Parašė egiscrypth
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Viešojo transporto vairuotojų profesija
Collapse
X
-
-
Parašė RAW Rodyti pranešimąAišku, jei tai tiesa, tai atlyginimai tikrai nėra aukšti, galbūt tai ir yra pagrindinė priežastis dėl ko trūksta vairuotojų, jeigu kaip pavyzdį paėmus ir C, CE kategorijas, daug kur atlyginimai iš karto traukia link tūkstančio, o kai kur ir daugiau, bet darbas manau kur kas lengvesnis.
autobusų būklė nėra tragiška bet baisi - šyla varikliai, blogi stabdžiai ir t.t.
nuvarius autobusą remontuot dažniausiai pasiimi rytoj tokį pat kaip nuvarei (nesutaisytą)
anksti keltis vėlai baigti darbą reikia vežiot ne šiaip prekes o žmones kurie turi kiekvienas savo priekaištų
mažas skirtumas algos autobuso vairuotojo už šiaip kokio kito vairuotojo darbą.
Komentuoti:
-
Parašė zn76 Rodyti pranešimą
Gerbiami forumiečiai, gal kas nors galite atsakyti į mano kiek anksčiau užduotą klausimą apie vairavimo mokyklos pasirinkimą Kaune D kategorijai?
Dėkoju.
Komentuoti:
-
Aišku, jei tai tiesa, tai atlyginimai tikrai nėra aukšti, galbūt tai ir yra pagrindinė priežastis dėl ko trūksta vairuotojų, jeigu kaip pavyzdį paėmus ir C, CE kategorijas, daug kur atlyginimai iš karto traukia link tūkstančio, o kai kur ir daugiau, bet darbas manau kur kas lengvesnis.
Komentuoti:
-
Parašė RAW Rodyti pranešimąAtnaujinant temą, gal kas pakomentuos, kaip pasikeitė situacija VVT? Kokie autobusų vairuotojų atlyginimai dabar eurais, darbo sąlygos?
Komentuoti:
-
Atnaujinant temą, gal kas pakomentuos, kaip pasikeitė situacija VVT? Kokie autobusų vairuotojų atlyginimai dabar eurais, darbo sąlygos?
Komentuoti:
-
Gal kas pažįsta Troleibusų vairuotojų?
Sveiki,
Nuo jaunų dienų troleibusai buvo man kažkas tokio, žavėjo nors tu ką ir norėjau vieną diena pats valdyti tokį grožį. Domiuosi šiuo darbu, turiu tam darbui reikalingos kvalifikacijos, bet norėčiau pasikonsultuoti su žmonėmis kurie tą darbą dirba. Galbūt žinote troleibusų vairuotojų ir galėtumet pasidalint jų kontkatais?
Širdingai dėkoju,
Eugenijus
Komentuoti:
-
Parašė zn76 Rodyti pranešimąTuriu klausimą - gal kas žinote, kurioje vairavimo mokykloje (Kaune) geriausiai mokytis ant D kategorijos (buso vairuotojas)?
Kiek žiūrėjau, sąlygos (kainos ir teorijos / praktikos valandų skaičius) visur vienodos (tai aišku, konkurentai turbūt atidžiai stebimi ), tai gal skiriasi mokymo priemonės (t.sk. mokomosios transporto priemonės), instruktoriai, jų mokymo būdai ir kokybė ir pan.
Taigi, kas ką žinote, prašome pasidalinti.
Dėkoju.
Komentuoti:
-
Parašė PeizazasVilniečiai visi jau gavo už Gegužę, bet jau turi būti už Birželį
Komentuoti:
-
Parašė zn76 Rodyti pranešimąAš girdėjau kad troleibuso vairuotojas 3200 Lt, autobuso vairuotojas 3900 Lt. Nu neblogai taip sakyčiau
Šiaip, pagal oficialius VVT duomenis, vidutinis vairuotojų atlyginimas "ant popieriaus" yra 3087 Lt, "į rankas" čia gaunasi maždaug 2350 Lt.
