Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešojo transporto vairuotojų profesija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Kukumalu
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą

    Tai kad nedaro niekur, nors techninės galimybės jau tą leidžia bėginiame transporte, ypač tramvajuose, kurie atskirti nuo bendro eismo ar kertasi su juo labai ribotai.
    Londone DLR nesiskaito? Danijoje važiavau metro - irgi vairuotojo nebuvo. Asmeniškai kitų pavyzdžių nežinau, bet manau kad tikrai turėtų būti.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Tai kad daro. Tik ne Lietuvoje.
    Tai kad nedaro niekur, nors techninės galimybės jau tą leidžia bėginiame transporte, ypač tramvajuose, kurie atskirti nuo bendro eismo ar kertasi su juo labai ribotai.

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą

    Kitas darbdavys irgi daugiau nemokės už tą patį ar panašų darbą, todėl darbuotojas pats čia įtakos mažai turi. Savo verslą kiekvienas negali sukurti ir tai yra demagogija bei pasityčiojimas sakant - eik susikurk verslą. Galiausiai, verslui irgi reikia samdomo darbo ir visi nori mokėti kuo mažesnę algą. Apie emigraciją ir jos pasekmes galima kalbėti daug, bet ne tam tema.
    nu, ketvirto varianto nelieka

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Bėginiame transporte, išskyrus metro, jau dabar yra galimybė pilnai automatizuoti, bet niekas to nedaro. Net ir metro senas linijas niekas neautomatizuoja, išskyrus ant pirštų suskaičiuojamus atvejus visame pasaulyje (naujos automatinės linijos čia nesiskaito). Kodėl?
    Tai kad daro. Tik ne Lietuvoje.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Bėginiame transporte, išskyrus metro, jau dabar yra galimybė pilnai automatizuoti, bet niekas to nedaro. Net ir metro senas linijas niekas neautomatizuoja, išskyrus ant pirštų suskaičiuojamus atvejus visame pasaulyje (naujos automatinės linijos čia nesiskaito). Kodėl?

    Parašė liutass Rodyti pranešimą

    darbadavys visada ieskos galimybes moketi maziausia alga. Jei darbuotojas su ja nesutinka, jis visada turi tris legalias galimybes: kurti savo versla, eiti dirbti pas kita darbdavi, emigruoti. Lietuvoje virs 1 mln. darbuotoju pasirinko trecia varianta ir nemato problemu.
    Kitas darbdavys irgi daugiau nemokės už tą patį ar panašų darbą, todėl darbuotojas pats čia įtakos mažai turi. Savo verslą kiekvienas negali sukurti ir tai yra demagogija bei pasityčiojimas sakant - eik susikurk verslą. Galiausiai, verslui irgi reikia samdomo darbo ir visi nori mokėti kuo mažesnę algą. Apie emigraciją ir jos pasekmes galima kalbėti daug, bet ne tam tema.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą

    Kada tas bus, o tikriausiai kad to nebus. Žmonių darbo gal bus ir mažiau, bet žmonės turės valdyti automatus ir t.t. O kalba eina apie šią dieną.
    Kai išsivystys automatinės vairavimo sistemos, tada ir bus. Viešasis transportas bus vienas pirmųjų kuriem bus galima tia pritaikyti nes yra tipinės nesikeičiančios trasos todėl nereikės pritaikyti sistemos visoms įmanomoms gatvėms kur norėsi važiuoti. Dauguma autmobilių gamintojų planuoja tokias sistemas pradėti leisti į rinką iki 2025, manau autobusų/troleibusų gamintojai neveluos per daug.

    Kalba eina apie tai, jog toks darbas nėra perspektyvus jaunimui, nes per 10 metų tokios darbo vietos gali tiesiog nelikti.

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą

    Gal nereikia šitos demagogijos ir mantrų. Nuo dirbančiojo mažai kas priklauso. Algos dydį nustato darbdavys ir nematoma vagianti rinkos ranka.
    darbadavys visada ieskos galimybes moketi maziausia alga. Jei darbuotojas su ja nesutinka, jis visada turi tris legalias galimybes: kurti savo versla, eiti dirbti pas kita darbdavi, emigruoti. Lietuvoje virs 1 mln. darbuotoju pasirinko trecia varianta ir nemato problemu.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Pirmas bus pigus automatizuotas maistas pagamintas "kulinarinio roboto" ir be brangaus žmogiško darbo.

