Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešojo transporto vairuotojų profesija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Garbanius
    replied
    Tai tu pats turetum atsakyti i sita klausima ar noretum. Kas butu norejes, tas manau butu ir isidarbines. Kazin kiek zmoniu nori fizini atskinga darba dirbt..

    Komentuoti:


  • hydrex
    replied
    Tačiau man vis dėl to, ar kažkas iš jūsų pats pagalvodavot apie šitokį darbą? Galbūt jūs norėjote panašų darbą dirbti ar kažkas panašaus? Būtų įdomu, kad jeigu atsirastų dar daugiau bendraminčių ties šiuo darbu.

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Parašė hydrex Rodyti pranešimą
    Bet jeigu neklystu ir pačiam VVT galima išsilaikyti D kategoriją ar aš čia gal kažkur klystu? Tik kažkur buvau nugirdęs, kad jeigu VVT išsilaikai D kategoriją (nemokamai), turi pas juos ir dirbti iškart, kitaip sakant lieka šioks toks įsipareigojimas įmonei. Nežinau ar čia tiesa.
    Jeigu tikėt ankstesne reklama ant #382 bei mokyklinių Karosų, tai buvo galima ne tik D kategoriją išsilaikyti, bet ir B bei kitas. Kaip dabar yra, nežinau.

    Komentuoti:


  • hydrex
    replied
    Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
    Netyčia buvau nugirdęs, kad lygtais į parką gali priimti 19-os metų. Tik kiek supratau iš atitinkamos profesinės, kur ten galima autobuso kategoriją išsilaikyt?
    Bet jeigu neklystu ir pačiam VVT galima išsilaikyti D kategoriją ar aš čia gal kažkur klystu? Tik kažkur buvau nugirdęs, kad jeigu VVT išsilaikai D kategoriją (nemokamai), turi pas juos ir dirbti iškart, kitaip sakant lieka šioks toks įsipareigojimas įmonei. Nežinau ar čia tiesa.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Išmestų seną vien tik tam, kad priimti jauną, net nežinodami, ko jis vertas?
    5 metų vairuotojo stažą reikia turėti, tam, kad galėtum gauti D kategoriją.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Ten vairuotojų poreikis mažas, nes maršrutų skaičius ribotas.
    Nebutinai. Ten imonems svarbu, kad vairuotojas ne tik baranka sukiotu, bet ir sugebetu zodi normaliai pasakyt bent lietuviskai ir atrodytu padoriai, kas ne visai darbo liaudziai atrodo priimtina. Manau i jauna entuziasta ziuretu palankiai ir tokiam darbo vieta atslilaisvintu greiciau.

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    Priimti gali iškart, kai tik gauni atitinkamą kategoriją ir turi keleivių vežimo licenciją. Stažas nėra būtinas.
    <...>
    Netyčia buvau nugirdęs, kad lygtais į parką gali priimti 19-os metų. Tik kiek supratau iš atitinkamos profesinės, kur ten galima autobuso kategoriją išsilaikyt?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
    Geriau siūlyčiau dirbti tarpmiestiniuose arba tarptautiniuose maršrutuose. Kautroje, Lux express ar pan. įmonėse - ir streso darbe mažiau, ir atlyginimai geresni. Mieste dirbti sunku, transporto parkai senesni ir pačių įmonių vadovybės mąstymu labiau atsilikusios arba labiau veikiamos politikų, kas irgi erzina.
    Ten vairuotojų poreikis mažas, nes maršrutų skaičius ribotas.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Priimti gali iškart, kai tik gauni atitinkamą kategoriją ir turi keleivių vežimo licenziją. Stažas nėra būtinas.
    Minėtais maršrutais į pakraščius važiuoja ilgi autobusai, o tokių tikrai niekas neduos iškart. Mažos talpos autobusais irgi nedirbama metų metus - per metus-pusantrų bus galimybė persėsti ant didesnio autobuso. Atlyginimų virš 3000 Lt irgi tikėtis neverta, kai nedirbi ilgu autobusu arba pelningais maršrutais, kur parduodama daug talonų. Nežinau, iš kur žiniasklaida ir traukia tokius kosminius skaičius (3-4 tūkst. Lt į rankas), bet realiai dauguma gauna 2,3-2,8 tūkst. Lt.
    Šiuo metu yra deramasi dėl naujos atlyginimo skaičiavimo metodikos, todėl nelabai galiu pakomentuoti, kaip keisis atlyginimo dydis ir nuo ko jis priklausys. Viena yra aišku - kai pradėsit (tikėkimės) dirbti, tai jau tikrai bus įsigaliojusi nauja metodika.

    Komentuoti:


  • Ametistas
    replied
    Parašė hydrex Rodyti pranešimą
    Iš tiesų išeina taip, jog būdamas nauju darbuotoju VVT, tikrai negaučiau netgi kokio nors maršruto į Vilniaus pakraščius ar atokesnius rajonus (78, 42, 16, 19, 12 ir pan.). Aišku, alga sakykim nėra labai didelė, nors kaip jaunimui gal dar visai ir nieko, tačiau susikūrus šeimą galbūt kiek ir mažoka, jeigu važinėjant su midi-busais (mažiau nei 2 000 lt. alga). Na nežinau, sunku čia kažkaip apie tai mąstyt. Turbūt tuos didesnius ~3000 lt. atlyginimą jau gauna patyrę vairuotojai? Na turbūt neklystu.. O šiaip koks stažas vairavimo turi būti, kad priimtų ten dirbti? Klausimas tame, kiek metų turėtų man sukakti, kad galėčiau ten dirbt? 22-23 ar daugiau?
    Geriau siūlyčiau dirbti tarpmiestiniuose arba tarptautiniuose maršrutuose. Kautroje, Lux express ar pan. įmonėse - ir streso darbe mažiau, ir atlyginimai geresni. Mieste dirbti sunku, transporto parkai senesni ir pačių įmonių vadovybės mąstymu labiau atsilikusios arba labiau veikiamos politikų, kas irgi erzina.

