be sunkių sankryžų ar įrengtomis A juostomis teoriškai jokio skirtumo neturėtų būti. Žieduose pranešesni autobusai, kadangi nereikia koncentuotis ties štangomis, tačiau nepamirškite, kad tiek vieni, tiek kiti turi prižiūrėti savo transporto priemones, rašyti prašymus remontui ir pan. Ūsų pastatymas čia ko gero pats lengviausias dalykas iš visų, todėl rimtos problemos čia nematau.
    Gintaras663, čia ne lengvasis automobilis, iškart paspaudus pedalą tu niekur neišvažiuosi. Turi būti atlikti tam tikri pasiruošimo darbai, tik tada galėsi pajudėti iš vietos.

    Komentuoti:

Working...
X