    ---

    Tuo tarpu transporte tai viešasis bus pilnai automatizuotas, o gyvi žmonės išliks kaip samdomi vairuotojai turtingesniems arba pramoginiams maršrutams. Ypač troleibusai kur nukrypimų nuo trasos vis tiek negali būti todėl lengviau robotizuoti.
    Kada tas bus, o tikriausiai kad to nebus. Žmonių darbo gal bus ir mažiau, bet žmonės turės valdyti automatus ir t.t. O kalba eina apie šią dieną.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Nu toks gana mechaninis darbas, vienas iš darbų, kur bus linkstama pakeisti robotais. Beje, turėtų būti greitai atsibostantis. Toks gyvenimas, kad į tokius darbus daug neinvestuojama. Liūdna žiūrėt į tinklines parduotuves ir restoranus, ypatingai tada, kai susidaro nemažos laukiančių žmonių eilės (kur visokie boltiniai, woltiniai, viską užkemšantys). Ten irgi jaučiasi, kad jau robotizacijos priešaušris, ir net kažkaip nepykčiau, kad kokiam čiliake apsitarnaučiau kokia savitarna, gal net automatu picą iškeptų Esu kažkaip įsitikinęs, kad būtų greičiau ir galbūt mažiau nesąmonių.
    Truputi ne į temą bet manau kad restoranai išsivystys į tris lygius. Pirmas bus pigus automatizuotas maistas pagamintas "kulinarinio roboto" ir be brangaus žmogiško darbo. Antras bus kaip dabartiniai čiliakai ir berneliai kur bus gyvi padavėjai ir virėjai ir už tai bus mokamas premiumas. Na o trečias lygis išliks kaip ir dabar gurmaniniai restoranai kur rezervacijų eilė 2 mėnesiai į priekį nes juose dirba jonas jonaitis kuris vienintelis pasaulyje moka taip skaniai išvirti makaronus.

    Tuo tarpu transporte tai viešasis bus pilnai automatizuotas, o gyvi žmonės išliks kaip samdomi vairuotojai turtingesniems arba pramoginiams maršrutams. Ypač troleibusai kur nukrypimų nuo trasos vis tiek negali būti todėl lengviau robotizuoti.

    Parašė liutass Rodyti pranešimą

    butent. Algos yra tokios, uz kokias zmones sutinka dirbti. Jei nebutu norinciu, turetu kelti algas.
    Bet realybė kitokia. Kai nėra norinčių ir reikia kelti algas vietoj algų kėlimo pavaro politinės propagandos kaip gerai pigi darbo jėga iš ukrainos ir prisiveža dirbančių pigiau.

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Vairuotoju truksta ir vakaruose, bet ten irgi niekas nepersistengia su algom, netgi esu skaites, kad Vokietijoje mazina reisu skaiciu del vairuotoju trukumo
    Taip ten vokietis be 35 eurų į valandą neina, ten dirba turkai rumunai ir visokie pan už 15 eurų į valandą. Dortmunde ne vienas išėjęs iš čia viešajame dirba

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Vairuotoju truksta ir vakaruose, bet ten irgi niekas nepersistengia su algom, netgi esu skaites, kad Vokietijoje mazina reisu skaiciu del vairuotoju trukumo

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė liutass Rodyti pranešimą

    butent. Algos yra tokios, uz kokias zmones sutinka dirbti. Jei nebutu norinciu, turetu kelti algas.
    Gal nereikia šitos demagogijos ir mantrų. Nuo dirbančiojo mažai kas priklauso. Algos dydį nustato darbdavys ir nematoma vagianti rinkos ranka.

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą

    Gal nereikia demagogija užsiiminėti. Kiek tų darbo vietų už 3000? Ir ar ne tam, kad kažkas gautų 3000, kiti turi arti už 1000 ar minimumą?
    jei jaunas, tai emigruoti, o jei jau pagyvenes, tai ir ta 1000 sunkiai susirinksi

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimą
    O kodėl tamsta neinat dirbti už 3000€ o vargstat už tą 1000€ neatskaičius mokesčių?
    butent. Algos yra tokios, uz kokias zmones sutinka dirbti. Jei nebutu norinciu, turetu kelti algas.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimą
    O kodėl tamsta neinat dirbti už 3000€ o vargstat už tą 1000€ neatskaičius mokesčių?
    Gal nereikia demagogija užsiiminėti. Kiek tų darbo vietų už 3000? Ir ar ne tam, kad kažkas gautų 3000, kiti turi arti už 1000 ar minimumą?

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimą
    O kodėl tamsta neinat dirbti už 3000€ o vargstat už tą 1000€ neatskaičius mokesčių?
    Aš bendrai parašiau kad būtų galima susidaryti nuomonę kodėl ten vyksta taip atsainiai darbas

    Komentuoti:


  • vilijampolietis
    replied
    Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
    Gal yra norinčių prisijungti į kolektyvą ?
    https://www.cvbankas.lt/autobusu-ir-...aune/1-4302513
    prašome atkreipti dėmesį į siūlomą atlyginimą
    O kodėl tamsta neinat dirbti už 3000€ o vargstat už tą 1000€ neatskaičius mokesčių?

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Aš pats pvz. galvoju, kad truputį rizikinga dirbti tokius ir panašius mechaninius darbus ilgoje perspektyvoje, nes manau bus polinkis į automatizaciją. Aišku, ne kiekvienam vyresniam žmogui bus lengva tapti automatizuotų sistemų valdytojais ar specais, bet jauniem žmonėm, manau, reiktų šia tema pagalvoti, kur jie atsidurs ateityje... Gal kažkuria prasme nelabai yra to jaunimo parke, nes nenori dirbti sunkių darbų, o kur dar atlygis, aišku, emigracija daug paduoda, bet ir su tais darbais emigracijoje irgi neaišku kaip ten bus, jei ne koks specas, nežinau kiek ten su ta migracine darbo jėga bus žaidžiama, čia kalbu tiek situacija LT, tiek UK, kur viliojama aukštesniais atlyginimais.

    Kas liečia darbą su žmonėmis, tai nežinau, toks jausmas, kad jei randa žmonių, kurie dirbtų su žmonėmis už palyginti mažai, nelabai tada yra problemos... Priverstinio darbo nėra, nebent aplinkybės kažkokios, kur sunku darbą keist ir pan. Iš kitos pusės net ir tas darbas su žmonėmis, daug to paties darymo, bilietų pardavinėjimas, neįgaliųjų įleidimas, žmonės kaip visuma pasižymi gana pasikartojančia elgsena (nuspėjamumu), toliau probleminių žmonių išlaipinimas ir pan. Kaip visose darbuose, aišku, būna ir netikėtų situacijų.
    Neigalusis kuris negali savo jėgomis patekti į autobusą turi turėti lydinti asmenį. Šiuo metu vairuotojas negali palikti savo kabinos.

    Komentuoti:


  • Traf
    replied
    Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

    O aš sakau kad tokie darbai kur dirbama tiesiogiai su žmonėmis turėtų būti dideli atlyginimai, nes nuo darbuotojų priklauso ar ateis klientai į ten antrą kartą ar ne. O ne kaip padavėjų atlyginimai minimumas ir kiek gausi arbatos.

    Beje atsirado naujas pareigybinis įrašas pakeitęs kad vairuotojas turi teikti keleiviams visapusišką informaciją.
    Skamba dabar taip. Autobuso vairavimas + informacijos teikimas tik susijusia su bilietų pardavimu.
    jei kažko klausia kito apie maršrutą ir pan.
    Reikia atsakyti kad informacija teikiama nemokamu informacijos telefonu.
    Na va, liksi apšauktas kokios pensininkės, kad taip ir nepaaiškinai, ar važiuoja trolis pro turgų ar ne, o liepei skambinti nemokamu informacijos telefonu..

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

    O aš sakau kad tokie darbai kur dirbama tiesiogiai su žmonėmis turėtų būti dideli atlyginimai, nes nuo darbuotojų priklauso ar ateis klientai į ten antrą kartą ar ne. O ne kaip padavėjų atlyginimai minimumas ir kiek gausi arbatos.

    Beje atsirado naujas pareigybinis įrašas pakeitęs kad vairuotojas turi teikti keleiviams visapusišką informaciją.
    Skamba dabar taip. Autobuso vairavimas + informacijos teikimas tik susijusia su bilietų pardavimu.
    jei kažko klausia kito apie maršrutą ir pan.
    Reikia atsakyti kad informacija teikiama nemokamu informacijos telefonu.
    Aš pats pvz. galvoju, kad truputį rizikinga dirbti tokius ir panašius mechaninius darbus ilgoje perspektyvoje, nes manau bus polinkis į automatizaciją. Aišku, ne kiekvienam vyresniam žmogui bus lengva tapti automatizuotų sistemų valdytojais ar specais, bet jauniem žmonėm, manau, reiktų šia tema pagalvoti, kur jie atsidurs ateityje... Gal kažkuria prasme nelabai yra to jaunimo parke, nes nenori dirbti sunkių darbų, o kur dar atlygis, aišku, emigracija daug paduoda, bet ir su tais darbais emigracijoje irgi neaišku kaip ten bus, jei ne koks specas, nežinau kiek ten su ta migracine darbo jėga bus žaidžiama, čia kalbu tiek situacija LT, tiek UK, kur viliojama aukštesniais atlyginimais.

    Kas liečia darbą su žmonėmis, tai nežinau, toks jausmas, kad jei randa žmonių, kurie dirbtų su žmonėmis už palyginti mažai, nelabai tada yra problemos... Priverstinio darbo nėra, nebent aplinkybės kažkokios, kur sunku darbą keist ir pan. Iš kitos pusės net ir tas darbas su žmonėmis, daug to paties darymo, bilietų pardavinėjimas, neįgaliųjų įleidimas, žmonės kaip visuma pasižymi gana pasikartojančia elgsena (nuspėjamumu), toliau probleminių žmonių išlaipinimas ir pan. Kaip visose darbuose, aišku, būna ir netikėtų situacijų.
    Paskutinis taisė PoDV; 2021.06.16, 20:57.

    Komentuoti:

Working...
X