    Komentuoti:


  • hydrex
    replied
    Iš tiesų išeina taip, jog būdamas nauju darbuotoju VVT, tikrai negaučiau netgi kokio nors maršruto į Vilniaus pakraščius ar atokesnius rajonus (78, 42, 16, 19, 12 ir pan.). Aišku, alga sakykim nėra labai didelė, nors kaip jaunimui gal dar visai ir nieko, tačiau susikūrus šeimą galbūt kiek ir mažoka, jeigu važinėjant su midi-busais (mažiau nei 2 000 lt. alga). Na nežinau, sunku čia kažkaip apie tai mąstyt. Turbūt tuos didesnius ~3000 lt. atlyginimą jau gauna patyrę vairuotojai? Na turbūt neklystu.. O šiaip koks stažas vairavimo turi būti, kad priimtų ten dirbti? Klausimas tame, kiek metų turėtų man sukakti, kad galėčiau ten dirbt? 22-23 ar daugiau?

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Tik įsidarbinus vairuotoju VVT, iškart didelį autobusą vargu ar įmanoma gauti. Kurį laiką teks padirbėti midibusais ar mikroautobusais - bus priskirtas vienas kuris nors. Tiesa, iš rezervo galima gauti bet ką ir bet kokiu maršrutu.
    Maršrutų įvairovės taip pat nebus labai didelės, nes autobusų parke vairuotojai, autobusai ir maršrutai yra padalinti į 2 poskyrius. Laikoma, kad 1 poskyriui priklauso labiau užmiesčio maršrutai, o 2-am - centriniai, miesto, tačiau vienareikšmiško skirstymo nėra.
    Patekus į 1 poskyrį, pradžioje galima tikėtis 26, 28, 57, 65, 68 (poilsio d.), 87 maršrutų, o į 2-ą: 11, 15, 21 (retais atvejais), 88, 115, 116. Tiesa, 2-ame poskyryje yra 3 tipų mažos talpos autobusai, todėl pagal mėnesio grafiką teks dirbti tik 1 arba 2 maršrutais: su Fiat Ducato - tik 88, su Noge Sprinter - tik 115 ir 116, o su Neoplan N4407 - 11 ir 15.
    Dirbant mažos talpos autobusais atlyginimas irgi yra mažesnis.
    Beje, labai pageidautina žinoti kone visus maršrutus (ypač tuos, kurie eina į atokius rajonus ar užmiestį) - autobusų parke maršrutų niekas jums nerodys, o ir žemėlapis dispečerinėje yra kokių 1997 metų...
    Paskutinis taisė Mettal; 2014.03.12, 13:30.

    Komentuoti:


  • Virtęs pelenais
    replied
    Reikalingas ir supratimas apie techniką. Vieni vairuotojai patys rūpinasi savo autobusais, pasiremontuoja, pastebi ir laiku praneša apie gedimus. Kiti parašo užsakymą remontui, kai važiuoti jau neįmanoma ir nutrenkia autobusą į remonto zoną.

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Visu pirma sveikas prisijungęs prie entuziastų

    Norint dirbti šį sunkų ir atsakingą darbą reikia turėt itin gerą sveikatą, mandagiai bendrauti su žmonėmis, itin greitos reakcijos.

    Kalbant apie vairuotojų grafikus: tavo paminėtas pavyzdys yra ekipažo, kurį sudaro trys vairuotojai. Aišku, yra ir kiti grafikai:

    - Darbo dienų pertraukiamas (išvažiuojama rytinio piko metu, stojama į atstovą tarpe 8-10 ir išvažiuojama piko metu 15-16 valandą, į parką grįžta 19-20 valandą)
    - Savaitgalio vienos pamainos (išvažiuojama iš parko +- 8 valandą, apie 12-13 valandą prasideda pietūs, kurie trunka 1.5-2 valandas. Ir grįžtama į parką 18-19 valandą).
    - 5dienis grafikas, kai konkrečiam autobusui yra priskirti du vairuotojai, kurie dirba darbo dienomis

    Vairuotojams grafikus visam mėnesiui sudaro dispečerinė. Per mėnesį grafike gali būti ir keli rezervai - skaitosi kaip budėjimas parke (pvz sugenda autobusas A, tarkim 5-am maršrute). Tu, gavęs jau paruoštą ekstra išvažiavimui autobusą, sėdiesi į jį ir važiuoji į 5-ą maršrutą pakeisti sugedusio A autobuso.

    Vairuotojai skirstomi pagal klases, nuo ko ir priklauso atlyginimo dydis. Vidutiniškai vairuotojai gauna algą iki 2000LT. Veteranas su visom klasėm bei ilgą laiką pradirbęs parke gauna didesnę algą.
    Paskutinis taisė ssnaiperis; 2014.03.11, 21:37.

    Komentuoti:


  • hydrex
    pradėjo temą Viešojo transporto vairuotojų profesija

    Viešojo transporto vairuotojų profesija

    Diskusija apie Vilniaus Viešojo transporto vairuotojų profesiją.
    Paskutinis taisė hydrex; 2014.09.04, 09:46.
Working...
X