Komentuoti:
-
Parašė PeizazasKaip ir sakiau, apie 3k. gauna veteranai kurie įmonėje pradirbo didelį laiką. Yra kurie įmonėje pradirbo ir 20 ir 30 metų, bet tiesa, kad tokių vairuotojų-nedaug. Na ką padarysi dėl algų, kaip vienas vairuotojas sakė: Arba dirbt, arba išeit. Kitų išeičių nėra. Labai tikiuosi, kad po kokių 5 metų padėtis pagerės ir algos bent po truputį pradės lygiuotis į kitų Europos sąjungos šalių algas.
Komentuoti:
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąNa, tikrai neblogi gandai čia . Bet labiausiai realybę atitinkančius skaičius nurodė Peizazas. Iš mano pažįstamų vairuotojų niekas negauna daugiau nei 3000, o dažniausiai - apie 2,0-2,2 tūkst.
Komentuoti:
-
Parašė zn76 Rodyti pranešimąAš girdėjau kad troleibuso vairuotojas 3200 Lt, autobuso vairuotojas 3900 Lt. Nu neblogai taip sakyčiau
Komentuoti:
-
Aš girdėjau kad troleibuso vairuotojas 3200 Lt, autobuso vairuotojas 3900 Lt. Nu neblogai taip sakyčiau
Komentuoti:
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąKiek, pvz., Vilniaus autobusų vairuotojui vidutiniškai reikia žinoti/atsiminti maršrutų? T.y., per kiek jų vairuotojas būna kaitaliojamas?
Komentuoti:
-
Parašė PeizazasYra apkraunamos smegenys, nes tuos maršrutus visus reikia įsiminti. Vairuotojas juk žmogus, o ne robotas. Ir kas iš to A5 formato žemėlapiuko? Tai taip, dispečerine duodą grafiką su kitoje pusėje žemėlapiu ir sako: Gero kelio. O jeigu duodą tarkim kokį maršrutą po miškus tai tas žemėlapis mažiausiai ką gelbėja. Kiekvienas už savo transporto priemonę, bet aš sutinku su esama atlyginimų padėtimi. Tai yra mano asmeninę nuomonę ir visiškai nepriekaištausiu, kad kitas sakys, kad turi būti suvienodintos algos.
Komentuoti:
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąNiekas nevercia dirbti troleibusu vairuotoju, jei geriau apmokamas autobusu. Kokios problemos?
Komentuoti:
-
Niekas nevercia dirbti troleibusu vairuotoju, jei geriau apmokamas autobusu. Kokios problemos?
Komentuoti:
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąNustokite ginčytis kaip vaikai vien dėl to, kad kažkuris būtų teisesnis. Kiekvienam savo, todėl vieni renkasi būti troleibusų, o kiti - autobusų - vairuotojai. Atsiminti keletą maršrutų nėra sudėtinga - žmogaus smegenys žymiai galingesnės, tik mokėti naudotis reikėtų...
Visiškai nepritariu esamai situacijai, kad atlyginimai troleibusų ir autobusų vairuotojams yra skirtingi - jie turi būti suvienodinti.
Kad ir ką sakytų viena ar kita pusės, tiek autobusų, tiek troleibusų vairavimas turi savo sunkumų. Ką vairuoti sunkiau, čia jau atskyra tema. Viskas priklauso nuo vairuotojo ir nuo sąlygų kelyje. Jeigu važiuojama lygiame kelyje be sunkių sankryžų ar įrengtomis A juostomis teoriškai jokio skirtumo neturėtų būti. Žieduose pranešesni autobusai, kadangi nereikia koncentuotis ties štangomis, tačiau nepamirškite, kad tiek vieni, tiek kiti turi prižiūrėti savo transporto priemones, rašyti prašymus remontui ir pan. Ūsų pastatymas čia ko gero pats lengviausias dalykas iš visų, todėl rimtos problemos čia nematau.
Gintaras663, čia ne lengvasis automobilis, iškart paspaudus pedalą tu niekur neišvažiuosi. Turi būti atlikti tam tikri pasiruošimo darbai, tik tada galėsi pajudėti iš vietos.
Komentuoti:
Komentuoti: